loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 25 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink Power2Go Platinum v9.0.0809.0 - نرم افزار رایت انواع دیسک

 

نرم‌افزار Power2Go كه یكی از محصولات كمپانی Cyberlink می‌باشد به منظور رایت انواع دیسك ‌ها با انواع فرمت‌ ها تهیه و ساخته شده است. این نرم افزار دارای قابلیت کشیدن و رها کردن آسان می باشد. شما می توانید از دیسک های داده، موزیک و فیلم به آسانی پشتیبان تهیه نمایید. Power2Go از تمام محدوده های فرمت دیسک در بازار پشتیبانی می نماید. رایت هر گونه مدیا بر روی هر دیسک، امنیت داده ها، مشاهده ایمیج دیسک، تبدیل و ویرایش و ضبط صداهای شما، ساخت اسلایدشواز تصاویر و فیلم ها، پشتیبانی از قرار دادن متن و لینک اینترنت و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 20 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xara Photo & Graphic Designer v10.1.1.34966 - نرم افزار طراحی و ترسیم تصاویر

 

Xara Photo & Graphic Designer یکی از بهترین نرم افزارهای گرافیکی است که توسط آن قادر خواهید بود تا خیلی ساده به طراحی و ترسیم  ایده آل عکس های خود برای استفاده در وب سایت و یا چاپ بپردازید. اگر شما به دنبال نرم افزاری برای نقاشی و طراحی عکس های خود هستید، Xara Photo & Graphic Designer می تواند راه حل موثری برای هدف شما در ساخت انواع طرح ها از یک لوگوی ساده تا تصاویر حیرت انگیز همراه با تمام جزئیات، باشد. با به کارگیری این نرم افزار شما می توانید تنها با چند کلیک طرح های فوق العاده ای از عکس های خود ایجاد کنید. همچنین این برنامه گرافیکی می تواند در طراحی تصاویری که برای وب سایت خود نیاز دارید بسیار موثر باشد.
رابط کاربری آسان این نرم افزار به کاربران اجازه می دهد تا با هر سطحی از مهارت در طراحی، قادر به ایجاد طراح های گرافیکی و نقاشی باشند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Autodesk SketchBook Pro 2015 SP2 + v6.2.6 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصویر

 

Autodesk SketchBook Pro یک نرم افزار نقاشی پیشرفته با قابلیت های طراحی حرفه ایست که با یک رابط کاربری بصری برای تبدیل تصاویر شما به کارهای هنری طراحی شده است. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که امکان طراحی با استفاده از قلم دیجیتالی را نیز فراهم نموده است. شما می توانید بسیار آسان و سریع با استفاده از این نرم افزار طراحی کنید و با بهره بردن از ابزار های طراحی فوق العاده ی موجود در این نرم افزار تمامی ایده های طراحی خود را پیاده سازی کنید. در این نرم افزار کاربران از ابزارها و ویژگی های مختلفی همچون ابزارهای حرفه ای رسم خطوط، سایه زنی، طراحی های اولیه، Brush های پیشرفته با کیفیت های بالا، قابلیت حاشیه نویسی بر روی طرح به منظور یادآوری نکات در ادامه طراحی و قابلیت حذف آن ها به راحتی، سازگاری با برنامه فتوشاپ و ... بهره مند خواهند شد.

HASAN.SJ بازدید : 125 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Edraw Max v7.7.0.2712 - نرم افزار ایجاد فلوچارت، نمودار سازمانی، دیاگرام های شبکه

 

آیا تا به حال به این نیاز دست پیدا کرده اید که برای مسائل مختلف خود اقدام به طراحی یک جدول و یا نمودار نمایید؟ به عنوان مثال قصد این را دارید تا دروس مربوط به واحدهای دانشگاهی خود را با توجه به پیش نیاز ها و هم نیازها و همچنین دسته بندی واحد ها بر اساس ترم ها به صورت نموداری رسم کنید و یا قصد دارید تا توپولوژی شبکه داخلی یک Lan کوچک را رسم کنید. برای رفع این نیازها می توانید از نرم افزارهای طراحی گرافیکی استفاده نمایید. اما استفاده از این روش زمان بر می باشد و رسم نمودار ها به صورت دستی کاری مشکل است.

HASAN.SJ بازدید : 679 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Illustrator CC 2014 v18.0.0 x86/x64 - نرم افزار ادوبی ایلاستریتور سی سی

 

Adobe Illustrator CC یکی دیگر از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که نسخه ی CC آن منتشر شده است. توسط این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود تا به طراحی برداری بر روی تصاویر، فایل های تصویری، انیمیشن های فلش و ...  بپردازند. در این نرم افزار از ابزارهای متعددی بهره مند خواهید بود. عملکرد نسخه ی جدید این نرم افزار بسیار سریع تر از نسخه های قبلی است و دارای قابلیت هایی چون ابزار رسم بردار پیشرفته، ابزار تایپ لمسی، بسته بندی فایل و بسیاری ویژگی های جدید دیگر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe InCopy CC 2014 v10.0.0.70 - نرم افزار ادوبی این کپی سی سی

 

Adobe InCopy CC نسخه ی جدید ی از محصولات شرکت مشهور ادوبی است که برای شما امکان ویرایش، نوشتن، طراحی و بسیاری امکانات دیگر را فراهم می کند. در نسخه ی جدید CC این نرم افزار امکانات جدیدی چون: ساخت کتاب الکترونیکی قابل استفاده بر روی تلفن همراه، استفاده از جلوه های مالتی مدیا در کتاب های ساخته شده، پشتیبانی از خروجی های سه بعدی فتوشاپ، ساخت جداول پیچیده، ساخت صفحات با اندازه های مختلف در یک فایل و بسیاری قابلیت های دیگر اضافه شده است.

HASAN.SJ بازدید : 441 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe InDesign CC 2014 v10.0.0.70 x86/x64 - نرم افزار ادوبی ایندیزاین سی سی

 

ایندیزاین یکی از محصولات فوق العاده ی شرکت ادوبی در زمینه ی صنعت چاپ و صفحه آرایی می باشد. در حالی که همه کاربران منتظر نسخه ی CS7 این نرم افزار بودند شرکت ادوبی نسخه ی جدید ان را با نام Adobe InDesign CC منتشر کرده است. ایده جدید شرکت ادوب بر پایه ی به اشتراک گذاری عکس ها و فیلم ها و نمونه کارها برای پیشرفت در طراحی بنا شده است.

HASAN.SJ بازدید : 41 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LabelJoy v5.3.0 Build 174 - نرم افزار ایجاد و چاپ برچسب و بارکد

 

بارکد، که در فارسی به آن رمزمیله، کد میله‌ای و رمزینه نیز می‌گویند، نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می‌توان توسط ماشین بازخوانی کرد. بارکدهای اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شدند اما امروزه بارکدها ممکن است به شکل دو بعدی، یک دسته نقطه، یک دسته دایره هم مرکز و یا به صورت مخفی شده در تصاویر نیز ظاهر شوند. بارکدها توسط یک پویشگر نوری که دستگاه بارکدخوان نامیده می‌شود بازخوانی می‌شوند و اگر در تصاویر مخفی شده باشند توسط نرم‌افزار خاصی از آن بیرون کشیده می‌شوند. بارکدها به صورت گسترده‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری خودکار اطلاعات شناسه‌ها که سرعت و دقت ورود اطلاعات را بالا می‌برند کاربرد دارند.
LabelJoy
نرم افزار مفید و قابل اعتمادیست که برای ایجاد و چاپ برچسب ها، پاکت نامه ها، امضاها، بارکدها و ... طراحی شده است. LabelJoy اولین نرم افزار چاپ برچسب است که دارای یک رابط کاربری WYSIWYG کامل است. و این بدان معناست که کاغذ و المنت های لیبل که بر روی صفحه ی کامپیوتر نشان داده می شود، دقیقاً همان طور است که چاپ خواهد شد.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود The Logo Creator v6.6 - نرم افزار طراحی لوگو های زیبا

 

اگر می خواهید برای شرکت خود یک آرم طراحی کنید و یا برای سایت خود یک طرح حرفه ای داشته باشید از کنار نرم افزار The Logo Creator به راحتی نگذرید. شما به کمک این نرم افزار می توانید لوگو هایی زیبا و حرفه ای خلق کنید، این نرم افزار حاوی ده ها مدل پیش ساخته میباشد، فقط کافی است شما اسم مورد نظر خود را وارد کنید، لوگو شما آماده می شود. علاوه بر طراحی لوگو برای کارهای شخصی می توانید با طراحی لوگو برای دوستان و آشنایان خود کسب در آمد داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TurboCAD Professional Platinum v21.1 x86/x64 - نرم افزار طراحی دو بعدی و سه بعدی

 

TurboCAD Professional Platinum نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و مدل سازی و مستند سازی محصولی از شرکت IMSI می باشد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در زمینه طراحی های چند بعدی برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار دارای ابزار رسم پیشرفته برای رسم خطوط و مدل سازی می باشد. قابلیت انتخاب ابزارهای کپی و ویرایش بر روی مدل ها، یادداشت نویسی بر روی مدل برای ثبت نکات در لایه ای جداگانه، ابزار مدیریت بر لایه ها، قدرت بالا در render نمودن و ... از ویزگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 33 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Spiral Graphics Genetica v4.0 - نرم افزار ساخت تکسچر

 

تسکچر چیست؟
تکسچر به معنی بافت می باشد و به تصویری گفته می شود که به منظور ایجاد بافت در تصاویر دو بعدی یا سه بعدی استفاده می شود.
Genetica
نرم افزار حرفه ای از شرکت Spiral Graphics برای ساخت تکسچر (بافت) است. این نرم افزار یک محصول جدید برای ایجاد تکسچرهای ابتکاری یکپارچه ی مبتنی بر گره و تکسچرهای متحرک (انیمیشن) برای هنرمندان حرفه ای است. به همراه HDRI environment map ها، بیش از هزار  preset، انیمیشن و seamlessnessهای خودکار. Genetica به شما کمک خواهد کرد که هنر خود را متحول کنید. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به رابط کاربری آسان، طیف گسترده ای از فیلترها، ایجاد متن به صورت مستقیم درون نرم افزار، استفاده از عکس های خود و یا عکس های با رزولوشن بالای موجود در کتابخانه نرم افزار برای ایجاد تکسچرهای یکپارچه ی واقع بینانه تر، ابزارهای حرفه ای طراحی، استایل های بصری، نورپردازی پیشرفته و ... اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای یک پردازشگر دسته ای است که برای شما امکان اعمال کارهای تکراری مثل استفاده از یک افکت خاص بر روی تعدادی از تکسچرها  و یا رندر کردن خودکار تعداد زیادی از تکسچرها را فراهم خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 1718 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CorelDRAW Graphics Suite X7 v17.0.0.491 x86/x64 - کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری

 

شرکت Corel که یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ایجاد نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد. اگر نرم افزار های این شرکت و شرکت Adobe را در کنار هم قرار دهیم بیش از ۷۵ درصد سهم گرافیک دو بعدی و نشر رومیزی (Desktop publishing) را بر دوش می کشند. مهمترین و مشهورترین تولید این شرکت نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) می باشد. شرکت Corel به همراه این نرم افزار تعدادی نرم افزار کمکی قرار داده تا کاربران Corel Draw را از سایر برنامه ها تقریباً بی نیاز سازد.
کورل به خاطر داشتن توانائی های گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زیادی برای حرفه های گوناگون قرار گرفته است. اولین موردی که درباره کورل باید بدانید این مسئله است که اصول کار کورل بر مبنای بردار - vector می باشد. موضوعات (objects) در کورل بر مبنای خط و نقطه (گره node) طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست! یعنی در طرحهای برداری Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مایل باشید می توانید اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد کنید. البته Resolution در بعضی تنظیمات و Effest ها استفاده می شود که باز مربوط به
عکس است.

HASAN.SJ بازدید : 49 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Creative Cloud Master Collection CC - مجموعه ی کامل نرم افزار های CC شرکت ادوبی

 

ادوبی یک شرکت آمریکایی و سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط جان وارنوک و چارلز گشک تأسیس شد. معروف ترین محصول ادوبی، فتوشاپ که نرم‌افزار مخصوص ویراش تصاویر است. شرکت ادوبی در سال ۲۰۰۵ مالکیت رقیب همیشگی خود یعنی ماکرومدیا را از آن خود کرد و در این هنگام درآمد آن بیش از ۱٫۹۶۶ میلیارد دلار بوده‌است. نسخه ی CC جدیدترین نسخه ی نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. Adobe Master Collection CC کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارای جدیدترین نسخه ی تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم است. در این مجموعه شما شاهد جدیدترین نرم افزارهای شرکت ادوبی با نام سی سی می باشید که هر کدام در شاخه خود بهترین محسوب می شود. این مجموعه برای طراحان عکس، عکاسان، گرافیست ها، شاغلان شاخه های سینمایی، خبرنگارها، مالتی مدیاکاران، طراحان بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت، نویسنده ها، دی جی ها و موزیسین ها و ... بسیار مناسب می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 272 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود iMindMap Ultimate v7.0.2 - نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

 

نقشه‌ذهنی چیست؟ نقشه‌ذهنی مجموعه‌ای از دیاگرام‌ها برای نمایش کلمات، ایده‌ها، فعالیتها و موارد دیگر است که حول یک نقطه مرکزی یا کلمه کلیدی به‌طور محوری کشیده می‌شود. نقشه ذهنی برای ایجاد، تصویرکردن، ساختاردهی و طبقه‌بندی ایده‌ها در زمینه‌های مطالعات و تحقیق، حل مسئله و تصمیم‌سازی کاربرد دارد. با استفاده از نقشه‌ذهنی می‌توان به‌سرعت ساختار یک موضوع را شناسایی نمود و همچنین ارتباط بین اجزای سازنده موضوع را درک کرد. استفاده از نقشه ذهنی بسیار آسان است. کافی است برای استفاده از آن یک برگ کاغذ بردارید، یک دایره یا بیضی وسط صفحه بکشید و عنوان موضوع مورد نظر را درون آن بنویسید. سپس با اضافه‌کردن شاخه‌های مختلف متصل به مرکز، موضوعات جانبی را اضافه نمایید. هر شاخته می‌تواند زیر شاخه‌های مختلف داشته باشد. می‌توان برای هر موضوع در هر شاخه از رنگ‌های مختلف استفاده نمود و حتی می‌توان شکل‌های مختلفی را کنار موضوعات اضافه نمود.
iMindMap نرم‌افزاری برای کشیدن نقشه‌ذهنی (Mind Map) می‌باشد و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد و ا
مکانات ویژه و زیادی برای کشیدن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

HASAN.SJ بازدید : 248 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Anime Studio Pro v10.0.12127 - نرم افزار ساخت کارتون و انیمیشن

 

نرم افزار Anime Studio Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن با کیفیت بالا می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و ... را می توان ایجاد نمود. این نرم افزار افکت های زیبا و صدا را به انیمیشن ها اضافه می کند و نیز انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را با یکدیگر ترکیب می نماید. فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی، ضبط صدا و ... از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. این نرم افزار انیمیشن های ساخته شده را در YouTube و Facebook آپلود و انتشار می کند.

HASAN.SJ بازدید : 34 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BarTender Enterprise Automation v10.1 SR3 Build 2950 - نرم افزار ساخت برچسب بارکد برای نرم افزارها

 

BarTender یکی از ابزارهای ساخت برچسب بارکد برای نرم افزارها می باشد. این ابزار به منظور طراحی برچسب و بارکد، ویژگی های قدرتمندی برای ساخت برچسب های قابل قبول و هماهنگ با نرم افزارها دارد. این محصول از تگ های RFID پشتیبانی می کند. BarTender بسیار آسان است به کمک آن تنها در چند دقیقه می توان یک طرح ایجاد کرد. به کمک این نرم افزار تنها با چند حرکت سریع ماوس می توان به ترکیب بارکد ها پرداخت، متون و گرافیک های دلخواه به آن ها افزود، به علاوه جابه جایی و تغییر سایز آیتم های موجود بر روی برچسب ها در عرض چند ثانیه امکان پذیر است.

HASAN.SJ بازدید : 86 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Marvelous Designer 3 Enterprise v1.3.20.0 x32/x64 - نرم افزار طراحی لباس

 

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و ... کسب می نمایند.
نرم افزار Marvelous Designer از جمله نرم افزار های بسیار مفید در این زمینه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید. بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 36 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ACD Systems Canvas GIS v15.0.1764 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر

 

ACD Systems Canvasنرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ویرایش تصاویر فنی، صنعتی، بردار گرافیک، طراحی CAD، GIS، مدلسازی، نقشه کشی معماری و مهندسی می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به منظور طراحی محیطی در زمینه های مختلف استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می تواند با توجه به نیازهای خود در زمینه های مختلفی همچون صنعتی، فنی و یا علمی اقدام به طراحی نماید.
همچنین می توان از این نرم افزار برای طراحی و ارائه مطالب فنی و تکنیکی به صورت تصویری و گرافیکی استفاده نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از 100 فرمت مختلف فایل نظیر PDF, DFX, DWG و ... اقدام به وارد نمودن تصاویر به برنامه و ویرایش آن ها نمود. محیط این برنامه به شما این ا
مکان می دهد تا در هر مقیاس ترسیم را انجام دهید و واحدهای اندازه گیری سفارشی را نیز در برنامه تعریف کنید. اعمال فیلترها بر روی تصاویر، متن و گرافیک در این نرم افزار امکان پذیر می باشد. این تکنولوژی در اختیار شماست و انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای هنر خلق تصاویر فنی، تصویر سازی و گرافیک به شما می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید اطلاعات فنی خود را بر روی عکس های تکنیکال و طراحی شده توسط خودتان ارائه کنید. اگر به دنبال یک راه حل واحد گرافیک فنی برای تجزیه و تحلیل، گسترش و به اشتراک گذاری اطلاعات غنی خود با سهولت، دقت و نتایج حرفه ای هستید، می توانید از این نرم افزار یکپارچه استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 21 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Allegorithmic Substance Designer v4.0.0 Build 13014 x86/x64 - نرم افزار ساخت texture

 

Texture تصاویر کوچکی هستند که می توانید طرح خود را با آن ها کاغذ دیواری کنید. Substance Designer نرم افزاریست که در ساخت انواع Texture با اشکال و طرح های مختلف به شما کمک می کند و شما فقط و فقط با زدن چند کلیک می توانید زیبا ترین Texture را طراحی نمایید. در صورتی که نیازمند ساخت texture  های واقع گرایانه هستید و یا مشغول ساخت بازی های رایانه ای و نرم افزارهای شبیه ساز سه بعدی می باشید Substance Designer می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. البته بااین نرم افزار می توان بافت چوب، آجر و ... را نیز ساخت.

HASAN.SJ بازدید : 55 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Vectric Aspire v4.0 - نرم افزار طراحی مدل های CNC

 

این نرم افزار به درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفته و به صورت تست نشده است، لذا مسئولیت دانلود آن بر عهده کاربر است. چنانچه این نرم افزار را تست نموده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کردید به ما اطلاع دهید.

Aspire نرم افزار قدرتمندی است که در طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی برای دستگاه های CNC کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید از cutout های ساده تا کنده کاری های تزئینی پیچیده را با دستگاه CNC خود ایجاد کنید. رابط کاربری این نرم افزار بصری است و استفاده از آن آسان می باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح ها دو بعدی،
عکس ها، نقاشی و آثار هنری دیجیتالی خود را به مدل های سه بعدی تبدیل کرده و با دستگاه CNC خود آن ها را برش دهید. نرم افزار Aspire در بین طیف وسیعی از افراد و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به ایجاد پنل ها و درب های تزئینی، قالب گیری های معماری، مبل سازی، کابینیت سازی، دستگاه های حکاکی، سازندگان مدل، ساخت جواهرات، مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، ساخت مجسمه های 3D و هنرمندان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این نرم افزار یک ابزار مدل سازی سه بعدی منحصر به فرد به همراه مجموعه ی جامعی از ابزارهای طراحی و ویرایش دو بعدی است که برای شما کار با داده های دو بعدی موجود و یا مدل های وارداتی سه بعدی را آسان خواهد کرد. اینطور كه از توضیحات سایت سازنده نرم افزار برمی آید، Aspire، امكانات سه نرم افزار Vcarve pro ، Cut2D و Cut3D را داراست و نسخه ی تكمیلی این برنامه هاست.

HASAN.SJ بازدید : 50 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif CraftArtist Professional v2.0.2.28 - نرم افزار ساخت انواع کارت، آلبوم عکس و دیگر پروژه های هنری

 

Serif CraftArtist Professional یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای از شرکت مشهور Serif است که سرشار از ویژگی های جدید شگفت انگیز برای شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی به ایجاد انواع کارت ها و آلبوم های عکس بپردازید. در این نرم افزار بیش از 100 قالب از پیش طراحی شده برای ایجاد انواع کارت ها، photobooks، آلبوم ها و party craft، گنجانده شده است، و شما می توانید به راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن عکس ها و آیتم های مورد نظر خود بر روی قالب انتخابی، به راحتی کار طراحی خود را به اتمام برسانید و در هزینه های خود برای طراحی آن توسط افراد دیگر نیز صرفه جویی نمایید. در این نرم افزار سه ابزار جدید 3D Decoupage Tool، Punches tab و Stamp Mode برای شما قرار داده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 51 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Manga Studio v5.0.0 + Manga Studio EX v5.0.3 + Sample Data + Materials - نرم افزار طراحی مانگا

 

مانگا به معنای صنعت کمیک‌استریپ و یا نشریات کارتونیست که در کشور ژاپن رونق فراوانی دارد و از دههٔ ۱۹۵۰ به بعد شروع به گسترش کرد. مشخصهٔ بارز مانگا شخصیت‌های کارتونی هستند که اغلب دارای ویژگی‌های خاصی می باشند که از دیگر کاراکترها متمایز می‌شوند، همانند اغراق بیش از حد در اندام‌های بدن که در اکثریت آن‌ها چشم های بزرگ به‌همراه دهان و بینی کوچک مشاهده می‌شود.
برخلاف آنچه که بسیاری از مردم تصور می کنند، مانگا به هیچ یک از انواع
انیمیشن، چه ژاپنی و چه غیر ژاپنی گفته نمی شود. مانگا را می توان به انگلیسی whimsical pictures و به فارسی تصاویر خیالبافانه ترجمه کرد. اما جدای از ترجمه لغوی، مانگا را اصولا می توان معادل انگلیسی کلمه کمیک comic دانست، به عبارت دیگر، درواقع منظور از مانگا همان داستان های کمیک استریپ می باشد. داستان های کمیک استریپ داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند.

HASAN.SJ بازدید : 62 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pepakura Designer v3.1.2 - نرم افزار طراحی و ساخت الگوهای چند وجهی از مدل های سه بعدی

 

Pepakura Designer یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی است که با تاکید بر ساخت الگوهای دوبعدی از مدل سه بعدی باز شده، منتشر شده است. بنابراین با بکارگیری این نرم افزار به راحتی قادر به ساخت الگوهای کاغذی از مدل هایی (داده ‌هایی) كه از طریق برنامه ‌های گرافیكی سه‌ بعدی تولید شده‌اند خواهید بود. در واقع شما می توانید مدل سه بعدی خود را با استفاده از نرم افزار های 3DCG طراحی کرده و سپس مدل حاصل شده را وارد Pepakura Designer کنید تا الگوی ساخت آن را بدست آورده و ذخیره یا چاپ کنید. علاوه بر این درون برنامه مدل های سه بعدی موجود است که می توانید برای ساخت طرح های خود از آن ها استفاده کنید. می توان از این نرم افزار برای ساخت حرفه ای ماکت ها، جعبه ها و... استفاده نمود و هر شکل پیچیده ای را به مجموعه ای از برش ها و تاهای قابل ساخت توسط کاغذ تبدیل کرد.

HASAN.SJ بازدید : 30 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TBS Cover Editor v2.5.6.351 - نرم افزار طراحی و ساخت جعبه های 3 بعدی

 

همه شما بارها مشاهده کرده اید که شرکت ها برای اینکه محصولات خودشان را بیشتر مورد توجه مشتری قرار دهند، آنها را در بسته های شکیل و زیبا قرار می دهند تا مشتری با دیدن بسته زیبا محصول را خریداری کند و تمامی شرکت های بزرگ و وب مستر ها برای تبلیغ، محصولات خود را به صورت پک های بسته بندی شده عرضه می کنند
TBS Cover Editor
نرم افزاری قدرتمند محصول شرکت TrueBoxShot می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات، کارت های اعضا، برچسب دیسک ها، جلد کتاب ها و ... نمایند. كاربر می تواند در هنگام طراحی زوایایی مختلف جعبه و یا باكسی را كه طراحی می كند را مشاهده كند و تغییرات لازم را در همان لحظه اعمال نماید. تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. همچنین این برنامه باكس هایی را به صورت پیش فرض دارا می باشد كه می توانید با استفاده از آنها كار خود را سریع تر انجام دهید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی، قابلیت پیش نمایش سه بعدی، دارای ابزار ویرایشی تصاویر، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و ...  اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 31 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TwistedBrush Pro Studio v20.04 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال

 

امروزه کارهای گرافیکی و اعمال تغییرات بر روی عکس ها و یا ترمیم آن ها به وسیله نرم افزارهای پیشرفته همانند photoshop به امری عادی و آسان تبدیل شده است و کاربران به راحتی می توانند با نصب نرم افزارهای گرافیکی، تغییرات دلخواه را بر روی عکس های خود ایجاد کنند و یا اقدام به ترمیم آن ها نمایند. شرکت های نرم افزاری مختلف دنیا برای حضور در رقابت های نرم افزاری اقدام به ساخت نرم افزاری می نمایند که دارای ابزار و امکانات مختلف به منظور کار بر روی تصاویر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 50 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود QuarkXPress v10.0.0.2 - نرم افزار صفحه آرایی آسان و حرفه ای

 

QuarkXPressنرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 25 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Google Web Designer v1.0.0.924 - نرم افزار طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی با تکنولوژی HTML5

 

گوگل به تازگی یک برنامه طراحی تبلیغاتی وب با نام گوگل Web Designer را عرضه کرده است. این شرکت می‌گوید این ابزار برای ساخت "طراحی با کیفیت حرفه‌ای" تبلیغات و کمپین‌ها با HTML5 بوده و برای همه، از طراحان حرفه‌ای گرفته تا افراد غیر‌حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.
HTML5 به صورت گسترده به عنوان استانداردی که همه در محیط وب باید آن را به کار بندند استفاده می‌شو. در صورتی که بی‌اطلاع هستید، گوگل HTML5 را به عنوان "زبان جهانی برای ساخت محتوایی زیبا و کارآمد که می‌تواند روی کامپیوتر، تلفن هوشمند و تبلت اجرا شود" توصیف می‌کند. بنابراین این شرکت امیدوار است گوگل وب دیزاینر دسترسی به HTML5 را برای همه افراد در حوزه صنعت تبلیغات م
مکن سازد و توسعه‌دهندگان وب را به هدف "یکبار بساز، همه جا اجرا کن" نزدیک کند.

HASAN.SJ بازدید : 32 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Mischief v1.08 - نرم افزار طراحی و نقاشی با امکانات نامحدود

 

Mischief یک نرم افزار حرفه ایست که به هنرمندانی که می خواهند مهارت های طراحی خود را افزایش دهند، بسیار کمک می کند. این نرم افزار یک محیط نقاشی مجازی را با استفاده از یک بوم نقاشی نامحدود برای کاربران ایجاد می کند که می توانند در طول نقاشی آن را تغییر سایز دهند. نرم افزار Mischief یک تکنولوژی جدید و انقلابی در زمینه طراحی به حساب می‌آید. در این نرم افزار شما می توانید به هر اندازه که بخواهید در عکس زوم کنید و آن را ویرایش کرده و به صورت دلخواه خود در بیاورید. کارهای هنری شما با این نرم افزار مرحله به مرحله رشد خواهد کرد و می توانید به یک طراح گرافیکی حرفه ای تبدیل شوید که البته این حسن بزرگی برای این نرم افزار به حساب می آید. همچنین نحوه ی استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است.

HASAN.SJ بازدید : 38 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Cortona3D v6.3 Build 1111 Suite - مجموعه نرم افزارهای طراحی شرکت Cortona3D

 

Cortona3D Suite مجموعه ی سه محصول از شرکت نرم افزاری Cortona3D، با نام های RapidAuthor, RapidDeveloper و Cortona2D Editor Pro می باشد.
RapidAuthor یک مجموعه تألیف مقرون به صرفه و قدرتمند است که تشکیلات انعطاف پذیر لازم برای تولید
مستنداتی چون کاتالوگ های تعاملی، دفترچه های راهنمای نگهداری، مواد آموزشی و دستورالعمل کار را در اختیار شما قرار می دهد.
نرم افزار RapidDeveloper یک محصول
مکمل برای ابزارهای RapidAuthor است. با استفاده از این محصول کاربران می توانند به سفارشی کردن داده ها، روند ورود و فرمت خروجی پروژه های RapidAuthor بپردازند. RapidDeveloper شامل دو محصول RapidConfiguration و RapidSpecification می باشد.
Cortona2D Editor Pro یک ویرایشگر
گرافیکی است که از ایجاد، اصلاح و رندرینگ شکل های هندسی اولیه گرافیکی لایه بندی شده (بیضی، چند ضلعی، نوار باریک، بیت مپ، شطرنجی) پشتیبانی می کند. این ادیتور اجازه می دهد که سازندگان و تصویرگران به ویرایش گرافیک های legacy یا ویرایش دستی گرافیک های دو بعدی ایجاد شده توسط RapidAuthor بپردازند. این نرم افزار از ویرایش تصاویر CGM و ورود فایل هایی با فرمت های JPEG, TIFF, PNG, Bitmap and GIF و همچنین از گرفتن خروجی با فرمت های SVG, JPEG, PNG, TIFF and GIF پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود 3D-Coat Pro v4.0.04B1 x86/x64 - نرم افزار طراحی و ساخت شخصیت های 3 بعدی

 

امروزه شرکت های نرم افزاری برای آسان تر شدن کار کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند، نرم افزارهایی برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف ارائه می کنند. طراحان می توانند به آسانی به وسیله این نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها، طراحی های بی نظیری را انجام دهند.
3D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار با هدف سرعت بخشیدن به مدلینگ و تکسچرینگ (مدل سازی و بافت دهی)، برای هنرمندان و طراحانی که در زمینه سه بعدی کار می کنند طراحی شده است. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار سازگاری کامل با نرم افزار های : Light Wave 3D , Modo , Maya , 3Ds max , Carrara را دارا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 45 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود CorelDRAW Technical Suite X6 SP1 x86/x64 - مجموعه نرم افزار های طراحی کورل

 

CorelDRAW Technical Suite ابزاری مفید و قابل اعتماد برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را به صورت قدرتمند عرضه نمایند و سرویس هاس ارائه دهنده ی خود را به صورت واضح و روشن معرفی کنند. این کار از طریق دیاگرام ها و تشریحات تکنیکی به کمک این نرم افزار انجام پذیر است. راهنمای کارکرد محصول، کاتالوگ، نمودار های Wiring، دستورات اسمبلی و ... به منظور سازماندهی هر سایز و ساخت گرافیک های قدرتمند تکنیکی با سرعت هرچه بیشتر توسط این نرم افزار امکان پذیر است.
CorelDRAW Technical Suiteیکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزاری که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای  را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد Corel Designer Technical Suite نام دارد. جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئناً برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد.

 

HASAN.SJ بازدید : 21 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Photo Card v1.0.0 - نرم افزار طراحی کارت پستال

 

Ashampoo Photo Card محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی Clip Art و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel Painter X3 v13.0.0.704 x86/x64 - نرم افزار خلق نقاشی های طبیعی

 

نرم افزارهای بسیاری برای ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی وجود دارد اما در بین این نرم افزارها، نرم افزار Corel Painter با داشتن برترین قلم های دیجیتالی، مواد گرافیکی و ابزارهای خلق زیباترین تصاویر، نقطه مقابل نرم افزارهای رقبا قرار گرفته است.
نرم افزار Corel Painter ابزار نقاشی قدرتمند با ویژگی های براش منحصر به فرد محصول شرکت Corel می باشد. این نرم افزار برای طراحان، عکاسان، هنرمندان و ... طراحی شده است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از ا
مکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش های سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براش خاص دارد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود.

HASAN.SJ بازدید : 35 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xara Page & Layout Designer v9.2.0 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

 

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... به بازار معرفی کنید.

HASAN.SJ بازدید : 27 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xara Designer Pro X9 v9.2.1.28737 x86/x64 - نرم افزار طراحی گرافیکی

 

اگر به دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وب سایت یا کارت های ویزیت، طراحی کنید.

Xara Designer Pro X نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و ... می باشد که تا پیش از این با نام Xara Xtreme Pro تولید  می شد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن ا
مکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوع در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 50 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif PagePlus X7 v17.0.0.21 - نرم افزار طراحی و چاپ حرفه ای اسناد

 

حتماً تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید بخشی از متن موجود در فایل های PDF را ویرایش کنید ولی امکان این کار به شما داده نشده است. Serif PagePlus نرم افزاری است که امکان باز کردن، ویرایش و ذخیره کرن فایل های PDF را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تبلیغات حرفه ای با کیفیت، طرح های چاپ پیچیده و اسناد الکترونیکی ایجاد کنید.
Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی
دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت 20 سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

HASAN.SJ بازدید : 22 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود SmartsysSoft Business Card Maker v3.00 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos, images, texts, symbols, shapes, drop shadows, lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

HASAN.SJ بازدید : 116 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Autodesk Products 2013 - محصولات اتودسک 2013

 

شرکت Autodesk (اتودسک) با تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات در سال ۱۹۸۲ وارد عرصه تولیدکنندگان نرم افزارهای سه بعدی با نرم افزار اتوکد شد. این شرکت در حال حاضر فعالیت در عرصه های مختلف مهندسی، طراحی، تولید و سرگرمی دارد. نرم افزار اتوکد به دلیل ماهیت آن نیاز به قابلیت نوشتاری فارسی (تایپ راست به چپ) نداشته ولی امکان ورود حروف و ارقام به فارسی را دارد.
اتودسک همچنین در زمینه هنرهای دیجیتال برای
فیلم های سینمایی و تلویزیونی نرم افزارهای مختلفی ارائه کرده است و در زمینه خلق جلوه های ویژه نرم افزارهای گوناگونی دارد.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArtRage v4.0.2 - نرم افزار نقاشی

 

نرم افزار ArtRage ابزاری قدرتمند در زمینه نقاشی و طراحی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید با رنگ و آبرنگ، مداد رنگ و اسپری بر بوم خود نقاشی کنید. اگر می خواهید عکسی را طراحی کنید می توانید با این برنامه طرح اولیه آنرا با مداد سیاه بدست آورید. مخفی سازی ابزارهای غیر ضروری، امکان استفاده از براش های فتوشاب با فرمت abr زمانی که حالت Sticker Spray انتخاب شده باشد، نمایش پیغام خطا هنگام استفاده از ابزار در محل نا مناسب، تنظیم کیفیت تصاویر خروجی، پشتیبانی از بیشتر فیلترهای فتوشاپ و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 41 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif DrawPlus X6 v13.0.0.19 - نرم افزار طراحی گرافیکی

 

نرم افزار DrawPlus ابزاری جهت طراحی چند منظوره است که باعث ایجاد آثار هنری زیبا و گرافیک های زیبا با استفاده آسان محصولی از شرکت Serif Software می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به ساخت انیمیشن های متحرک و نقاشی واقعی، آرم های حرفه ای، طراحی لوگوهای تجاری، کارت های تبریک، طرح ریزی، پوستر، دیاگرام های مختلف، بنرهای تبلیغاتی مختص وب، کارتون و ... بپردازید.

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 14
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 720
  • بازدید ماه : 1,332
  • بازدید سال : 8,609
  • بازدید کلی : 125,590