loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود The Juicer v3.90 Build 114 - نرم افزار مدیریت و تبدیل فرمت تمامی محصولات شرکت Digital Juice

 

The Juicer نرم افزار رایگانی از شرکت Digital Juice است که یک برنامه مدیریت رسانه و ابزار تبدیل فرمت است که از تمامی محصولات فعلی این شرکت از جمله همه ی انیمیشن ها، افکت های صدا یا موزیک، کلیپ های ویدئویی یا فیلم و گرافیک های still (گرافیک هایی هستند که هیچ انیمیشنی در آن ها به کار نرفته است) پشتیبانی می کند. The Juicer به شما اجازه می دهد که هزاران کلیپ که تشکیل دهنده ی کتابخانه مدیای شرکت Digital Juice هستند را مرور کرده، پیش نمایش داده و به جستجو و مرتب کردن آن ها بپردازید و سپس آن ها را کپی کرده و آن ها را به فرمت های سازگار با نرم افزارهای ویرایش خود، تبدیل کنید. با استفاده از انیمیشن های یکپارچه، موزیک و موتور پیش نمایش گرافیک های استیل، قادر خواهید بود به سرعت هر قطعه از محتوای Digital Juice را تغییر داده و پیش از رندر کردن، تغییرات خود را در پنل پیش نمایش، مشاهده کنید. هر نوع محصول خلاقانه شرکت Digital Juice که در حال حاضر ارائه شده است، توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود و دارای یک رابط کاربری بصری می باشد. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت تبدیل محتواهای  Digital Juice به طیف گسترده ای از فرمت های دیگر است. به عنوان مثال می توانید ویدئو و انیمیشن را به فرمت های AVI, WMV یا Quicktime تبدیل کنید، همچنین می توانید گرافیک های still را به فرمت های PNG, JPEG, TIFF, BMP یا PSD تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 40 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VideoMach Professional v5.10.0 - نرم افزار تبدیل تصاویر به فیلم و تبدیل قطعات ویدیویی به عکس

 

VideoMach یکی از نرم افزارهای محبوب در زمینه کار روی فایل های ویدیویی است که امکاناتی را برای تبدیل تصاویر به فایل ویدیویی، تبدیل قطعات ویدیویی به عکس، افزودن صدا به انیمیشن ها، جداسازی صدا از فیلم، افزایش و یا کاهش سرعت ویدیو، تغییر سایز دادن، برش و چرخاندن را در اختیار شما قرار می دهد. VideoMach در اغلب موارد برای تبدیل فایل های ویدیویی با فریم بالا و همچنین Render نمودن فایل های سه بعدی، عکس برداری های سریع، ویدیوهای مربوط به بازی های کامپیوتری و متوقف سازی انیمیشن ها کاربرد فراوان دارد. این نرم افزار از فرمت های رایج و استاندارد AVI, MPEG, FLC, HAV, JPEG, PNG, BMP, DIB, TGA, PNM  و ... پشتیبانی می کند.
در واقع با کمک این نرم افزار می توانید تصاویر JPEG ،PNG ،BMP ،TIFF ،BAYER ،CINE را به فرمت های ویدیویی AVI, MPEG, WMV, FLC, GIF و ... تبدیل نموده و یا ویدیو های OGV برای وب سایت خود بسازید.

HASAN.SJ بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود XMedia Recode v3.1.8.6 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدئویی و صوتی بدون کاهش کیفیت

 

حتماً تاکنون برای شما نیز پیش آمده است که بخواهید در تلوزیون LED و یا LCD خود فیلمی را تماشا کنید، ولی متوجه شده اید که دستگاه شما از فرمت آن پشتیبانی نمی کند و ناچار به تغییر فرمت آن فیلم شده اید و با مشکل کاهش کیفیت آن مواجه شده اید. XMedia Recode نرم افزار رایگانی است که در تغییر فرمت فایل های صوتی و تصویری، بدون کاهش کیفیت آن، به شما کمک خواهد کرد. هم کاربران با تجربه در این زمینه و هم افراد مبتدی، می توانند به راحتی از این نرم افزار استفاده کنند. این نرم افزار از اکثر فرمت های رایج پشتیبانی کرده و گزینه ای برای تبدیل دیسک های دی وی دی و بلوری به هر فرمت دلخواه شما نیز بر روی ان تعبیه شده است. این نرم افزار می تواند تقریبا همه فرمت های ویدئویی و صوتی شناخته شده شامل 3GP، 3GPP، 3GPP2، AAC، AC3، AMR، ASF، AVI، AVISynth، DVD، FLAC، FLV، H.261، H.263، H.264، M4A ، m1v، M2V،M4V، Matroska (MKV)، MMF، MPEG-1، MPEG-2، MPEG-4، TS، TRP، MP2، MP3، MP4، MKV، MP4V، MOV، OGG، PSP، (S) VCD، SWF ، VOB، WAV، WMA و WMV را تبدیل کند.
این نرم افزار بسیار قدرتمند است و با فرمت های مختلفی کار می کند و  تنظیمات کاملی برای  تبدیلات ویدئویی دارد که کوچک ترین نکات را پشتیبانی می کند  XMedia Recode همچنین دارای ویدئو پلیر داخلی برای پیش نمایش ویدئوهایی که برای تبدیل انتخاب شده اند می باشد. از قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به تبدیل فایل های در قالب دستگاه های همراه مانند iPhone, iPad, iPod Touch, Android-Tablets, Sony PSP و ...، قسمت بندی (Chapter) خودکار ویدیوها و ... اشاره نمود. با استفاده از این نرم افزار می توانید انواع فرمت های فیلم را بدون حتی ذره ای کاهش کیفیت و با سرعت بسیار بالا به فرمت MP4 تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 22 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Movavi Video Suite v12.0.0 - مجموعه نرم افزارهای مفید در کار با فیلم ها

 

Movavi Video Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای پرکاردی است که اغلب کاربران در کار با فایل های ویدئویی و تصویری به آن ها نیاز پیدا می کنند. این پکیج نرم افزاری شامل برنامه هایی مفید برای انجام اموری مانند تبدیل فرمت فیلم ها و فایل های تصویری، ضبط هرآنچه که روی صفحه مانیتور اتفاق می افتد، بالا بردن سرعت پردازش فیلم ها برای پخش، ویرایش فیلم های دو بعدی و سه بعدی، رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری، دانلود ویدئو های آنلاین، Rip کردن فایل های DVD، انتقال فایل های تصویری به دیگر دستگاه ها همانند گوشی های تلفن همراه، کپی فایل های تصویری، ویرایش فایل های تصویری، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و ... می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 48 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.1.0.12 + v4.1.20.0 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به فرمت دی وی دی

 

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با كمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI وMpeg ،Mpeg ،Mpeg
۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود FilmConvert Pro v2.09 for After Effects + Premiere - پلاگین تغییر فرمت و کیفیت فیلم برای افترافکت و پریمایر

 

همان طور که می دانید نرم افزارهای بسیاری برای تبدیل فرمت و همچنین تغییر کیفیت فیلم های گرفته شده توسط دوربین های دیجیتال وجود دارد. اما جالب است بدانید که افرادی که با نرم افزارهای افتر افکت و پریمایر کار می کنند، می توانند به صورت مستقیم، با استفاده از پلاگین حرفه ای و قدرتمند FilmConvert Pro فرمت و کیفیت فیلم های مورد نظر خود را در همین نرم افزارها تغییر دهند. این پلاگین به دلیل TRUE POINT بودن و امکان استفاده مستقیم در نرم افزارهای Adobe After Effects و Adobe Premiere، از سرعت بسیار بالایی برخوردار است. همچنین یکی از قابلیت های بارز این پلاگین پشتیبانی از فیلم های شگفت انگیز ۴K می باشد. با استفاده از این پلاگین می توانید real grain را به فوتیج های خود اضافه کرده و تا 4K رندر کنید. نرم افزار FilmConvert هم به صورت یک نرم افزار مستقل و همچنین به عنوان پلاگینی برای نرم افزارهای After Effects, Premiere, Final Cut, Motion, Vegas و Photoshop، تولید شده است.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO DVD Converter Ultimate v3.0.0.8 - نرم افزار مبدل فیلم های DVD

 

DVD Converter Ultimate یک نرم افزار حرفه ایست که برای شما امکان تبدیل دی وی دی ها به فرمت های مختلف را فراهم می کند. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به امکان اضافه کردن زیرنویس به فیلم، امکان اضافه کردن صدای دلخواه به فیلم، امکان تبدیل رزولیشن فیلم به روزلیشن های 720P و 1080P، امکان ایجاد تغییرات دلخواه در فریم و کیفیت فایل خروجی، داشتن سرعت بسیار بالا و بسیاری از امکانات دیگر اشاره کرد. با استفاده از DVD Converter Ultimate می توانید دی وی دی های خود را به فرمت هایی چون AVI, DVD, MKV, PS3, DIVX, iPad, iPhone, iPod و ... تبدیل کنید. این نرم افزار نه تنها برای افراد مبتدی بسیار ایده ال است بلکه آپشن های پیشرفته بسیاری را نیز در دسترس افراد باتجربه قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 37 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود YouTubeGet v6.1.6 - نرم افزار دانلود فیلم از یوتیوب و تبدیل فرمت آن

 

YouTubeGetنرم افزاری است که تمام آنچه را که شما برای دانلود سریع و آسان فایل های ویدیویی از یوتیوب و سپس تبدیل آن ها به فرمت های دلخواهتان به منظور ذخیره سازی و استفاده های متفاوت نیاز دارید، در خود جای داده است. نرم افزار YoutubeGet پس از دانلود فایل های ویدیویی که در فرمت FLV می باشند، به صورت خودکار آن ها را به فرمت های MP4, 3GP, AVI, WMV, MOV و ... تبدیل می کند تا شما قادر باشید فیلم های یوتیوب را بر روی MP4 یا تلفن همراه خود، نمایش داده و ببینید.

HASAN.SJ بازدید : 42 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Tmpgenc Video Mastering Works v5.0.6.38 - نرم افزار ویرایش، ترکیب و تبدیل فرمت فایل های ویدئویی

 

TMPGEnc Video Mastering Works یک مبدل ویدئویی حرفه ای است که برای شما امکان تبدیل انواع فرمت های ویدئویی به یکدیگر را فراهم می کند. البته کار این نرم افزار تنها به تبدیل فرمت فایل هایی ویدئویی محدود نمی شود و با استفاده از قابلیت های کاربرپسند خود برای شما امکان برش و ویرایش فیلم، بالا بردن کیفیت تصویر فیلم ها از طریق حذف صداهای اضافی (نویز) و فیلترهای تصحیح رنگ، قرار دادن زیر نویس در فایل های تصویری، تغییرات اندازه فایل تصویری و خروجی و .... را فراهم خواهد کرد. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار قادرید به کامپایل، ویرایش و تبدیل ویدئوهای خود پرداخته و کلیپ های جدید و خیره کننده ای را ایجاد کنید. با استفاده از این نرم افزار پیشرفته و قدرتمند قادر خواهید بود فرمت هایی همانند: DivX, AVI, QuickTime, MPEG 4-ISO, H.264, DVD-Video, DVD-VR, HDV camcorder, Blu-ray Disc را به یکدیگر تبدیل کرده و کیفیت خروجی بسیار قدرتمند و پیشرفته ای از نرم افزار دریافت نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO Blu-ray Converter Ultimate v3.0.0.8 - نرم افزار مبدل فیلم های بلوری

 

پس از رواج یافتن دی وی دی ها که نسبت به سی دی حجم قابل توجهی را برای ذخیره سازی در اختیار کاربران قرار می دهند، دیسک های بلوری با ظرفیتی نزیک به 40 گیگابایت در حال رواج یافتن در دنیای تکنولوژی هستند و پیش بینی می شود که در زمان اندکی جایگزین دی وی دی خواهند شد، بنابراین داشتن یک مبدل برای این نوع از دیسک ها می تواند بسیاری از نیازی های کاربران را در به کارگیری این گونه دیسک ها را رفع می نماید.
VSO Blu-ray Converter Ultimate یکی از
نرم افزارهایی است که به کمک آن می توانید فایل های ویدیویی با فرمت های Blu-ray را به انواع فرمت های ویدیویی مانند dvd, avi, mkv, Iphone/Ipad, Xbox و PS3 تبدیل کنید. تنها کافیست در چند کلیک ساده فایل مورد نظر خود را وارد نموده، تنظیمات دلخواهتان را تعیین کنید و در نهایت "convert" را فشار دهید. این برنامه جامع باعث می شود تا نتایجی را که خواهان هستید در بهترین کیفیت داشته باشید و حتی ویدیو تبدیل شده خود را بر روی دی وی دی رایت کنید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 732
  • بازدید ماه : 1,344
  • بازدید سال : 8,621
  • بازدید کلی : 125,602