loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 31 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MusicMatch Jukebox Plus v10.00.4040 - نرم افزار پخش و مدیریت فایل های صوتی

 

MusicMatch Jukeboxنرم افزار بسیار قدرتمندی برای پیدا کردن و سرو سامان دادن به موسیقی های شما می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمامی فایل های موزیک خود را به صورت دسته بندی شده در کتابخانه این برنامه ذخیره کنید و هر موقع که خواستید آز آنها استفاده کنید به راحتی موزیک مورد نظر را از میان انبوهی از فایل ها پیدا کنید.

HASAN.SJ بازدید : 29 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Medieval CUE Splitter v1.2 - نرم افزار تقسیم فایل های صوتی در فرمت CUE

 

Medieval CUE Splitter یک نرم افزار کوچک و ساده است که برای شما امکان تکه تکه کردن فایل ها در فرمت CUE را فراهم می کند. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده است. شما می توانید فایل هایCUE را با استفاده از جستجوگر فایل موجود در نرم افزار و یا از طریق درگ و دراپ کردن آن ها به نرم افزار وارد کنید. همچنین این نرم افزار از پردازش دسته ای فایل ها نیز پشتیبانی می کند. Medieval CUE Splitter میزان کمی از منابع سیستم شما را استفاده می کند و از طریق یک فایل  help انلاین، شما را در استفاده از نرم افزار، راهنمایی خواهد کرد. زمان اجرای نرم افزار، شما لیستی را مشاهده خواهید کرد که می توانید در آن، آرتیست، عنوان، طول و pregap هر یک از فایل های منبع را ببینید. علاوه بر این شما می توانید اطلاعات فایل های صوتی را مشاهده کنید، قسمت ها را اضافه و یا ویرایش کنید، یک پنجره ورود به سیستم را مشاهده کنید، زبان رابط کاربری و فونت متن را انتخاب کنید، از یک ابزار ترجمه استفاده کنید و ...

HASAN.SJ بازدید : 28 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVS Audio Converter v7.2.1.528 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی

 

با نرم افزار AVS Audio Converter تبدیل فایل های صوتی بین فرمت هایMP3، FLAC، OGG، AMR، M4A: M4B، M4R، AAC، WMA، VOX و جداسازی صدا از فایل های ویدیویی DVD, MPEG, MP4, AVI, DIVX, MOV, WMV, VOB, 3GP, RM, QT, FLV, و... امکان پذیر است. با این نرم افزار می توان همزمان روی یک گروه از فایل ها کار کرد و همچنین فرکانس، تعداد کانال، بیت ریت و دیگر پارامترهای فایل های خروجی را قبل از تبدیل مشخص کرد.

HASAN.SJ بازدید : 24 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Streambox Ripper 2009 - نرم افزار تغییر فرمت فایل های صوتی و رایپ سی دی صوتی

 

StreamBox Ripper یک نرم افزار کامل است که ابزارهایی را فراهم نموده است تا با استفاده از آن شما به راحتی قادر به تبدیل فرمت، رایپ نمودن (Rip) و یا اکولایز (equalize) نمودن فایل های موسیقی و یا سی دی صوتی خود باشید. شما می توانید هریک از فایل ها با فرمت RM, MP3, WAV و WMA را با استفاده از ابزارهای Batch conversion به یکدیگر تبدیل کنید. علاوه بر این ابزارهای Batch conversion شما را قادر می سازد تا نرخ بیت (bit rate) و یا تعداد کانال های  فایل های صوتی را تغییر دهید. شما می توانید تنها با یک کلیک فرمت فایل های سی دی صوتی خود را تغییر دهید. همچنین ابزارهای اکولایزر در تنظیم باس موسیقی به شما کمک خواهند نمود.

HASAN.SJ بازدید : 24 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Audiozilla v1.1 - نرم افزار مبدل فایل های صوتی

 

Audiozilla نرم افزاری برای تبدیل فرمت فایل های صوتی می باشد که درون لیست کلیک راست نیز نمایش داده می شود. بدین ترتیب شما تنها با کلیک راست روی فایل های صوتی در مرورگر ویندوز و انتخاب Audiozilla می توانید فرمت های مختلف صوتی شامل MP3, WAV, AC3, OGG, WMA, FLAC, AAC, M4A, APE, VOX, VOC, AIFF و ... را به سادگی به دیگر فرمت ها تبدیل کنید. گزینه هایی برای نقطه آغاز و پایان یک فایل صوتی، فرمت خروجی و کیفیت آن مانند Bitrate، کانال ها، سایز و نگه داشتن یا حذف کردن برچسب اطلاعات فایل صوتی را نیز توسط این نرم افزار در اختیار خواهید داشت. Audiozilla به شما امکان استخراج صوت به صورت مستقیم از فایل های ویدئویی در فرمت های MP4, WMV, ASF, M4V را می دهد. تبدیل فرمت یک سی دی صوتی به صورت مستقیم به همراه ذخیره اطلاعات آلبوم، توسط این نرم افزار امکان پذیر است.

HASAN.SJ بازدید : 36 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Abyssmedia Audio Converter Plus v4.7.1.0 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی

 

اگر با سری محصولات شركت AbyssMedia آشنا باشید این نرم افزار را حتماً می شناسید و می دانید كه این ابزار دارای چه قابلیت هایی ویژه ای است.
Audio converter Plus نرم افزاری طراحی شده برای تبدیل پسوندهای صوتی متداول مثل MP3,WMA,OGG و پسوندهایWAV می باشد. موتور تبدیل كننده 32-bit برنامه این قدرت را به شما می دهد تا فایل های خود را با هر سرعت (Rate) ای كه بخواهید تبدیل كنید و حتی قادر خواهید بود كه فایل های WAV 32-bit و 24-bit برای دی وی دی های خود بسازید، یكی دیگر از قابلیت های نرم افزار تبدیل سی دی های صوتی (Audio Cd) است.

HASAN.SJ بازدید : 31 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MediaCoder v0.8.14 Build 5270 x86/x64 - نرم افزار تغییر کدک فایل های صوتی و تصویری

 

Media Coder یک نرم افزار رایگان برای تبدیل فرمت فایل های صوتی و ویدئویی شما می باشد. چنانچه شما از دستگاه هایی استفاده می کنید که تنها از نوع خاصی از فرمت ها برای پخش پشتیبانی می کنند، می توانید از این نرم افزار برای تبدیل فرمت فایل های خود استفاده کنید. رابطه کاربری این نرم افزار ممکن است در ابتدا کمی برای شما جدید و ناآشنا باشد و این به این دلیل است که این نرم افزار ویژگی های برجسته ای را شامل می شود ولی برای کاربران حرفه ای کار با این نرم افزار بسیار ساده خواهد بود. تنها کافیست منبع ورودی خود که می تواند هر فایل صوتی و یا تصویری باشد را انتخاب نموده، سپس فرمت فایل خروجی را انتخاب کرده و پس از انجام تنظیمات اضافه تر در صورت تمایل، تبدیل فرمت را استارت کنید. با استفاده از این برنامه می توانید انواع فایل های صوتی و ویدیویی را تغییر فرمت داده و کنترل کاملی بر روی تمامی جزئیات آن ها از جمله سایز، کیفیت، نوع کدک فشرده و ... داشته باشید. این نرم افزار برای ورودی از طیف بسیار وسعی از فرمت ها پشتیبانی می نماید، به طوری که نظیر این برنامه به ندرت یافت می شود. همچنین کیفیت فایل های خروجی این نرم افزار نیز بسیار بالا خواهد بود و از این لحاظ نیز کم نظیر است.

HASAN.SJ بازدید : 76 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VinylStudio v8.2.3 - نرم افزار انتقال آلبوم یا نوار کاست به کامپیوتر شما

 

نرم افزار VinylStudio ابزاری قدرتمند در زمینه انتقال آلبوم خود یا نوار کاست به کامپیوتر شما می باشد. با این نرم افزار ساده می توانید تمامی فیلم های قدیمی روی نوار کاست را به راحتی بر روی کامپیوتر خود انتقال و به فرمت های دلخواه تبدیل نمایید. سرعت سریع ضبط فیلم ها، رایت مستقیم بر روی انواع سی دی و دی وی دی، قابلیت ذخیره فیلم ها با فرمت های مختلف، پشتیبانی از تمامی نسخه های ویندوز از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 42 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MIDIRenderer v1.4.0.0 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی MIDI به فرمت های صوتی رایج

 

MIDIRenderer نرم افزاری است که برای شما امکان تبدیل مستقیم فایل های MIDI را به دیگر فرمت های صوتی محبوب مانند WAV, MP3, OGG, FLAC, APE, AMR یا WMA را فراهم می کند. اغلب مواقع این تبدیل فرمت زمانی نیاز می شود که شما خواهان پخش فایل های MIDI در پلیر های قابل حمل مانند سیستم صوتی خودرو می باشید و یا می خواهید فایل های MIDI را در قالب یک سی دی صوتی رایت کنید. بر خلاف دیگر برنامه های مشابه MIDIRenderer به شما اجازه می دهد تا یک رندر مستقیم را بدون استفاده از کارت صدا (گوش دادن به فایل و ضبط آن در قالب یک فرمت دیگر)، در زمان کمتر و با سرعت بیشتر و در کیفیت بالا انجام دهید.

HASAN.SJ بازدید : 33 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sound Normalizer v3.9.0.0 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

 

Sound Normalizerنرم افزاری است که به منظور افزایش و بهبود کیفیت فایل های صوتی طراحی شده است. این نرم افزار به شما کمک می کند تا به تست و نرمال سازی لایه های صوتی و بالا بردن سطح صدا در فایل های MP3, FLAC و WAV بپردازید. این برنامه همچنین قادر به پردازش دسته ای فایل های صوتی جهت تست، نرمال سازی، بهبود کیفیت صدا و تبدیل گروهی فایل های MP3, FLAC و WAV خواهد بود. در واقع Sound Normalizer به سبب داشتن امکانات فوق العاده ای برای رفع نويز صداها، طبيعی سازی، افزايش و بهبود کيفيت فایل های صوتی و تحویل خروجی با کیفیت مطلوب، به یکی از پرطرفدارترین نرم افزارهای ویرایش فایل های صوتی تبدیل شده است.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 19
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 46
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 752
  • بازدید ماه : 1,364
  • بازدید سال : 8,641
  • بازدید کلی : 125,622