loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود AusLogics BoostSpeed v7.0 DC 2014.06.17 - نرم افزار افزایش سرعت سیستم

 

بسیاری از کاربران امروزه با مشکل کاهش سرعت در سیستم های خود مواجه هستند. بدین معنی که کاربران در هنگام کار با سیستم و یا حتی در آغاز کار سیستم خود با سرعت پایینی مواجه می شوند که به عنوان مشکلی بزرگ محسوب می شود و این مشکل نیز خود می تواند دلایل زیادی داشته باشد. بسیاری از این دلایل می تواند یک عامل نرم افزاری باشد و با انجام امور مختلف بهینه سازی در رفع این مشکل اقدام نمود. بسیاری از شرکت ها نیز با مشاهده این نیاز در میان کاربران اقدام به ساخت نرم افزارهایی نمودند که به کمک آن ها کاربران به راحتی قادر به بهینه سازی سیستم خود می باشند. یكی از بهترین راه‌حل‌ها برای سرعت بخشیدن به سرعت كامپیوترتان آن‌هم در كمال صحت و سلامت و بدون بروز هیچ‌گونه خطایی نرم‌‌افزار  AusLogics BoostSpeed است.

نرم افزار AusLogics BoostSpeed ابزاری قدرتمند جهت سرعت بخشیدن به سیستم شما استفاده می شود. پاک شدن فایل های اضافه و درست کردن اخطار های ویندوز و کلاً هر عاملی که باعث سنگینی و کند شدن دستگاه شما شده است این نرم افزار می‌تواند در كوتاه‌ترین زمان ممكن، سرعت بوت شدن كامپیوترتان را افزایش دهد، سرعت مروركردن اینترنت را بالاتر ببرد، به خانه تكانی رجیستری بپردازد و موجبات استحكام و پایداری بیشتر كامپیوتر را فراهم آورد، دیسك‌های كامپیوترتان را نظافت نماید تا حداكثر بازده سیستم به دست آید و .... این بهینه‌ساز قدرتمند یك وسیله‌ی عالی برای حفظ سلامتی كامپیوترتان محسوب می‌شود. این نرم افزار توسط شرکت AusLogics برای کاربران طراحی شده است.

HASAN.SJ بازدید : 31 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود UnHackMe v7.10.432 - نرم افزار جلوگیری از هک شدن و آنتی تروجان

 

 rootkit ها نرم افزارهای نوشته شده برای در کنترل قرار دادن سیستم شما در اختیار هکرها می باشد.
نرم افزار UnHackMe ابزاری قدرتمند در زمینه تشخیص و از بین بردن rootkit ها می باشد. این برنامه یک نرم افزار امنیتی برای سیستم عامل شما می باشد. در واقع می توان گفت rootkit با این نرم افزار در مقابل شما تسلیم خواهند شد. هکرها با روت کیت ها کنترل سیستم شما را به طور کامل در دسترس می گیرند و هر کاری بخواهند انجام می دهند. ولی با UnHackMe شما روت کیت ها را پیدا خواهید کرد و از بین می برید و برای همیشه از دست آنها خلاص خواهید شد. این نرم افزار فقط برای از بین بردن Rootkit ها نیست و توانایی از بین بردن Trojans و malware را نیز دارد. وقتی شما این نرم افزار را بر روی سیتسم خود نصب می کنید در ابتدا به برسی وضعیت هک بودن یا نبودن سیستم می پردازد و در صورتی که سیستم شما در حال هک شدن توسط فایل مخربی بود اقدام به پاکسازی آن می نمایید. شما با داشتن این نرم افزار می توانید کامپیوتر خود را برای همیشه از دسترس هکرها در امان بدارید.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Spy Emergency v13.0.195.0 - نرم افزار نابود سازی جاسوس افزارها

 

آیا سرعت سیستم شما نسبت به روزهای اولیه خودكاهش یافته است؟
آیا دائما با پیغام های نامربوط و خطاهای متعدد نا آشنا برخورد می كنید؟ چنانچه جواب شما مثبت است، بدون شك
ویندوزتان به یکی از انواع جدید نرم افزارهای مخرب موسوم به Spyware آلوده شده است.
طبق آمارهای متعدد بیش از 90 درصد سیستم های فاقد
آنتی ویروس و ضد جاسوس متصل به اینترنت، حداقل به یکی از انواع نرم افزارهای مخرب جاسوسی آلوده می شوند.
Spy Emergency نرم افزاری از سری نرم افزارهای ضد جاسوس است، که از توانایی بالایی در نابودی انواع Spyware (نرم افزارهای جاسوسی) Adware (نرم افزارهای
تبلیغاتی) Malware (نرم افزارهای Homepage hijackers (مخرب های نرم افزارهای مرورگر اینترنت) Remote administration tools (ابزارهای جاسوسی کنترل از راه دور سیستم) ActiveX Components (کامپوننت های مخرب اکتیو ایکس) Dialers (شماره گیر های خودکار که موجب پول تلفن های هنگفت می شوند)Keyloggers (نرم افزار های ثبت کلید های تایپ شده) Trojans (تروجان ها) ToolbarsTracking (دزدیدن ردپاهای ثبت شده ی سیستم ها) و بسیاری از نرم افزارها و فایل های مخرب دیگر سیستم برخوردار بوده و قادر است شما را در محیط خطرناك اینترنت یاری و هدایت نماید.

HASAN.SJ بازدید : 46 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BitDefender Internet Security 2014 Build 17.16.0.729 x86/x64 + Rescue CD - نرم افزار امنیتی مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها

 

کاربران زیادی در سطح جهان وجود دارند که در هنگام گردش در اینترنت دچار مشکل شده و اصطلاحاً در دام سایت های پراکنده کننده انواع ویروس ها، کرم ها و ... قرار گرفته که برای حل مکل فوق این دسته از کاربران نیاز به نرم افزاری هایی جهت بالا بردن امنیت سیستم در حین وب گردی داشته که اینگونه نرم افزار ها در هنگام وب گردی کاربران کلیه درگاه های ورودی و خروجی کامپیوتر کاربر را تحت نظر داشته و ارتباط اینترنتی امنی را برای کاربران فراهم می سازند.
یکی از نرم افزار هایی که امنیت لازم را در حین ارتباط با اینترنت برای کاربران فراهم می سازد نرم افزار قدرتمند BitDefender Internet Security می باشد این نرم افزار با جدیدترین تکنولوژی های روز به مبارزه با ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... رفته و دیواری محکم جهت جلوگیری از ورود ویروس ها، هکر ها، اسپم ها و... ایجاد می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 43 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.6.570 - نرم افزار حفاظتی آویرا

 

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 27 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sandboxie v4.12 x86/x64 - نرم افزار حفاظت از مرورگرهای وب

 

Sandboxie نرم افزاری قدرتمند در زمینه حفاظت از مرورگرهای وب می باشد. اگر بخواهیم از نفوذ بد افزارها یا اسکریپت های مخرب به سیستم جلوگیری نماییم و یا فعالیت های مشکوک در محیط ایزوله صورت گیرد از نرم افزار Sandboxie استفاده می نماییم. به طور مثال ممکن است به Keygen نرم افزاری مشکوک باشیم توسط اجرا در محیط Sandboxie با ضریب اطمینان بالا می توانیم از تغییرات مخرب در سیستم جلو گیری نماییم همچنین در مورد اتصال به بسیاری از سایت ها در صورتی که توسط پوشش امنیتی Sandboxie صورت گیرد تغییرات مخرب در سیستم، محدود به همان محیط Sandboxie می گردد. در واقع نرم افزار Sandboxie قرنطینه اطلاعات را برای شما انجام می دهد. پس از نصب می توانید هر برنامه ای را که می خواهید اجرا کنید را قبل از اجرا وارد محیط قرنطینه کنید تا دسترسی به دیگر اطلاعات شما مسدود شود با این برنامه بدون نیاز به ویروس یاب نیز می توانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذر بپردازید.

HASAN.SJ بازدید : 34 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Comodo Firewall v6.3.302093.2976 x86/x64 - نرم افزار فایروال رایگان

 

Comodo Firewall محصول قدرتمند و رایگانی از شرکت معروف و معتبر Comodo است که یک برنامه ی شخصی است و همان گونه که از نامش مشخص است یک دیواره ی آتش (فایروال-Firewall) است. به جرأت می توان گفت Comodo Firewall از رغیبانی چون F-Security, McAfee, BitDefender, KasperSky, Panda, PC-Cilin و ... بسیار قدرتمندتر و برتر است. رابط کاربری این نرم افزار بسیار ساده و سازماندهی شده و کاربرپسند است. این فایروال بسیار قابل اعتماد است و مانع از دسترسی غیرمجاز به سیستم و منابع شما می شود. یکی از ویژگی های پرطرفداری که می توانید در این ماژول پیدا کنید ویژگی Sandbox است. که این ویژگی به شما امکان می دهد که با خیال راحت هر برنامه ای را در یک محیط امن اجرا کنید.

HASAN.SJ بازدید : 183 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Norton Internet Security 2014 v21.0.2.1 + 2013 v20.3.1.22 - نرم افزار اینترنت سکوریتی نورتون

 

همه ما كم و بیش با نرم افزارهای قدرتمند Norton آشنایی داریم. آنتی ویروس Norton نیز از دیر باز مورد توجه بسیاری از كاربران كامپیوتر بوده است. حال نرم افزار Norton Internet Security علاوه بر دارا بدون همان هسته آنتی ویروس قوی امكاناتی نیز جهت حفظ امنیت سیستم در مقابل خطرات ناشی از وبگردی و خواندن نامه ها و بنر های تبلیغاتی و ... را نیز در خود جای داده است. از ویژگی هایی این نرم افزار می توان به سرعت بالا و حداقل استفاده از منابع سیستم اشاره نمود كه این خود می تواند به كاركرد بهتر و رضایت بیشتر تمامی كاربران اینترنت بیانجامد.
سیستم تشخیص هوشمند ویروس و تروجان این نرم افزار نیز از قابلیت های بسیار هیجان انگیزی هست كه به بالابردن امنیت سیستم شما كمك بسیار زیادی می كند. این نرم افزار قادر است تا از ورود هرگونه بد افزارها که از راه های مختلف و به خصوص از اینترنت قصد نفوذ به داخل سیستم را دارند جلوگیری کند و نیز در صورت مشاهده ی آنها اقدام به حذف آن ها نماید.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Norton 360 2014 v21.0.2.1 - نرم افزار محافظت از ویندوز

 

حجم عظیم ویروس ها، کرم ها، تروجان ها، ایرادات نرم افزارها و تهدیدهای ناشی از آن ها، نرم افزارهای ضدویروس را تبدیل به یکی از ابزارهای لازم برای همه کامپیوترها نموده است و این مسئله زمانی اهمیتش دو چندان می شود که متوجه شویم اکثر افراد به تمام حملات رایانه ای به چشم ویروس نگاه می کنند یعنی تفاوتی میان ویروس ها و کرم ها و تروجانها قائل نیستند و همه را به چشم ویروس نگاه می کنند در حالی که امروزه شاید اکثر ما یا خودمان این جملات را بیان کرده ایم یا از دیگران شنیده ایم که " سیستم من یک ویروس عجیب گرفته که با چند بار عوض کردن ویندوز هم از بین نمی ره " و یا جمله " کامپیوتر من یک ویروس گرفته که منو های ویندوز را بهم ریخته یا هنگام وصل شدن به اینترنت مدام صفحات اضافی باز میشه " و موارد و مثال های متعددی از این دست و زمانی موضوع جالبتر می شود که متوجه شویم امروزه دیگر اینترنت فقط محل زندگی کرم ها و تروجانها و ویروس ها و... نیست ممکن است اینترنت محل زندگی اولیه یا به عبارتی محل تولد این موجودات ناشناخته! باشد ولی همان طور که می دانیم نسبت به گذشته لوازم و تجهیزات مرتبط به کامپیوتر نیز به طور چشم گیری افزایش یافته که به لوازمی مانند دستگاهای پخش موزیک-Mp3player، دستگاه های تلفن همراه-Mobile ،حافظه های همراه یا همان Flash memory ها و ... می توان اشاره نمود که محل مناسبی برای زندگی و پخش این موجودات موزی می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows Firewall Control v4.0.2.0 - مدیریت ساده و سریع فایروال ویندوز

 

سیستم عامل های مایکروسافت هم اکنون به صورت پیش فرض از یک فایروال قدرتمند مخصوص به خود به صورت رایگان بهره می برند اما متاسفانه آن ها از رابط کاربری چندان ساده ای برای ایجاد قوانین برای ارتباطات برنامه ها و ... بهره نمی برند و در برخی از مواقع برای انجام این پیکربندی ها کار کمی پیچیده می شود. Windows Firewall Control یک برنامه کوچک بسیار مفید می باشد که عملکرد فایروال ویندوز را گسترش می دهد و دسترسی سریع به گزینه های پر استفاده فایروال ویندوز را در پنجره هایی مرتب و ساده فراهم می کند. این برنامه بعد از اجرا در سینی ویندوز قرار می گیرد و به کاربران امکان استفاده راحتر و آسان از فایروال ویندوز را می دهد بدون اینکه زمان های زیادی را برای کار با فایروال ویندوز صرف کنند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 769
  • بازدید ماه : 1,381
  • بازدید سال : 8,658
  • بازدید کلی : 125,639