loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 44 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Video Sound Cleaning Lab 2014 v20.0.0.14 - نرم افزار ویرایش و بهینه سازی صدای فیلم

 

اگر شما نیز تجربه کار کردن با دوربین فیلم برداری را داشته باشید، حتماً تا کنون بعد از ضبط فیلم با این مشکل مواجه شده اید که صدای فیلم دارای اختلالات فراوانی باشد. در ضبط فیلم، حتی بهترین صحنه ها نیز می توانند به علت نویز دوربین، صداهای پشت صحنه یا دیگر صداهای محیط مثل صدای باد، بلا استفاده شوند. MAGIX Video Sound Cleaning Lab نرم افزار قدرتمند و منحصر به فردی است که برای بهینه سازی صدای فیلم ها، طراحی شده است. نرم افزار MAGIX Video Sound Cleaning Lab دارای امکانات و افکت های فراوان و قدرتمندی برای بازیابی صدای بهینه برای ویدئو می باشد. با استفاده از تکنولوژی حرفه ای این نرم افزار می توانید صدای ویدئوهای خود را به سادگی بهینه سازی کنید.

HASAN.SJ بازدید : 41 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Creative Cloud Master Collection CC - مجموعه ی کامل نرم افزار های CC شرکت ادوبی

 

ادوبی یک شرکت آمریکایی و سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط جان وارنوک و چارلز گشک تأسیس شد. معروف ترین محصول ادوبی، فتوشاپ که نرم‌افزار مخصوص ویراش تصاویر است. شرکت ادوبی در سال ۲۰۰۵ مالکیت رقیب همیشگی خود یعنی ماکرومدیا را از آن خود کرد و در این هنگام درآمد آن بیش از ۱٫۹۶۶ میلیارد دلار بوده‌است. نسخه ی CC جدیدترین نسخه ی نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. Adobe Master Collection CC کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارای جدیدترین نسخه ی تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم است. در این مجموعه شما شاهد جدیدترین نرم افزارهای شرکت ادوبی با نام سی سی می باشید که هر کدام در شاخه خود بهترین محسوب می شود. این مجموعه برای طراحان عکس، عکاسان، گرافیست ها، شاغلان شاخه های سینمایی، خبرنگارها، مالتی مدیاکاران، طراحان بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت، نویسنده ها، دی جی ها و موزیسین ها و ... بسیار مناسب می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود WM Recorder v14.16.2.0 - نرم افزار دانلود و ضبط ویدیو های آنلاین

 

WM Recorderنرم افزاری قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای ضبط برنامه های صوتی و تصویری از اینترنت (Streaming Audio & Video) می باشد. برای ضبط خودکار فایل های صوتی و تصویری، فقط باید نرم افزار WM Recorder را اجرا کرده، آدرس URL ویدیو یا آهنگ مورد نظر را وارد و فایل را پخش کنید. تمامی فرمت های محبوب و پروتکل های Streaming، از جمله streaming live flash, Windows Media, Real Media, MPEG, Quicktime و Streaming MP3 (shoutcast) streams  توسط این نرم افزار پشتیبانی می شوند.

HASAN.SJ بازدید : 31 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Video Pro X6 v13.0.3.24 x64 + X5 v12.0.10.28 x86/x64 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدیویی

 

MAGIX Video Pro X یک برنامه حرفه ای برای ویرایش ویدیوها در ویندوز کامپیوترهای خانگی می باشد. در این نرم افزار مواردی مانند عملکرد بالا، ویرایش HD، تالیف دی وی دی با بیش از 8 آهنگ های صوتی و یا انیمیشن keyframe با کنترل انحنا Bezier موجود می باشد که در استانداردهای بالاتری کاربران را هدایت می کنند. این برنامه به طور واضح به ماژول های شهودی تقسیم شده است و می توان فیلم ها، عکس، و صدا را از طیف گسترده ای از منابع و دستگاه های مختلف، به کامپیوتر منتقل نمود. همچنین قاد خواهید بود تا فیلم های طولانی را به طور اتوماتیک به صورت فصل ها یا صحنه های مجزا، تقسیم کنید و یا به طور بالعکس صحنه ها و فیلم های مجزا را به یک فیلم واحد تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 57 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود HitFilm Ultimate v2.0.2522.46168 x64 - نرم افزار ویرایش حرفه ای فایل های ویدئویی

 

HitFilm Ultimate یک نرم افزار حرفه ای ویرایش ویدئو است که تمامی ابزارها و افکت های مورد نیاز برای ایجاد فیلم های شگفت انگیز را به شما ارائه می کند. افکت های بصری، ابزارهای ترکیب حرفه ای و ویرایش ویدئو، همه در این نرم افزار فوق العاده گردآوری شده است و دارای یک رابط کاربرپسند بوده و همچنین طیف گستردهای از امکانات را ارئه کره است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار جامع بوده و به خوبی سازمان یافته است و تمامی ابزارهای مورد نیاز شما در مکان هایی قرار گرفته که دسترسی شما به آن ها ساده باشد. ابزار ویرایش فیلم های 3 بعدی، پشتیبانی از فرمت های مختلف، کنترل صوتی بی همتا و پردازش و رندرینگ بهتر و سریع تر افکت ها، HitFilm را به یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای ویرایش ویدئو تبدیل کرده است. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به جلوه های بصری فیلم های پرفروش، افکت های از پیش ساخته شده سه بعدی، درجه بندی رنگ حرفه ای، فیلتر رنگ خیره کننده و پشتیبانی از رزولوشن 4K اشاره کرد.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VideoMach Professional v5.10.0 - نرم افزار تبدیل تصاویر به فیلم و تبدیل قطعات ویدیویی به عکس

 

VideoMach یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه کار روی فایل های ویدیویی است که امکاناتی را برای تبدیل تصاویر به فایل ویدیویی، تبدیل قطعات ویدیویی به عکس، افزودن صدا به انیمیشن ها، جداسازی صدا از فیلم، افزایش و یا کاهش سرعت ویدیو، تغییر سایز دادن، برش و چرخاندن را در اختیار شما قرار می دهد. VideoMach در اغلب موارد برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین Render نمودن فایل های سه بعدی، عکس برداری های سریع، ویدیوهای مربوط به بازی های کامپیوتری و متوقف سازی انیمیشن ها کاربرد فراوان دارد. این نرم افزار از فرمت های رایج و استاندارد AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM  و ... پشتیبانی می کند.
در واقع با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF ،BAYER ،CINE را به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, FLC, GIF و ... تبدیل نموده و یا ویدیو های OGV برای وب سایت خود بسازید.

HASAN.SJ بازدید : 33 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.10200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.05600 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Format Converter Ultimate v6.0.5213 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و صوتی

 

Format Converterنرم افزار فوق العاده ایست که برای شما امکان تبدیل فرمت فایل های صوتی، ویدئویی و تصاویر را فراهم می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید موسیقی های فیلم ها را استخراج کرده و آن را به یکی از فرمت های صوتی فعلی تبدیل کنید. به عنوان مثال می توانید سی دی های صوتی جداگانه ای از دی وی دی های ویدئویی خود ایجاد کنید. این نرم افزار قدرتمند دارای تعداد زیادی از پروفایل های تبدیل است و تضمین می کند که هر فایلی را در کفیت بالایی به فرمت دلخواه شما تبدیل کند. فایل های ویدئویی شما صرف نظر از اینکه یک ویدئوی HD باشد یا ویدئوی اینترنتی، به آسانی و در کیفیتی مطلوب تبدیل خواهند شد. همچنین در این نرم افزار قابلیت تبدیل فیلم های دو بعدی به سه بعدی و امکان رایت فایل های تبدیل شده، بر روی سی دی و یا دی وی دی نیز گنجانده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر

 

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است. یعنی زمانی که کار فیلم برداری شما با دوربین هایی که تصویر را بر روی کارت ذخیره می کنند تمام می شود  با توجه به اینکه شما تصمیم بگیرید با چه نرم افزاری آنرا مونتاژ کنید باید فرمت یا کدک (codec) آنرا تغییر دهید. تغییر کدک به معنای تغییر کیفیت نیست. یعنی ممکن است تصویر شما در موقع فیلمبرداری FullHD AVCHD باشد و شما برای تدوین در فاینال کات پرو (Final cut pro) کدک آن را به ProRess تغییر دهید. این تغییر به معنای کم شدن یا زیاد شدن کیفیت فیلم شما نیست بلکه شما فقط فُرمت تصویر ضبط شده را به فرمتی که نرم افزار فاینال کات پرو با آن راحت تر است تغییر داده اید. پس از اتمام مرحله تدوین نیز شما بر مبنای استفاده ای که قرار است از محصول تدوین شده داشته باشید باید فرمت آن را تغییر دهید. یعنی اگر قرار است آن را برای پخش به تلویزیون بدهید یا اینکه برای نمایش در سینما آمده کنید و یا بر روی اینترنت منتشر کنید و یا اصلا به صورت دی وی دی در شبکه نمایش خانگی توزیع کنید نیاز به تغییر فرمت دارید. این مرحله چه قبل و چه بعد از تدوین مرحله بسیار مهمی است. چون در صورت تنظیمات غلط و استفاده از نرم افزار های اشتباه ممکن است به غیر از کدک، کیفیت تصویر شما هم تغییر کند.
نرم افزار Adobe Media Encoder یک نرم افزار حرفه ای برای این کار است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. این نرم افزار در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و دقیقاً کاری را می کند که نرم افزار Compressor برای فاینال کات پرو انجام می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 51 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft Video Converter Ultimate v7.8.2 Build 2014.07.11 + Platinum v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل کننده فایل های ویدئویی

 

Xilisoft Video Converter نرم افزاری بسيار قدرتمند و حرفه اي با کاربردی آسان برای تبدیل انواع فرمت های رایج ویدئویی می باشد. اين نرم افزار كاربر را قادر مي سازد به راحتي روي اكثر فرمت هاي صوتي و تصويري احاطه كامل داشته باشد و بتواند اكثر اين فرمت ها را به يكديگر تبديل كند. این نرم افزار تمامی فرمت های رایج را پشتیبانی می نماید. با کمک این برنامه جدا از تبدیل می توانید فیلم ها و صوت ها را به یکدیگر بچسبانید و یا از یکدیگر جدا کنید. گذشته از تبدیل فرمت که کار اصلی این نرم افزار است، وظایف جانبی آن مانند جدا کردن و چسباندن قطعات مختلف فیلم به یکدیگر، قرار دادن افکت ها و قرار دادن زیرنویس برای فیلم ها را می توان نام برد. کیفیت فوق العاده بالا در تبدیل فرمت در کنار سرعتی بی نظیر باعث می شود فکر استفاده از نرم افزارهای دیگر را از ذهن خود بیرون کنید. پشتیبانی از فرمت های HD و SD و تبدیل فرمت آنها باعث هرچه کاملتر شدن نرم افزار می شود. تبدیل فرمت ویدیو ها و موزیک ها برای دستگاه های مالتی مدیا مانند iPod, iPhone, PSP و ... را نیز پشتیبانی می کند. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید بر روی فیلم ها واترمارک و زیرنویس قرار دهید. قرار دادن عکس ها و فیلم ها در کنار یکدیگر و ساخت فیلم نیز شاید از بی نظیرترین قابلیت های این نرم افزار باشد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 79
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 785
  • بازدید ماه : 1,397
  • بازدید سال : 8,674
  • بازدید کلی : 125,655