loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 36 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ACD Systems Canvas GIS v15.0.1764 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر

 

ACD Systems Canvasنرم افزاری قدرتمند در زمینه طراحی و ویرایش تصاویر فنی، صنعتی، بردار گرافیک، طراحی CAD، GIS، مدلسازی، نقشه کشی معماری و مهندسی می باشد. شما می توانید از این نرم افزار به منظور طراحی محیطی در زمینه های مختلف استفاده نمایید. با استفاده از این نرم افزار، کاربر می تواند با توجه به نیازهای خود در زمینه های مختلفی همچون صنعتی، فنی و یا علمی اقدام به طراحی نماید.
همچنین می توان از این نرم افزار برای طراحی و ارائه مطالب فنی و تکنیکی به صورت تصویری و گرافیکی استفاده نمود. همچنین در این نرم افزار می توان از 100 فرمت مختلف فایل نظیر PDF, DFX, DWG و ... اقدام به وارد نمودن تصاویر به برنامه و ویرایش آن ها نمود. محیط این برنامه به شما این ا
مکان می دهد تا در هر مقیاس ترسیم را انجام دهید و واحدهای اندازه گیری سفارشی را نیز در برنامه تعریف کنید. اعمال فیلترها بر روی تصاویر، متن و گرافیک در این نرم افزار امکان پذیر می باشد. این تکنولوژی در اختیار شماست و انعطاف پذیری فوق العاده ای را برای هنر خلق تصاویر فنی، تصویر سازی و گرافیک به شما می دهد. همچنین توسط این نرم افزار می توانید اطلاعات فنی خود را بر روی عکس های تکنیکال و طراحی شده توسط خودتان ارائه کنید. اگر به دنبال یک راه حل واحد گرافیک فنی برای تجزیه و تحلیل، گسترش و به اشتراک گذاری اطلاعات غنی خود با سهولت، دقت و نتایج حرفه ای هستید، می توانید از این نرم افزار یکپارچه استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 21 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Allegorithmic Substance Designer v4.0.0 Build 13014 x86/x64 - نرم افزار ساخت texture

 

Texture تصاویر کوچکی هستند که می توانید طرح خود را با آن ها کاغذ دیواری کنید. Substance Designer نرم افزاریست که در ساخت انواع Texture با اشکال و طرح های مختلف به شما کمک می کند و شما فقط و فقط با زدن چند کلیک می توانید زیبا ترین Texture را طراحی نمایید. در صورتی که نیازمند ساخت texture  های واقع گرایانه هستید و یا مشغول ساخت بازی های رایانه ای و نرم افزارهای شبیه ساز سه بعدی می باشید Substance Designer می تواند یکی از بهترین گزینه ها برای شما باشد. البته بااین نرم افزار می توان بافت چوب، آجر و ... را نیز ساخت.

HASAN.SJ بازدید : 55 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Vectric Aspire v4.0 - نرم افزار طراحی مدل های CNC

 

این نرم افزار به درخواست کاربران بر روی سایت قرار گرفته و به صورت تست نشده است، لذا مسئولیت دانلود آن بر عهده کاربر است. چنانچه این نرم افزار را تست نموده و از صحت عملکرد آن اطمینان حاصل کردید به ما اطلاع دهید.

Aspire نرم افزار قدرتمندی است که در طراحی مدل های دو بعدی و سه بعدی برای دستگاه های CNC کاربرد دارد. با استفاده از این نرم افزار به آسانی می توانید از cutout های ساده تا کنده کاری های تزئینی پیچیده را با دستگاه CNC خود ایجاد کنید. رابط کاربری این نرم افزار بصری است و استفاده از آن آسان می باشد. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید طرح ها دو بعدی،
عکس ها، نقاشی و آثار هنری دیجیتالی خود را به مدل های سه بعدی تبدیل کرده و با دستگاه CNC خود آن ها را برش دهید. نرم افزار Aspire در بین طیف وسیعی از افراد و مشاغل مورد استفاده قرار می گیرد که از آن جمله می توان به ایجاد پنل ها و درب های تزئینی، قالب گیری های معماری، مبل سازی، کابینیت سازی، دستگاه های حکاکی، سازندگان مدل، ساخت جواهرات، مدارس، کالج ها، دانشگاه ها، ساخت مجسمه های 3D و هنرمندان و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد. این نرم افزار یک ابزار مدل سازی سه بعدی منحصر به فرد به همراه مجموعه ی جامعی از ابزارهای طراحی و ویرایش دو بعدی است که برای شما کار با داده های دو بعدی موجود و یا مدل های وارداتی سه بعدی را آسان خواهد کرد. اینطور كه از توضیحات سایت سازنده نرم افزار برمی آید، Aspire، امكانات سه نرم افزار Vcarve pro ، Cut2D و Cut3D را داراست و نسخه ی تكمیلی این برنامه هاست.

HASAN.SJ بازدید : 50 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif CraftArtist Professional v2.0.2.28 - نرم افزار ساخت انواع کارت، آلبوم عکس و دیگر پروژه های هنری

 

Serif CraftArtist Professional یک نرم افزار فوق العاده حرفه ای از شرکت مشهور Serif است که سرشار از ویژگی های جدید شگفت انگیز برای شماست. با استفاده از این نرم افزار می توانید به آسانی به ایجاد انواع کارت ها و آلبوم های عکس بپردازید. در این نرم افزار بیش از 100 قالب از پیش طراحی شده برای ایجاد انواع کارت ها، photobooks، آلبوم ها و party craft، گنجانده شده است، و شما می توانید به راحتی و تنها با کشیدن و رها کردن عکس ها و آیتم های مورد نظر خود بر روی قالب انتخابی، به راحتی کار طراحی خود را به اتمام برسانید و در هزینه های خود برای طراحی آن توسط افراد دیگر نیز صرفه جویی نمایید. در این نرم افزار سه ابزار جدید 3D Decoupage Tool، Punches tab و Stamp Mode برای شما قرار داده شده است.

HASAN.SJ بازدید : 51 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Manga Studio v5.0.0 + Manga Studio EX v5.0.3 + Sample Data + Materials - نرم افزار طراحی مانگا

 

مانگا به معنای صنعت کمیک‌استریپ و یا نشریات کارتونیست که در کشور ژاپن رونق فراوانی دارد و از دههٔ ۱۹۵۰ به بعد شروع به گسترش کرد. مشخصهٔ بارز مانگا شخصیت‌های کارتونی هستند که اغلب دارای ویژگی‌های خاصی می باشند که از دیگر کاراکترها متمایز می‌شوند، همانند اغراق بیش از حد در اندام‌های بدن که در اکثریت آن‌ها چشم های بزرگ به‌همراه دهان و بینی کوچک مشاهده می‌شود.
برخلاف آنچه که بسیاری از مردم تصور می کنند، مانگا به هیچ یک از انواع
انیمیشن، چه ژاپنی و چه غیر ژاپنی گفته نمی شود. مانگا را می توان به انگلیسی whimsical pictures و به فارسی تصاویر خیالبافانه ترجمه کرد. اما جدای از ترجمه لغوی، مانگا را اصولا می توان معادل انگلیسی کلمه کمیک comic دانست، به عبارت دیگر، درواقع منظور از مانگا همان داستان های کمیک استریپ می باشد. داستان های کمیک استریپ داستان های مصوری هستند که به صورت کتاب های مستقل و یا در مجلات خاص به چاپ میرسند و یک داستان را در قالب تصاویر نقاشی شده متوالی، صحنه به صحنه روایت می کنند.

HASAN.SJ بازدید : 62 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pepakura Designer v3.1.2 - نرم افزار طراحی و ساخت الگوهای چند وجهی از مدل های سه بعدی

 

Pepakura Designer یکی دیگر از نرم افزارهای طراحی است که با تاکید بر ساخت الگوهای دوبعدی از مدل سه بعدی باز شده، منتشر شده است. بنابراین با بکارگیری این نرم افزار به راحتی قادر به ساخت الگوهای کاغذی از مدل هایی (داده ‌هایی) كه از طریق برنامه ‌های گرافیكی سه‌ بعدی تولید شده‌اند خواهید بود. در واقع شما می توانید مدل سه بعدی خود را با استفاده از نرم افزار های 3DCG طراحی کرده و سپس مدل حاصل شده را وارد Pepakura Designer کنید تا الگوی ساخت آن را بدست آورده و ذخیره یا چاپ کنید. علاوه بر این درون برنامه مدل های سه بعدی موجود است که می توانید برای ساخت طرح های خود از آن ها استفاده کنید. می توان از این نرم افزار برای ساخت حرفه ای ماکت ها، جعبه ها و... استفاده نمود و هر شکل پیچیده ای را به مجموعه ای از برش ها و تاهای قابل ساخت توسط کاغذ تبدیل کرد.

HASAN.SJ بازدید : 30 دوشنبه 20 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TBS Cover Editor v2.5.6.351 - نرم افزار طراحی و ساخت جعبه های 3 بعدی

 

همه شما بارها مشاهده کرده اید که شرکت ها برای اینکه محصولات خودشان را بیشتر مورد توجه مشتری قرار دهند، آنها را در بسته های شکیل و زیبا قرار می دهند تا مشتری با دیدن بسته زیبا محصول را خریداری کند و تمامی شرکت های بزرگ و وب مستر ها برای تبلیغ، محصولات خود را به صورت پک های بسته بندی شده عرضه می کنند
TBS Cover Editor
نرم افزاری قدرتمند محصول شرکت TrueBoxShot می باشد که به وسیله آن کاربران می توانند اقدام به ساخت و طراحی جعبه های سه بعدی برای محصولات، کارت های اعضا، برچسب دیسک ها، جلد کتاب ها و ... نمایند. كاربر می تواند در هنگام طراحی زوایایی مختلف جعبه و یا باكسی را كه طراحی می كند را مشاهده كند و تغییرات لازم را در همان لحظه اعمال نماید. تنها کاربر باید با Wizard موجود در برنامه نوع و طرح باکس مورد نظر خود را انتخاب کند و سپس با کمی سلیقه عکس ها، متن ها و حتی بارکد را هم در باکس قرار دهد. همچنین این برنامه باكس هایی را به صورت پیش فرض دارا می باشد كه می توانید با استفاده از آنها كار خود را سریع تر انجام دهید. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کاربران در آن به راحتی و بی نیاز به داشتن دانش طراحی می توانند اقدام به ساخت و ایجاد طرح های دلخواه خود نمایند. از ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی طراحی های دو بعدی و سه بعدی با قدرت render نمودن تصاویر، استفاده از ابزارهای متعدد برای راحتی کاربر در هنگام طراحی، قابلیت پیش نمایش سه بعدی، دارای ابزار ویرایشی تصاویر، دارای کتابخانه ای از مجموعه قالب های آماده برای طراحی و ...  اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 31 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TwistedBrush Pro Studio v20.04 - نرم افزار طراحی و ویرایش تصاویر دیجیتال

 

امروزه کارهای گرافیکی و اعمال تغییرات بر روی عکس ها و یا ترمیم آن ها به وسیله نرم افزارهای پیشرفته همانند photoshop به امری عادی و آسان تبدیل شده است و کاربران به راحتی می توانند با نصب نرم افزارهای گرافیکی، تغییرات دلخواه را بر روی عکس های خود ایجاد کنند و یا اقدام به ترمیم آن ها نمایند. شرکت های نرم افزاری مختلف دنیا برای حضور در رقابت های نرم افزاری اقدام به ساخت نرم افزاری می نمایند که دارای ابزار و امکانات مختلف به منظور کار بر روی تصاویر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 50 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود QuarkXPress v10.0.0.2 - نرم افزار صفحه آرایی آسان و حرفه ای

 

QuarkXPressنرم افزاری قدرتمند در زمینه ترکیب نوشتن، ویرایش و حروف چینی با رنگ و تصاویر برای تولید خروجی نهایی پویا می باشد. QuarkXPress، رابط کاربری چند منظوره است که به شما کمک می کند تا متن ها را ترکیب کنید و تصاویر و رنگ را ویرایش نمایید. QuarkXPress به طور گسترده ای توسط مجلات، روزنامه ها، آژانس های تبلیغاتی، حروف چین ها، پرینتر ناشران شرکت ها، شرکت های طراحی، فروشگاه، ناشران کتاب ها و طراحان فرم استفاده می شود. همچنین توسط شرکت های تجاری نیز برای چاپ و نشر استفاده می گردد. مطالبی را بر حسب تخصص موجودتان درست کنید و محتوای چاپ شده تان را بر روی رسانه های مختلف به اشتراک بگذارید. برای این کار از ابزار ساخت برنامه های چندمنظوره فلش و وب، بدون نیاز به کدنویسی و یا انجام دادن کاری اضافی استفاده کنید.
متن های بسیار عالی ایجاد کنید و افکت هایی که می خواهید با استفاده از فن چاپ طراحان انجام دهید. از این نرم افزار آسان و در سطح حرفه ای در ساخت صفحاتتان استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 25 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Google Web Designer v1.0.0.924 - نرم افزار طراحی بنر های متحرک تبلیغاتی با تکنولوژی HTML5

 

گوگل به تازگی یک برنامه طراحی تبلیغاتی وب با نام گوگل Web Designer را عرضه کرده است. این شرکت می‌گوید این ابزار برای ساخت "طراحی با کیفیت حرفه‌ای" تبلیغات و کمپین‌ها با HTML5 بوده و برای همه، از طراحان حرفه‌ای گرفته تا افراد غیر‌حرفه‌ای در دسترس خواهد بود.
HTML5 به صورت گسترده به عنوان استانداردی که همه در محیط وب باید آن را به کار بندند استفاده می‌شو. در صورتی که بی‌اطلاع هستید، گوگل HTML5 را به عنوان "زبان جهانی برای ساخت محتوایی زیبا و کارآمد که می‌تواند روی کامپیوتر، تلفن هوشمند و تبلت اجرا شود" توصیف می‌کند. بنابراین این شرکت امیدوار است گوگل وب دیزاینر دسترسی به HTML5 را برای همه افراد در حوزه صنعت تبلیغات م
مکن سازد و توسعه‌دهندگان وب را به هدف "یکبار بساز، همه جا اجرا کن" نزدیک کند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 54
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 760
  • بازدید ماه : 1,372
  • بازدید سال : 8,649
  • بازدید کلی : 125,630