loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 20 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArcSoft TotalMedia Extreme v3.0.6 - نرم افزار کار با فایل های چندرسانه ای

 

ArcSoft TotalMedia Extreme مجموعه ی نرم افزاری کامل برای استفاده خانگی و کار با فایل های چند رسانه ای کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از برنامه ها امکان پخش فایل های ویدئویی، ویرایش و ساخت دیسک های ویدئویی و موزیک را به شما می دهد. همچنین این برنامه امکان ساخت اسلایدشو های تصویری، فایل های ویدئویی قابل پخش در دستگاه های قابل حمل نظیر آیفون، آیپد و PSP و نیز پشتیبان گیری ساده و رایت راحت فایل های چند رسانه ای و اطلاعات را بر روی دیسک های بلوری، DVD و HD DVD ها را می دهد. این برنامه های کاربردی به صورت یکپارچه با یکدیگر کار می کنند و نیاز شما به استفاده از نرم افزارهای مختلف را به صورت یک جا برطرف می کنند.

HASAN.SJ بازدید : 33 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود QuickTime Player Pro v7.7.3.80.64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

 

نرم افزار QuickTime Player Pro یکی از بهترین نرم افزارها در زمینه تماشای فیلم، ساخت، ضبط و اشتراک گذاری فایل های صوتی و تصویری می باشد که از ویژگی های مهم این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل ها صوتی و تصویری جهت استفاده در سایر پخش کننده های دیگری مانند mp3 playerها و گوشی های تلفن همراه و ... می باشد. این نرم افزار بهترین کیفیت ممکن را جهت تماشای فرمت های فشرده MPEG-4 و MP3 فراهم می کند. همچنین این نرم افزار در سطح وب پروتکل هایHTTP, RTP  RTSP را پشتبانی کرده و نیز تمامی فرمت های فایل های تصویری مانند JPEG, BMP, PICT, PNG, GIF را نیز پشتیبانی می کند. نرم افزار QuickTime در عین سادگی یکی از قدرتمندترین نرم افزارها جهت پخش ویدئوهای H.264، ساخت Multi-Channel Audio، ویرایش فایل های ویدئویی و ... می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 43 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Media Preview v1.2 x86/x64 - نرم افزار فعال سازی پیش نمایش بند انگشتی تمامی فرمت های ویدیویی در ویندوز

 

پیش نمایش Thumbnail یا بند انگشتی ویندوز تنها تعداد معدودی از فایل های ویدیویی را در اکسپلورر خود نمایش می دهد و پیش نمایش فایل های ویدیویی مانند 3gp، avi، divx، flv، mkv، webm، ts rmvb ، wmv و ... نمایش داده نمی شوند. به همین جهت برای آگاهی از محتوای این فایل ها مجبوریم هر دفعه آن ها را اجرا کنیم که این باعث اتلاف وقت خواهد شد. با نصب نرم افزار Media Preview به طور حتم پیش نمایش تمامی فایل های ویدئویی را در اختیار خواهید داشت. Media Preview برنامه کاربردی کوچکی است که باعث افزایش عملکرد پیش نمایش اکسپلورر ویندوز شما می شود.

HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink Media Suite v10 Ultra - مجموعه کامل نرم افزار های سایبرلینک

 

CyberLink Media Suite مجموعه ای بی نظیر از محصولات نرم افزاری شرکت Cyberlink است که به صورت یکجا بر روی سیستم شما نصب می گردد. این نرم افزار ها عبارتند از:
- PowerDVD: برای اجرای DVD با تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برایAudio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش.
- PowerDirector: نرم افزاری کامل ویرایش
فیلم ها بوده و به کاربران اجازه ویرایشی حرفه ای، توام با امکاناتی وی‍ژه را خواهد داد.
- PowerProducer: نرم افزار مدیریت کامل فایل های صوتی و تصویری،
عکس ها، ساخت آلبوم های دیجیتالی و ... .
- Power2Go: ابزار رایت انواع دیسک ‌ها با فرمت های مختلف‌.
- MediaShow: نرم افزاری در زمینه محافظت و انتشار عکس های و همچنین با قابلیت افکت گذاری، میکس و تدوین تصویر.
- PowerBackup: نرم افزار تهیه فایل های پشتیبان از اطلاعات هارد سیستم با امکان به کارگیری 3 روش مختلف برای گرفتن Backup از فایل ها.
- InstantBurn: مناسب برای رایت اطلاعات و مدیریت لوح های فشرده.
- LabelPrint: نرم افزار طراحی و چاپ لیبیل های CD/DVD از جمله برچسب روی دیسک و کاورهای تزیینی.
- WaveEditor (ویرایشگر صداها): ابزارهای کاملی را برای کار با انواع دیسک ها در اختیار شما قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 73 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero Multimedia Suite Platinum HD v11.2.00700 + Add-ons + Vision + Video + Lite + Micro - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

 

کرک جدید برای نسخه معمولی HD قرار داده شد!

Nero از گذشته نرم افزاری بوده است که تنها برای رایت لوح های فشرده شناخته می شده و البته هنوز هم بسیاری از کاربران آن را با همین عملکرد می شناسند در حالی که چندین نسل اخیر از این نرم افزار، نه تنها ابزاری برای رایت بلکه بسته ای نرم افزاری کاملی بوده است که به وسیله آن می توان تقریباً تمامی خواسته های یک کاربر در زمینه چندرسانه ای را پاسخگو بود. پخش انواع فیلم ها، ساخت دی وی دی فیلم به همراه منوهای دو بعدی و سه بعدی، تهیه نسخه پشتیبان و بسیاری عملکرد های دیگر که تنها در بسته نرم افزاری Nero Multimedia Suite Platinum HD به چشم می خورد.

این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Home Multimedia Library v2.1.2 - نرم افزار مدیریت فایل های چند رسانه ای

 

Home Multimedia Library راه حلی برای فهرست کردن، سازماندهی و پخش فایل های مدیا موجود در سیستم مانند عکس ها، سی دی ها، موزیک ها و فیلم های شما می باشد. در این نرم افزار ابزارهایی مانند Playback Statistic، رادیو اینترنتی، CDDB Database، جستجوگر فایل، مرورگر فایل و ... قرار داده شده است. به عنوان مثال شما می توانید اطلاعات موجود در سی دی های خود را (به همراه تصویر روی جلد اسکن شده) به طور کامل در CDDB Database ذخیره کنید و در مجموع فایل های خود را در کتابخانه ای از هنرمندان و آلبوم ها دسته بندی کنید، عکس های خود را در آلبوم هایی جداگانه سازماندهی، ویرایش و مشاهده کنید و یا به منظور دستیابی سریعتر به موزیک ها و فیلم ها ی مورد علاقه خود برای آن ها Playlist (لیست های پخش) تهیه کنید.

HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ALLPlayer v5.0 - نرم افزار پخش فیلم و موزیک

 

ALLPlayer یکی از محبوبترین برنامه های مخصوص پخش فایل های مالتی مدیا با پشتیبانی از فایل های RAR و تمامی فرمت های شناخته شده فایل های صوتی و تصویری مانند DivX, XviD, MP3 و AVI FLV, MP4, 3GP, MKV, M2TS, MPG, MPEG, RMVB, WMV, QuickTime, MOV, FLAC, APE و ... علاوه بر آن مدیا پلیری ویژه برای پخش فیلم های دارای زیرنویس است که زیرنویس های طولانی را تشخیص داده و با استفاده از تابع IQ Text زمان مورد نیاز برای خواندن تمامی کلمات را محاسبه و مدت نمایش آن را به گونه ای تنظیم می کند که شما زمان خواندن آن را داشته باشید همچنین این نرم افزار قابلیت پخش زیرنویس را دارد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار ALLPlayer:
- ا
مکان پخش دی وی دی
- پشتیبانی از سیستم های دارای دو مانیتور و یا تلویزیون و مانیتور
- پشتیبانی از صدای فراگیر دالبی، SPDIF و 3D audio
- تشخیص هوشمند طول زیرنویس
- ویرایشگر زیرنویس
- تشخیص خودکار کدک هایی که موجود نیست و
دانلود آن ها
- تعمیر فایل های AVI آسیب دیده
- استفاده آسان در یک محیط کاربری فوق اعاده
- دارای پوسته های زیبا به منظور سفارشی سازی محیط
- نمایش به صورت Full Screen
-
عکس گرفتن از فیلم با کیفتی مناسب
- تبدیل فایل ها به فرمت AVI و DivX
- و ...

HASAN.SJ بازدید : 25 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CryptaFlix v1.12 - نرم افزار رمزگذاری فیلم

 

ممکن است بارها خواسته باشید که یک فیلم خاص را روی سیستم خود نگه دارید و علاوه بر آن تمام افرادی که به کامپیوتر شما دسترسی دارند نتوانند آن را پخش کرده و تماشا کنند. بنابراین شما نیز به دنبال راهی برای رمزگذاری نمودن این گونه فیلم ها بوده اید.
CryptaFlix یک
نرم افزار پخش فیلم یا فایل های ویدئویی برای ویندوز و با قابلیت رمزگذاری فایل های ویدوئویی با فرمت DivX, XviD و دیگر فرمت های AVI، از جمله فرمت محبوب MPEG-4 می باشد. با بکارگیری CryptaFlix شما می توانید با استفاده از فیلم های خود در مقابل تماشای غیرمجاز محافظت کنید و برای AVI ها رمز عبور تعریف کرده و آن ها را به صورت یک EXE مستقل کامپایل کنید. در واقع تعریف رمز عبور باعث می شود تا قبل از پخش فیلم وارد کردن پسورد لازم باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود GOM Player v2.1.33 Build 5071 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

 

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آن ها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

HASAN.SJ بازدید : 20 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود SAMedia3D Player v1.0.0.3 - نرم افزار پخش فیلم های معمولی (2 بعدی) به صورت 3 بعدی

 

SAMedia3D Player یک نرم افزار حرفه ای است که برای پخش ویدیو های 2 بعدی به صورت 3 بعدی بلادرنگ، طراحی شده است. با این نرم افزار شما قادر خواهید بود تا حتی در یک سیستم PC کند (آهسته)، ویدیو های مورد علاقه خود که دارای وضوح و کیفیت بالایی (رزولوشن 1920x1080 یا 1080p و یا بالاتر) هستند را به صورت یکنواخت پخش کنید.

قابلیت های کلیدی نرم افزار SAMedia3D Player:
- یک Real Time Video Player برای پخش ویدیو ها و کلیپ
فیلم های 2 بعدی به صورت 3 بعدی
- پشتیبانی از بیشتر فرمت های ویدیویی 2 بعدی مانند asf, avi, flv, m2ts, m4v, mp4, mkv, mov, mpg, mpeg, wmv, webm, vob و ... برای فایل های ورودی
- ا
مکان انتخاب نحوه نمایش عینک های 3 بعدی برای انواع این عینک ها مانند: Anaglyph Red/Cyan, Green/Magenta و Yellow/Blue (یا Amber/blue)
- کنترل رنگ 3 بعدی کامل برای پخش ویدیوهای با کیفیت بالا به صورت 3 بعدی
- و ...

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 75
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 781
  • بازدید ماه : 1,393
  • بازدید سال : 8,670
  • بازدید کلی : 125,651