loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 54 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Subtitle Edit v3.4.0 - نرم افزار ایجاد و ویرایش زیرنویس فیلم

 

از آنجایی که امروزه بسیاری از مردم به تماشای فیلم های زبان اصلی روی کامپیوتر می پردازند، پس می توان با نوشتن زیرنویس برای فیلم به محبوب تر شدن آن کمک نمود.
Subtitle Edit یکی از برنامه های تحت
ویندوز است که به طور ویژه و در زمینه ایجاد و ویرایش زیرنویس های فیلم و همچنین همگام سازی آن ها با پخش فیلم، طراحی شده است تا دیگر شما مجبور نباشید بیش از حد لزوم وقت خود را صرف این کار کنید. نصب و راه اندازی این برنامه بسیار راحت است و تنها با چند کلیلک ساده می توانید آن را بر روی سیستم خود راه اندازی کنید و کار بر روی پروژه خود را در پنجره ای که همه چیز در آن به خوبی سازمان دهی شده است، آغاز کنید. تمامی عملکردهای نرم افزار از طریق دکمه های موجود در بالای پنجره ی اصلی و یا منوی کلاسیک، به راحتی در دسترس شما خواهد بود، بنابراین افراد مبتدی و یا حرفه ای به طور یکسان و به خوبی می توانند از قابلیت های این نرم افزار استفاده کنند.

HASAN.SJ بازدید : 50 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DxO Filmpack v4.5.2 Build 62 - نرم افزار تبدیل تصاویر و فیلم های قدیمی به دیجیتال

 

DxO FilmPack ابزاری قدرتمند برای علاقه مندان به هنرهای بصری می باشد که به آن ها اجازه می دهد تا عکس ها و فیلم های قدیمی خود را به دیجیتال تبدیل کنند، همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید عکس های خود را از نظر رنگ، وضوح، روشنایی و ابزارهای دیگر ارتقا دهید. جذابیت هر آنچه که با دوربین خود عکس برداری می کنید، توسط این نرم افزار می تواند  چندین برابر شود. از این نرم افزار هم به صورت مستقل و هم به عنوان پلاگینی برای فتو شاپ، ادوبی لایت روم، ادوبی المنت و Apple Aperture، می توان استفاده کرد.

HASAN.SJ بازدید : 121 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود vMix v11.0.0.63 - نرم افزار قدرتمند میکس فیلم های ویدئویی HD

 

vMix نرم افزار جدید میکس ویدئو می باشد که با بهره گیری از آخرین پیشرفت ها در سخت افزار کامپیوتر تلاش کرده است که میکس های حرفه ای را بر روی فیلم های با کیفیت HD فراهم آورد و این در صورتی است که تا قبل از تولید این نرم افزار این کار تنها بر روی میکسر های اختصاصی امکان پذیر بوده است. با استفاده از این نرم افزار شما به راحتی قادر خواهید بود کلیپ های ویدئویی میکس شده ی بی نقصی به همراه جلوه های حرفه ای بسیاری، ایجاد کنید.

HASAN.SJ بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink ColorDirector Ultra v2.0.2922 - نرم افزار تصحیح و بهبود رنگ ها در فیلم

 

CyberLink ColorDirector یک نرم افزار حرفه ای و قابل اعتماد برای ویرایش ویدئو های شماست. این نرم افزار ابزارهای حرفه ای افزاش رنگ را برای شما به ارمغان می آورد. به آسانی می توانید تنظیم رنگ ها، تنظیم رنگ پذیری، تغییر رنگ های اصلی با ردیابی سریع پیشرفته و ... را بر روی ویدئوها و عکس های خود انجام دهید. توسط این نرم افزار می توانید ویدئوهای خود را به فیلم های حرفه ای تبدیل کنید. سپس شما می توانید ویدئو های خود را برای استفاده در برنامه های ویرایشگر دیگر و یا برای آپلود در یوتیوب، ارائه دهید. همچنین فایل های خروجی این نرم افزار می توانند توسط DirectorZone به اشتراک گذاشته شوند. DirectorZone سرویس وبی است که اجازه می دهد تا کلیپ های صوتی ایجاد شده توسط کاربران دیگر را دانلود کنید.

HASAN.SJ بازدید : 42 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Media Encoder CC v8.0.0.173 - نرم افزار تبدیل فرمت های ویدئویی به یکدیگر

 

کسانی که درگیر تدوین فیلم هستند می دانند که یکی از مراحل مهم پیش و پس از تدوین، تبدیل فرمت های مختلف ویدئویی به همدیگر برای استفاده های متفاوت است. یعنی زمانی که کار فیلم برداری شما با دوربین هایی که تصویر را بر روی کارت ذخیره می کنند تمام می شود  با توجه به اینکه شما تصمیم بگیرید با چه نرم افزاری آنرا مونتاژ کنید باید فرمت یا کدک (codec) آنرا تغییر دهید. تغییر کدک به معنای تغییر کیفیت نیست. یعنی ممکن است تصویر شما در موقع فیلمبرداری FullHD AVCHD باشد و شما برای تدوین در فاینال کات پرو (Final cut pro) کدک آن را به ProRess تغییر دهید. این تغییر به معنای کم شدن یا زیاد شدن کیفیت فیلم شما نیست بلکه شما فقط فُرمت تصویر ضبط شده را به فرمتی که نرم افزار فاینال کات پرو با آن راحت تر است تغییر داده اید. پس از اتمام مرحله تدوین نیز شما بر مبنای استفاده ای که قرار است از محصول تدوین شده داشته باشید باید فرمت آن را تغییر دهید. یعنی اگر قرار است آن را برای پخش به تلویزیون بدهید یا اینکه برای نمایش در سینما آمده کنید و یا بر روی اینترنت منتشر کنید و یا اصلا به صورت دی وی دی در شبکه نمایش خانگی توزیع کنید نیاز به تغییر فرمت دارید. این مرحله چه قبل و چه بعد از تدوین مرحله بسیار مهمی است. چون در صورت تنظیمات غلط و استفاده از نرم افزار های اشتباه ممکن است به غیر از کدک، کیفیت تصویر شما هم تغییر کند.
نرم افزار Adobe Media Encoder یک نرم افزار حرفه ای برای این کار است و وظیفه تغییر حالت ها و کیفیت های تصاویر ویدئویی دیجیتال را بر عهده دارد. این نرم افزار در حقیقت یک نرم افزار کمکی برای Premier Pro و After Effect است و دقیقاً کاری را می کند که نرم افزار Compressor برای فاینال کات پرو انجام می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 67 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe After Effects CC 2014 v13.0.0.214 x64 - نرم افزار ادوبی افتر افکت سی سی

 

همه ی افرادی که با نرم افزار های شرکت ادوب کار کرده اند و به نوعی با گرافیک و فیلم سروکار دارند از اهمیت و استفاده از نرم افزار افتر افکت آگاهی دارند. Adobe After Effects CC نسخه ی جدید این غول جلوه های ویژه است که به تازگی توسط شرکت ادوبی منتشر شده است. در سری جدید از این نرم افزار از افکت های ۴ بعدی نیز استفاده شده است. به اشتراک گذاشتن پروژه بین چند کامپیوتر و دسترسی آسان بین فایل های اشتراکی یکی دیگر از ویژگی های نرم افزار Adobe After Effects CC می باشد. استفاده از ابزار لبه در این نرم افزار باعث نگه داشتن جزییات بیشتر در هنگام جدا کردن عناصر پس زمینه می شود. از ابزار VFX برای تثبیت کننده عکس و ویرایش دقیق عکس استفاده می شود.در هنگام ویرایش فیلم می توانید نحوه نمایش دادن دوربین را تغییر دهید و از جهات مختلف پروژه را مدیریت کنید. در این نرم افزار اگر به اشتباه پروژه را ببندید در هنگام باز شدن نرم افزار محتوای فایل ویرایش ثابت می ماند. بیشتر معروفیت افتر افکت CC به خاطر پلاگین CineWare می باشد چون با استفاده از این پلاگین می شود کل پروژه استفاده شده در نرم افزار cinema 4d را وارد افتر افکت کرد و کارهای لازم را بر روی پروژه انجام داد. فقط برای کار با این پلاگین باید سیستم خوبی داشت تا بتوانیم در محیط افتر افکت همزمان با کار، با کیفیت بالا پروژه را مشاهده کنیم. cineWare در افتر افکت به شکل یک لایه می باشد که می توانید پروژه را وارد کنید.

HASAN.SJ بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe SpeedGrade CC 2014 v8.0.0 - اسپید گرید، نرم افزار ویرایش و تدوین فیلم

 

اسپید گرید یکی دیگر از محصولات شرکت ادوبی است که نسخه ی جدید cc آن منتشرشده است. Adobe SpeedGrade CC ابزاری است برای ویرایش و تدوین و میکس و مونثاژ فوق حرفه ای ویدیوها، که در تک تک اجزاء و سکانس های یک فایل ویدیویی نفوذ کرده و آن را برای کاربران جهت ویرایش یا جلوه گذاری آماده می کند. هرچند شرکت مشهور ادوبی دو نرم افزار دیگر با نام های و Premier نیز برای ویرایش و تدوین فیلم عرضه کرده است که تقریبا تمامی نیازهای یک کاربر در موضوع تولید و ویرایش فیلم ها را تامین می کند اما استفاده از این نرم افزار نیز می تواند برای کسانی که دانش کمتری در این باب دارند مفید باشد. Adobe SpeedGrade CC دارای ابزارهای گوناگون و بسیار انعطاف پذیر است که شما را قادر می سازند که از تمامی توانایی خود برای تولید فیلم دلخواه بهره ببرید ، قابلیت تنظیم رنگ فیلم ها، اعمال تغییرات اساسی در تک تک سکانس ها و فریم های ویدیو، امکان ادغام با دیگر نرم افزارهای ویرایش ویدیو Adobe، بهره گیری از انواع ترانزیشن های جذاب و متنوع و ... از جمله ویژگی هایی هستند که در این نرم افزار قدرتمند به چشم می خورند.

HASAN.SJ بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Prelude CC 2014 v3.0.0.160 - ادوبی پریلیود، نرم افزار مدیریت و سازماندهی فیلم

 

Adobe Prelude CC یکی دیگر از محصولات جدید شرکت ادوبی است. Adobe Prelude یکی از محصولات این شرکت مشهور در زمینه ی مدیریت و سازماندهی فیلم ها و کلیپ ها می باشد. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به نمایش کلیپ ها به صورت بندانگشتی (Thumbnail) برای  افزایش سرعت جستجو، پشتیبانی از درگ و دراپ، امکان پیش نمایش کلیپ ها و قرار دادن نشانگر های جستجو و یادداشت بر روی کلیپ ها و ... اشاره کرد.

HASAN.SJ بازدید : 197 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Premiere Pro CC 2014 v8.0.0 Build 169 x64 - نرم افزار ادوبی پریمایر سی سی

 

شرکت ادوبی نسخه ی جدید نرم افزار ادوبی پریمایر را نیز با نام Adobe Premier Pro CC منتشر کرد. با نسخه ی CC این نرم افزار می توانید ویدیوهای خود را سریع تر از همیشه ویرایش کنید. ده ها ویژگی جدید که شامل تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده، رنگ بندی تسریع شده و ... می باشند، در این نسخه از نرم افزار قرار داده شده اند. شما به ویژگی های جدید نرم افزار به محض عرضه شدن آن ها دسترسی پیدا خواهید کرد. درباره ی انتقال از نسخه ی کنونی خود به نسخه ی CC چنانچه شک و تردیدی دارید، به وب سایت رسمی ادوبی مراجعه نموده و با ویژگی های خارق العاده این نسخه حتما متقاعد خواهید شد. شما در این نسخه می توانید کارهای خود را با سایر ادیتورهای دنیا به اشتراک گذاشته و در فضایی خلاقانه و پویا به رشد افکار خود و معرفی آثار خود بپردازید.

HASAN.SJ بازدید : 34 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink PowerDirector Ultimate v12.0.2930 + ContentPack - نرم افزار ویرایش فیلم

 

اکثر شرکت های نرم افزاری در پایان هر سال میلادی و یا اوایل سال بعد نسخه ی جدید از ساخته های خود را به بازارهای جهانی عرضه می کنند. شرکت معروف CyberLink که چندین سال است با تولید نرم افزار های مالتی مدیا در میان کاربران محبوبیت خاصی را پیدا کرده است.
PowerDirector نرم افزاری بسیار کامل که از ابزار های ویرایش
فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد. این نرم افزار نه تنها دست کمی از رقبای معروف خود یعنی Corel Video Studio و Adobe Preimier ندارد بلکه می تواند در بسیاری از موارد به کاربران امکانات کامل تری را ارائه دهد.
این ابزار مانند یک واسط عمل می کند به این معنی كه کاربران فیلم ها را از انواع دوربین های دیجیتالی و فیلم برداری کپچر کرده، مورد ویرایش قرار می دهند و با کیفیتی فوق العاده بالا ذخیره و یا بر روی انواع لوح های فشرده رایت می کنند. اما نکته ی مهم این ابزار در ویرایش خلاصه می شود، چرا که بدون هیچ گونه
آموزشی، کاربران قادر خواهند بود فیلم ها را به صورت کاملاً حرفه ای و مطابق با سلیقه خود ویرایش کنند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 25
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 731
  • بازدید ماه : 1,343
  • بازدید سال : 8,620
  • بازدید کلی : 125,601