loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 42 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ESET Smart Security v7.0.317.4 x86/x64 - نرم افزار اسمارت سکوریتی نود 32

 

ESET Smart Security بسته ی امنیتی که برای حمایت از کامپیوتر در برابر انواع آلودگی ها و حملات اینترنتی طراحی شده است. البتهESET Smart Security علاوه بر این دو قابلیت، قابلیت های بیشتری را نیز ارائه می دهد که امنیت کامل کامپیوتر را در برابر انواع خطرات اینترنتی تامین می کند. امروزه با افزایش ویروس های کامپیوتری و دیگر خطرات اینترنتی استفاده از یک آنتی ویروس قدرتمند لازمه وصل شدن به شبکه اینترنت می باشد زیرا هستد کاربرانی که File ها و اسناد مهمی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره می کنند و با یک غفلت ممکن است تمامی این اسناد را از دست بدهند.

HASAN.SJ بازدید : 29 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ESET NOD32 Antivirus v7.0.317.4 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس نود 32

 

ESET NOD32آنتی ویروسی قدرتمند، محصولی از كمپانی Eset است كه از سیستم قدرتمندی برخوردار بوده كه نهایت سعی خود را برای جلوگیری از نفوذ ویروس ها به رایانه شما میكند. شركت Eset، این محصول را بیشتر برای كاربران حرفه ای در نظر گرفته است، در واقع این نرم افزار برای كاربرانی كه قصد دارند مسائل حفاظتی رایانه خود را تا بالاترین سطح ممكن تنظیم كنند ایده آل است.
Nod32 از روش های مختلفی برای تشخیص ویروس ها استفاده میكند و عمدتاً بر پایه دو روش اكتشافی (heuristic) (یعنی پیش بینی هوشمندانه نسبت به فایل هایی مشكوك به آلودگی هستند) و تشخیص امضاء كار میكند، این امضاء ها به صورت خودكار در قالب فایل های نسبتاً كوچك به سرعت از
اینترنت دریافت شده و برنامه را در كمترین زمان ممكن (حتی برای كاربران DialUp)  به روز رسانی میكند. زیبایی این برنامه بیشتر در این امر است كه توانسته كارایی عالی را با حجم كوچك و ساختار ساده و بدون كمترین اختلال، در هم آمیزد. Nod32 برای آن دسته از كاربرانی كه از نصب نرم افزار های امنیتی بزرگ (كه عملا از قدرت و كارایی سیستم می كاهند و كاربر را سوال پیچ میكنند) خسته شده اند، انتخابی ایده آل است، چراكه این برنامه كار خود را به آرامی در پس زمینه سیستم انجام داده و هیچ مزاحمتی برای شما ایجاد نخواهد كرد. این برنامه قادر است تك تك درایو ها یا پوشه های انتخابی شما را ویروس یابی كرده و حتی در حین مرور  اطلاعات كامپیوتر، در صورت مواجه شدن با ویروس، این موضوع را  بصورت خودكار به اطلاع شما برساند.

HASAN.SJ بازدید : 34 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVG Internet Security 2014 v14.0 Build 4592a7484 + 2013 v13.0 Build 3343a6324 x86/x64 - نرم افزار اینترنت سکوریتی آ وی جی

 

AVG Internet Security محافظ اینترنتى قدرتمند و مطرح، محصول شرکت Grisof یکی از ضد ویروس های قدیمی و مطرح رایانه است که با 12 سال سابقه فعالیت مثبت در سیستم عامل های مختلف همواره نامش در میان لیست برترین ضد ویروس های دنیا مطرح بوده است. تروجان ها با سرعت زیادی در حال افزایش هستند و روز به روز عملکرد آنها پیچیده تر می شوند، این برنامه های مخرب را معمولاً با فایل های اجرایی مخلوط می کنند و برای قربانی ارسال می کنند، این گونه برنامه ها را که بیشتر با اهداف جاسوسی ساخته می شوند برای دزدیدن پسورد استفاده می کنند، با نصب یک آنتی تروجان در مقابل این دسته از فایل های مخرب ایمن شوید. این نرم افزار یکی از بهترین نرم افزارها در شناسایی و حذف تروجان ها از روی سیستم شما می باشد، محافظت به صورت بلادرنگ درمقابل عملکرد سیستم، شناسایی فایل های اجرایی آلوده به تروجان، پاک سازی فایل های آلوده، شناسایی برنامه های ضبط صفحه کلید، ایجاد نسخه پشتیبان از فایل های پاک سازی شده و ... همه از ویژگی های این نرم افزار می باشد. کار برنامه های امنیتى، محافظت از سیستم شما و همچنین جلوگیری از ورود Spyware ها، Adware ها، Trojan ها، DDL هاى مخرب و Keylogger ها مى باشد، اما با نصب این برنامه می توانید سیستم خودتان را با قدرت بالای این نوع نرم افزارها از ورود هر گونه جاسوس بر روی آن ها محافظت کنید.

HASAN.SJ بازدید : 34 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود avast! Internet Security v2014.9.0.2018.392 - نرم افزار امنیتی اوست

 

avast! Internet Securityنرم افزاری است که با استفاده از کمترین منابع (Cpu و Ram) از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و حملات اینترنتی محافظت کرده.
 avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA
آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.
همچنین این آنتی ویروس با ارائه رابط کاربری بسیار زیبا و ا
مکانات پیشرفته بالا توانسته است نظر کاربران مبتدی و پیشرفته را به خود جلب کند.

HASAN.SJ بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود avast! Antivirus Pro + Premier + Free v2014.9.0.2018.392 - نرم افزار آنتی ویروس اوست

 

avast! Antivirus مجموعه ای از آخرین تکنولوژی های حفاظتی هست برای تحقق تنها یک هدف و آن چیزی نیست جز دست یابی به بالاترین سطح حفاظتی در مقابل انواع ویروس های کامپیوتری. avast نرم افزار ایده الی برای کلیه ایستگاه های کاری تحت سیستم عامل ویندوز می باشد.avast! همچنین با دارا بود گواهینامه ICSA آنتی ویروس مناسبی برای شرکت ها خواهد بود.
avast! به خوبی انواع ویروس ها، کرم های
اینترنتی و تروجان ها را پیدا کرده و آنها را از بین می برد. همچنین قادر به کنترل موردی (On Demand) و کنترل دائمی (On Access) می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 26 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VirusTotalScanner v3.5 - نسخه دسکتاپ اسکنر آنلاین VirusTotal

 

شاید تا کنون برای شما نیز پیش آمده باشد که برای بررسی ویروسی بودن یک فایل از وب سایت virustotal استفاده کرده باشید. این وب سایت برای اسکن فایل های شما بیش از 40 آنتی ویروس قوی دنیا را مورد استفاده قرار می دهد. هم اکنون نسخه ی دسکتاپ این اسکنر قدرتمند در دسترس کاربران قرار داده شده است و می توانید از این نرم افزار آسان برای اسکن سریع فایل‌ های خود استفاده کنید. رابط کاربری VirusTotalScanner به گونه ای طراحی شده است که برای ورود فایل ها از درگ و دراپ آن ها نیز پشتیبانی می کند. این نرم افزار زمان پاسخ دهی بسیار خوبی داشته و در حالی که به میزان بسیار کمی از CPU و RAM سیستم استفاده می کند و با حداقل تأثیر بر روی عملکرد سیستم، به سرعت کار اسکن فایل ها را به اتمام کی رساند. به طور خلاصه نرم افزار رایگان VirusTotalScanner یک راه حل ساده برای بررسی آلوده بودن هر گونه فایلی به نرم افزارهای مخرب، با استفاده از وب سایت VirusTotal است. نحوه استفاده از VirusTotal Scanner بسیار راحت می‌باشد به صورتی که شما می‌توانید فایل‌های مورد نظرتان را در برنامه درگ کرده و و دکمه VirusTotal Scan را به منظور شروع عملیات اسکن فایل‌ها انتخاب کنید.

HASAN.SJ بازدید : 26 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira AntiVir Rescue System 2014-04-08 - دیسک نجات آنتی ویروس آویرا جهت اسکن سیستم از طریق بوت

 

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید، اما نصب آنتی ویروس برای جلوگیری از آلوده شدن سیستم به ویروس ها مناسب است ولی اکثر آنتی ویروس ها برای تمیز کردن یک سیستم آلوده به ویروس خوب عمل نمی کنند.
از این رو این شرکت نیز مانند دیگر شرکت های تولید کننده انتی ویروس، دیسک نجاتی را به منظور
بازیابی و پاکسازی سیستم های آلوده به ویروس، ارائه کرده است. بعضی از ویروس ها ممکن است با تکثیر خود بر روی سیستم و آلوده نمودن فایل های مختلف، به طور ناگهانی سیستم شما را ریستارت نمایند و پس از راه اندازی مجدد، رایانه شما قادر به بالا آوردن سیستم عامل نباشد، در چنین مواردی که معمولا فایل Log بوت سیستم شما توسط ویروس پاک شده یا به دلایلی رایانه شما قادر به شناسایی آن نمی باشد، بهتر است به جای نصب مجدد سیستم عامل ابتدا سیستم را از ویروس ها و فایل های آلوده پاکسازی نمود، و حال که دیگر سیستم قادر به شناسایی سیستم عامل نمی باشد، راه حل موجود استفاده از دیسک نجات Avira Rescue System می باشد که با امکان بوت شدن، این توانایی را به شما می دهد که سیستم را از روی این سی دی راه اندازی نموده و رایانه خود را از ویروس های مختلف پاکسازی نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 29 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Security Essentials v4.5.216.0 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس مایکروسافت

 

یکی از مشکلات کاربران کامپیوتری در استفاده از آنتی ویروس ها حجم بالای آن ها می باشد که باعث پایین آمدن سرعت سیستم آن ها می شود، و اما شرکت مایکرسافت این مشکل کاربران را با ارائه ی آنتی ویروسی بسیار کم حجم و در عین حال کاملاً کاربردی، برطرف ساخته است.

HASAN.SJ بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Comodo Internet Security Premium v7.0.315459.4132 x86/x64 - نرم افزار امنیتی شرکت کومودو

 

کاربران اینترنت همیشه نگران نفوذ هکرها به سیستم و اجرای نرم افزارهای مخرب بر روی آن هستند، Comodo Internet Security Premium نرم افزار رایگان و کاملی است که می تواند به بهترین نحو امنیت اینترنت شما را تأمین نماید. این نرم افزار قدرتمند از چهار بخش اصلی Firewall, Antivirus, Live Security Expert و Wi-Fi Security تشکیل شده است. این نرم افزار میزان بسیار کمی از CPU و حافظه را استفاده کرده و در زمان اسکن، سرعت سیستم و اجرای دیگر برنامه ها را پایین نخواهد آورد.

HASAN.SJ بازدید : 33 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Comodo Antivirus v7.0.313494.4115 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس رایگان و قدرتمند شرکت کمودو

 

Comodo Antivirusآنتی ویروس قدرتمند و رایگانی از شرکت کمودو است که می تواند به سرعت کامپیوتر شما را اسکن کرده و هرگونه تروجان، ویروس، کرم و یا نرم افزار جاسوسی که به درون سیستم شما نفوذ کرده است را ازبین ببرد. رابط کاربری این نرم افزار بسیار آسان است. گزینه ها و تنظیمات موجود در پنجره ی اصلی این نرم افزار به شما اجازه می دهد که کل درایوهای سیستم خود و یا تنها درایوهای بحرانی را اسکن کنید. همچنین آپشن های دیگری نیز وجود دارد که از طریق آن ها می توانید سیستم خود را تنها از جهت نفوذ نرم افزارهای جاسوسی و یا به صورت روزانه و یا هفتگی اسکن نمایید. این نرم افزار از میزان کمی از حافظه و منابع سیستم شما نیز استفاده کرده و سرعت سیستم شما را کاهش نمی دهد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 58
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 764
  • بازدید ماه : 1,376
  • بازدید سال : 8,653
  • بازدید کلی : 125,634