loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Articulate Replay v1.1.1311.2718 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

 

Articulate Replayنرم افزار قدرتمندی برای ساخت فیلم های آموزشی است. با استفاده از این نرم افزار می توانید هم، screencas های وب کم خود و فعالیت هایی که بر روی صفحه نمایش انجام می دهید را به صورت هم زمان ضبط کنید و هم این که می توانید تصاویر وب کم و صفحه نمایش را به صورت جداگانه ضبط کرده و پس از آن، تصاویر را همگام سازی نمایید. همچنین می توانید هم در زمان ضبط آموزش و هم پس از آن، ویدئو ها، تصویر و یا موزیک هایی را به آموزش اضافه کنید. این نرم افزار دارای یک فضای کار بصری است که کار با آن را بسیار آسان کرده است. در ساخت آموزش با این نرم افزار می توانید با اضافه کردن نام گوینده، اطلاعات مهم برجسته و سایر توصیفات، به صورت متن و یا گرافیک در پایین صفحه نمایش، آموزش های خود را حرفه ای تر کنید. همچنین می توانید فقط با چند کلیک، آموزش ویدئویی ساخته شده در این نرم افزار را به فرمت MP4 تبدیل کنید و به آسانی از آن در دوره های آموزشی خود استفاده کرده و یا برای همکاران خود ایمیل کنید و یا آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود HyperSnap v7.25.02 - نرم افزار عکس برداری از صفحه نمایش

 

اگر شما به هر دلیلی به فکر عکس گرفتن از صفحه نمایش یا هرچه که در صفحه نمایش رایانه شما قابل رویت است، افتاده اید از نرم افزار HyperSnap استفاده نمایید.
 HyperSnap نرم افزاری حرفه ای جهت عکس گرفتن سریع از صفحه نمایش کامپیوترتان (صفحه
ویندوز) می باشد. این نرم افزار ترکیبی از یک برنامه ضبط تصاویر همراه با مجموعه ابزاری برای ویرایش عكس ها می باشد. با این برنامه قادرین تصاویر دلخواه را در سیستم Help برنامه های طراحی شده خودتان، آموزش های آنلاین، کتاب های راهنما، تعلیم و تمرین، نمایش، موضوعات بازاریابی، صفحات وب، ایمیل و ... قرار دهید. HyperSnap قابلیت به اشتراک گذاری سریع عکس ها را نیز دارا می باشد.
توسط این نرم افزار می توانید از متون در جاهایی که ا
مکان کپی کردن متون به کلیپ برد وجود ندارد عکس برداری نمایید. از HyperSnap برای عکس برداری و به اشتراک گذاری تمام محتویات بر روی صفحه ویندوز خود استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BB FlashBack Pro v4.1.6.2745 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

 

vvvvvvBB FlashBack نرم افزاری است که شما می توانید از محیط میز کار خود فیلم بگیرید و تمام حرکاتی که انجام می شود را برای شما در قالب یک فیلم فلش یا فیلم های رسانه ای ذخیره سازی کند. با این نرم افزار می توانید روی هر بخشی که علاقه داشتید، متن راهنما اضافه کنید. از این نرم افزار در بسیاری از پروژه های آموزشی استفاده می شود. هنگامی که شما کار خود را با فرمت SWF ذخیره  می کنید، این نرم افزار برای شما فایلی دیگر به همراه فایل SWF فلشی می سازد که با فرمت HTML می باشد و شما  می توانید به راحتی از آن در صفحات وب مورد نیاز خود استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 65 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود SCREEN2EXE v3.3 Build 2520 + SCREEN2SWF v3.2 Build 2498 - نرم افزار ضبط از صفحه نمایش

 

نرم افزارهای SCREEN2EXE و SCREEN2SWF برنامه های سریع و در عین حال با استفاده آسان هستند که به منظور ضبط از صفحه نمایش (مانیتور) طراحی و ساخته شده و برای ایجاد دمو ها، خودآموزها و سخنرانی ها با امکان استفاده از بالاترین میزان فشرده سازی در فرمت های EXE, SWF و AVI کاربرد دارند. این نرم افزارها امکاناتی نظیر ضبط دقیق تغییرات روی صفحه، حرکت ماوس، ضبط صدا (از میکروفون)، سرعت بالا در ضبط، ویرایش فیلم ضبط شده، ساخت فیلم در فرمت فایل های فلش (فایل SWF) و فایل های  AVI و همچنین به اشتراک گذاری فیلم ها را فراهم نموده اند.

HASAN.SJ بازدید : 42 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Instant Demo Pro v8.50.48 - نرم افزار ساخت فیلم های آموزشی

 

بسیاری از شرکت های نرم افزاری امروزه اقدام به ساخت برنامه هایی می نمایند که کاربر به کمک آن ها قادر به تهیه فیلم از محیط سیستم خود می باشد. هر یک از این نرم افزارها با استفاده از ابزارهای موجود در خود توانایی های مختلفی را برای کاربران خود فراهم می کنند.
Instant Demo نام نرم افزاری قدرتمند در زمینه تهیه تصاویر از محیط صفحه نمایش محصولی از شرکت NetPlay Software می باشد. این نرم افزار از ابزارهای مختلفی جهت رفع نیاز کاربران در زمینه یاد شده استفاده می کند که این ابزارها همگی به صورتی ایجاد شده اند که کاربر قادر است در کوتاه ترین زمان به هریک از آن ها دسترسی پیدا کند. این نرم افزار از قابلیت های مختلفی همانند ذخیره فعالیت های موجود بر روی Desktop، قابلیت ضبط تصویر از صفحه نمایش به صورت سریع و آسان، نمایش تصاویر ضبط شده به صورت آسان در قالب وب، قابلیت قرار داده افکت های مختلف بر روی تصویر در هنگام ضبط به صورت دلخواه و ... برخوردار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود iGame Capture Pro v1.0.1.6 - نرم افزار تهیه فیلم و عکس از محیط بازی

 

به کمک این نرم افزار iGame Capture Pro به راحتی می توانید از محیط بازی های خود فیلم و عکس تهیه کنید. همچنین این نرم افزار قادر است بسیاری از اطلاعات سیستم مانند استفاده از پردازنده، استفاده از حافظه، درجه حرارت CPU، سرعت فن و ... را در حین اجرای بازی ها،  به شما نشان دهد. iGame Capture  ویدئوهای گرفته شده از بازی ها را در فرمت های MP4,AVI,MPG یا FLV ذخیره می کند و شما می توانید به راحتی آن ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید.

HASAN.SJ بازدید : 29 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود EMCO Remote Screenshot v2.4.10.120 - نرم افزار عکس گرفتن از صفحه دسکتاپ ریموت

 

نرم افزار EMCO Remote Screenshot یکی دیگر از برنامه های عکس گرفتن و تهیه اسکرین شات از صفحه دسکتاپ است که امکانی را برای کاربر فراهم می کند تا از صفحه دسکتاپ در ریموت (کامپیوتری که از راه دور کنترل آن را بدست دارید) عکس تهیه نموده و آن را بر روی سیستم خود ذخیره نمایید. کاربرد این برنامه غالباً زمانی آشکار خواهد شد که شما بخواهید فعالیت های کاربران کاربرانی که بر روی ریموت کار می کنند را بررسی و نظارت کنید و به عنوان مثال بدانید که کاربر خاصی که اکنون در ریموت کار می کند، در حال انجام چه فعالیت هایی است. استفاده از این برنامه بسیار آسان بوده و تنها کافیست تا شما نام کامپیوتر میزبان(host) را تایپ نموده و بر روی دکمه capture کلیک نمایید تا بلافاصله برنامه ضبط تصویر از دسکتاپ ریموت را شروع کند. در واقع با استفاده از EMCO Remote Screenshot شما می توانید از فعالیت های سیستم های یک شبکه را از راه دور  عکس گرفته و بر آن نظارت داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 99 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود PlayClaw v3.0 build 2048 - نرم افزار ضبط تصویر و ویدئو از محیط بازی های کامپیوتری

 

آیا شما هم دوست دارید از محیط  بازی های مورد علاقه خود تصاویری داشته باشید؟
PlayClaw یک
نرم افزار سودمند و بسیار کاربردیست که به شما اجازه می دهد درحین بازی های کامیوتری تصاویری را از محیط بازی تهیه کنید و یا حتی از قسمت هایی از بازی، ویدئو هایی را ضبط نمایید. این نرم افزار به طور کامل در پس زمینه سیستم شما عمل خواهد کرد و با استفاده کامل از توانایی های چند هسته ای پردازنده ی شما، فیلم های اکشن با کیفیتی از بازی های سه بعدی شما تهیه می کند، بدون اینکه کوچکترین تأثیری در روند اجرای بازی شما داشته باشد.
گیمر های هاردکر تشخیص دادند که نرم افزار PlayClaw یک ابزار واقعاً ارزشمند و جهانی برای گرفتن
عکس های فوری بازی، ضبط ویدئو از بازی و اندازه گیری عملکرد سه بعدی بازی به صورت بلادرنگ، می باشد. در حقیقیت می توان گفت این نرم افزار در بین رقیبان خود، بهترین است.

HASAN.SJ بازدید : 25 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Screenshot Studio v1.9.94 - نرم افزار تصویر برداری سریع از صفحه نمایش

 

یکی از نرم افزار های قدرتمند و کامل در زمینه ی تصویر برداری سریع از روی صفحه نمایش Screenshot Studio می باشد. تصویر برداری از تمامی صفحه نمایش، قسمتی از آن و یا قسمت بالایی پنجره با فشردن یک کلید امکان پذیر است و سپس با استفاده از ابزارهای مختلف گرافیکی می توان سایه روشن هایی بر روی قسمت های مختلف تصویر گرفته شده ایجاد نمود و یا هر تغییر دلخواه دیگری اعمال کرد. به علاوه شما توانایی آپلود کردن تصویر برداری های انجام شده ی خودتان را نیز خواهید داشت. به کمک اطلاعات اضافی موجود در فرمت PNG شما قابلیت باز کردن دوباره و ادامه ی ویرایش از نقطه ی قبلی را نیز دارید. Screenshot Studio کامل است و شما دیگر نیازی به سایر نرم افزار ها در این زمینه نخواهید داشت

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود HyperCam v3.1.1104.5 - نرم افزار تصویربرداری از محیط ویندوز

 

HyperCamنرم افزاری قدرتمند در زمینه تصویربرداری از تمام فعالیت های شما در کامپیوتر و ذخیره آن ها به صورت فیلم ویدئویی می باشد. این نرم افزار برای ساخت نرم افزار آموزشی، دموی نمونه نمایشی، خود آموز ها و سرگرمی کاربرد دارد. نرم افزار ضبط فیلم مانیتور از تفسیر تصویر با متن، صدا و یادداشت روی صفحه نمایش با ایجاد اتوماتیک دموی نرم افزار ها پشتیبانی می کنند. شما همچنین می توانید میزان فریم و کیفیت فشرده سازی فیلم را قبل از ضبط تعیین کنید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 741
  • بازدید ماه : 1,353
  • بازدید سال : 8,630
  • بازدید کلی : 125,611