loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 27 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MixPad Audio Mixer v3.15 - نرم افزار ضبط و میکس آهنگ های صوتی

 

MixPad نرم افزار میکس آهنگ است که برای تولیدات صوتی حرفه ای طراحی شده است. با استفاده از این نرم افزار می توانید اعمالی چون بارگذاری  فایل های صوتی موجود و یا ضبط کلیپ های جدید در نرم افزار، تنظیم ولوم، اضافه کردن افکت ها و میکس کلیپ های صوتی خود با کیفیتی بسیار بالا را به سادگی انجام دهید. با استفاده از این نرم افزار می توانید چندین آهنگ را به راحتی ضبط کرده وسپس آن ها را میکس کنید. تقریباً این نرم افزار از تمامی فرمت های صوتی پشتیبانی کرده و می توانید تعداد نامحدودی از ترک های صوتی را با استفاده از آن میکس کنید. همچنین این نرم افزار از درگ و دراپ فایل ها پشتیبانی می کند و به راحتی می توانید فایل های خود را از درون پوشه های خود به درون نرم افزار کشیده و رها کنید. از جمله قابلیت های کلیدی دیگر MixPad این است که می توانید افکت های قدرتمندی چون echo, reverb و ... را به کلیپ های صوتی خود اضافه کنید.

HASAN.SJ بازدید : 352 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Musiclab RealGuitar + RealLPC + RealStrat v3.0.1 - نرم افزار تبدیل کامپیوتر به یک گیتار مجازی

 

گیتار نوعی ساز زهی است که با پیک یا انگشت نواخته می‌شود. این ساز علاوه بر داشتن قدمت تاریخی قابل توجهی در قرن گذشته (چه از لحاظ ساختار خود ساز و چه از لحاظ تکنیک‌های نوازندگی) هم گام با تحولات موسیقی غرب پیشرفت چشم گیری داشته. که این پیشرفت علاوه بوجود آوردن گونه‌های متفاوتی از این ساز، برای آن جایگاه ویژه‌ای در موسیقی امروز جهان بوجود آورده‌است. Musiclab نام شرکتی است که نرم افزار های قدرتمندی را برای مدلسازی صدای گیتار با استفاده از صفحه کلید کامپیوتر، منتشر کرده است.

HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SAM DJ v4.4.5 - نرم افزار دی جی حرفه ای

 

دی‌جی (کوتاه شده دیسک‌جوکی) به کسی گفته می‌شود که آهنگ‌های پیش تر ضبط‌شده روی دیسک را انتخاب کرده و با شکل متفاوتی برای مخاطبان مورد نظر خود پخش کند. دی جی‌ها برای پخش موسیقی از یک ست شامل دو پخش‌کننده دیسک و یک میکسر حداقل دوکاناله استفاده می‌کنند. از دی‌جی‌ها معمولاً انتظار می‌رود تا در شناخت، برگزیدن و هم آمیزی جالب آهنگ‌ها خبرگی کافی را داشته باشد. مخاطبان دی‌جی معمولاً جمعیت رقصنده در دیسکوها هستند. و اما اکنون نرم افزار های دی جی بسیاری طراحی شده اند که شما می توانید از آن ها در مهمانی های خود استفاده کنید. SAM DJ یک نرم افزار کم حجم دی جی است که دارای رابط کاربری آسان و قابلیت های کلیدی بسیاری است. در این نرم افزار امکان مدیریت 50,000 ترک آهنگ فراهم شده است.

HASAN.SJ بازدید : 21 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX MP3 Deluxe MX v18.0.1.112 - نرم افزار مدیریت فایل های موسیقی

 

MAGIX MP3 deluxe MX نام نرم افزاری می باشد که به منظور مدیریت بر فایل های موسیقی و دسته بندی آن ها و ساخت آلبوم طراحی شده است. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمام فایل های موسیقی خود را به صورت های مختلف گروه بندی کرده و آن ها را بر اساس سبک موسیقی، خواننده، میزان کیفیت، زبان آهنگ و ... دسته بندی نمایید و در واقع اقدام به ایجاد کلکسیون های موسیقی از فایل های خود کنید. همچنین شما می توانید برای آلبوم های ساخته شده و گروه های ایجاد شده عکس های دلخواه را قرار داده و نیز جزئیاتی مربوط به آهنگ ها و خوانندگان آن ها را نیز بر روی آلبوم قرار دهید. به کمک این ابزار شما می توانید متن مربوط با شعر های آهنگ را نیز در کنار هر یک از آن ها قرار دهید. این نرم افزار محصولی از شرکت  MAGIX Software می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Music Maker Soundtrack Edition v19.0.3.46 - نرم افزار ساخت و ویرایش موسیقی فیلم

 

MAGIX Music Maker Soundtrack Edition یک نرم افزار قدرتمند و حرفه ای در زمینه ی ساخت موسیقی می باشد. با استفاده از نرم افزار MAGIX Music Maker Soundtrack Edition می توانید به راحتی موسیقی فیلم (Soundtrack) کاملاً حرفه ای تولید کنید. این نرم افزار با ظاهر گرافیکی بسیار خوبی که دارد به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند. این نرم افزار با توجه به امکانات بالایی که دارد برای کاربران حرفه ای نیز دارای کاربرد می باشند و افراد حرفه این نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند. این نرم افزار یکی از تولیدات کمپانی Magix Software می باشد که در زمینه ساخت نرم افزارهای صوتی بسیار حرفه ای می باشد. این نرم افزار با داشتن امکاناتی مانند Drag & Drop صداها و لوپ ها روی یکدیگر، ضبط مجازی و سازهای موسیقی واقعی، افکت های حرفه ای صوتی و میکس پروژه ها با کیفیت استودیو بدون نیاز به مهارت های تدوین موسیقی، از کاربردی ترین نرم افزار ساخت موزیک فیلم می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 95 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Music Maker MX Production Suite v18.0.3.0 - نرم افزار ساخت و میکس آهنگ

 

Music Maker MX Production Suite یکی از محصولات شرکت معروف MAGIX است که به صورت تخصصی برای برطرف کردن تمامی نیاز های آهنگ سازی کاربران حرفه ای طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند که بتوانید آهنگی که در ذهن خلاق خود پرورش داده اید را از طریق MAGIX Music Prima برای دیگران نیز اجرا کنید. همچنین این نرم افزار دارای کتابخانه ای با بیش از 10000 صوت و افزونه ی میکس و آهنگ است.

HASAN.SJ بازدید : 24 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود reViSiT Professional v1.7.3 - نرم افزار Tracker حرفه ای و پلاگین وی اس تی

 

تقریبا همه کسانی که دستی در تنظیم و بلاخص تنظیم دیجیتال دارند کم و بیش به نحوی با واژه وی اس تی آشنا هستند. این تکنولوژی تقریباً مدرن امروزه به طور چشم گیر جای خود را در ملاحظات تنظیم و کاربردهای موسیقی باز کرده است. تقریبا امروزه کمتر تراکی را می تواتن یافت که خالی از این تکنولوژی باشد.
اما به طور خلاصه وی اس تی چیست؟
وی اس تی در حقیقت کلمات ابتدای سه واژه ویرچوال استدیو تکنولوژی یا فرایند استودیوی مجازی است. تا قبل از پیدایش وی اس تی ها جدا از ضبط اکوستیک یا ظبط زنده سازها کلیه صداهای مجازی به وسیله سینتی سایزر های سخت افزاری به وجود می آمد، بدین گونه که با تولید یک صدای بیس یا پایه بقیه صداها با تغیر در فرکانس صدای پایه و اولیه شکل می گرفت. رفته رفته سینتی سایزر های سخت افزاری جای خود را با سینت های
نرم افزاری عوض نمودند. کمپانی بزرک کیک واک (سونار امروزی) اولین تولید کننده این سینتی های نرم افزاری شد. شما به راحتی به وسیله یک وی اس تی می توانید نت های ورودی خود، خواه از میدی کنترلر، و خواه از پارتیتور را بارها و بارها بدون تغییر کل کار ویرایش اضافه یا حذف کنید. یکی دیگر از مزایای استفاده از وی اس تی های این است که شما به راحتی می توانید با دسترسی به پنل وی اس تی کلیه تنظیمات از قبیل شدت، رنگ، ضربه، کشش،زیر یا بمی آن را در اختیار بگیرید و احیاناً با تغییر ولوم های پارامتری بر روی پنل صدای مورد علاقه خود را بسازید.

HASAN.SJ بازدید : 33 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود MagicScore Note v7.605 - نرم افزار نت نویسی و ساخت موسیقی

 

MagicScore Note نرم افزاری بسیار مناسب و کاربردی برای نت نویسی و ساخت موسیقی است. کاربران عادی مانند دانش آموزان و معلمان و افرادی که به موسیقی و نت نویسی علاقه داشته اما قدرت خرید نرم افزار های گران قیمتی مانند Sibelius و Final را ندارند می توانند از نرم افزار سبک و خوب MagicScore Note استفاده کنند. این نرم افزار ابزار بسیار مناسبی برای آشنایی کاربران مبتدی با نت نویسی موسیقی می باشد. آهنگ سازان، اجرا کنندگان موسیقی، دانشجویان رشته ی موسیقی، عاشقان موسیقی ،حرفه ای های موسیقی و نوآوران صنعت موسیقی، می توانند از این نرم افزار به خوبی بهره ببرند.

 

HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Studio Artist v4.05 - نرم افزار سینتی سایزر گرافیکی برای پردازش تصویر و ویدئو

 

روتوسکوپ متدی در انیمیشن سنتی است که در سال 1915 توسط Max Fleischer اختراع شد که در آن انیمیشن با استفاده از صحنه های فیلم زنده ساخته می شود. روتوسکوپی تکنیکی است که در آن حرکت فیلم زنده را فریم به فریم کپی می کنند. در واقع در این شیوه تصاویر فیلم زنده روی یک پرده ی مات بازتابیده شده و به وسیله ی انیماتورها دوباره ترسیم می شوند. تجهیزات مورد استفاده در این کار روستوسکوپ نام دارد. Studio Artist، اولین و تنها نرم افزاری است که می تواند این تکنیک را به صورت خودکار پیاده ساری کند.
Studio Artist نرم افزاری است که برای نقاشی، طراحی و روتوسکوپ خودکار طراحی شده است. در نرم افزار گالری قرار داده شده است که تنها کافیست، یکی از انواع preset های قرار داده شده در آن را انتخاب کنید تا نرم افزار به صورت خودکار اثر هنری مورد نظر شما را ایجاد نماید. همچنین در این نرم افزار یک سوپر ریسایزر طراحی شده است که می تواند تصاویر بسیار کوچک شما را بدون افت کیفیت به تصاویر خیلی بزرگ تغییر سایز دهد. همچنین این نرم افزار دارای یک پردازشگر تصویر ام اس جی مدولار و نیز تعداد زیادی از افکت های پیچ در پیچ تعاملی رنگارنگ، می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 36 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SONY Sound Forge Pro v11.0 build 293 x86/x64 - نرم افزاری پیشرفته برای ویرایش فایل‌های صوتی

 

SONY Sound Forge Pro مجموعه‌ای از پردازشگرهای صوتی، ابزارها و Effect های موثر در زمینه‌ی ویرایش فایل های صوتی می‌باشد. این نرم افزار یکی از برنامه‌های قدرتمند در زمینه‌ی ضبط صدا، ویرایش، پردازش و رمزگذاری فایل چند رسانه‌ای می‌باشد. با ترکیب این برنامه با هر کارت صوتی سازگار با ویندوز می‌توان به راحتی به ضبط، ویرایش و ساخت فایل‌های صوتی پرداخت. با بهره گیری از واسط کاربری واضح و آسان این نرم افزار، عمل ویرایش به سادگی هر چه تمام تر امکان پذیر است. به کمک این نرم افزار می‌توان فایل‌های صوتی و تصویری را با فرمت‌های گوناگون مانند WAV ،WMA ،RM ،AVI و MP3 ضبط و ذخیره نمود. با بیش از 10 سال تجربه، Sound Forge استانداردهایی در زمینه‌ی ویرایش حرفه‌ای صدا معرفی نموده است. اجرای اعمالی چون Cut ،Paste ،Mix ،CrossFade و Delete بر روی فایل‌های صوتی با سرعت‌های ناموازی و دقت بسیار بالا از امکانات قابل ذکر این نرم افزار می‌باشد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 84
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 790
  • بازدید ماه : 1,402
  • بازدید سال : 8,679
  • بازدید کلی : 125,660