loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Samplitude Music Studio 2014 v20.0.2.16 - نرم افزار ضبط، ویرایش و میکس موزیک

 

Samplitude Music Studio یک نرم افزار حرفه ای برای ضبط، ویرایش و میکس آهنگ های صوتی است. این نرم افزار قدرتمند شامل ترکیبی از ابزار استودیوی حرفه ای و افکت های حرفه ای است که یک محیط فوق العاده را برای ساخت موسیقی به شما ارائه می دهد. این یک نرم افزار برای ضبط مولتی ترک، ویرایش صوتی و ترکیب، طراحی صدا، میکس، مسترینگ و انتشار می باشد. شما می توانید از مزایای استفاده از تمام ابزار های با کیفیت استودیوی حرفه ای، گردش کار بصری و ... موجود در این نرم افزار که برای آهنگسازان حرفه ای طراحی شده است، لذت ببرید.

HASAN.SJ بازدید : 43 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Music Maker 2014 Premium v20.0.3.45 - نرم افزار ساخت و ویرایش آهنگ

 

MAGIX Music Maker یک نرم افزار ساخت، ویرایش و تولید آهنگ است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ایست که حتی به افراد مبتدی نیز اجازه می دهد که به راحتی آهنگ های مورد علاقه خود را ساخته و آن ها را تنظیم کنند. MAGIX Music Maker یک نرم افزار کامل است، زمانی که شما برای اولین بار شروع به کار با این نرم افزار کرده و آن را اجرا می کنید، می توانید یک ویدئوی آنلاین مقدماتی که نرم افزار به شما ارائه می کند را مشاهده کنید، بسته های صوتی را به صورت رایگان دانلود کنید و یا یکی از آهنگ های آزمایشی موجود در نرم افزار را لود کنید.  بیش از 6000 صدا و لوپ کاملا حرفه ای از انواع سبک های موسیقی نظیر: راک، پاپ، Tech House، هیپ هاپ، تکنو، متال، الکتریک جاز و...، در این نرم افزار جمع آوری شده است تا شما بتوانید موزیک های زیبایی را توسط آن ها خلق کنید. بدین ترتیب تنها با ترکیب لوپ ها و صداها می توانید ترک های صوتی دلخواه خود را بیافرینید. با توجه به امکانات بالای این نرم افزار، افراد حرفه ای نیز می توانند در زمینه آهنگ سازی از این برنامه بهره لازم را ببرند.

HASAN.SJ بازدید : 53 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Traktor Pro v2.6.4 R228 - نرم افزار دی جی قدرتمند

 

دی جی مخفف كلمه دیسك جاكی (Disk Jockey) به معنی سواركار و جادوگر دیسك است. تئوری دی جی در ابتدا توضیحی بود برای مطرح كردن آهنگ های پاپولار در رادیو بر روی گرامافون های قدیمی كه به آن ها دیسك گفته می شد، و چون برای شنوندگان جاك می شد یعنی پخش و افكت گذاری سرعتی و خیلی پیش پا افتاده می شد، بعد از مدت كوتاهی معروف به دیسك جاكی شد و كسی كه این كار را انجام می داد، DJ نام می گرفت. در حرفه دی‌جی‌گری، به پخش ساده یک رشته آهنگ‌های آماده اصطلاحاً برنامه‌گذاری (programming) می‌گویند. دی‌جی‌های کارآزموده، به تشکیل دادن یک فهرست آهنگ (playlist) به انتخاب خود می‌پردازند. از کارهای دیگر آن ها ایجاد تغییرات (دستکاری) در آهنگ‌های اصلی، و انجام فنونی مانند آمیزش صدا (audio mixing)، صف‌بندی آهنگ‌ها (cueing)، روانی اتصال آهنگ‌ها یا آهنگ‌آمیزی (phrasing)، برشکاری (cutting)، خراشکاری (scratching)، هماهنگ کردن ضرب‌ها یا همان ضرب‌آمیزی (beatmatching) و ابتکار در ایجاد آهنگ‌های جدید است. در واقع یک دی‌جی خوب کسی است که سرعت ضرب آهنگ‌ها و نوع آهنگ‌های پشت سر هم را به گونه ای تنظیم کند که شنونده‌ها قطع و وصل آنچنانی‌ در روند آهنگ‌ها حس نکنند.
در حال حاضر
نرم افزارهای دی جی بسیاری وجود دارد که Traktor Pro یکی از قدرتمند ترین آن ها می باشد. استفاده از این نرم افزار هم به افراد تازه کار و هم دی جی های حرفه ای توصیه می شود.

HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود n-Track Studio 7.0.3 Build 3097 Final x86/x64 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

 

n-Track Studioنرم افزاری است که با ضبط صدا و اصوات MIDI کامپیوتر شما را به یک استودیو ضبط صوت حرفه ای تبدیل می کند. ضبط، پخش و ویرایش فایل های صوتی را می توانید به راحتی با این نرم افزار انجام دهید. به علاوه می توانید به صداهای ضبط شده افکت های ویژه ببخشید. از جمله قابلیت های کلیدی این نرم افزار می توان به ضبط 24bit-192 khz، پشتیبانی از چندین کانال ورودی کارت های صوتی، پردازش اصوات ورودی به صورت بلادرنگ، رایت سی دی، ذخیره سازی به فرمت MP3 و ...، اشاره کرد.
شما به ک
مک این برنامه قادر هستید تا بسیاری از نیازها در ضمینه ضبط صدا و ویرایش بعدی آن و همچنین افکت گذاری روی آن را به انجام برسانید. این برنامه در سراسر دنیا طرفداران زیادی دارد و باحجمی به نسبت کمتر از دیگر برنامه های مشابه خود امکانات زیادی را در اختیار شما می گذارد. کار با این نرم افزار به رغم امکانات خوب ساده است و شما را به دردسر نمی اندازد. شما با دانلود آن میتوانید یک کارگاه صوتی کوچک در خانه داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 35 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Audacity v2.0.4 - نرم افزار ویرایش، میکس و افکت گذاری بر روی فایل های صوتی

 

Audacity یک نرم افزار منبع باز و رایگان است که با استفاده از آن به راحتی می توانید به ضبط و ویرایش رایج ترین فرمت های صوتی بپردازید. این نرم افزار داری یک رابط کاربری آسان و بسیار کاربرپسند است. از جمله قابلیت های آن، ویرایش از طریق COPY، CUT و PASTE اصوات، IMPORT و EXPORT کردن فایل های WAV، AIFF، MP3، OGG و ...، میکس کردن چند TRACK، تعداد بسیار زیادی افکت های دیجیتالی و پلاگین، حذف نویز، پشتیبانی ازحالت های MULTI-CHANNEL و امکانات فراوان دیگری را می توان ذکر کرد که این نرم افزار را تبدیل به رقیبی بی نظیر، برای نرم افزارهای تجاری هم ردیف خود کرده است.

HASAN.SJ بازدید : 27 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود FL Studio Producer Edition v11.0.3 - نرم افزار آهنگ سازی اف ال استدیو

 

امروزه اگر نگاهى به دور و اطراف خود بیاندازید، تأثیر غیرقابل انکار کامپیوتر و نفوذ آن را در زمینه‌هاى مختلف مشاهده خواهید کرد. اکنون دیگر حتى یک کاربر عادى خانگى مى‌تواند کارهایى را مانند ساخت و ویرایش صدا و تصویر انجام دهد که در گذشته انجام آن‌ها نیازمند امکانات، ابزار و دانش خاصى بوده است.
FL Studio مخفف (Fruity Loops Studio) یک ایستگاه کارى و کامپیوترى صوت دیجیتال (Digital Audio Workstation) مى‌باشد که توسط Didier Dambri، مؤسس شرکت نرم‌افزارى Image-Line ساخته شده است و از آن براى ساخت موسیقى‌هاى ریتمیک و بر پایه‌ى الگو (Pattern-Based) استفاده مى‌شود. عواملى مانند محیط کاربرپسندانه‌ى FL Studio، امکان ساخت سبک‌هاى مختلف موسیقى (Hip-Hop، Electronica، Techno و ...) و عدم نیاز به دانش خاصى در زمینه موسیقى، سبب شده‌اند که این نرم‌افزار در میان دوستداران موسیقى دیجیتال شناخته شده باشد و کاربران تازه‌کار و حرفه‌اى را به سمت خود جذب کند.

 

HASAN.SJ بازدید : 36 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

 

دانلود SONY SpectraLayers Pro v2.0.22 - نرم افزار ویرایش فایل صوتی


 

Sony SpectraLayers Pro یک پلتفورم منحصر به فرد برای ویرایش صوت می باشد که دارای قابلیت های بی نظیری برای شکل دادن به صدا بوده و یک جریان کاری ویژه را پشتیبانی می کند. با استفاده از این نرم افزار می توانید اطلاعات صوتی را به صورت یک شکل چند وجهی مشاهده کنید. Unmix کردن فایل های صوتی درون لایه های مولفه گسسته با استفاده از ابزارهای متنوع ویرایش صوتی از دیگر امکانات نرم افزار است.

HASAN.SJ بازدید : 47 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sound Forge Pro v11.0.234 - نرم افزار ویرایش فایل های صوتی

 

نرم افزار Sound Forge Pro  ابزاری قدرتمند در زمینه ویرایش صدا در کامپیوترهای شخصی می باشد. ضبط صدا و آواز، ویرایش و بازیابی صوتی، به کار بردن افکت های با کیفیت بالا، تبدیل فایل ها با سرعت بالا از ویژگی های این نرم افزار می باشد. شما حتی قادر به ساخت ترک های صوتی خود با ابزار Vocal Eraser خواهید بود. این نرم افزار به آسانی ویرایش و میکس فایل های صوتی را انجام می دهد و نیز دارای پنجره های محاوره ای همچون معلم خصوصی می باشد. این نرم افزار قدرتمندترین ابزار های رمزگذاری را در اختیار شما قرار داده تا شما توانایی ذخیره فایل های صوتی و تصویری با پشتیبانی از اکثر فرمت های رایج همچون MP3 ،WAV ،WMV و QuickTime را داشته باشید. با استفاده از امکان Audio Restoration می توانید پارازیت های صدا را برطرف کنید. در واقع به نحوی می توانید کیفیت صوت و موزیک را با این برنامه افزایش دهید و افکت های خاصی را بر روی صدا اعمال کنید و نیز می توانید ابتدا یا انتهای صدا یا موزیک را محو کنید و دامنه فرکانسی صدا را تغییر دهید. همچنین می توانید شدت و قوت صدا را افزایش یا کاهش دهید.

HASAN.SJ بازدید : 25 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.10200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.05600 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 33 جمعه 31 مرداد 1393 نظرات (0)

 

 

 

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v10.6.5 x86/x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلود فیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

 

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 744
  • بازدید ماه : 1,356
  • بازدید سال : 8,633
  • بازدید کلی : 125,614