loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 40 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4828 - نرم افزار امنیتی قدرتمند در برابر ویروس ها و هکر ها

 

امروزه یکی از نگرانی های همیشگی کاربران کامپیوتر حمله تروجان ها و دیگر نرم افزار های جاسوسی و دسترسی سایر افراد به فایل های شخصی آن ها می باشد.
TrustPort Total Protection نرم افزار امنیتی است که حفاظت جامعی از سیستم شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های آنلاین فراهم می آورد. و می تواند با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی در تمام نقاط سیستم از ورود هکرها به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار با اسکن دقیق و سریع تمامی فایل های دریافتی از
اینترنت و حتی ایمیل های شما از نفوذ هر گونه فایل مخربی به سیستم شما جلوگیری می کند. و از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده ی بسیار اندک از CPU است، که منجر به پایین نیامدن سرعت سیستم می گردد.

HASAN.SJ بازدید : 35 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Digital Anarchy Beauty Box Video v3.0.6 - پلاگین رتوش صورت در فیلم برای افترافکت و پریمایر

 

شرکت دیجیتال انارچی توانسته در زمینه تولید پلاگین های سبک و کم حجم نام خوبی از خود برجای بگذارد. Beauty Box Video یکی از پلاگین های معروف این شرکت است. Beauty Box Video پلاگین روتوش و صاف کردن پوست در ویدئوها، برای برنامه های After Effects, Final Cut Pro, Premiere Pro و OpenFX می باشد و  یکی از پرفروش ترین پلاگین‌های نرم افزار افتر افکت است. این نرم افزار دارای قابلیت ماسک کردن خودکار برای روتوش دقیق تر بوده و همچنین دارای تنظیمات مختلف برای افکت‌های مختلف برای صاف کردن چین و چروک‌های پوست و حذف لکه‌ها می‌باشد. این پلاگین با استفاده از الگوریتم‌های متعدد برای تخمین تناژ رنگی پوست استفاده می‌کند. این تکنولوژی روند ساخت ماسک را بهتر کرده و بدین ترتیب روتوش با کیفیت تری بدست خواهد آمد.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود DFX Audio Enhancer v11.200 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

 

مسلماً همه شما می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی بالا گوش کنید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولاً در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. نرم افزار DFX Audio Enhancer نیاز شما را برآورده می کند.
نرم افزار DFX Audio Enhancer ابزاری قدرتمند جهت گرفتن ارتعاشات فایل های موسیقی دیجیتالی می باشد. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر، شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. این کار باعث جبران خسارات و محدودیت های نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح دو برابر خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پلاگین وضوح یابی اتوماتیک برای بلندگو ها و هدفون است.

HASAN.SJ بازدید : 131 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SONY Vegas Pro Production Assistant v2.0.10.28454 - پلاگین افزایش دهنده ی قابلیت های نرم افزار Vegas Pro

 

Vegas Pro Production Assistant پلاگینی برای نرم افزار Sony Vegas Pro است که قابلیت های این ویرایشگر ویدئویی قدرتمند را به صورت چشمگیری افزایش می دهد و برای ادیتورها بسیار مفید خواهد بود. این پلاگین با خودکار کردن بسیاری از کارهای تکراری در امر ویرایش ویدئو در زمان صرفه جویی کرده و باعث می شود ویرایش فیلم به کاری خسته کننده تبدیل نشود. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و شامل یک مجموعه ی کامل از آموزش های ویدئویی می باشد که در گرفتن بیشترین خروجی با کمترین تلاش، به شما کمک می کند.

HASAN.SJ بازدید : 38 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Red Giant Collection - مجموعه ی تمامی پلاگین های شرکت Red Giant برای افتر افکت و پریمایر

 

Red Giant یکی از معروف ترین کمپانی های ساخت پلاگین برای محصولات شرکت Adobe، مخصوصاً محصول Adobe After Effect می باشد. Red Giant Collection مجموعه ای از تمامی محصولات این شرکت است که حاوی چهار مجموعه پلاگین Magic Bullet Suite, Trapcode Suite, Keying Suite و Effects Suite می باشد.

Magic Bullet Suite
یکی از حرفه ای ترین پلاگین های افتر افکت است که با استفاده از آن می توانید کارهای خارق العاده ای در افترافکت انجام دهید که از آن جمله می توان به تغییر درجه رنگ، سیاه و سفید کردن تصویر، از بین بردن نویز، ایجاد یک محیط کاملا حرفه ای برای بالا و پائین بردن سیستم های رنگ تصویر، رفع عیوب تصویر، افزودن آرایش و ... اشاره کرد. پلاگین های موجود در این محصول از شرکت Red Giant بر روی
نرم افزار های افتر افکت و پریمایر و فتوشاپ نصب می گردد.

Trapcode Suite مجموعه ی پلاگین های استانداردی با کیفیت بسیار بالا برای طراحی و گرافیک های انیمیشن۳بعدی می باشد. مجموعه ابزارهای این بسته نرم افزاری برای ساخت افکت های واقع گرایانه و زیبا با قابلیت ساخت محتوای ۳ بعدی برای متن، پس زمینه های متحرک، طراحی لوگو و طراحی VFX کاربرد دارند. Trapcode Suite مجموعه ای از عناصر ۳ بعدی مانند یک سیستم ذرات قدرتمند، نورهای زیبا و شکل های ارگانیک را در اختیار شما قرار می دهد تا از آن ها در محیط های ۳ بعدی افتر افکت و پریمایر استفاده کنید.

Keying Suite یکی دیگر از مجموع پلاگین های موجود در بسته ی نرم افزاری RedGiant Collection است که حاوی پلاگین های Key Correct, Primatte Keyer و Warp برای نرم افزارهای افتر افکت و پریمایر است.

Effects Suite مجموعه پلاگینی است که با استفاده از آن می توانید در خلاقیت های خود دارای آزادی کامل باشید و به کارهای شما جلوه و ظاهر کاملاً حرفه ای می بخشد. این مجموعه پلاگین در بسیاری از
فیلم های معروف برای خلق جلوه های ویژه به کار رفته است که از آن جمله می توان به تایتانیک و جنگ ستارگان اشاره کرد. از جمله پلاگین های موجود در این مجموعه می توان به Composite Wizard, Holomatrix, Image Lounge, Knoll Light Factory, Knoll Light Factory PS, PlaneSpace و تعداد دیگری اشاره داشت. پلاگین های موجود در این محصول بر روی نرم افزار های افتر افکت و پریمایر و فتوشاپ نصب می گردد.

HASAN.SJ بازدید : 135 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود iZotope Nectar v1.12 DX VST RTAS - پلاگین کوک کردن صدای خواننده و اصلاح نت

 

iZotope Nectar یک پلاگین صوتی بسیار مفید و مجموعه ای از 11 افکت برای تولیدات وکال (vocal) است که به شما کمک می کند تا بل صرف کمترین زمان ممکن در کار با سبک های مختلفی مانند پاپ مدرن، راک، هیپ هاپ و رپ، سایر سبک های الکترونیک و... به نتیجه دلخواه خود برسید. از ویژگی های این پلاگین می توان به مواردی مانند pitch correction اتوماتیک، راهنمای ویرایش نت، breath control، فشرده سازی، gate، saturation ،EQ ،de-esser ،doubler ،limiter ،reverb و تنظیم تاخیر (delay) و تن ها اشاره کرد.
iZotope Nectar می تواند جایگزینی برای
نرم افزار Antares Auto tune باشد که در آن کاربر با پیانو رول قادر به اصلاح نت های خوانده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Airfoil for Windows v3.3.0 - نرم افزار انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها

 

Airfoil نرم افزاری برای انتقال صدا از کامپیوتر شما به دستگاه های مختلف از جمله Apple TV و third-party AirPlay و حتی مکینتاش و رایانه های شخصی دیگر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با دستگاه های iOS چون آیفون، آیپاد لمسی و آیپد نیز کار کنید و صداهای انتخاب شده ی خود را به آن ها انتقال دهید. و نیز می توانید صداها را از from Spotify, Rdio, Winamp و سایر مدیا پلیرها، در سراسر خانه خود ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریباً از هر برنامه ای صداها را انتقال دهید. همچنین با استفاده از Airfoil می توانید صداها را از ویجت ها و رادیوهایی مانند RadioSHARK ارسال کنید. از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار امکان تنظیم صدای شما با استفاده از افکت های صوتی از پیش قرار داده شده در نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 38 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MorphVOX Pro v4.3.13.22345 - نرم افزار تغییر صدا

 

MorphVOX Pro ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v12.5 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق صحبت کردن

 

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی جدید این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

HASAN.SJ بازدید : 39 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Balabolka v2.5 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

 

Balabolka نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار است. شما می توانید فایل های متنی خودتان که با می توانند با فرمت های  DOC, RTF, PDF, ODT, FB2 یا HTML باشند را  به فایل های صوتی با فرمت های WAV, MP3, OGG یا WMA تبدیل کنید. این نرم افزار از نسخه های مختلف صدای مایکروسافت (SAIP) برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند که شما با استفاده از این قابلیت نرم افزار می توانید سرعت صدا، گام صوت و حجم صدا را تغییر دهید. این نرم افزار یک لیست دلخواه صدا دارد که شما برای بهبود تلفظ می توانید صدا را تغییر دهید. همچنین این نرم افزار قابلیت خواندن cantact ها از کلیپ برد ها را دارا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TextAloud v3.0.64 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

 

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از
ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ParsKhan v1.1 - نرم افزار پارس‌ خوان، خواننده متون فارسی

 

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم
نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

HASAN.SJ بازدید : 43 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود 2nd Speech Center v4.15.10.120 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

2nd Speech Centerنرم افزاری است که متن نوشتاری شما را به گفتار تبدیل می کند و به شما اجازه می دهد تا آن را در فرمت فایل های صوتی MP3/WAVE ذخیره نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به جای اینکه از روی صفحه نمایش اسناد، ایمیل ها یا صفحات وب را بخوانید، متن مورد نظر را به برنامه داده و اقدام به تبدیل متن به گفتار نمایید سپس به آن ها  گوش دهید. به گفته سازندگان، این نرم افزار متن را با سرعتی در حدود دو برای نرم افزارهای دیگر به گفتار تبدیل می کند. ۲nd Speech Center از ده ها تن صدای مرد، زن و یا صدای روباتیک و بیش از 11 زبان پشتیبانی می کند.

 

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Text Speaker v3.17 - نرم افزار متن خوان

 

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود CrazyTalk v5 Pro - نرم افزار خلق تصاویر سخنگوی سه بعدی

 

به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو)، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ... را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که به راحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

HASAN.SJ بازدید : 27 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TxtReaderXpress v4.3.4178 - نرم افزار خواندن متن تایپ شده و نوشتن گفته های شما

 

اگر می خواهید متن موجود در پرونده های WORD و فایل های Text, XPS, HTML, WEB PAGE, PDF, RTF برای شما خوانده شود می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید! نرم افزار TxtReaderXpress یک برنامه کوچک است که به راحتی می تواند کلماتی که بیان می کنید را بنویسد و یا  کلمات و حروف تایپ شده را برایتان بخواند. این نرم افزار قابل استفاده برای تمامی کاربران وافراد بوده و قادر است متن تایپ شده را به فایل های صوتی تبدیل کند. همچنین TxtReaderXpress شامل کلید هایی برای Web Browser, Pdf Browser, XPS Browser, Text Editor در محیط خود می باشد. از ویژگی ها ی این برنامه می توان به تشخیص گفتار، امکان بررسی و حرکت آسان بین پو شه ها و دسترسی به یک دیکشنری سریع را نام برد که می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی به شما در فرآیند یادگیری کمک کند.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Captivate v8.0 x86/x64 - نرم افزار ساخت آموزش های مجازی

 

Adobe Captivate از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است. به علاوه این محصول از فرمت های ویدئویی مختلفی مانند AVI ،MOV ،FLV ،MPEG پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 109 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TechSmith Camtasia Studio v8.4.0 Build 1699 - نرم افزار فیلم برداری حرفه ای از صفحه نمایش

 

یکی از شایع ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصاً آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه، استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مانیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ای است. حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است.
شرکت نرم افزاری TechSmith یکی از مطرح ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه ساخت نرم افزار های فیلم برداری و
عکس برداری این چنینی و با امکانات بسیار بالا برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک است که با دارا بودن دو محصول بسیار قدرتمند و گران قیمت به نام های SnagIt (مخصوص عکس برداری از مانیتور) و Camtasia Studio (مخصوص فیلم برداری از مانیتور) به شهرت بسیاری در دنیای نرم افزار دست یافته است.
Camtasia Studio راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی
مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود Snagit v12.0.0 Build 1001 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

 

ضبط و عكس برداری از صفحه‌ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الكترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیک با محیط كار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الكترونیک كمک خواهد كرد.

 

HASAN.SJ بازدید : 141 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Snap v7.0.1 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

 

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری
ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Articulate Replay v1.1.1311.2718 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

 

Articulate Replayنرم افزار قدرتمندی برای ساخت فیلم های آموزشی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید هم، screencas های وب کم خود و فعالیت هایی که بر روی صفحه نمایش انجام می دهید را به صورت هم زمان ضبط کنید و هم این که می توانید تصاویر وب کم و صفحه نمایش را به صورت جداگانه ضبط کرده و پس از آن، تصاویر را همگام سازی نمایید. همچنین می توانید هم در زمان ضبط آموزش و هم پس از آن، ویدئو ها، تصویر و یا موزیک هایی را به آموزش اضافه کنید. این نرم افزار دارای یک فضای کار بصری است که کار با آن را بسیار آسان کرده است. در ساخت آموزش با این نرم افزار می توانید با اضافه کردن نام گوینده، اطلاعات مهم برجسته و سایر توصیفات، به صورت متن و یا گرافیک در پایین صفحه نمایش، آموزش های خود را حرفه ای تر کنید. همچنین می توانید فقط با چند کلیک، آموزش ویدئویی ساخته شده در این نرم افزار را به فرمت MP4 تبدیل کنید و به آسانی از آن در دوره های آموزشی خود استفاده کرده و یا برای همکاران خود ایمیل کنید و یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود HyperSnap v7.25.02 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

 

اگر شما به هر دلیلی به فکر عکس گرفتن از صفحه نمایش یا هرچه که در صفحه نمایش رایانه شما قابل رویت است، افتاده اید از نرم افزار HyperSnap استفاده نمایید.
 HyperSnap نرم افزاری حرفه ای جهت عکس گرفتن سریع از صفحه نمایش کامپیوترتان (صفحه
ویندوز) می باشد. این نرم افزار ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد. با این برنامه قادرین تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید. HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.
توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که ا
مکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید. از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BB FlashBack Pro v4.1.6.2745 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

 

vvvvvvBB FlashBack نرم افزاری است که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SCREEN2EXE v3.3 Build 2520 + SCREEN2SWF v3.2 Build 2498 - نرم افزار ضبط از صفحه نمایش

 

نرم افزارهای SCREEN2EXE و SCREEN2SWF برنامه های سریع و در عین حال با استفاده آسان هستند که به منظور ضبط از صفحه نمایش (مانیتور) طراحی و ساخته شده و برای ایجاد دمو ها، خودآموزها و سخنرانی ها با امکان استفاده از بالاترین میزان فشرده سازی در فرمت های EXE, SWF و AVI کاربرد دارند. این نرم افزارها امکاناتی نظیر ضبط دقیق تغییرات روی صفحه، حرکت ماوس، ضبط صدا (از میکروفون)، سرعت بالا در ضبط، ویرایش فیلم ضبط شده، ساخت فیلم در فرمت فایل های فلش (فایل SWF) و فایل های  AVI و همچنین به اشتراک گذاری فیلم ها را فراهم نموده اند.

HASAN.SJ بازدید : 42 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Instant Demo Pro v8.50.48 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

 

بسیاری از شرکت های نرم افزاری امروزه اقدام به ساخت برنامه هایی می نمایند که کاربر به کمک آن ها قادر به تهیه فیلم از محیط سیستم خود می باشد. هر یک از این نرم افزارها با استفاده از ابزارهای موجود در خود توانایی های مختلفی را برای کاربران خود فراهم می کنند.
Instant Demo نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه تصاویر از محیط صفحه نمایش محصولی از شرکت NetPlay Software می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هریک از آن ها دسترسی پیدا کند. این نرم افزار از قابلیت های مختلفی همانند ذخیره فعالیت های موجود بر روی Desktop، قابلیت ضبط تصویر از صفحه نمایش به صورت سریع و آسان، نمایش تصاویر ضبط شده به صورت آسان در قالب وب، قابلیت قرار داده افکت های مختلف بر روی تصویر در هنگام ضبط به صورت دلخواه و ... برخوردار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود iGame Capture Pro v1.0.1.6 - نرم افزار تهیه فیلم و عکس از محیط بازی

 

به کمک این نرم افزار iGame Capture Pro به راحتی می توانید از محیط بازی های خود فیلم و عکس تهیه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است بسیاری از اطلاعات سیستم مانند استفاده از پردازنده، استفاده از حافظه، درجه حرارت CPU، سرعت فن و ... را در حین اجرای بازی ها،  به شما نشان دهد. iGame Capture  ویدئوهای گرفته شده از بازی ها را در فرمت های MP4,AVI,MPG یا FLV ذخیره می کند و شما می توانید به راحتی آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود EMCO Remote Screenshot v2.4.10.120 - نرم افزار عکس گرفتن از صفحه دسکتاپ ریموت

 

نرم افزار EMCO Remote Screenshot یکی دیگر از برنامه های عکس گرفتن و تهیه اسکرین شات از صفحه دسکتاپ است که امکانی را برای کاربر فراهم می کند تا از صفحه دسکتاپ در ریموت (کامپیوتری که از راه دور کنترل آن را بدست دارید) عکس تهیه نموده و آن را بر روی سیستم خود ذخیره نمایید. کاربرد این برنامه غالباً زمانی آشکار خواهد شد که شما بخواهید فعالیت های کاربران کاربرانی که بر روی ریموت کار می کنند را بررسی و نظارت کنید و به عنوان مثال بدانید که کاربر خاصی که اکنون در ریموت کار می کند، در حال انجام چه فعالیت هایی است. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و تنها کافیست تا شما نام کامپیوتر میزبان(host) را تایپ نموده و بر روی دکمه capture کلیک نمایید تا بلافاصله برنامه ضبط تصویر از دسکتاپ ریموت را شروع کند. در واقع با استفاده از EMCO Remote Screenshot شما می توانید از فعالیت های سیستم های یک شبکه را از راه دور  عکس گرفته و بر آن نظارت داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 99 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود PlayClaw v3.0 build 2048 - نرم افزار ضبط تصویر و ویدئو از محیط بازی های کامپیوتری

 

آیا شما هم دوست دارید از محیط  بازی های مورد علاقه خود تصاویری داشته باشید؟
PlayClaw یک
نرم افزار سودمند و بسیار کاربردیست که به شما اجازه می دهد درحین بازی های کامیوتری تصاویری را از محیط بازی تهیه کنید و یا حتی از قسمت هایی از بازی، ویدئو هایی را ضبط نمایید. این نرم افزار به طور کامل در پس زمینه سیستم شما عمل خواهد کرد و با استفاده کامل از توانایی های چند هسته ای پردازنده ی شما، فیلم های اکشن با کیفیتی از بازی های سه بعدی شما تهیه می کند، بدون اینکه کوچکترین تأثیری در روند اجرای بازی شما داشته باشد.
گیمر های هاردکر تشخیص دادند که نرم افزار PlayClaw یک ابزار واقعاً ارزشمند و جهانی برای گرفتن
عکس های فوری بازی، ضبط ویدئو از بازی و اندازه گیری عملکرد سه بعدی بازی به صورت بلادرنگ، می باشد. در حقیقیت می توان گفت این نرم افزار در بین رقیبان خود، بهترین است.

HASAN.SJ بازدید : 25 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Screenshot Studio v1.9.94 - نرم افزار تصویر برداری سریع از صفحه نمایش

 

یکی از نرم افزار های قدرتمند و کامل در زمینه ی تصویر برداری سریع از روی صفحه نمایش Screenshot Studio می باشد. تصویر برداری از تمامی صفحه نمایش، قسمتی از آن و یا قسمت بالایی پنجره با فشردن یک کلید امکان پذیر است و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف گرافیکی می توان سایه روشن هایی بر روی قسمت های مختلف تصویر گرفته شده ایجاد نمود و یا هر تغییر دلخواه دیگری اعمال کرد. به علاوه شما توانایی آپلود کردن تصویر برداری های انجام شده ی خودتان را نیز خواهید داشت. به کمک اطلاعات اضافی موجود در فرمت PNG شما قابلیت باز کردن دوباره و ادامه ی ویرایش از نقطه ی قبلی را نیز دارید. Screenshot Studio کامل است و شما دیگر نیازی به سایر نرم افزار ها در این زمینه نخواهید داشت

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود HyperCam v3.1.1104.5 - نرم افزار تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCamنرم افزاری قدرتمند در زمینه تصویربرداری از تمام فعالیت های شما در کامپیوتر و ذخیره آن ها به صورت فیلم ویدئویی می باشد. این نرم افزار برای ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنند. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید.

HASAN.SJ بازدید : 27 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ScreenSteps Pro v2.9.1 Build 14 - نرم افزار ساخت جزوات آموزشی با تصویر

 

از روی هر مرحله از پردازشی که می خواهید یاد بگیرید عکس برداری کنید، عکس های گرفته شده به صورت خودکار مرتب می شوند، آن ها را ببرید به آن ها افکت اضافه کنید و آن ها را بر روی قسمت مربوط در صفحه اسکرین تان قرار دهید. برای هر مرحله یک متن دلخواه اضافه کنید، البته نیاز به نوشتن و توضیحات زیاد ندارید هر عکس به خوبی مراحل را نشان می دهد. درس های خود را به فرمت PDF یا HTML تبدیل کنید. به راحتی می توانید نمونه های HTML یا XML دلخواه خود را بسازید. به کمکنرم افزار ScreenSteps می توانید درس های خود را به صورت عملی با جزییات و در بین 5 تا 10 دقیقه آماده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود IcyScreen v4.13 - نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ و ارسال آن به صورت خودکار

 

به وسیله نرم افزار IcyScreen می توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود GiliSoft Screen Recorder v3.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

 

نرم افزارGiliSoft Screen Recorderابزاری قدرتمند برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست. این نرم افزار می تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می بینید و همچنین صدایی که پخش می شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.
بر این اساس می توان از این نرم افزار برای ایجاد دمو های نرم افزار، گرفتن streaming video و ضبط game play استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 24 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود I Screen Recorder v8.0.0.2200 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

 

نرم افزار I Screen Recorder، ابزار قدرتمند تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود OneClick Video Capture v7.0.11.84 - نرم افزار ذخیره سازی فیلم در حال پخش

 

در حین تماشای یک فیلم ویدئویی هستید یکی از صحنه های این فیلم بسیار زیبا است اگر بخواهید این صحنه را داشته باشید چه کاری می کنید؟ نگران نباشید ما به شما یک نرم افزار برای تصویر برداری از روی فایل های ویدئویی معرفی می کنیم. یک از عالی ترین نرم افزارها در این زمینه برای برطرف نمودن نیاز کاربران، OneClick Video Capture می باشد. بهره مندی از واسط کاربری کامل و توابع تصویر برداری قدرتمند این نرم افزار را مناسب برای هر کاربری می سازد. تنها با چند کلیک می توانید تصویر یا ویدئو را از روی سایر ابزارها مانند تلویزیون  یا DV برداشته و سپس فایل های بدست آمده را به پنجره ی مرورگر این نرم افزار وارد کنید. به علاوه این نرم افزار از تابع تشخیص حرکت جدیدی برخوردار است. شما به عنوان کاربر می توانید در یک لحظه، تصویر برداری کنید، ایمیل بفرستید، برنامه ها را اجرا کنید، FTP را به روز کنید و ...

HASAN.SJ بازدید : 40 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MediaChance UltraSnap PRO v3.0 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

 

یکی دیگر از نرم افزارهای گرافیکی، نرم افزار UltraSnap PRO است. این محصول یک نرم افزار
تحت
ویندوز است که به منظور پردازش گرافیکی و تصویر برداری از صفحه نمایش می توان از آن استفاده نمود. به کمک این محصول شما  به هیچ نرم افزار ویرایش عکس دیگری در زمینه ی افزودن عنوان، گرفتن عکس از صفحه نمایش، ترکیب چندین عکس و ... نخواهید داشت. در حقیقت می توان گفت این محصول نتایج راحت تر و بهتری را نسبت به هر برنامه ی ویرایش عکس دیگر در اختیار کاربر می گذارد. این محصول ابزار عالی نه تنها به منظور اجرای امور اداری، تهیه ی عکس از صفحه نمایش، طراحی گرافیک های اینترنتی و ... می باشد بلکه به منظور انجام امور روزانه مثل تهیه ی کارت پستال، جمع آوری مجموعه ای از عکس ها و ارسال آن ها از طریق ایمیل و یا بار گذاری آن در بلاگ شخصی می توان از آن استفاده نمود. تمام این کارها به سرعت و بدون نیاز به باز کردن یا ذخیره کردن فایلی انجام می شود. کافی است تنها گزینه ی ویرایش را انتخاب نمایید سپس یکی پس از دیگری از عکس های دلخواه تان تصویر برداری کنید و بعد از اضافه نمودن متن و ... فایل آماده شده را به ایمیلتان ارسال و یا به عنوان فایل ذخیره کنید. تمام این اعمال به صورت مستقیم از طریق کلیپ بورد و ویرایش گر WYSIWYG انجام پذیر است. بعد از اعمال افکت های خاص به یک عکس، برای تصویر بعدی دیگر نیازی به اعمال و تکرار این افکت ها ندارید. این افکت ها به صورت خودکار تکرار می شوند و سپس فایل ساخته شده ذخیره می گردد. این امر به جلوگیری در به هدر رفتن زمان در امور تکراری کمک می کند. شما می توانید به صورت همزمان بر روی چندین پروژه کار کنید.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Capture Solution XE v10.43 - نرم افزار تصویر برداری از روی صفحه نمایش

 

نرم افزار Capture Solution XE ابزاری به منظور تصویر برداری از روی صفحه نمایش می باشد. شما به راحتی می توانید یک فایل ویدئویی از روی صفحه نمایش بسازید. به علاوه می توانید تصویر برداشته شده از روی صفحه نمایش را به فرمت عکس در آورید. فایل های آماده شده را می توانید با سایز های بزرگتر یا کوچکتر ذخیره نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 48 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BSR Screen Recorder v4.4.4 - نرم افزار گرفتن تصویر و ویدئو از صفحه نمایش

 

Screen Recorderنرم افزاری قدرتمند در زمینه گرفتن تصویر و ویدئو از تمام فعالیت های صفحه نمایش، کامل میزکار و یا پنجره باز شده و یا قسمت مشخص شده می باشد. این نرم افزار صدا را از میکروفن، اسپیکر، سی دی صوتی و MIDI با توجه به کارت صدای سیستم شما ضبط می نماید. شما می توانید برای ویدئوها هنگام ضبط زیرنویس قرار دهید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Devious Codeworks Screenshot Magic v4.4 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش

 

نرم افزار Screenshot Magic ابزاری قدرتمند که به شما اجازه گرفتن عکس از صفحه نمایش، پنجره فعال، DirectX تمام صفحه(بازی) را می دهد. کاربران می توانند به آسانی تنظیماتی مانند تغییر سایز، افقی و عمودی کردن تصویر را انجام دهند. شما می توانید تصویر نهایی را به حافظه موقت (clipboard) خارج کنید و یا در هارد ذخیره کنید. همچنین گزینه ای برای "ذخیره اتوماتیک" نیز وجو دارد و در فرمت های BMP ،JPG و PNG استخراج نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Wondershare DemoCreator v3.0.1.14 - نرم افزار ساخت دموهای آموزشی

 

نرم افزار DemoCreator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت منوی فلش آموزشی توسط فیلمبرداری از صفحه نمایش می باشد. با نرم افزار آموزشی DemoCreator می توانید معرفی تعاملی شبیه ساز نرم افزار، آموزش، معرفی محصول های خود را فقط با چند کلیک به نمایش بگذارید. این برنامه به شما اجازه ضبط تصویر از صفحه نمایش و ساخت ارائه با افکت انیمیشنی فلش بدون داشتن هیچ مهارتی را می دهد. در این نرم افزار همچنین کاربران قادر به تهیه ScreenShot از برنامه ها و قسمت های تعیین شده توسط خودشان می باشند.

سه مرحله برای ساخت دموی فلش وجود دارد:
1- ضبط آسان لحظه به لحظه
مکان نما و ضربه کلید برای ساخت آموزش ها و دموهای ویدئویی فلش
2- ویرایش قدرتمند با ویژگی هایی برای ساخت نمونه نمایشی همراه با صوت و متن
3- انتشار فیلم و ویدئوهای فلش با فرمت های معمولی برای انتشار همه جانبه

تعداد صفحات : 6

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 80
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 786
  • بازدید ماه : 1,398
  • بازدید سال : 8,675
  • بازدید کلی : 125,656