loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 25 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود foobar2000 v1.3.1 - پیشرفته‌ترین نرم افزار پخش فایل‌های صوتی

 

با گسترش فایل‌‌های صوتی و فرمت‌های گوناگون و نیاز روز افزون کاربران به قابلیت‌های مختلف و پیشرفت در زمینه موسیقی، پخش کننده‌های مختلفی روانه بازار شدند و هر کدام ویژگی‌ها و قابلیت‌های جدید را معرفی کردند.

در این میان نرم افزاری محبوب‌تر خواهد بود که قابلیت‌های بیشتری داشته باشد، ابزارهای حرفه‌ای و تکمیلی در اختیار کاربر قرار دهد و ضمن کم حجم بودن، کاربری آسان و راحت داشته باشد.

 

foobar2000 یکی از حرفه‌ای ترین و پیشرفته‌ترین پخش کننده‌ی فایل‌های صوتی است که به بازار معرفی شده و در این چند سال اخیر محبوبیت بسیار زیادی بین کاربران کسب کرده است، این نرم افزار توسط Peter Pawlowski کارمند و برنامه نویس سابق Winamp نوشته شده است و دارای قابلیت‌های فراوانی از جمله پشتیبانی پیش فرض از اکثر فرمت‌های رایج مانند MP3 ،MP4 ،WMA ،CDDA ،FLAC ،AAC ،OGG ،MP2 ،AIFF،ALAC و WavPack را داراست.

HASAN.SJ بازدید : 27 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Cowon JetAudio v8.1.1.2010 Plus VX - نرم افزار همه منظوره پخش فایل های مالتی مدیا

 

JetAudio فقط یک نرم افزارمالتی مدیا نیست بلکه یک برنامه نرم افزار یکپارچه مالتی مدیاست که مجموعه ماموریت های فشرده را قادر به انجام می باشد. این نرم افزار فقط برای اجرای انواع فرمت های مختلف صوتی و تصویری نیست، بلکه می تواند قابلیت هایی مثل رایت کردن سی دی، تبدیل فرمت های صوتی به یکدیگر را نیز انجام دهد. JetAudio نرم افزار جامع چند رسانه ای است که علاوه بر پخش موزیک و فایل های ویدیویی قابلیت رایت CD، ضبط کردن، تبدیل فایل های مختلف به یکدیگر را دارا می باشد. همچنین امکان ایجاد یک رادیو اینترنتی با کمک نرم افزار جانبی JetCast که به وسیله نرم افزار JetAudio ارائه می شود وجود خواهد داشت. ضبط فایل های صوتی آنالوگ، امکان افزودن پلاگ های مختلف Visualization، قابلیت Sound۲Vision، افکت های صوتی گوناگون مانندWide ، Reverb، X-bass، خروجی صدای چندکاناله و ... از دیگر توانایی های این نسخه جدید است.

HASAN.SJ بازدید : 35 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Volume2 v1.1.3.192 - نرم افزار مدیریت و کنترل صدا در ویندوز

Volume2 ابزاری مفید و رایگان برای مدیریت و کنترل حجم صدا در ویندوز می باشد که امکانات جالبی در رابطه با کنترل صدا هم چون کاهش یا افزایش حجم صدا با چرخاندن چرخ موس و یا استفاده از میانبرهای صفحه کلید به شما می دهد و جایگزین مناسبی برای Volume Mixer در ویندوز می باشد.

 

HASAN.SJ بازدید : 41 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Winamp Pro v5.66 Build 3512 - نرم افزار مشهور پخش صوت

 

Winampنرم افزار سریع، راحت و کاربر پسند پخش صوت در ویندوز می باشد که علاوه بر پخش mp3 توانایی پخش فایل های صوتی (OGG, AAC, WAV,MOD, XM, S3M, IT, MIDI, etc) فایل های تصویری (AVI, ASF, MPEG, NSV) را نیز دارا می باشد. از قابلیت های Winamp سری پنج می توان به سازگاری با Winamp 2 Plug-ins ، پشتیبانی از پوسته های Winamp 1.x/2.x و پوسته های Winamp 3، رقص نور های جذاب، کتابخانه فایل های صوتی، پشتیبانی از رادیو و تلویزیون اینترنتی، تبدیل سی دی های صوتی به mp3 و رایت سی دی اشاره کرد.
نسخه Pro تمامی ویژگی های بالا را دارا می باشد. ولی نسخه Lite دارای ا
مکانات کمتری است و قابلیت های چون کتابخانه فایل های صوتی، رادیو و تلویزیون اینترنتی و رایت سی دی را ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 37 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود SAM Broadcaster STUDIO v4.9.8 - نرم افزار استدیوی رادیویی

 

نرم افزار فوق العاده SAM Broadcaster یک ابزار عالی جهت داشتن یک استودیوی رادیویی است. این نرم افزار با استفاده از ابزار های حرفه ای رادیویی مجهز شده است. رابط کاربری پیشرفته این نرم افزار برای شما امکان پیش نمایش ترک ها پیش از پخش آن ها برای شنوندگان را، فراهم می کند. همچنین شما می توانید به سادگی و تنها با تعداد کمی کلیک چندین فایل را به صف پخش اضافه کرده و ترتیب آن ها را نیز مشخص نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 37 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MiniLyrics v7.4.20 - نرم افزار نمایش متن موزیک در انواع پخش کننده ها

 

MiniLyrics برنامه ی جالبی برای نمایش متن ترانه ها هنگام پخش آن هاست. شما می توانید متن ترانه مورد نظر را جستجو کنید و آن را توسط این نرم افزار مشاهده نمایید. این نرم افزار از پخش کننده های Winamp ,Windows media player ,Real player ,KM player و ... برای نمایش زیرنویس پشتیبانی می کند.
هر زمان که شما یک فایل موزیک را اجرا کنید، این نرم افزار به صورت خودکار، متن ترانه آن آهنگ را در پایگاه داده خود جستجو کرده و نمایش می دهد. در این برنامه قابلیت تغییر
فونت و پوسته ی برنامه نیز گنجانده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 70 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود Angel's Vox v1.7.8.231 - نرم افزار پخش کننده کتاب های صوتی

 

کتاب صوتی(Audio book) چیست؟
كتاب صوتی (گویا) یا Audio Book همان گونه كه از نامش پیداست تلفیقی از متن كتاب و صدای خوانده شدن آن، می باشد. گوینده كتاب ممكن است خود نویسنده و پدیدآورنده كتاب و یا هر شخص دیگری كه صدای دلنشین و جذابی دارد، باشد. دسترسی سریع، حمل آسان و قابلیت استفاده در مكان های گوناگون از جمله مزایای این نوع كتاب ها به شمار می روند. كتاب های گویا می توانند بخش قابل توجه ای از اوقات بیهوده و زمان های غیركارآمد عده زیادی از مردم را به مفید ترین و موثرترین شكل ممكن پركنند. برای مثال در سفرهای بین شهری و رفت و آمد های شهری، در مواقع پیاده روی، زمانی كه مردم در صف های طولانی انتظار بانك ها و ادارات مختلف هستند، هنگام انجام كارهای روزمره و بسیاری موارد دیگر می توان از این كتاب ها استفاده نمود و در وقت خود صرفه جویی كرد.
نرم افزار Angel's Vox اولین پخش کننده این کونه کتاب ها برای سیستم عامل ویندوز است.

 

HASAN.SJ بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Songbird v1.10.2 - نرم افزار پخش و مدیریت آهنگ‌ها

 

حتماً تاکنون با نرم‌افزارهای مختلفی در زمینه‌ی پخش موسیقی کار کرده‌اید. هرکدام از این برنامه‌ها ویژگی‌های خاص خود را دارند که باعث شده هرکدام طرفدارانی داشته باشند. اما برنامه‌ی Songbird امکانات جدیدی دارد که قبلاً در دیگر برنامه‌های مشابه آن دیده نشده است. بخشی از این امکانات مناسب برقراری ارتباط با سایت‌های مختلف مرتبط با موسیقی است.
برنامه‌ی Songbird توسط شرکت موزیلا عرضه شده که پیش از این برنامه‌های دیگری مانند مرورگر موفق فایرفاکس را عرضه کرده بود. مشابه فایرفاکس، در این برنامه هم امکان نوشتن افزونه و اضافه‌کردن پوسته وجود دارد. در حال حاضر تعداد زیادی افزونه برای این برنامه نوشته شده که می‌توانید با توجه به نیازتان از آن‌ها استفاده نمایید. کسانی که با برنامه‌ی iTunes محصول شرکت Apple کار کرده باشند متوجه تشابه محیط Songbird با iTunes خواهند شد. اما امکانات جانبی Songbird آن را از برنامه‌های مشابه متمایز می‌سازد.

HASAN.SJ بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Home Multimedia Library v2.1.2 - نرم افزار مدیریت فایل های چند رسانه ای

 

Home Multimedia Library راه حلی برای فهرست کردن، سازماندهی و پخش فایل های مدیا موجود در سیستم مانند عکس ها، سی دی ها، موزیک ها و فیلم های شما می باشد. در این نرم افزار ابزارهایی مانند Playback Statistic، رادیو اینترنتی، CDDB Database، جستجوگر فایل، مرورگر فایل و ... قرار داده شده است. به عنوان مثال شما می توانید اطلاعات موجود در سی دی های خود را (به همراه تصویر روی جلد اسکن شده) به طور کامل در CDDB Database ذخیره کنید و در مجموع فایل های خود را در کتابخانه ای از هنرمندان و آلبوم ها دسته بندی کنید، عکس های خود را در آلبوم هایی جداگانه سازماندهی، ویرایش و مشاهده کنید و یا به منظور دستیابی سریعتر به موزیک ها و فیلم ها ی مورد علاقه خود برای آن ها Playlist (لیست های پخش) تهیه کنید.

HASAN.SJ بازدید : 39 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Hear v1.0.1738 - نرم افزار افزایش کیفیت صدای کامپیوتر

 

نرم افزار Hear به شما در بهبود کیفیت صدا هنگام پخش فیلم یا موسیقی در تمامی برنامه ها کمک می کند. Hear با استفاده از سخت افزاری که شما در کامپیوتر خود دارید به علاوه ی DSP، برای شما امکاناتی نظیر باس، پخش سه بعدی صدا، spatialization و ... را در پخش صداهای برنامه های مختلف سیستم از جمله بازی ها، فراهم می کند. این نرم افزار امکانات، تکنولوژی و تنظیمات مختلفی را فراهم می کند تا صدایی که از اسپیکرها پخش می شود، کیفیت بهتری داشته و بطور کاملاً پویا محیط اطراف را تت تاثیر قرار داده و احاطه کند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 97
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 803
  • بازدید ماه : 1,415
  • بازدید سال : 8,692
  • بازدید کلی : 125,673