loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 126 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Viber v4.2.2.6 for Windows + v3.1.1 for Mac - نرم افزار وایبر، برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیامک رایگان

 

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلمدانلود کرد.

برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش settings نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس notification مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید.

HASAN.SJ بازدید : 130 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Skype v6.18.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

 

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این
نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).


HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Brosix v3.6.5 Build 140408.4870 - نرم افزار بروسیکس، پیام‌رسان امن با پشتیبانی از زبان فارسی

 

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما این روزها بزرگ‌ترین چالش چنین نرم‌افزارهایی امنیت آن ها است. بسیاری از کاربران نرم‌افزارهای موجود و مشهور، بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید. مسنجر Brosix (بروسیکس) توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده، تولید شده است و دارای دو نسخه  رایگان و تجاری است. رمزنگاری و انتقال صدا و تصویر و نوشته‌ها و به طور کلی تمامی ارتباطات در این مسنجر با استاندارد رمزنگاری پیشرفته یا AES-256 bit است که باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. در عین حال انواع گفتگوی نوشتاری، صوتی و تصویری با کیفیت بالا انجام می‌شود و  پیغام نوشتاری به صورت آفلاین هم ممکن است. یکی از ویژگی‌های این پیام‌رسان، داشتن یک مرورگر ویژه است به نحوی که شما اگر بخواهید هم زمان با دوست خود یک وب‌سایت را تماشا کنید از راه به اشتراک‌گذاری مرورگر ویژه آن می‌توانید این کار را انجام دهید و هر دو نفر یک صفحه را تماشا کنید. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است. با این ویژگی دیگر نیازی به نصب نرم‌افزارهایی چون Team viewer نخواهید داشت چون این ویژگی به طور رایگان در این مسنجر موجود است. در عین حال، گرفتن عکس از دسکتاپ و ویرایش و ارسال آن ممکن است. بروسیکس از ۱۵ زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Lync Server 2013 SP1 x86/x64 - نرم افزار برگزاری ویدئو کنفرانس صوتی و تصویری

 

Microsoft Lync Server یکی از اساسی ترین نیازهای اکثر سازمان ها امروز تشکیل جلسات و کنفرانس های دو یا چند نفره می باشد. لینک با در نظر گرفتن این موضوع به بهترین نحو ممکن این نیاز را برآورده است. برگزاری کنفرانس به صورت صوتی و یا تصویری به همراه امکاناتی که Lync همزمان با کنفرانس ارائه می دهد آن را به یک راهکار کامل و بی رقیب در این زمینه تبدیل کرده است. افراد حاضر در کنفرانس می توانند در یک لابی منتظر باشند و توسط مدیر کنفرانس به داخل کنفرانس وارد شوند. همچنین مدیر کنفرانس می تواند افرادی را که لازم به حضور در کنفرانس نیستند را از کنفرانس بیرون کند یا افراد مورد نیاز را به کنفرانس دعوت کند، مایکروسافت در ادامه روند ارائه نرم افزار Communication Server برنامه Lync Server را تولید و روانه بازار کرده است که علاوه بر تمامی قابلیت های کاربردی و مفید نرم افزارهای موجود در این زمینه بسیاری از امکانات و ویژگی های جدید را در خود گنجانده است. در حقیقت نرم افزار Lync یک نرم افزار یکپارچه سازی ارتباطات در سطح Enterprise است که قابلیت فراهم کردن ارتباط ساده، ارزان و با کیفیت هزاران نفر در سراسر جهان و بر روی دستگاه های مختلف از PC گرفته تا Tablet ها و گوشی های هوشمند را داراست.

HASAN.SJ بازدید : 34 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ooVoo v3.6.4.16 - نرم افزار مسنجر حرفه ای برای چت صوتی و تصویری

 

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند.

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود PalTalk v11.3.Build.553 - نرم افزار مسنجر و برقراری ارتباط صوتی و ویدئویی

 

یکی از رایج ترین راه های برقراری ارتباط اینترنتی، استفاده از مسنجر های مختلف است. PalTalk یکی از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگوی نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان خواهید بود. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با 6 فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید. PalTalk تقریباً از تمامی پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی نموده (مانند Yahoo, AIM و ICQ) و در برقراری یک ارتباط صوتی و ویدئویی کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LogMeIn Hamachi v2.2.0.130 - نرم افزار ساخت شبکه های شخصی مجازی

 

Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Trillian v5.4 Build 15 - نرم افزار چت همزمان با چند اکانت مختلف

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به چت کردن علاقه فراوانی دارید، حتماً در سایت های مختلف چت ثبت نام کرده اید و دارای آی دی های مختلفی هستید برای استفاده از هریک از این آی دی ها شما ملزم هستید نرم افزار مخصوص به همان سایت را نصب کنید، بی شک استفاده از چند نرم افزار پیغام رسان فوری (چت) به صورت همزمان باعث سردرگمی شما بین پنجره های مختلف می شود و در نهایت وقت شما را تلف می کند.
Trillian یک نرم افزار پیغام رسان فوری می باشد که با پشتیبانی از معروفترین پروتکل های مختلف چت از جمله (Windows Live Messenger, AOL Instant Messenger, Yahoo Messenger, Google Talk, ICQ, Skype) این ا
مکان را برای شما فراهم می کند تا با نصب فقط همین نرم افزار بتوانید از تمام آی دی های خود در سایت های مختلف به طور همزمان استفاده کنید.
همچنین امکان چت سایت های
شبکه اجتماعی (Facebook, Foursquare, Twitter, LinkedIn) نیز در این نرم افزار وجود دارد


HASAN.SJ بازدید : 49 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Raidcall v7.3.0 - نرم افزار مسنجر صوتی برای نشست های گروهی و گیمر ها

 

RaidCall یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به منظور برقرار کردن ارتباط از طریق اینترنت توسط افرادی که در مکان های مختلفی قرار دارند، طراحی و ساخته شده است. ویژگی های برجسته RaidCall باعث شده است تا این برنامه بیشتر به منظور چت گروهی، چت صوتی با کیفیت بالا و همچنین برقراری ارتباطات گروهی برای بازی خورها به کار می رود (مخصوصاً بازی هایی که به کار گروهی هماهنگی احتیاج دارند یا بازی های اینترنتی مثل تراوین خان). اما می توان از آن برای هر نوع فعالیت دیگری انند بحث های طولانی درسی و کاری نیز استفاده نمود. صدای واضح و با کیفیت و امکان ضبط صدا از ویژگی های برجسته این نرم افزار می باشد. این نرم افزار می تواند کیفیت صدای خوبی را بدون قطعی در اختیار شما قرار دهد و دیگر احتیاجی به اجاره ی سرور و یا ایجاد سرور و تنظیم آن توسط خودمان نیست.

HASAN.SJ بازدید : 56 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ICQ v8.1.6322 - نرم افزار برقراری گفتگو های اینترنتی و چت

 

ICQ یکی دیگر از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید، ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 36 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nimbuzz v2.6.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

 

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود digsby Build 30295 - نرم افزار چت کردن هم زمان با چند آی دی مختلف

 

نرم افزار Digsby ابزار بسیار مفیدی است که برای شما امکان برقراری ارتباط با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروفی هم چون Facebook, Twitter, MySpace و LinkedIn را فراهم می آورد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند و دوست داشتنی است و شما تنها نیاز دارید که در چند مرحله ساده یک اکانت Digsby ایجاد کنید. این نرم افزار برای افرادی که ID های مختلفی دارند بسیار مفید است، آن ها می توانند ID سایت های مختلفی همچون AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat را با کمک این برنامه بازکنند و تمام آی دی های خود را در یک مسنجر به صورت هم زمان مدیریت کنند. همچنین از این نرم افزار می توان برای مدیریت بر ایمیل سایت هایی هم چون Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP استفاده کرد. همچنین شما می توانید پوسته و تم رابط کاربری برنامه را تغییر داده و به شکل دلخواه خود درآورید. نرم افزار به صورت خودکار هنگام راه اندازی سیستم، اجرا شده و به صورت خودکار آپدیت های نرم افزار را دانلود می کند.

HASAN.SJ بازدید : 92 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LAN Messenger v1.2.35 - نرم افزار مسنجر برای شبکه های محلی

 

نرم افزارهای مسنجر بسیاری برای کاربران ویندوز وجود دارد که می توانند از آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند، اما شیوه کار اکثر آن ها بدین صورت است که به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند. در مواردی کاربران یک شبکه به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از نرم افزار های مسنجر مسدود شده است در این شرایط شما می توانید از نرم افزار LAN Messenger استفاده کنید.
LAN Messenger نرم افزار مسنجری است که برای تسهیل ارتباط بین کامپیوترهای یک شبکه محلی طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که پیام های متنی فوری را برای دیگران ارسال کرده و نیز دریافت کنید و به راحتی با ه
مکاران و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. رابط کاربری این مسنجر بسیار ساده است. ارتباط و پشتیبانی، انتقال فایل، آگاه ساختن از طریق آلارم، از جمله ویژگی های این نرم افزار مفید می باشد. پیام های ورودی و خروجی در این نرم افزار برای امنیت بیشتر به صورت رمز نگاری شده می باشند. همچنین می توانید پیام ها را ذخیره کنید و در آینده هر زمان نیاز داشتید، آن ها را بازیابی کنید.

HASAN.SJ بازدید : 132 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LINE v3.1.4.76 - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Miranda IM v0.10.11 x86/x64 - نرم افزار مسنجر چند منظوره

 

Miranda IM یک کلاینت مسنجر فوری و چند پروتکله برای ویندوز است. این نرم افزار سرعت بالایی داشته و به حافظه بسیار کمی نیاز دارد به طوری که فضای یک floppy disc نیز برای آن کافی می باشد. سیستم پلاگین قدرتمند آن باعث می شود تا این برنامه بسیار انعطاف پذیر باشد. Miranda IM بیشتر ویژگی های اساسی را برای استفاده کاربران شامل می شود و علاوه بر این بیش از 350 ویژگی پلاگین دیگر را نیز جهت توسعه قابلیت های نرم افزار می توان دانلود کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Miranda IM:
 پروتکل موجود:
- ICQ

- AIM (AOL Instant Messenger)

- IAX (Inter-Asterisk Exchange)

- IRC (Internet Relay Chat)

- MSN

- Jabber

- Yahoo

- Gadu-Gadu

- Tlen

- Netsend

- و ...

HASAN.SJ بازدید : 130 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Tango v1.6.12955 - نرم افزار تانگو، برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار

- تماس رایگان صوتی و ویدئویی
- ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتانTango:

- اضافه کردن
انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
- صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
- نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
- استفاده آسان
- و ...

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pidgin v2.10.7 - نرم افزار چت کردن با اکانت سایت های مختلف

 

Pidginنرم افزار چند منظوره پیغام رسان فوری است که بطور رایگان و کد - باز ارائه می شود. این ابزار در گذشته با نام Gaim شناخته می شد و تقریبا از اکثر ابزارهای پیغام رسان معتبر پشتیبانی می کند.
توسط این برنامه می توانید به سرویس های AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, FaceBook, Groupwise, ICQ IRC, MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr متصل شوید. به این معنا که می توانید همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر، MSN Messenger,گوگل تاک و یا
شبکه های متعدد دیگر گفت و گو کنید.
قابل ذکر است که این نرم افزار از قابلیت هایی مانند انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر ا
مکانات معمول سرویس های پیغام رسان پشتیبانی می کند و در واقع جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Lync Server 2010 x64 - نرم افزار برگزاری ویدئو کنفرانس صوتی و تصویری

 

روش های برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP استفاده می شود. سیستم VOIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می شوند. روند تحولات سیستم های ارتباطی و گسترش شبکه اینترنت به گونه ای است که در آینده شاهد آن خواهیم بود که تلفن های عادی جای خود را به سیستم های مبتنی بر VoIP دهد. از بین راه کارهای موجود برای  VoIP یکی از قوی ترین و جامع ترین تکنولوژی ها، Lync Server نام دارد که محصول شرکت Microsoft است. یکی از تفاوت های اصلی Lync با دیگر راهکارهایVoIP یکپارچه بودن آن است. بدین معنا با استفاده از همان رابط کاربری که شما تماس های خود را ارسال و دریافت می کنید بسیاری امکانات دیگر که امروزه مورد نیاز بسیاری از سازمان هاست، در اختیار دارید. Microsoft Lync Server برای کاربردهای تجاری بسیار مناسب است. زیرا علاوه بر ارتباطات تلفنی و ویدئو کنفرانس دارای امکاناتی مانند انتقال فایل و نشان دادن presentation , چت و به اشتراک گذاشتن صفحه کامپیوتر نیز هست. به این ترتیب کارمندان یک شرکت می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباطات برقرار کنند و جلسات اداری خود را حتی زمانی که در کشوری دیگر هستند برگزار کنند.

HASAN.SJ بازدید : 62 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Yahoo! Messenger Tweaker v1.3.1.0 - نرم افزار افزودن امکانات ویژه به یاهو مسنجر

 

نرم افزار یاهو مسنجر با وجود محبوبیت و پرکابربرد بودن، هنوز دارای اشکالات خاصی است که با استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger Tweaker، قادرید امکانات مختلف و جالبی را به یاهو مسنجر خود بیافزایید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و تنها کافیست دو بار بر روی فایل آن کلیک کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربر پسند و دلنشین است به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab می باشد. لذا به جای باز کردن پنجره های گفتگوی متعدد برای گفتگو با دوستانتان تنها یک پنجره فعال دارید که با جا به جایی بین تب ها می توانید به صورت خیلی راحت تر اقدام به چت و گفتگو و تبادل اطلاعات با دوستانتان کنید. اگر از انیمیشن آغازین یاهو مسنجر خسته شده اید و علاقه مندید تا هنگامی که وارد ID خود می شوید به مشاهده یک انیمیشن جالب دیگر به جای خندانک همیشگی یاهو بنشینید، کافی است از میان گالری انیمیشن ها یک انیمیشن را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک فایل SWF (فلش) دلخواه را برای این بخش در نظر بگیرید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LanToucher Messenger v1.57 - نرم افزار مسنجر برای شبکه های محلی

 

اگر برای برقراری ارتباط بین کامپیوترهای متصل به شبکه های محلی به دنبال راهی ایمن تر از مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر یا گوگل تاک هستید، نرم افزار LanToucher Messenger ابزار بسیار مناسبی خواهد بود. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به سرور پیام ها را به طور مستقیم از فرستنده به گیرنده انتقال می دهد و به این ترتیب هم عملکرد بهتری خواهد داشت و هم ضریب خطا را بسیار کاهش خواهد داد.
LanToucher مسنجری بسیار قدرتمند و در عین حال ابزار ارتباطی با رابط کاربری آسان برای کاربران خانگی و شرکت های تجاری کوچک می باشد. این نرم افزار قابلیت های پیام رسانی متداول، رابط کاربری غنی و ویژگی های خاصی چون ارسال پیام دوگانه و پشتیبانی از Terminal Services/Remote Desktop را به صورت یکجا فراهم آورده است.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

 

(91/3/12) تغییرات:

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری
عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.


HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TeamSpeak v3.0.5 x86/x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

 

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

HASAN.SJ بازدید : 47 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Handy Animated Emoticons v5.0 - نرم افزار اضافه کردن شکلک های متحرک به ایمیل ها

 

Handy Animated Emoticonsنرم افزار محبوبی است که با استفاده از آن تنها می توانید با یک کلیک موس و به آسانی  انیمیشن های شکلک و صورتک های زیبا و جالبی را به ایمیل ها و پست های مسیج اضافه کنید. با  دسته بندی که در این نرم افزار برای  شکلک ها صورت گرفته است، شما می توانید به سرعت و به آسانی شکلک مورد نظر خود را بیابید. همچنین شما می توانید شکلکها و صورتک های جدید را از صفحات وب به این برنامه اضافه کنید تنها کافیست فایل های gif را داخل پوشه ی شکلک ها کپی نمایید.
Handy Animated Emoticons دارای رابط کاربری ساده و آسانی می باشد و از تمامی کلاینت های ایمیل از جمله Microsoft Outlook و Microsoft Outlook Express به خوبی محبوب ترین سرویس های ایمیل آنلاین و مسیج بورد ها (Google Mail, Yahoo Mail, Hotmail) پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Messenger Detect v3.9.5.1 - نرم افزار ضبط گفتگوهای اینترنتی

 

Messenger Detect نرم افزاری است که به وسیله آن شما قاد خواهید بود تا بر تمامی گفتگوهای اینترنتی شامل MSN chats, AOL (AIM) chat, Yahoo chat, facebook chat, ICQ chat, و Google Talk که در شبکه محلی شما (Local network)، انجام می شود به صورت خودکار و مخفیانه نظارت داشته باشید. با این برنامه می توانید به نظارت و ثبت گفتگوهای اینترنتی که به وسیله مسنجرهای محبوب chat و یا web chat بپردازید. یکی از مزیت های این برنامه این است که شما نیازی به نصب هیچ نرم افزار خاصی بر روی کاپیوتر هدف نخواهید داشت (در صورتی که device شبکه شما از ویژگی نظارت بر پورت پشتیبانی کند و یا یک هاب در LAN خود داشته باشید ). خدمات پس زمینه ای که پس از نصب به صورت خودکار اجرا خواهند شد باعث می شوند تا شما برای نظارت بر چت ها و استفاده از Messenger Detect احتیاجی نداشته باشید که آن را روی صفحه مانیتور خود باز کرده و در حالت اجرا نگه دارید.

HASAN.SJ بازدید : 31 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Chat Translator for Yahoo! Messenger v4.1.1 - نرم افزار مترجم در یاهو مسنجر

 

Chat Translator for Yahoo Messenger ابزاری کاربردی است که برای ترجمه مکالماتی که در یاهو مسنجر انجام می شود، طراحی شده است. با نصب این نرم افزار قسمت جدیدی به پنجره مسنجر افزوده می شود که با استفاده از آن شما می توانید مکالماتی در زبان های انگلیسی، فرانسوی، چینی، آلمانی، هندی، عربی و 20 زبان دیگر، با افراد دیگر داشته باشید.
شما قادر خواهید بود تا جملاتی که به زبان های دیگر برای شما ارسال می شود را به سرعت ترجمه کرده و همچنین پس از نوشتن پاسخ، آن را ترجمه کرده و ارسال کنید.
این نرم افزار به طور کامل از Yahoo! Messenger 9.0 و نسخه های بالاتر، پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MessengerLog 360 Pro v7.61 - نرم افزار جاسوسی مسنجر كاربران شبكه

 

شاید شما نیز تا به حال با این موضوع فکر کرده اید که چگونه از محتوای گفتگوی دیگر افراد یک شبکه مطلع شوید. به عنوان مثال در یک شبکه کوچک کاربران در حال چت کردن از طریق نرم افزار یاهو مسنجر می باشند و هر کدام از آنها در حال صحبت با طرف مقابل خود می باشند. حال شما قصد این را دارید تا از محتوای گفتگوی افراد و پیغام های دریافتی آن ها مطلع شوید.
MessengerLog 360 Pro نام نرم افزاری می باشد که به ک
مک مدیر یک شبکه قادر است تا با نصب این نرم افزار بر روی Gateway شبکه اقدام به مشاهده همه گفتگوهای اینترنتی نماید. این نرم افزار قادر است تا گفتگوهای رد و بدل شده در نرم افزارهای مختلف که از مشهورترین آن ها Yahoo و MSN است را مشاهده کند. نرم افزار MessengerLog از ابزارهای دیگری نیز برای جاسوسی گفتگوها بهره مند می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت foryoursoft می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود mIRC v7.14 Final - نرم افزار چت و گفتگوی اینترنتی با دوستان

 

اکثر شما با نرم افزار Yahoo آشنایی کامل را دارید و برای ارتباط با دوستانتان به سراغ Yahoo می روید. در اکثر کشورهای دیگر برای چت از نرم افزار mIRC که با اتصال به هزاران سرور irc استفاده می کنند.
IRC سه حرف اول کلمات Internet Relay Chat می باشد. سرعت IRC در انتقال پیام با هیچ سرور دیگری قابل مقایسه نیست. IRC یک سیستم چت چند کاربره است. جایی که مردم می توانند وارد کانال ( یا همان روم) شوند و گروهی و یا بصورت خصوصی در pm چت کنند. هزاران سرور IRC هست که هر کدام مربوط به سازمانی می شود.

HASAN.SJ بازدید : 38 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Google Talk v1.0.0.104 - نرم افزار پیام رسان گوگل

 

چنانچه از سرویس پست الکترونیک Gmail استفاده می کنید، با دریافت این نرم افزار در کمتر از سه دقیقه وارد دنیای چت گوگل شوید، این مسنجر امکان برقراری ارتباط به صورت متنی و صوتی را برای شما فراهم می کند. اگر اهل چت کردن هستید این مسنجر را حتماً امتحان کنید. کیفیت صدا در چت صوتی این نرم افزار بسیار بهتر از کیفیت صدا در نرم افزار یاهو مسنجر است همچنین میزان استفاده از حافظه RAM در این نرم افزار به مراتب کمتر از یاهو مسنجر می باشد. برای استفاده از این مسنجر نیاز به عضویت در جیمیل دارید، این برنامه هنوز به صورت آزمایشی - Beta - عرضه شده است.

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 719
  • بازدید ماه : 1,331
  • بازدید سال : 8,608
  • بازدید کلی : 125,589