loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 25 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.10200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.05600 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 38 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BlazeVideo DVD Copy v7.0.0.0 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

 

یک برنامه ساده برای کپی کردن فیلم های DVD با سرعت بالا، توسط این برنامه شما می توانید تمام مجموعه فیلم های DVD خود را کپی کنید، تنها با یک کلیک می توانید فیلم ها مورد علاقه خود را باز بینی و یا آرشیو کنید. به راحتی می توانید از DVD خود یک نسخه کپی شده تهیه کنید بدون نگرانی از پیام های خطا، DVD کپی شده همانند DVD اصلی می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای اجرا ندارد و می توانید آن را در اکثر DVD Player ها مشاهده کنید. شما می توانید DVD های خود را روی هارد دیسک کپی کنید و یا آن ها را روی یک DVD خام ضبط کنید، برای ضبط یک DVD هم می توانید از IMAGE گرفته شده روی هارد دیسک استفاده کنید.

این برنامه قادر به فشرده سازی DVD-9 movie ها برای ضبط کردن آن ها روی DVD های خام DVD-5 movie می باشد. این برنامه با انواع DVD-5/DVD-9 سازگاری کامل دارد. شما می توانید یک DVD را به طور کامل کپی کنید همچنین می توانید فقط قسمت های خاص آن را کپی کنید، عنوان مورد علاقه، قسمت خاص، زیر نویس و صدا،  هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اندازه تصویر نیز را هم تعیین کنید سپس DVD خود را ضبط کنید.

HASAN.SJ بازدید : 33 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.07700 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.02800 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AnyBurn v1.9 - نرم افزار حرفه ای و رایگان رایت انواع CD و DVD

 

AnyBurn نرم افزار کوچک و ساده ای است که برای رایت سریع سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری طراحی شده است. تمامی کاربران صرف نظر از سطح تجربه  ای که در زمینه رایت دارند، می توانند به خوبی از این نرم افزار کاربردی و مفید استفاده ببرند. این نرم افزار از انواع فایل های ایمیج برای رایت از جمله iso, bin/cue, nrg, mdf/mds, daa, uif, isz و ... پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی پاک کردن سی دی و دی وی دی، قابلیت پاک کردن در دو حالت کند و آهسته، توانایی رایت فایل ها و فولدرهای موجود در هارد شما بر روی سی دی و دی وی دی، توانایی ایمیج گیری از انواع CD و DVD، توانایی تبدیل فایل های ایمیج به  ISO یا BIN/CUE، توانایی ایجادسی دی های صوتی در یکی از فرمت های MP3, WMA, WAV, APE و FLAC و ... اشاره کرد. همچنین این نرم افزار به میزان کمی از حافظه و منابع سیستمی شما استفاده کرده و دارای زمان پاسسخ دهی بسیار خوبی است و انجام یک کار را در زمان اندک و معقولی به پایان می رساند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BurnAware Professional v7.0 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

 

 BurnAware Professional نرم افزاری قدرتمند در جهت رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای ابزار رایت که به شما در کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی به راحتی کمک می کند. همچنین با BurnAware شما می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero BackItUp v15.0.14.0 - نرم افزار پشتیبان گیری نرو

 

اگر اطلاعات شخصی شما از جمله عکس های به یاد ماندنی خانوادگی، اسناد مالی مهم، فایل های موسیقی و ... از بین برود، غیر قابل جایگزینی خواهند بود!
نرم افزار Nero BackItUp به این منظور که شما بتوانید کنترل کاملی در زمینه حفاظت از اطلاعات خود داشته باشید، طراحی شده است. این نرم افزار ابزارهایی با کاربرد آسان و تکنولوژی مطمئن را برای شما فراهم نموده است تا قادر باشید از فایل ها مهم خود برای هارد درایو و یا ذخیره سازی های آنلاین (online storage) یک پشتیبان تهیه کنید. Nero BackItUp قابلیت تنظیم برای اجرای پشتیبان گیری خودکار و آگاه سازی شما از طریق دریافت ایمیل را نیز دارد.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود 1CLICK DVD Copy Pro v4.3.2.0 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی تنها با یک کلیک

 

با گسترش فرمت محبوب DVD، نیاز کاربران به نرم افزارهای مرتبط با این فرمت روز به روز گسترده تر شده و شرکت های تولید نرم افزار نیز رقابت بیشتری جهت تولید نرم افزارهایی با کارایی هرچه بهتر و در عین حال نرم افزار هایی با کاربری راحت و آسان را در برنامه کاری خود قرار داده اند. نرم افزار 1clickDVDcopy pro یکی از نرم افزار های محبوب در زمینه کپی فایل های دی وی دی بوده که با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنها با فشردن یک کلیک عملیات کپی مورد نظر خود را انجام دهید.
نرم افزار 1Click DVD Copy Pro ساخت شرکت Innovations، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی
فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید  ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است.  با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود.

تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز این گونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Active Data Studio v8.0.0 - مجموعه ی نرم افزارهای کار با اطلاعات

 

اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.
Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی
ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

HASAN.SJ بازدید : 29 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Burning Studio v14.0.3.12 - نرم افزار همه منظوره ی ایجاد و کپی دیسک

 

امروزه رایت انواع سی دی و دی وی دی امری عادی در میان كاربران تبدیل شده است. نرم افزار های زیادی در رابطه با كپی سی دی و دی وی دی ها وجود دارند. از نرم افزار بسیار رایج Nero تا Clone و Alchohol120% و ... كه هریك با داشتن قابلیت هایی متفاوت كاربرانی مخصوص به خود را دارند. نرم افزار دیگری نیز وجود دارد كه ممكن است در میان كاربران ایرانی زیاد شناخته شده نباشد اما این نرم افزار كه Ashampoo Burning Studio نام دارد می تواند همان كارهایی را كه نرم افزار معروف Nero انجام می دهد را برای كاربران اجرا نماید. حجم پائینی كه این نرم افزار دارد می تواند در بسیاری از موارد دلیل بر برتری آن باشد این نرم افزار به گفته شركت سازنده كمتر از 85 مگابایت از فضای دیسك را اشغال می كند كه این میزان در مقایسه با نرم افزار های مشابه بسیار ناچیز به حساب می آید.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Movavi Video Suite v12.0.0 - مجموعه نرم افزارهای مفید در کار با فیلم ها

 

Movavi Video Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای پرکاردی است که اغلب کاربران در کار با فایل های ویدئویی و تصویری به آن ها نیاز پیدا می کنند. این پکیج نرم افزاری شامل برنامه هایی مفید برای انجام اموری مانند تبدیل فرمت فیلم ها و فایل های تصویری، ضبط هرآنچه که روی صفحه مانیتور اتفاق می افتد، بالا بردن سرعت پردازش فیلم ها برای پخش، ویرایش فیلم های دو بعدی و سه بعدی، رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری، دانلود ویدئو های آنلاین، Rip کردن فایل های DVD، انتقال فایل های تصویری به دیگر دستگاه ها همانند گوشی های تلفن همراه، کپی فایل های تصویری، ویرایش فایل های تصویری، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و ... می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 59 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.1.0.12 + v4.1.20.0 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به فرمت دی وی دی

 

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با كمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI وMpeg ،Mpeg ،Mpeg
۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Blue-Cloner v4.70 Build 617 - نرم افزار کپی دیسک های بلوری

 

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟
BD یا همان Blu-Ray Discs نسل آینده ی تکنولوژی دیسک های نوری است که با ه
مکاری بزرگ ترین شرکت های IT به تولید رسیده است. برخلاف دستگاه های رایت دیسک های DVD که از نور مادون قرمز استفاده می کنند دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش (که دارای طول موج کمتری است) نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد، به گونه ای که یک دیسک DVD یک لایه ۴٫۷ گیگابایت و دو لایه ۸٫۵ گیگابایت اطلاعات ذخیره می کند در حالی که دیسک های جدید بلوری یک لایه ۲۵ گیگابایت و دولایه ۵۰ گیگابایت توانایی ذخیره اطلاعات را دارا می باشند.
Blue-Cloner یکی از
نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت OpenCloner برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلوری می باشد. این نرم افزار برای تهیه بکاپ های با کیفیت از دیسک های بلو-ری، طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بسیار ساده می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها را روی هادر دیسک رایت کند.

یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی به میزان اندک هم، کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت داده می شوند. همچنین جدید ترین نسخه از Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MagicISO Maker v5.5 Build 281 - نرم افزار ایجاد، ویرایش و رایت فایل های ایمیج

 

MagicISO Makerنرم افزاری است که برای شما امکان ایجاد، ویرایش و رایت فایل های ایمیج را فراهم می کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که از درگ و دراپ فایل ها نیز پشتیبانی می کند. همچنین قادر است فایل هایی با فرمت BIN را به ISO و برعکس تبدیل کند. ایمیج های نرم افزار  MagicISO  با انواع نرم افزار های مختلف مانند Virtual Machine و ... سازگاری دارد. علاوه بر این شما می توانید فایل ها و پوشه ها را تغییر حجم دهید و همچنین قادر به ایجاد سی دی و یا دی وی دی ایمیج های قابل بوت شدن، ایمیج های UDF، ایمیج های Hybrid یا Unix/Linux، ایمیج های صوتی، ویدئویی، سوپر ویدئو و یا  ایجاد سی دی و یا دی وی دی های ایکس باکس، خواهید بود. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید از سی دی ها و یا دی وی دی های خود ایمیج گرفته و بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVD-Cloner 2014 v11.10 build 1302 - نرم افزار کپی فرمت های مختلف دی وی دی

 

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel Roxio Creator NXT 2 v15.0 - نرم افزار رایت، کپی و تهیه پشتیبان از اطلاعات بر روی CD/DVD

 

نرم افزار Roxio Creator NXT رسانه ای قدرتمند که به کاربران اجازه تصویربرداری، ویرایش، فراهم کردن وسایل اجرا، ارتقاء کیفیت تصویر، ذخیره و انتشار پروژه های تصویری و صوتی و عکس را می دهد. این نرم افزار قابلیت رایت دیسک های سی دی و دی وی دی و Blu-ray را داراست. این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را در رابطه با دنیای دیجیتال و برقراری ارتباط رسانه ای با این دنیا رفع می نماید. این نرم افزار شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید با استفاده از دوربین های خانگی HD یا AVCHD و TiV DVRs فیلم های HD خود را تهیه کنید. با استفاده از این برنامه می توان دیسک های Blu-ray یا حتی دی وی دی استاندارد خود را در سیستم های مجهز به درایو Blu-ray یا کنسول های بازی مانند پلی استیشن اجرا و رایت کنید و امکان ضبط ویدئوها و کلیپ های Flash تحت وب را از سایت هایی مانند YouTube فراهم می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 31 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود gBurner v3.5 Build 2013.12.05 - نرم افزار رایت لوح های فشرده

 

gBurner ابزاری قدرتمند و ساده جهت رایت CD/DVD/BD می باشد که به شما اجازه ایجاد و رایت اطلاعات/صوتی/ سی دی ویدئو، دی وی دی و دیسک های بلو ری، ساخت دیسک های bootable، ایجاد دیسک های چند نشستی را می دهد. gBurner همچنین ابزار پردازش  فایل ایمیج که به شما اجازه باز کردن، ایجاد، استخراج، ویرایش، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO/BIN را نیز می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به کپی کردن اطلاعات بر روی دیسک های مختلف، بازکردن بدون رایت، خارج سازی از حالت فشرده، ساخت، ویرایش و تبدیل ایمیج ها، پشتیبانی از دیسک های دی وی دی دارای منو، تبدیل کردن فایل های صوتی در فرمت MP3، پاک کردن اطلاعات از روی دیسک ها، نمایش اطلاعات دیسک و درایو و کپی کردن CD ها و DVD ها به طور کامل بر روی هارددیسک و ... اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 5830 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

 

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

HASAN.SJ بازدید : 34 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود R-Drive Image v5.2 Build 5207 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان به صورت فایل های ایمیج

 

نرم افزار R-Drive Image ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های ایمیج جهت تهیه نسخه پشتیبان یا اهداف چند منظوره می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به راحتی از فایل های خود ایمیج بگیرید و یا آن ها را رایت نمایید. همچنین می توان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیماً بدون ذخیره کردن آن می توانید در هر گونه از وسایل موجود مانند D-R(W)/DVD ،Iomega Zip یا Jazz disks ذخیره نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVDFab v9.0.7.0 - نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری

 

DVDFab یکی از آسان ترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار دارد و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu ،Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است. این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید. همچنین این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.

HASAN.SJ بازدید : 47 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sony DVD Architect Studio v5.0.186 + Pro v6.0.237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

 

Sony DVD Architectنرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 39 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CloneDVD Ultimate v7.0.0.3 - نرم افزار کپی دی وی دی

 

CloneDVD یک نرم افزار انعطاف پذیر و با استفاده ای آسان است که برای کپی فیلم های DVD از آن استفاده می شود. این نرم افزار بدون اینکه نیازی به تنظیمات خاص داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا از DVD هایی که کدهای محافظتی برای رایت و کپی دارند، کپی برداری کنید و در صورتی كه DVD های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشند CloneDVD به راحتی و تنها با یک كلیک می تواند این محدودیت ها را حذف کند تا شما قادر باشید آزادانه به کپی برداری از فایل های مورد نظر خود بپردازید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا از DVD خود یک کپی تهیه کنید، به ذخیره سازی آن روی هارد دیسک بپردازید و یا یک فایل ISO از آن تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سفارشی سازی دی وی دی خود بپردازید و یا حتی سایز ویدیو مورد نظر را تغییر دهید.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود CloneDVD Ultimate v7.0.0.3 - نرم افزار کپی دی وی دی

 

CloneDVD یک نرم افزار انعطاف پذیر و با استفاده ای آسان است که برای کپی فیلم های DVD از آن استفاده می شود. این نرم افزار بدون اینکه نیازی به تنظیمات خاص داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا از DVD هایی که کدهای محافظتی برای رایت و کپی دارند، کپی برداری کنید و در صورتی كه DVD های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشند CloneDVD به راحتی و تنها با یک كلیک می تواند این محدودیت ها را حذف کند تا شما قادر باشید آزادانه به کپی برداری از فایل های مورد نظر خود بپردازید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا از DVD خود یک کپی تهیه کنید، به ذخیره سازی آن روی هارد دیسک بپردازید و یا یک فایل ISO از آن تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سفارشی سازی دی وی دی خود بپردازید و یا حتی سایز ویدیو مورد نظر را تغییر دهید.

 

HASAN.SJ بازدید : 37 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft DVD Creator v7.1.3 Build 20130417 - نرم افزار تبدیل و رایت دی وی دی

 

امروزه دی وی دی ها جای خود را به سی دی و ... داده اند و در کنار حجم ۴ برابری خود نسبت به CD، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. یکی از بیشترین کاربرد های دیسک های DVD، استفاده برای رایت چند فیلم با کیفیت بالا در کنار یکدیگر می باشد.
نرم افزار Xilisoft DVD Creator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت دی وی دی با قابلیت های فراوان می باشد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های رایج و محبوب تصویری نظیر AVI، WMV، ASF، DivX، Xvid، ۳GP، MP4، MPEG به DVD را داراست. نرم افزار DVD Creator اين اختيار را به شما می دهد تا بين دو فرمت NTSC يا PAL يکی را برگزينيد و همچنين يکی از حالت های 4:3 يا 16:9 را برای تصوير دی وی دی خود انتخاب کنيد و نتيجه را يا بروی يک ديسک و يا به عنوان يک فايل ISO ذخيره کنيد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت و تبدیل فایل های DVD با سرعت بالا، قابلیت ذخیره سازی فایل های DVD بروی دیسک سخت، قابليت پيش نمايش ويدئو قبل از ساخت DVD، انتخاب قسمتی از ویدئو، وجود ده ها منوی زیبا در زمینه های گوناگون، قابلیت ویرایش عکس پشت صفحه و انتخاب موزیک و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Xilisoft می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 29 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro + Nero Burning ROM v12.5.01300 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

نسخه ی قبلی برای نصب به سریال نیاز داشت، که سریال های موجود نیز پس از مدتی منقضی می شوند، نسخه ی جایگزین شده یک نسخه ی کامل و کرک شده است که برای نصب آن نیازمند شماره سریال نخواهید بود!
شماره سریال جدید نسخه های میکرو و لایت در یک لینک جداگانه قرار داده شد!

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که ا
مکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

 

HASAN.SJ بازدید : 23 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CDBurnerXP v4.5.1.3868 - نرم افزار رایت انواع دیسک ها

 

بدون شک نرم‌افزار Nero یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه‌ی کپی CD و DVD است. اما هزینه بالا و حجم سنگین آن شاید کاربران را به فکر استفاده از یک نرم‌افزار جایگزین و ارزان قیمت‌ بیاندازد.
CDBurnerXP
نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO Blindwrite v7.0.0.0 - نرم افزار کپی انواع سی دی و دی وی دی قفل دار

 

نرم افزار فوق العاده قدرتمند VSO Blindwrite Suite قادر به تهیه نسخه پشتیبان از CD/DVD می باشد و آن را روی هارد دیسک ذخیره می سازد، اما تفاوت این برنامه با برنامه های مشابه چیست؟ این برنامه قادر است از انواع سی دی های قفل دار، خش خورده و آسیب دیده نیز کپی بگیرید، تکنولوژی خاص بکار رفته در این برنامه این نرم افزار را به یکی از قویترین برنامه های خواندن سی دی های قفل دار تبدیل نموده است. این برنامه هنگام خواندن سی دی ها با رسیدن به نقاط غیر قابل خواندن نظیر بد سکتور به طرز جالبی از روی این قسمت ها پرش می کند و به کار خود ادامه می دهد علاوه بر اینکه این نرم افزار قدرت بالایی در خواندن سی دی های قفل دار دارد سرعت بالای نیز دارد.
دو دسته از افراد از این برنامه استفاده می کنند:
1- آن دسته از افرادی که سی دی اوریجینال خریداری کرده اند و به منظور محافظت از سی دی اصلی در مقابل آسیب دیدگی یک کپی از آن تهیه می کنند و از آن استفاده می کنند.
2- آن دسته از افرادی که با یک سی دی قفل دار مواجه شده اند و برای رهایی از خریدن سی دی اصلی از آن یک نسخه کپی تهیه می کنند و از آن استفاده می کنند.

این برنامه همچنین توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از انواع سی دی های صوتی و فیلم های دی وی دی را نیز دارا می باشد. نسخه جدید این برنامه امکاناتی مشابه را برای دی وی دی های قفل دار نیز فراهم نموده است.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArcSoft TotalMedia Extreme v3.0.6 - نرم افزار کار با فایل های چندرسانه ای

 

ArcSoft TotalMedia Extreme مجموعه ی نرم افزاری کامل برای استفاده خانگی و کار با فایل های چند رسانه ای کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از برنامه ها امکان پخش فایل های ویدئویی، ویرایش و ساخت دیسک های ویدئویی و موزیک را به شما می دهد. همچنین این برنامه امکان ساخت اسلایدشو های تصویری، فایل های ویدئویی قابل پخش در دستگاه های قابل حمل نظیر آیفون، آیپد و PSP و نیز پشتیبان گیری ساده و رایت راحت فایل های چند رسانه ای و اطلاعات را بر روی دیسک های بلوری، DVD و HD DVD ها را می دهد. این برنامه های کاربردی به صورت یکپارچه با یکدیگر کار می کنند و نیاز شما به استفاده از نرم افزارهای مختلف را به صورت یک جا برطرف می کنند.

HASAN.SJ بازدید : 26 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink Media Suite v10 Ultra - مجموعه کامل نرم افزار های سایبرلینک

 

CyberLink Media Suite مجموعه ای بی نظیر از محصولات نرم افزاری شرکت Cyberlink است که به صورت یکجا بر روی سیستم شما نصب می گردد. این نرم افزار ها عبارتند از:
- PowerDVD: برای اجرای DVD با تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش.
- PowerDirector: نرم افزاری کامل ویرایش
فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد.
- PowerProducer: نرم افزار مدیریت کامل فایل های صوتی و تصویری،
عکس ها، ساخت آلبوم های دیجیتالی و ... .
- Power2Go: ابزار رایت انواع دیسک ‌ها با فرمت های مختلف‌.
- MediaShow: نرم افزاری در زمینه محافظت و انتشار عکس های و همچنین با قابلیت افکت گذاری، میکس و تدوین تصویر.
- PowerBackup: نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات هارد سیستم با امکان به کارگیری 3 روش مختلف برای گرفتن Backup از فایل ها.
- InstantBurn: مناسب برای رایت اطلاعات و مدیریت لوح های فشرده.
- LabelPrint: نرم افزار طراحی و چاپ لیبیل های CD/DVD از جمله برچسب روی دیسک و کاورهای تزیینی.
- WaveEditor (ویرایشگر صداها): ابزارهای کاملی را برای کار با انواع دیسک ها در اختیار شما قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 36619 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Phantom Drive v1.0.0.5 x86/x64 - نرم افزار شبیه سازی درایو نوری

 

نرم افزار Phantom Drive یک رایت کننده مجازی را بر روی کامپیوتر شما نصب می کند که می تواند تمامی انواع CD ها، DVD ها و رسانه های HD مجازی را رایت کند. ساخت CD، DVD و HD DVD های مجازی و دیسک های Blu-ray از انواع نرم افزارهایی که قادر به رایت کردن هستند، در صورت وجود یا عدم وجود رایت کننده نوری روی سیستم، از قابلیت های اصلی نرم افزار به شمار می رود. بدین ترتیب شما می توانید یک رسانه مجازی را روی Phantom Drive وارد کرده و از آن استفاده کنید و این نکته نیز گفتنی است که سرعت رایت در رایتر مجازی بیش از 200 برابر رایت روی CD-ROM می باشد. این نرم افزار با سرعت بالا و رابط کاربری آسان خود، موجب صرفه جویی در وقت و هزینه شما خواهد شد. Phantom Drive امکان رایت و تست سریع ویدئوهای ویرایش شده یا رایت شده، بدون هدر دادن و استفاده از یک دیسک خالی را به کاربر می دهد. سرعت بالای رایت برای تست سریع ظاهر فیلم از دیگر قابلیت های نرم افزار است. مخصوصا در مورد ویدئوهای HD، صرفه جویی در دیسک های Blu-ray خالی یا  HD DVD ها بسیار مهم می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 52 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Easy CD-DA Extractor v16.0.5.1 - نرم افزار تبدیل و رایت سی دی های صوتی

 

Easy CD-DA Extractor مجموعه ای از 4 برنامه برای rips سی دی های صوتی، تبدیل فایل های موزیک، رایت Audio CDs, MP3 CDs, WMA CDs, و Data CDs، در یک نرم افزار است. Easy CD-DA Extractor از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله - 3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند. همچنین اگر Nero Burning ROM روی کامپیوتر شما نصب شده باشد، این برنامه از Nero Digital (Nero AAC) نیز پشتیبانی می کند. تکنولوژی رمزگذاری صوتی Easy CD-DA Extractor شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe) نیز پشتیبانی می کند.
Easy CD-DA Extractor با
ویندوز های  2000 و XP سازگار بوده و در 26 زبان موجود می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 31 یکشنبه 26 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود Easy CD-DA Extractor v16.0.5.1 - نرم افزار تبدیل و رایت سی دی های صوتی

 

Easy CD-DA Extractor مجموعه ای از 4 برنامه برای rips سی دی های صوتی، تبدیل فایل های موزیک، رایت Audio CDs, MP3 CDs, WMA CDs, و Data CDs، در یک نرم افزار است. Easy CD-DA Extractor از تمامی فرمت های محبوب فایل های صوتی از جمله - 3G2, 3GP, MP1, MP2, MP3, Windows Media Audio, Ogg Vorbis, MP4, M4A, AAC, aacPlus v1 (HE-AAC, AAC+), aacPlus v2 (HE-AAC v2, HE-AAC+PS, eAAC+), FLAC, Musepack, WavPack, WAV, AIFF, Monkey's Audio, Shorten, CUE و M3U پشتیبانی می کند. همچنین اگر Nero Burning ROM روی کامپیوتر شما نصب شده باشد، این برنامه از Nero Digital (Nero AAC) نیز پشتیبانی می کند. تکنولوژی رمزگذاری صوتی Easy CD-DA Extractor شامل پیشرفته ترین کدک های صوتی موجود از فن آوری های کدگذاری می باشد. علاوه بر این ها این نرم افزار از رمز گذارهای خط فرمان (.exe) نیز پشتیبانی می کند.
Easy CD-DA Extractor با
ویندوز های  2000 و XP سازگار بوده و در 26 زبان موجود می باشد.

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 29
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 735
  • بازدید ماه : 1,347
  • بازدید سال : 8,624
  • بازدید کلی : 125,605