loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 200 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SpotIE v2.4.4 - نرم افزار بازیابی پسوردهای اینترنت اکسپلورر

 

SpotIE یک نرم افزار بازیابی پسورد Internet Explorer برای خودکار کامل نمودن stringهای مربوط به فیلدها و بازیابی پسوردهای وب سایت های ذخیره شده در کش Microsoft Internet Explorer می باشد. این نرم افزار یک راه حل جامع را برای بازیابی انواع پسوردهای ذخیره شده در Internet Explorer، به شما ارائه می دهد. در واقع نرم افزار SpotIE رمزهای عبور وارد شده در فرم های وب را برای شما بازیابی می کند. این برنامه توسط اینترنت اکسپلورر 6 ، 7، 8 و 9 پشتیبانی می شود.

HASAN.SJ بازدید : 196 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Proactive Password Auditor v2.01.5623 - نرم افزار بررسی امنیت شبکه با بازرسی پسوردها

 

Proactive Password Auditor به مدیران شبکه کمک می کند تا امنیت شبکه خود را با اجرای بازرسی رمز عبور اکانت های کاربران بررسی کنند. این نرم افزار به منظور یافتن و بستن حفره های امنیتی داخل شبکه، طراحی شده است. در واقع نرم افزار Proactive Password Auditor با در معرض قرار دادن رمزهای عبور نامطمئن، نشان می دهد که چطور امنیت شبکه مورد تهدید قرار گرفته است. همچنین با بکارگیری این نرم افزار می توان به بالا بردن امنیت پسوردهای کاربران شبکه و بازیابی پسوردها پرداخت.

HASAN.SJ بازدید : 208 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SpotIM v1.8.3 - نرم افزار بازیابی پسوردهای برنامه های مسنجر

 

SpotIM Messenger Password Recovery نرم افزاری است که توانایی پیدا کردن و رمزگشایی خودکار پسوردهای مربوط به اکثر برنامه های مسنجر و چت ویدیویی را برای شما به وجود می آورد. این برنامه به شما کمک می کند تا پسورد فراموش شده یا گم شده اکانت های ICQ, Trillian, IpSwitch Messenger, Miranda, &RQ instant messengers و  Camfrog Video Chat, Easy Web Cam را دوباره به دست آورید. SpotIM بهترین یابنده پسورد مسنجر فوری است که خیلی سریع به crack و رمزگشایی پسوردهای ذخیره شده در کامپیوتر می پردازد. تمام ویژگی های ذکر شده با یک رابط کاربری گرافیکی و  کاربردی آسان برای شما فراهم شده است.

HASAN.SJ بازدید : 144 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SpotMSN v2.1.2 - نرم افزار بازیابی پسوردهای MSN

 

SpotMSN یکی از ابزارهای بازیابی پسورد است که برای بازگردانی پسوردهای فراموش شده و گمشده ی اکانت های مربوط به برنامه های MSN messenger, Windows Live Messenger 8 و Windows Messenger کاربرد دارد. این برنامه زمانی که Remember my Password در مسنجر چک می شود، کار می کند.
در واقع SpotMSN بهترین یابنده پسورد های MSN می باشد که خیلی سریع پسوردهای MSN Messenger ذخیره شده روی کامپیوترتان را رمزگشایی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SpotFTP v2.0.0 - نرم افزار بازگردانی پسورد FTP

 

 

نرم افزار SpotFTP کنترل و بازگردانی پسورد های FileZilla, Far ftp client, CuteFTP, FlashFXP ftp, SecureFX ftp client, WebDrive, FTP Voyager, AutoFTP, 32bit FTP, FTP Now, FTP Navigator, CoffeeCup Direct FTP را انجام داده و به شما اجازه می دهد تا پسوردهای فراموش شده FTP را دوباره پیدا کنید. پسورد های FTP معمولاً به همراه برنامه های FTP مانند FileZilla, WS_FTP, CuteFTP و... ذخیره می شوند و SpotFTP FTP Password Recover راه حل های زیادی رابرای بازگردانی و ذخیره پسورد ها در کامپیوتر، به کاربران و مدیران ارائه می دهد.

 

HASAN.SJ بازدید : 64 سه شنبه 11 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود PDF Password Remover v3.12 - نرم افزار حذف پسورد پی دی اف

 

PDF Password Removerنرم افزاری قوی برای برداشتن رمزهای عبور فایل های PDF می باشد. امروز تولید كنندگان فایلهای PDF بر روی آنها رمزعبور قرار می دهند تا قابلیت ویرایش و كپی كردن متن  را غیرفعال كنند. اما گاهاً ممكن است كه شما نیاز ویژه ای به آن متن و یا تصویر موجود در این فایل ها داشته باشید و برای آن فایل نیز رمزعبور تعیین شده باشد در این صورت این نرم افزار به كار شما می آید زیرا با استفاده از آن به راحتی خواهید توانست رمز عبور موجود در این فایل ها را به راحتی و تنها با صرف وقت كمی از بین ببرید و به راحتی و بدون محدودیت از آنها استفاده كنید. این نرم افزار قادر است است تا انواع رمزعبور های تعیین شده را تا 128 بیتی از بین ببرد.

HASAN.SJ بازدید : 50 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Virus Removal Tool v11.0.3.7 Build 2014.08.23 - نرم افزار پاکسازی ویندوز از انواع بدافزارها

 

همان طور که می دانید اصلا مهم نیست که تا چه اندازه در استفاده از کامپیوتر دقت کنید، چون کامپیوترها همیشه در معرض تهدیدات آنلاین و حملات برنامه های مخرب هستند، بنابراین نباید اهمیت داشتن یک آنتی ویروس قوی را دست کم گرفت. با این حال وقتی در اثر کم توجهی شما، کامپیوتر به ویروس ها آلوده شد، نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool ابزار رایگان و فوق العاده ای است که می توانید از آن برای از بین بردن ویروس ها و برنامه های مخرب، استفاده کنید. شما می توانید این ابزار را بر روی کامپیوترهای آلوده، حتی در حالت Safe Mode نصب کنید و این نرم افزار به صورت خودکار تمامی ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و یا نرم افزارهای جاسوسی را از بین می برد. نصب و راه اندازی این برنامه و همچنین فرایند اسکن آن بسیار سریع است و با سایر نرم افزارها سازگار بوده و از منابع سیستمی شما نیز به میزان کمی استفاده خواهد کرد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار بسیار شهودی و آسان است و تنها کافیست کاربران بر روی دکمه ی اسکن کلیک کنند.

HASAN.SJ بازدید : 64 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVG Internet Security 2014 v14.0 Build 4745a8017 + 2013 v13.0 Build 3343a6324 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آ وی جی

 

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی آن ها محافظت کنید.

HASAN.SJ بازدید : 51 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود SUPERAntiSpyware Pro v6.0.1104 - نرم افزار پاک سازی برنامه های جاسوسی

 

چنانچه جزو آن دسته از افرادی هستید که در دنیای مجازی به گشت زنی مشغول هستید و یا جزو افرادی هستید که در دنیای مجازی به کار و فعالیتی ویژه مشغول هستید، تامین امنیت برای شما بلا شک هدف اول، اساسی و مهم خواهد بود. هدفی که امروزه برای به دست آوردن آن از کمپانی های بزرگ تسلیحاتی و اطلاعاتی گرفته تا تا کمپانی ها و شرکت های کوچک زیر مجموعه و حتی کاربران جزء خانگی هزینه های هنگفتی را برای تامین و به دست آوردن آن خرج می کنند. لو رفتن اطلاعات چه در بحث کلان و چه در بحث جزء می تواند عواقب ناگواری را به بار آورد ، چرا که در دنیای رقابتی امروز حفاظت از اطلاعات و داده ها حرف اول و آخر را می زند و هر سیستمی می کوشد تا با حفظ اطلاعات خود، از رقبای خود پیشی گرفته و به مراحل بالاتر نایل گردد. نیل به این اهداف فقط با یک چیز میسر می شود ، و آن هم استفاده از نرم افزرهای ضد جاسوسی برای تامین امنیت سیستمیک!

HASAN.SJ بازدید : 53 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود WinPatrol PLUS v32.0.2014.0 - نرم افزار حفاظت از سیستم در برابر برنامه های مخرب

 

WinPatrol برنامه ایست قدرتمند که برای محافظت از سیستم لازم است. Winpatrol مانند نگهبانی می باشد که اگر در قسمت هایی که ویروس ها و تروجان ها در آن قسمت ها می توانند فعالیت کنند نگهبانی می دهد و به محض اینکه در آن قسمت ها مثل Startup تغییری حاصل شود یا فایلی اضافه شود به شما اطلاع می دهد و اگر شما آن برنامه یا فایل را نصب نکرده باشید و به این قسمت اضافه شده باشد، می توانید آن را به راحتی غیرفعال یا پاک کنید، به همین راحتی می توانید از ورودworms ،adware  keyloggers ،spyware ،cookies ،Trojan به سیستم جلوگیری نمائید.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود AusLogics BoostSpeed v7.0 DC 2014.06.17 - نرم افزار افزایش سرعت سیستم

 

بسیاری از کاربران امروزه با مشکل کاهش سرعت در سیستم های خود مواجه هستند. بدین معنی که کاربران در هنگام کار با سیستم و یا حتی در آغاز کار سیستم خود با سرعت پایینی مواجه می شوند که به عنوان مشکلی بزرگ محسوب می شود و این مشکل نیز خود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. بسیاری از این دلایل می تواند یک عامل نرم افزاری باشد و با انجام امور مختلف بهینه سازی در رفع این مشکل اقدام نمود. بسیاری از شرکت ها نیز با مشاهده این نیاز در میان کاربران اقدام به ساخت نرم افزارهایی نمودند که به کمک آن ها کاربران به راحتی قادر به بهینه سازی سیستم خود می باشند. یكی از بهترین راه‌حل‌ها برای سرعت بخشیدن به سرعت كامپیوترتان آن‌هم در كمال صحت و سلامت و بدون بروز هیچ‌گونه خطایی نرم‌‌افزار  AusLogics BoostSpeed است.

نرم افزار AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

HASAN.SJ بازدید : 31 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود UnHackMe v7.10.432 - نرم افزار جلوگیری از هک شدن و آنتی تروجان

 

 rootkit ها نرم افزارهای نوشته شده برای در کنترل قرار دادن سیستم شما در اختیار هکرها می باشد.
نرم افزار UnHackMe ابزاری قدرتمند در زمینه تشخیص و از بین بردن rootkit ها می باشد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل شما می باشد. در واقع می توان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد. هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد. این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans و malware را نیز دارد. وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Spy Emergency v13.0.195.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

 

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك
ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد
آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای
تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.

HASAN.SJ بازدید : 46 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BitDefender Internet Security 2014 Build 17.16.0.729 x86/x64 + Rescue CD - نرم افزار امنیتی مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها

 

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.
یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 43 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.6.570 - نرم افزار حفاظتی آویرا

 

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 27 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sandboxie v4.12 x86/x64 - نرم افزار حفاظت از مرورگرهای وب

 

Sandboxie نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از مرورگرهای وب می باشد. اگر بخواهیم از نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم جلوگیری نماییم و یا فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد از نرم افزار Sandboxie استفاده می نماییم. به طور مثال ممکن است به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا می توانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال به بسیاری از سایت ها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در سیستم، محدود به همان محیط Sandboxie می گردد. در واقع نرم افزار Sandboxie قرنطینه اطلاعات را برای شما انجام می دهد. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

HASAN.SJ بازدید : 34 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Comodo Firewall v6.3.302093.2976 x86/x64 - نرم افزار فایروال رایگان

 

Comodo Firewall محصول قدرتمند و رایگانی از شرکت معروف و معتبر Comodo است که یک برنامه ی شخصی است و همان گونه که از نامش مشخص است یک دیواره ی آتش (فایروال-Firewall) است. به جرأت می توان گفت Comodo Firewall از رغیبانی چون F-Security, McAfee, BitDefender, KasperSky, Panda, PC-Cilin و ... بسیار قدرتمندتر و برتر است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و سازماندهی شده و کاربرپسند است. این فایروال بسیار قابل اعتماد است و مانع از دسترسی غیرمجاز به سیستم و منابع شما می شود. یکی از ویژگی های پرطرفداری که می توانید در این ماژول پیدا کنید ویژگی Sandbox است. که این ویژگی به شما امکان می دهد که با خیال راحت هر برنامه ای را در یک محیط امن اجرا کنید.

HASAN.SJ بازدید : 183 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Norton Internet Security 2014 v21.0.2.1 + 2013 v20.3.1.22 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

 

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امكاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود كه این خود می تواند به كاركرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی كاربران اینترنت بیانجامد.
سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست كه به بالابردن امنیت سیستم شما كمك بسیار زیادی می كند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Norton 360 2014 v21.0.2.1 - نرم افزار محافظت از ویندوز

 

حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آن ها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همان طور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows Firewall Control v4.0.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

 

سیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ... بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پر استفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.

HASAN.SJ بازدید : 75 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Symantec Endpoint Protection v12.1.3001.165 + Small Business Edition v12.1.1000.157 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس و فایروال سیمانتک

 

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری با توجه به نیاز کاربران در زمینه های مختلف امنیتی و نیاز به ابزارهای گوناگون به منظور برقراری امنیت در سیستم ها، اقدام به تولید مجموعه های نرم افزاری می نمایند که در آن ها ابزارهای مختلف امنیتی گردآوری شده اند و کاربران در این نرم افزارها در واقع با یک مرکز کنترل امنیتی برای سیستم های خود سر و کار دارند. چنین ابزارهایی را معمولا شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در غالب نام های مختلفی ارائه می کنند.

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است که از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس، نابود کننده برنامه های جاسوسی، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 27 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Offline Update 2014-08-23‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی

 

دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در
نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky AntiVirus / Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.1.4190 (g) - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپرسکی 2013

 

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.
در این نسخه از نرم افزار تنظیمات پیشرفته ای برای ایجاد یک محیط امن برای کودکان لحاظ شده است. قابلیت هایی چون سیستم ضد روتکیت، تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern، جلوگیری از ورود به سایت های ویروسی، پاکسازی پیشرفته قسمت های مختلف
ویندوز، چک کردن برنامه های Startup، شناسایی انواع نرم افزار جاسوسی، امکان ساخت دیسک نجات، مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها و .... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Forefront Threat Management Gateway 2010 Enterprise x64 + SP1 + Update 1 + SP2 + Update 1 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

Microsoft Forefront Threat Management Gatewayنرم افزاری جامع و قابل اعتماد در زمینه مدیریت و حفاظت از شبکه در شبکه هایی است که ادمین های آن ها از ویندوز سرورهای مایکروسافت استفاده می کنند. در واقع این نرم افزار نسخه جدید MS ISA Server می باشد و از ادغام بخش های مختلفی که هر یک به تنهایی ساختار خاصی را دارا هستند، به وجود آمده است تا در یک مجموعه واحد و منسجم یک راهکار کامل امنیتی را ایجاد کند. امکانات و قابلیت های مفیدی نظیر دیواره آتش (Firewall)، امکان انجام فیلترینگ در تمام لایه های هفت گانه شبکه، مسیریابی، ایجاد تعادل بار در شبکه (NLB)، پشتیبانی از شبکه های خصوصی مجازی (VPN)، نهان سازی اطلاعات (Cache)، پراکسی (Proxy)، ثبت عملکرد کاربران و گزارش آن، اعمال سیاست های مدیریتی در خصوص دسترسی کاربران به اینترنت (بر اساس نام های کاربری و گروه های موجود در دامین، نوع محتوی، میزان پهنای باند مصرفی، زمان دسترسی و ...)، مشاهده و ثبت وقایع و ... را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 23 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار اینترنت سکوریتی کاسپرسکی

 

Kaspersky Internet Securityنرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی می باشد که در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

HASAN.SJ بازدید : 40 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4828 - نرم افزار امنیتی قدرتمند در برابر ویروس ها و هکر ها

 

امروزه یکی از نگرانی های همیشگی کاربران کامپیوتر حمله تروجان ها و دیگر نرم افزار های جاسوسی و دسترسی سایر افراد به فایل های شخصی آن ها می باشد.
TrustPort Total Protection نرم افزار امنیتی است که حفاظت جامعی از سیستم شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های آنلاین فراهم می آورد. و می تواند با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی در تمام نقاط سیستم از ورود هکرها به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار با اسکن دقیق و سریع تمامی فایل های دریافتی از
اینترنت و حتی ایمیل های شما از نفوذ هر گونه فایل مخربی به سیستم شما جلوگیری می کند. و از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده ی بسیار اندک از CPU است، که منجر به پایین نیامدن سرعت سیستم می گردد.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira Premium Security Suite v10.2.0.668 - نرم افزار حفاظتی آویرا

 

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزار های متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ZoneAlarm Pro v10.0.243.000 - نرم افزار دیوار آتش زون آلارم

 

نرم افزار قدرتمند ZoneAlarm همان گونه که می دانیم یک دیواره ای آتش نفوذ ناپذیری را در مقابل گذرگاه های ورودی و خروجی سیستم شما ایجاد می کند که بدون اجازه کاربر هیچ نرم افزار و یا شخصی قابلیت رسوخ به منابع سیستمی شما را نداشته و نخواهد داشت. نرم افزار ZoneAlarm نوعی محافظ برای داده های مالی و شخصی شما در مقابل هکرها به حساب می آید. این برنامه می تواند اطلاعات محرمانه شما را از دنیای خارج مصون داشته و همچنین توانایی ردیابی حملات لحظه ای به حریم شخصی و نمایاندن محل تقریبی و دادن هویت و موقعیت هکر، از دیگر قابلیت های ZoneAlarm است. پس اگر به دنبال یک حفاظت زرهی هستید، ما ZoneAlarm Pro را به شما توصیه می کنیم.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Outpost Security Suite Pro v7.5 - نرم افزار برقراری امنیت پایدار در سیستم

 

بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کنند در میان محصولات خود برنامه هایی را نیز تولید می کنند که معمولاً به عنوان یک برنامه مدیریتی امنیتی محسوب شده و در واقع از چندین ابزار مختلف امنیتی دیگر تشکیل شده است. وجود چنین برنامه هایی و نصب آن ها بر روی سیستم عامل به کاربران برای برقراری امنیت بیشتر بر روی سیستم ها کمک می کند و بدین ترتیب کاربران کمتر دچار مشکلات امنیتی نظیر وجود برنامه های جاسوسی، حملات هکرها، ویروس ها و ... می شوند.

HASAN.SJ بازدید : 126 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows Worms Door Cleaner v1.4.1 - نرم افزار رفع مشکل Generic Host Process for Win32 Services

 

Windows Worms Door Cleaner برنامه ارائه شده از مایکروسافت است که کمک می کند تا مشکلات ناشی از برخی سرویس هایی از ویندوز xp را که بعضی از کرم ها (worms) آن ها را ایجاد می کنند، رفع نمایید. کاربرانی که از ویندوز ایکس پی سرویس پک ۲ استفاده می کنند حتماً با خطای  ویندوز XP با نام Generic Host Process for Win32 Services آشنا هستند. این مشکل از یک باگ در ویندوز xp سرویس پک ۲ ناشی می شود. از جمله اختلالاتی که این پیغام ایجاد می کند یکی نمایش ندادن اسامی فایل های ضمیمه شده به نامه های الکترونیکی است. البته ضمیمه هایی که نامشان بر اساس سیستم DBCS می باشد (Duble bytes character set) و یا نام فایل بیشتر از ۴۲ کاراکتر باشد و زمانی پیغام ظاهر می شود و این اختلال رخ می دهد که نامه الکترونیکی فرمت Rich text باشد. پس از نمایش این پنجره‌ی خطا و پس از گذشت چند ثانیه دریافت و ارسال اطلاعات از اینترنت قطع شده و برای لحظه کوتاهی نیز theme ویندوزتان به حالت کلاسیک تغییر یافته و مجددا به حالت قبل باز می گردد. در چنین مواقعی برای برقراری دوباره ارتباط اینترنتی ADSL تان راهی جز راه اندازی مجدد سیستم (Restart) ندارید. این پیغام مشکلی است که بیشتر کاربران ویندوز XP با آن دست به گریبان هستند.

Windows Worms Door Cleaner در حل این مشکل کمک به سزایی برای شما خواهد بود. قبل از نصب این نرم افزار ابتدا وصله امنیتی مایکروسافت (با نام WindowsXP-KB894391-x86-ENU.exe در پوشه 1 همراه فایل دانلود شده قرار دارد) را نصب نموده و سپس به نصب و اجرای Windows Worms Door Cleaner بپردازید، پس از اجرا در مکان هایی که دایره های قرمز رنگ می بینید بر روی دکمه های مربوط کلیک کنید و با کلیک بر روی دکمه yes پیغام نمایش داده شده را تایید کنید و در پایان کامپیوتر خود را Restart کنید تا دیگر با این پیغام مواجه نشوید.

HASAN.SJ بازدید : 35 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Outpost Firewall Pro v7.0.4 - نرم افزار دیواره آتش

 

با توسعه شبکه جهانی اینترنت همواره امنیت سیستم کاربرانی که به این شبکه متصل می شوند یکی از دغدغه های مهم بوده طوری که بسیاری از شرکت ها با تولید انواع نرم افزار امنیتی سعی در برطرف نمودن این مشکل می باشند و اولین راه ممکن جهت ایجاد امنیت جلوگیری از نفوذ به سیستم از طریق گذرگاه های ورودی یا گذرگاه های اتصال به اینترنت می باشد که این کار با استفاده از نرم افزار هایی که اصطلاحا یک دیوار آتشین یا firewall جلوی گذرگاه ها ورودی ایجاد می نمایند امکان پذیر می باشد.
نرم افزار Outpost Firewall Pro یکی قدرتمند ترین فایروال های مطرح جهان Outpost Firewall Pro محصول شرکت Agnitum است که با توانایی های مختلف خود از سیستم شما در برابر خطرات گوناگون اینترنتی جلوگیری به عمل می آورد . این نرم افزار دارای سیستم کشف حملات مجهز به تکنولوژی قدرتمند IDS یا همان Intrusion Detection System که برای کشف تمامی نفود ها و حملات به سیستم است بوده و این بخش با تحت نظر گرفتن میزان اطلاعات ورودی به سیستم و مقایسه ی آن با حملات رایج و آشنا، از حملات مضر جلوگیری به عمل می آورد.مخفی نمودن هویت شما در اینترنت از دیگر فواید این نرم افزار می باشد و نیز با استفاده از Attachment Quarantine شما در فایل های آلوده ضمیمه شده به
ایمیل های دریافتی که ممکن است حاوی ویروس و کرم و جاسوس باشد محافظت به عمل می آورد.همچنین این نرم افزار قادر است شما را از تمامی گذرگاهای اتصالی سیستم شما به اینترنت و نیز شبکه داخلی جهت کنترل مطلع سازد.

HASAN.SJ بازدید : 35 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Digital Anarchy Beauty Box Video v3.0.6 - پلاگین رتوش صورت در فیلم برای افترافکت و پریمایر

 

شرکت دیجیتال انارچی توانسته در زمینه تولید پلاگین های سبک و کم حجم نام خوبی از خود برجای بگذارد. Beauty Box Video یکی از پلاگین های معروف این شرکت است. Beauty Box Video پلاگین روتوش و صاف کردن پوست در ویدئوها، برای برنامه های After Effects, Final Cut Pro, Premiere Pro و OpenFX می باشد و  یکی از پرفروش ترین پلاگین‌های نرم افزار افتر افکت است. این نرم افزار دارای قابلیت ماسک کردن خودکار برای روتوش دقیق تر بوده و همچنین دارای تنظیمات مختلف برای افکت‌های مختلف برای صاف کردن چین و چروک‌های پوست و حذف لکه‌ها می‌باشد. این پلاگین با استفاده از الگوریتم‌های متعدد برای تخمین تناژ رنگی پوست استفاده می‌کند. این تکنولوژی روند ساخت ماسک را بهتر کرده و بدین ترتیب روتوش با کیفیت تری بدست خواهد آمد.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود DFX Audio Enhancer v11.200 - نرم افزار تقويت پخش صدا و موسيقی

 

مسلماً همه شما می خواهید یک پخش با کیفیت و قدرت بالا را تجربه کنید و موسیقی های خودتان را با کیفیتی بالا گوش کنید. جهت کنترل کیفیت و قدرت صدا معمولاً در تمامی برنامه های پخش صوت و تصویر پانچ هایی قرار دارد که می توانید با آنها بر روی صدای در حال پخش تاثیر بگذارید. نرم افزار DFX Audio Enhancer نیاز شما را برآورده می کند.
نرم افزار DFX Audio Enhancer ابزاری قدرتمند جهت گرفتن ارتعاشات فایل های موسیقی دیجیتالی می باشد. DFX Audio Enhancer در واقع یک پلاگین کاربردی است که توسط آن می توانید كلیه موسیقی ها و صداهای خودتان را با بالاترین كیفیت و قدرت گوش كنید و از آنها لذت ببرید. از جمله قابلیت های DFX Audio Enhancer استفاده از مؤلفه صدای سه بعدی است. با استفاده از مؤلفه 3d صدای فراگیر، شما می توانید عمق و شگفت انگیزی خاصی را به پخش بدهید. این کار باعث جبران خسارات و محدودیت های نظارت صوتی به دلیل فشرده سازی اطلاعات می شود. با پردازش سه بعدی شما عملاً خود را در محیط اجرای موسیقی احساس خواهید كرد. 3D باعث افزایش پخش صدا در سیستم های با 2 بلندگو می شود. تنظیمات Dynamic Boost یا همان بهره بردن پویا كه بلندی صدا را تقویت می كند. با استفاده از Dynamic Boost سیستم پخش صدای شما بدون از دست دادن كیفت و با به حداقل رساندن اعوجاج سطوح دو برابر خواهد شد. از دیگر قابلیت های این پلاگین وضوح یابی اتوماتیک برای بلندگو ها و هدفون است.

HASAN.SJ بازدید : 131 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SONY Vegas Pro Production Assistant v2.0.10.28454 - پلاگین افزایش دهنده ی قابلیت های نرم افزار Vegas Pro

 

Vegas Pro Production Assistant پلاگینی برای نرم افزار Sony Vegas Pro است که قابلیت های این ویرایشگر ویدئویی قدرتمند را به صورت چشمگیری افزایش می دهد و برای ادیتورها بسیار مفید خواهد بود. این پلاگین با خودکار کردن بسیاری از کارهای تکراری در امر ویرایش ویدئو در زمان صرفه جویی کرده و باعث می شود ویرایش فیلم به کاری خسته کننده تبدیل نشود. استفاده از این پلاگین بسیار آسان است و شامل یک مجموعه ی کامل از آموزش های ویدئویی می باشد که در گرفتن بیشترین خروجی با کمترین تلاش، به شما کمک می کند.

HASAN.SJ بازدید : 38 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Red Giant Collection - مجموعه ی تمامی پلاگین های شرکت Red Giant برای افتر افکت و پریمایر

 

Red Giant یکی از معروف ترین کمپانی های ساخت پلاگین برای محصولات شرکت Adobe، مخصوصاً محصول Adobe After Effect می باشد. Red Giant Collection مجموعه ای از تمامی محصولات این شرکت است که حاوی چهار مجموعه پلاگین Magic Bullet Suite, Trapcode Suite, Keying Suite و Effects Suite می باشد.

Magic Bullet Suite
یکی از حرفه ای ترین پلاگین های افتر افکت است که با استفاده از آن می توانید کارهای خارق العاده ای در افترافکت انجام دهید که از آن جمله می توان به تغییر درجه رنگ، سیاه و سفید کردن تصویر، از بین بردن نویز، ایجاد یک محیط کاملا حرفه ای برای بالا و پائین بردن سیستم های رنگ تصویر، رفع عیوب تصویر، افزودن آرایش و ... اشاره کرد. پلاگین های موجود در این محصول از شرکت Red Giant بر روی
نرم افزار های افتر افکت و پریمایر و فتوشاپ نصب می گردد.

Trapcode Suite مجموعه ی پلاگین های استانداردی با کیفیت بسیار بالا برای طراحی و گرافیک های انیمیشن۳بعدی می باشد. مجموعه ابزارهای این بسته نرم افزاری برای ساخت افکت های واقع گرایانه و زیبا با قابلیت ساخت محتوای ۳ بعدی برای متن، پس زمینه های متحرک، طراحی لوگو و طراحی VFX کاربرد دارند. Trapcode Suite مجموعه ای از عناصر ۳ بعدی مانند یک سیستم ذرات قدرتمند، نورهای زیبا و شکل های ارگانیک را در اختیار شما قرار می دهد تا از آن ها در محیط های ۳ بعدی افتر افکت و پریمایر استفاده کنید.

Keying Suite یکی دیگر از مجموع پلاگین های موجود در بسته ی نرم افزاری RedGiant Collection است که حاوی پلاگین های Key Correct, Primatte Keyer و Warp برای نرم افزارهای افتر افکت و پریمایر است.

Effects Suite مجموعه پلاگینی است که با استفاده از آن می توانید در خلاقیت های خود دارای آزادی کامل باشید و به کارهای شما جلوه و ظاهر کاملاً حرفه ای می بخشد. این مجموعه پلاگین در بسیاری از
فیلم های معروف برای خلق جلوه های ویژه به کار رفته است که از آن جمله می توان به تایتانیک و جنگ ستارگان اشاره کرد. از جمله پلاگین های موجود در این مجموعه می توان به Composite Wizard, Holomatrix, Image Lounge, Knoll Light Factory, Knoll Light Factory PS, PlaneSpace و تعداد دیگری اشاره داشت. پلاگین های موجود در این محصول بر روی نرم افزار های افتر افکت و پریمایر و فتوشاپ نصب می گردد.

HASAN.SJ بازدید : 135 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود iZotope Nectar v1.12 DX VST RTAS - پلاگین کوک کردن صدای خواننده و اصلاح نت

 

iZotope Nectar یک پلاگین صوتی بسیار مفید و مجموعه ای از 11 افکت برای تولیدات وکال (vocal) است که به شما کمک می کند تا بل صرف کمترین زمان ممکن در کار با سبک های مختلفی مانند پاپ مدرن، راک، هیپ هاپ و رپ، سایر سبک های الکترونیک و... به نتیجه دلخواه خود برسید. از ویژگی های این پلاگین می توان به مواردی مانند pitch correction اتوماتیک، راهنمای ویرایش نت، breath control، فشرده سازی، gate، saturation ،EQ ،de-esser ،doubler ،limiter ،reverb و تنظیم تاخیر (delay) و تن ها اشاره کرد.
iZotope Nectar می تواند جایگزینی برای
نرم افزار Antares Auto tune باشد که در آن کاربر با پیانو رول قادر به اصلاح نت های خوانده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Airfoil for Windows v3.3.0 - نرم افزار انتقال صدا به صورت بی سیم به سایر دستگاه ها

 

Airfoil نرم افزاری برای انتقال صدا از کامپیوتر شما به دستگاه های مختلف از جمله Apple TV و third-party AirPlay و حتی مکینتاش و رایانه های شخصی دیگر می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید با دستگاه های iOS چون آیفون، آیپاد لمسی و آیپد نیز کار کنید و صداهای انتخاب شده ی خود را به آن ها انتقال دهید. و نیز می توانید صداها را از from Spotify, Rdio, Winamp و سایر مدیا پلیرها، در سراسر خانه خود ارسال کنید. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید تقریباً از هر برنامه ای صداها را انتقال دهید. همچنین با استفاده از Airfoil می توانید صداها را از ویجت ها و رادیوهایی مانند RadioSHARK ارسال کنید. از دیگر قابلیت های گنجانده شده در این نرم افزار امکان تنظیم صدای شما با استفاده از افکت های صوتی از پیش قرار داده شده در نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 38 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MorphVOX Pro v4.3.13.22345 - نرم افزار تغییر صدا

 

MorphVOX Pro ابزاری مفید برای تغییر دادن صدای شما در یک بازی یا چت آنلاین می باشد و شما می توانید صدایی شبیه به کارکتری که در حال بازی با آن هستید داشته باشید. مثلا می توان برای یک زن هیزم شکن صدای یک راننده کامیون را گذاشت و یا برای یک شاهزاده صدایی شبیه به یک نوجوان را در نظر گرفت و یا مانند یک پهلوان نیرومند صحبت کرد! علاوه بر این می توانید با فشار دادن یکی کلید، ماوس و یا کلیدهای جوی استیک صداهایی مانند ترکاندن چیزی را ارسال کنید. در واقع با این نرم افزار می توان به ارتباطات آنلاین حالت شوخی و سرگرمی را اضافه کرد. شما با تغییر دادن صدای خود قادر خواهید بود تا سن، جنسیت و هویت خود را از دیگران پنهان کنید.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Dragon NaturallySpeaking Premium v12.5 - نرم افزار تایپ متن و اجرای دستورات کامپیوتری از طریق صحبت کردن

 

اگر دوست دارید دنیای دیجیتالی تان را از طریق صدا کنترل کنید می توانید از نرم افزار Dragon NaturallySpeaking Premium استفاده کنید. بدین صورت کارهای شما به سرعت 3 برابر بیشتر از تایپ کردن انجام می شود. هر کاری که می خواهید انجام دهید کافی است به کامپیوترتان بگویید تا برای شما انجام دهد. ساخت مستندات، فرستادن ایمیل، کنترل برنامه ها و استفاده از اینترنت تنها از طریق صحبت کردن قابل اجرا می باشد. Dragon به شما کمک می کند تا استرس کمتری داشته باشید و در کارهایتان موفق شوید. کافی است از ضبط کننده ی دیجیتالی صدا استفاده کنید و سپس صدای خود را به کامپیوتر منتقل نمایید. واسط کاربری این محصول قابلیت های استفاده ی بیشتری پیدا نموده است و بسیار آسان تر از قبل ویژگی ها و توانایی های این محصول را یاد آوری، پوشش و در دسترس کاربر قرار می دهد. Dragon توجه کاربران را به فکر و ایده شان جلب نموده و خیال کاربر را از ماوس، صفحه کلید و صفحه نمایش کامپیوتر آزاد نموده است. نسخه ی جدید این محصول نسبت به دستورات صدا پاسخ های سریعتری می دهد و دستورات جدیدی در زمینه ی time-saving ارائه نموده است. سرعت باز کردن برنامه، دستیابی به پنجره ها، حرکت در بین پنجره ها، جستجو در اینترنت و ... از طریق صدا سریعتر و آسان تر شده است و در نتیجه کاربران به راحتی و با سرعت هرچه بیشتر می توانند به اجرای برنامه های خود از طریق کامپیوتر بپردازند.

HASAN.SJ بازدید : 39 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Balabolka v2.5 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

 

Balabolka نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار است. شما می توانید فایل های متنی خودتان که با می توانند با فرمت های  DOC, RTF, PDF, ODT, FB2 یا HTML باشند را  به فایل های صوتی با فرمت های WAV, MP3, OGG یا WMA تبدیل کنید. این نرم افزار از نسخه های مختلف صدای مایکروسافت (SAIP) برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند که شما با استفاده از این قابلیت نرم افزار می توانید سرعت صدا، گام صوت و حجم صدا را تغییر دهید. این نرم افزار یک لیست دلخواه صدا دارد که شما برای بهبود تلفظ می توانید صدا را تغییر دهید. همچنین این نرم افزار قابلیت خواندن cantact ها از کلیپ برد ها را دارا می باشد.

تعداد صفحات : 11

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 88
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 794
  • بازدید ماه : 1,406
  • بازدید سال : 8,683
  • بازدید کلی : 125,664