loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 130 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Tango v1.6.12955 - نرم افزار تانگو، برقراری تماس صوتی و تصویری رایگان

 

قابلیت های کلیدی نرم افزار

- تماس رایگان صوتی و ویدئویی
- ارسال و دریافت پیام های تصویری در صورت عدم ارتباط با دوستانتانTango:

- اضافه کردن
انیمیشن ها سرگرم کننده به تماس های تصویری شما
- صرفه جویی در هزینه تماس های بین المللی رایگان بین اعضای دیگر تانگو
- نمایش خودکار دوستان شما که از تانگو استفاده می کنند
- استفاده آسان
- و ...

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pidgin v2.10.7 - نرم افزار چت کردن با اکانت سایت های مختلف

 

Pidginنرم افزار چند منظوره پیغام رسان فوری است که بطور رایگان و کد - باز ارائه می شود. این ابزار در گذشته با نام Gaim شناخته می شد و تقریبا از اکثر ابزارهای پیغام رسان معتبر پشتیبانی می کند.
توسط این برنامه می توانید به سرویس های AIM, Bonjour, Gadu-Gadu, Google Talk, FaceBook, Groupwise, ICQ IRC, MSN, QQ, SILC, SIMPLE, Sametime, XMPP, Yahoo!, Zephyr متصل شوید. به این معنا که می توانید همزمان با دوستان خود در یاهو مسنجر، MSN Messenger,گوگل تاک و یا
شبکه های متعدد دیگر گفت و گو کنید.
قابل ذکر است که این نرم افزار از قابلیت هایی مانند انتقال فایل، نمایش وضعیت، اخطارها و دیگر ا
مکانات معمول سرویس های پیغام رسان پشتیبانی می کند و در واقع جایگزین مناسبی برای نصب و اجرای همزمان چندین برنامه پیغام رسان می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Lync Server 2010 x64 - نرم افزار برگزاری ویدئو کنفرانس صوتی و تصویری

 

روش های برقراری ارتباط تلفنی در حال تغییر است. امروزه برای برقراری ارتباط تلفنی راه دور اغلب از تکنولوژیی به نام VoIP استفاده می شود. سیستم VOIP یک روش برای تبدیل سیگنال های آنالوگ صوت به داده های دیجیتال است که از طریق اینترنت منتقل می شوند. روند تحولات سیستم های ارتباطی و گسترش شبکه اینترنت به گونه ای است که در آینده شاهد آن خواهیم بود که تلفن های عادی جای خود را به سیستم های مبتنی بر VoIP دهد. از بین راه کارهای موجود برای  VoIP یکی از قوی ترین و جامع ترین تکنولوژی ها، Lync Server نام دارد که محصول شرکت Microsoft است. یکی از تفاوت های اصلی Lync با دیگر راهکارهایVoIP یکپارچه بودن آن است. بدین معنا با استفاده از همان رابط کاربری که شما تماس های خود را ارسال و دریافت می کنید بسیاری امکانات دیگر که امروزه مورد نیاز بسیاری از سازمان هاست، در اختیار دارید. Microsoft Lync Server برای کاربردهای تجاری بسیار مناسب است. زیرا علاوه بر ارتباطات تلفنی و ویدئو کنفرانس دارای امکاناتی مانند انتقال فایل و نشان دادن presentation , چت و به اشتراک گذاشتن صفحه کامپیوتر نیز هست. به این ترتیب کارمندان یک شرکت می‌توانند به راحتی با یکدیگر ارتباطات برقرار کنند و جلسات اداری خود را حتی زمانی که در کشوری دیگر هستند برگزار کنند.

HASAN.SJ بازدید : 62 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Yahoo! Messenger Tweaker v1.3.1.0 - نرم افزار افزودن امکانات ویژه به یاهو مسنجر

 

نرم افزار یاهو مسنجر با وجود محبوبیت و پرکابربرد بودن، هنوز دارای اشکالات خاصی است که با استفاده از نرم افزار Yahoo! Messenger Tweaker، قادرید امکانات مختلف و جالبی را به یاهو مسنجر خود بیافزایید. این نرم افزار نیازی به نصب ندارد و تنها کافیست دو بار بر روی فایل آن کلیک کرده و از استفاده از آن لذت ببرید. رابط کاربری این نرم افزار بسیار کاربر پسند و دلنشین است به طوری که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به سادگی از آن استفاده کنند. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار نمایش تمامی پنجره های چت به صورت Tab می باشد. لذا به جای باز کردن پنجره های گفتگوی متعدد برای گفتگو با دوستانتان تنها یک پنجره فعال دارید که با جا به جایی بین تب ها می توانید به صورت خیلی راحت تر اقدام به چت و گفتگو و تبادل اطلاعات با دوستانتان کنید. اگر از انیمیشن آغازین یاهو مسنجر خسته شده اید و علاقه مندید تا هنگامی که وارد ID خود می شوید به مشاهده یک انیمیشن جالب دیگر به جای خندانک همیشگی یاهو بنشینید، کافی است از میان گالری انیمیشن ها یک انیمیشن را انتخاب کنید. همچنین می توانید یک فایل SWF (فلش) دلخواه را برای این بخش در نظر بگیرید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LanToucher Messenger v1.57 - نرم افزار مسنجر برای شبکه های محلی

 

اگر برای برقراری ارتباط بین کامپیوترهای متصل به شبکه های محلی به دنبال راهی ایمن تر از مسنجرهایی مانند یاهو مسنجر یا گوگل تاک هستید، نرم افزار LanToucher Messenger ابزار بسیار مناسبی خواهد بود. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که بدون نیاز به سرور پیام ها را به طور مستقیم از فرستنده به گیرنده انتقال می دهد و به این ترتیب هم عملکرد بهتری خواهد داشت و هم ضریب خطا را بسیار کاهش خواهد داد.
LanToucher مسنجری بسیار قدرتمند و در عین حال ابزار ارتباطی با رابط کاربری آسان برای کاربران خانگی و شرکت های تجاری کوچک می باشد. این نرم افزار قابلیت های پیام رسانی متداول، رابط کاربری غنی و ویژگی های خاصی چون ارسال پیام دوگانه و پشتیبانی از Terminal Services/Remote Desktop را به صورت یکجا فراهم آورده است.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Yahoo! Messenger v11.5.0.228 - یاهو مسنجر، معروفترین نرم افزار چت

 

(91/3/12) تغییرات:

جدیدترین نسخه ی منتشر شده بر روی سایت قرار گرفت!

کمتر کسی پیدا می شود که در دنیای بسیار گسترده و مجازی اینترنت گشت و گذار داشته باشد اما Yahoo Messenger (یاهو مسنجر) را نشناسند. هرکس برای اولین بار عضوی از یاهو شود و از این پیام رسان استفاده نماید مطمئناً یکی از طرفداران پروپا قرص آن خواهد شد. از امکانات این مسنجر باید اشاره داشت به این که محیط جذاب برای کاربران یکی از دلایلی است که این پیام رسان این قدر محبوب است. اتاق های چت این مسنجر که دیگر جای صحبتی را باقی نمی گذارد چون کشورهای مختلف برای خود اتاقی جدا دارند. شکلک های بسیار زیبا می توانند جواب مناسبی برای طرف مقابل باشند.

کاربران می توانند در این پیام رسان اقدام به ارتباطی دو طرفه از چند طریق داشته باشند. ارتباط از طریق تلفن، تایپ متن که رایج ترین نوع ارتباط است. ارسال فایل، به اشتراک گذاری تصاویر، اشتراک گذاری ویدئو ها، آواتار های زیبا، به اشتراک گذاری وب کم و همچنین تماشای وب کم دیگران، دسترسی سریع تر به پست الکترونیکی و ... از مهم ترین قابلیت های این مسنجر بسیار محبوب و معروف به شمار می رود. در نسخه های جدید که از سوی یاهو ارائه شده است امکاناتی از قبیل سازگاری با دو مسنجر محبوب دیگر یعنی MSN Messenger و Google Talk اضافه گردیده است. چند پوسته جدید و زیبا باعث تغییراتی در این مسنجر شده است. تقویت صدا برای چت به صورت صوتی، بازی با دوستان در یاهو مسنجر، رادیو زیبا و چندین و چند قابلیت که باید خودتان تجربه کنید.
امکانات مهم اضافه شده در  این نسخه از یاهو مسنجر یکی امکان به اشتراک گذاری
عکس های موجود در اکانت Flickr شما و دیگری امکان به اشتراک گذاری ویدیو در داخل پنجره چت از سایت های محبوب به اشتراک گذاری ویدیو می باشند. نکته جالب اینجاست که این ویدیوها رو با استفاده از پلیر خود یاهو مسنجر در داخل همان پنجره پخش می شود و احتیاج به باز کردن صفحه جداگانه نیست.


HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TeamSpeak v3.0.5 x86/x64 - نرم افزار برقرای ارتباط صوتی و کنفرانس اینترنتی با کیفیت بالا

 

TeamSpeak Client یکی دیگر از نرم افزارهای برقراری یک ارتباط اینترنتی است که داشتن یک مکالمه صوتی با کیفیت بالا را برای شما تضمین خواهد نمود. توابعی که این نرم افزار برای برقراری ارتباط صوتی از آن ها استفاده می کند بسیار قدرتمند بوده و استریم های صوتی شما را در کیفیت بالایی انتقال می دهند. TeamSpeak Client را می توان به عنوان یک نرم افزار کامل، حرفه ای و بسیار کاربردی برای کسانی که می خواهند به صورت دو نفره و یا حالت گروهی در بازی های اینترنتی شرکت کنند و یا کنفرانس های کاری و مشورتی برقرار کنند، نام برد. این نرم افزار دارای ویژگی های بسیار قابل توجهی است که باعث می شود شما در هنگام استفاده از نرم افزار و گفتگو با هم تیمی هایتان لذت یک گفتگوی دوستانه را تجربه کنید. گستره پشتیبانی این نرم افزار از ویندوزها باعث شده است که بسیاری از کاربران بتوانند از این نرم افزار استفاده کنند.

HASAN.SJ بازدید : 47 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Handy Animated Emoticons v5.0 - نرم افزار اضافه کردن شکلک های متحرک به ایمیل ها

 

Handy Animated Emoticonsنرم افزار محبوبی است که با استفاده از آن تنها می توانید با یک کلیک موس و به آسانی  انیمیشن های شکلک و صورتک های زیبا و جالبی را به ایمیل ها و پست های مسیج اضافه کنید. با  دسته بندی که در این نرم افزار برای  شکلک ها صورت گرفته است، شما می توانید به سرعت و به آسانی شکلک مورد نظر خود را بیابید. همچنین شما می توانید شکلکها و صورتک های جدید را از صفحات وب به این برنامه اضافه کنید تنها کافیست فایل های gif را داخل پوشه ی شکلک ها کپی نمایید.
Handy Animated Emoticons دارای رابط کاربری ساده و آسانی می باشد و از تمامی کلاینت های ایمیل از جمله Microsoft Outlook و Microsoft Outlook Express به خوبی محبوب ترین سرویس های ایمیل آنلاین و مسیج بورد ها (Google Mail, Yahoo Mail, Hotmail) پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Messenger Detect v3.9.5.1 - نرم افزار ضبط گفتگوهای اینترنتی

 

Messenger Detect نرم افزاری است که به وسیله آن شما قاد خواهید بود تا بر تمامی گفتگوهای اینترنتی شامل MSN chats, AOL (AIM) chat, Yahoo chat, facebook chat, ICQ chat, و Google Talk که در شبکه محلی شما (Local network)، انجام می شود به صورت خودکار و مخفیانه نظارت داشته باشید. با این برنامه می توانید به نظارت و ثبت گفتگوهای اینترنتی که به وسیله مسنجرهای محبوب chat و یا web chat بپردازید. یکی از مزیت های این برنامه این است که شما نیازی به نصب هیچ نرم افزار خاصی بر روی کاپیوتر هدف نخواهید داشت (در صورتی که device شبکه شما از ویژگی نظارت بر پورت پشتیبانی کند و یا یک هاب در LAN خود داشته باشید ). خدمات پس زمینه ای که پس از نصب به صورت خودکار اجرا خواهند شد باعث می شوند تا شما برای نظارت بر چت ها و استفاده از Messenger Detect احتیاجی نداشته باشید که آن را روی صفحه مانیتور خود باز کرده و در حالت اجرا نگه دارید.

HASAN.SJ بازدید : 31 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Chat Translator for Yahoo! Messenger v4.1.1 - نرم افزار مترجم در یاهو مسنجر

 

Chat Translator for Yahoo Messenger ابزاری کاربردی است که برای ترجمه مکالماتی که در یاهو مسنجر انجام می شود، طراحی شده است. با نصب این نرم افزار قسمت جدیدی به پنجره مسنجر افزوده می شود که با استفاده از آن شما می توانید مکالماتی در زبان های انگلیسی، فرانسوی، چینی، آلمانی، هندی، عربی و 20 زبان دیگر، با افراد دیگر داشته باشید.
شما قادر خواهید بود تا جملاتی که به زبان های دیگر برای شما ارسال می شود را به سرعت ترجمه کرده و همچنین پس از نوشتن پاسخ، آن را ترجمه کرده و ارسال کنید.
این نرم افزار به طور کامل از Yahoo! Messenger 9.0 و نسخه های بالاتر، پشتیبانی می کند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 74
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 780
  • بازدید ماه : 1,392
  • بازدید سال : 8,669
  • بازدید کلی : 125,650