loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 41 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LabelJoy v5.3.0 Build 174 - نرم افزار ایجاد و چاپ برچسب و بارکد

 

بارکد، که در فارسی به آن رمزمیله، کد میله‌ای و رمزینه نیز می‌گویند، نوعی نمایش تصویری اطلاعات بر روی سطوح است که اطلاعات آن را می‌توان توسط ماشین بازخوانی کرد. بارکدهای اولیه اطلاعات را در قالب عرض و فاصله خطوط موازی چاپ شده ذخیره می‌کردند و به صورت یک دسته از خطوط مستقیم موازی دیده می‌شدند اما امروزه بارکدها ممکن است به شکل دو بعدی، یک دسته نقطه، یک دسته دایره هم مرکز و یا به صورت مخفی شده در تصاویر نیز ظاهر شوند. بارکدها توسط یک پویشگر نوری که دستگاه بارکدخوان نامیده می‌شود بازخوانی می‌شوند و اگر در تصاویر مخفی شده باشند توسط نرم‌افزار خاصی از آن بیرون کشیده می‌شوند. بارکدها به صورت گسترده‌ای در پیاده‌سازی سیستم‌های جمع‌آوری خودکار اطلاعات شناسه‌ها که سرعت و دقت ورود اطلاعات را بالا می‌برند کاربرد دارند.
LabelJoy
نرم افزار مفید و قابل اعتمادیست که برای ایجاد و چاپ برچسب ها، پاکت نامه ها، امضاها، بارکدها و ... طراحی شده است. LabelJoy اولین نرم افزار چاپ برچسب است که دارای یک رابط کاربری WYSIWYG کامل است. و این بدان معناست که کاغذ و المنت های لیبل که بر روی صفحه ی کامپیوتر نشان داده می شود، دقیقاً همان طور است که چاپ خواهد شد.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود The Logo Creator v6.6 - نرم افزار طراحی لوگو های زیبا

 

اگر می خواهید برای شرکت خود یک آرم طراحی کنید و یا برای سایت خود یک طرح حرفه ای داشته باشید از کنار نرم افزار The Logo Creator به راحتی نگذرید. شما به کمک این نرم افزار می توانید لوگو هایی زیبا و حرفه ای خلق کنید، این نرم افزار حاوی ده ها مدل پیش ساخته میباشد، فقط کافی است شما اسم مورد نظر خود را وارد کنید، لوگو شما آماده می شود. علاوه بر طراحی لوگو برای کارهای شخصی می توانید با طراحی لوگو برای دوستان و آشنایان خود کسب در آمد داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TurboCAD Professional Platinum v21.1 x86/x64 - نرم افزار طراحی دو بعدی و سه بعدی

 

TurboCAD Professional Platinum نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و مدل سازی و مستند سازی محصولی از شرکت IMSI می باشد. این نرم افزار از ویژگی های متعددی در زمینه طراحی های چند بعدی برخوردار می باشد که توسط آن ها کاربران قادرند تا نیازهای مختلف خود را در این زمینه برطرف نمایند. این نرم افزار دارای ابزار رسم پیشرفته برای رسم خطوط و مدل سازی می باشد. قابلیت انتخاب ابزارهای کپی و ویرایش بر روی مدل ها، یادداشت نویسی بر روی مدل برای ثبت نکات در لایه ای جداگانه، ابزار مدیریت بر لایه ها، قدرت بالا در render نمودن و ... از ویزگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 33 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Spiral Graphics Genetica v4.0 - نرم افزار ساخت تکسچر

 

تسکچر چیست؟
تکسچر به معنی بافت می باشد و به تصویری گفته می شود که به منظور ایجاد بافت در تصاویر دو بعدی یا سه بعدی استفاده می شود.
Genetica
نرم افزار حرفه ای از شرکت Spiral Graphics برای ساخت تکسچر (بافت) است. این نرم افزار یک محصول جدید برای ایجاد تکسچرهای ابتکاری یکپارچه ی مبتنی بر گره و تکسچرهای متحرک (انیمیشن) برای هنرمندان حرفه ای است. به همراه HDRI environment map ها، بیش از هزار  preset، انیمیشن و seamlessnessهای خودکار. Genetica به شما کمک خواهد کرد که هنر خود را متحول کنید. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به رابط کاربری آسان، طیف گسترده ای از فیلترها، ایجاد متن به صورت مستقیم درون نرم افزار، استفاده از عکس های خود و یا عکس های با رزولوشن بالای موجود در کتابخانه نرم افزار برای ایجاد تکسچرهای یکپارچه ی واقع بینانه تر، ابزارهای حرفه ای طراحی، استایل های بصری، نورپردازی پیشرفته و ... اشاره کرد. همچنین این نرم افزار دارای یک پردازشگر دسته ای است که برای شما امکان اعمال کارهای تکراری مثل استفاده از یک افکت خاص بر روی تعدادی از تکسچرها  و یا رندر کردن خودکار تعداد زیادی از تکسچرها را فراهم خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 1718 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CorelDRAW Graphics Suite X7 v17.0.0.491 x86/x64 - کورل دراو، نرم افزار قدرتمند طراحی برداری

 

شرکت Corel که یکی از بزرگترین شرکت هایی است که در زمینه ایجاد نرم افزار های گرافیکی فعالیت دارد. اگر نرم افزار های این شرکت و شرکت Adobe را در کنار هم قرار دهیم بیش از ۷۵ درصد سهم گرافیک دو بعدی و نشر رومیزی (Desktop publishing) را بر دوش می کشند. مهمترین و مشهورترین تولید این شرکت نرم افزار کورل دراو (Corel Draw) می باشد. شرکت Corel به همراه این نرم افزار تعدادی نرم افزار کمکی قرار داده تا کاربران Corel Draw را از سایر برنامه ها تقریباً بی نیاز سازد.
کورل به خاطر داشتن توانائی های گسترده و متنوع تا به حال مورد استفاده افراد زیادی برای حرفه های گوناگون قرار گرفته است. اولین موردی که درباره کورل باید بدانید این مسئله است که اصول کار کورل بر مبنای بردار - vector می باشد. موضوعات (objects) در کورل بر مبنای خط و نقطه (گره node) طراحی می شوند که در نتیجه اندازه و ابعاد در این مدل مهم نیست! یعنی در طرحهای برداری Resolution معنا ندارد! و هر چقدر مایل باشید می توانید اندازه طرح را بدون افت کیفیت زیاد کنید. البته Resolution در بعضی تنظیمات و Effest ها استفاده می شود که باز مربوط به
عکس است.

HASAN.SJ بازدید : 49 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Creative Cloud Master Collection CC - مجموعه ی کامل نرم افزار های CC شرکت ادوبی

 

ادوبی یک شرکت آمریکایی و سازنده نرم‌افزارهای کامپیوتری است که عمده فعالیت این شرکت در تولید نرم‌افزارهای طراحی و گرافیک می باشد. این شرکت در سال ۱۹۸۲ توسط جان وارنوک و چارلز گشک تأسیس شد. معروف ترین محصول ادوبی، فتوشاپ که نرم‌افزار مخصوص ویراش تصاویر است. شرکت ادوبی در سال ۲۰۰۵ مالکیت رقیب همیشگی خود یعنی ماکرومدیا را از آن خود کرد و در این هنگام درآمد آن بیش از ۱٫۹۶۶ میلیارد دلار بوده‌است. نسخه ی CC جدیدترین نسخه ی نرم افزارهای تولید شده توسط این شرکت است. Adobe Master Collection CC کامل ترین مجموعه نرم افزاری شرکت Adobe می باشد که با دارای جدیدترین نسخه ی تمامی نرم افزار های حرفه ای این کمپانی بزرگ در زمینه های طراحی گرافیکی، طراحی وب، میکس و مونتاژ فیلم است. در این مجموعه شما شاهد جدیدترین نرم افزارهای شرکت ادوبی با نام سی سی می باشید که هر کدام در شاخه خود بهترین محسوب می شود. این مجموعه برای طراحان عکس، عکاسان، گرافیست ها، شاغلان شاخه های سینمایی، خبرنگارها، مالتی مدیاکاران، طراحان بروشور و کاتالوگ و کارت ویزیت، نویسنده ها، دی جی ها و موزیسین ها و ... بسیار مناسب می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 272 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود iMindMap Ultimate v7.0.2 - نرم افزار ترسیم نقشه های ذهنی

 

نقشه‌ذهنی چیست؟ نقشه‌ذهنی مجموعه‌ای از دیاگرام‌ها برای نمایش کلمات، ایده‌ها، فعالیتها و موارد دیگر است که حول یک نقطه مرکزی یا کلمه کلیدی به‌طور محوری کشیده می‌شود. نقشه ذهنی برای ایجاد، تصویرکردن، ساختاردهی و طبقه‌بندی ایده‌ها در زمینه‌های مطالعات و تحقیق، حل مسئله و تصمیم‌سازی کاربرد دارد. با استفاده از نقشه‌ذهنی می‌توان به‌سرعت ساختار یک موضوع را شناسایی نمود و همچنین ارتباط بین اجزای سازنده موضوع را درک کرد. استفاده از نقشه ذهنی بسیار آسان است. کافی است برای استفاده از آن یک برگ کاغذ بردارید، یک دایره یا بیضی وسط صفحه بکشید و عنوان موضوع مورد نظر را درون آن بنویسید. سپس با اضافه‌کردن شاخه‌های مختلف متصل به مرکز، موضوعات جانبی را اضافه نمایید. هر شاخته می‌تواند زیر شاخه‌های مختلف داشته باشد. می‌توان برای هر موضوع در هر شاخه از رنگ‌های مختلف استفاده نمود و حتی می‌توان شکل‌های مختلفی را کنار موضوعات اضافه نمود.
iMindMap نرم‌افزاری برای کشیدن نقشه‌ذهنی (Mind Map) می‌باشد و در این زمینه کاربرد فراوانی دارد و ا
مکانات ویژه و زیادی برای کشیدن آن در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

HASAN.SJ بازدید : 248 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Anime Studio Pro v10.0.12127 - نرم افزار ساخت کارتون و انیمیشن

 

نرم افزار Anime Studio Pro ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت انیمیشن با کیفیت بالا می باشد. همچنین به کمک این نرم افزار از امکانات و ویژگی های دیگری برای ساخت تصاویر فلش، تصاویر مربوطه با فرمت های مختص تلفن همراه و دستگاه های PDA، طراحی بازی های کوچک برای این دستگاه ها و ... را می توان ایجاد نمود. این نرم افزار افکت های زیبا و صدا را به انیمیشن ها اضافه می کند و نیز انیمیشن های دو بعدی و سه بعدی را با یکدیگر ترکیب می نماید. فیزیک شبیه سازی شده، طراحی اشیاء سه بعدی، کتابخانه ای از تصاویر در برنامه برای کمک به کاربران مبتدی، ضبط صدا و ... از ویژگی های جدید این نرم افزار می باشد. این نرم افزار انیمیشن های ساخته شده را در YouTube و Facebook آپلود و انتشار می کند.

HASAN.SJ بازدید : 34 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BarTender Enterprise Automation v10.1 SR3 Build 2950 - نرم افزار ساخت برچسب بارکد برای نرم افزارها

 

BarTender یکی از ابزارهای ساخت برچسب بارکد برای نرم افزارها می باشد. این ابزار به منظور طراحی برچسب و بارکد، ویژگی های قدرتمندی برای ساخت برچسب های قابل قبول و هماهنگ با نرم افزارها دارد. این محصول از تگ های RFID پشتیبانی می کند. BarTender بسیار آسان است به کمک آن تنها در چند دقیقه می توان یک طرح ایجاد کرد. به کمک این نرم افزار تنها با چند حرکت سریع ماوس می توان به ترکیب بارکد ها پرداخت، متون و گرافیک های دلخواه به آن ها افزود، به علاوه جابه جایی و تغییر سایز آیتم های موجود بر روی برچسب ها در عرض چند ثانیه امکان پذیر است.

HASAN.SJ بازدید : 86 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Marvelous Designer 3 Enterprise v1.3.20.0 x32/x64 - نرم افزار طراحی لباس

 

با توجه به نیازهای دیرینه بشری و دقت خاص جامعه امروزی به ظاهری آراسته، رشته هایی مثل مد و طراحی لباس به عرصه ظهور رسیده اند. رشته طراحی مد و لباس از رشته های بسیار مدرن و پر طرفدار می باشد. افرادی که جذب این رشته می شوند، در پایان تحصیلات خود تخصص های بسیار بالایی در زمینه طراحی لباس، پارچه ،دوخت، الگوسازی و ... کسب می نمایند.
نرم افزار Marvelous Designer از جمله نرم افزار های بسیار مفید در این زمینه می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح و ایده های مدرن برای لباس را خلق کنید و آنها را با دقت بسیار بالا رندر کنید، و الگوهای دقیقی را بدون استفاده از الگوهای CAD طراحی نمایید. بنابراین بدون استفاده از نرم افزارهایی مانند CAD می توانید اقدام به طراحی لباس و پوشش های مختلف کنید تا سرعت بیشتری در این کار داشته باشید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 32
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 738
  • بازدید ماه : 1,350
  • بازدید سال : 8,627
  • بازدید کلی : 125,608