loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 37 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود KMPlayer v3.9.0.126 - نرم افزار پخش فايل های صوتی و تصويری

 

می دانید كه برای پخش فرمت های مختلف فایل های صوتی و تصویری همیشه یك مشكل وجود دارد و آن اینكه گاهی نرم افزار شما از فرمتی پشتیبانی نمی كند و یا اینكه نصبش فضای زیادی را اشغال می كند و بسیاری از مشكلات دیگر كه حتماً تا حالا با آنها برخورد داشته اید.
اما نرم افزار كوچك و قدرتمند و در عین حال رایگان KMPlayer می تواند بسیاری از فایل های صوتی و تصویری مانند VCD, DVD, AVI, MKV, Ogg, OGM, 3GP, MPEG-1/2/4, WMV, RealMedia, QuickTime و فرمت های دیگر را پخش كند.

HASAN.SJ بازدید : 30 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows Media Player v11.0.5721.5262 Final - نسخه ی نهایی ویندوز مدیا پلیر 11

 

Windows Media Player پلیر قدرتمندی است كه از سوی شركت مايكروسافت منتشر شد. این برنامه بر روی ویندوز های ویستا و جدیدتر به صورت پیش فرض نصب می باشد و می توانید از آن برای پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری استفاده کنید. این پلیر در بین بسیاری از کاربران کامپیوتر محبوبیت دارد و برای پخش بعضی از شبکه های تلویزیونی Online مورد نیاز است.

HASAN.SJ بازدید : 70 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Media Player Classic - Home Cinema v1.7.6 + Black Edition v1.4.3 x86/x64 - نرم افزار پخش انواع فرمت های صوتی و تصویری

 

Media Player Classicنرم افزار قدرتمند و رایگانی است که برای تماشای فیلم با پشتیبانی از تمامی فرمت های رایج، طراحی شده است. در حقیقت با استفاده از این نرم افزار می توانید بسیاری از فرمت های فایل های صوتی و تصویری را بدون نیاز به نصب کدک های خارجی، مشاهده کنید. هم چنین در صورتی که برنامه نتواند با جستجو در منبع عظیم کدک ها و فرمت های ویدیویی و صوتی خود، فایل مورد نظر شما را پخش کند، در صورتی که تماس شما با اینترنت برقرار باشد، می تواند در منابع عظیم اینترنتی خود به دنبال کدک مورد نظر گذشته و پس از یافتن و نصب خودکار (آن هم با سرعت بالا)، آن فایل را برای شما نمایش  دهد. این قابلیت در مواقعی که شما در اینترنت می خواهید یک فایل را به صورت مستقیم  تماشا نمایید بسیار مفید می باشد زیرا این برنامه می تواند به عنوان پلیر پیش فرض در  مرورگر نیز استفاده شود. از جمله قابلیت های کلیدی این پلیر فوق العاده می توان به پخش DVD، امکان کار با مانیتور دوم، سازگار با جدیدترین نسل های کارت گرافیک دنیا، توانایی رمزگشایی فرمت های محبوب H.264، پشتیبانی از انواع فرمت های زیرنویس، پشتیبانی از چندین زبان، محیط کاربری ساده و زیبا و ... اشاره کرد.

HASAN.SJ بازدید : 47 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود K-Lite Mega Codec Packs v10.6.0 x86/x64 - کامل ترین نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

 

حتماً برای شما نیز پیش آمده که پس از دانلودفیلم و یا کلیپ تصویری از اینترنت، Player های موجود در سیستم قادر به پخش کردن آن کلیپ نبوده و یا به صورت ناقص آن را پخش می کنند (مثلاً صدای کلیپ پخش می شود ولی تصویری آن نمایش داده نمی شود! ) این مشکل به خاطر نصب نبودن Codec مناسب برای پخش این کلیپ های تصویری بر روی ویندوز شما می باشد.
امّا Codec چیست؟ كلمه Codec به معنای COmpressor/DECompressor (فشرده ساز / باز كننده فشردگی) است: یعنی یك روتین
نرم افزاری كه ویدئوی خام آماده ذخیره سازی را فشرده كرده و سپس آن را جهت اجرا بر روی كامپیوتر از فشردگی خارج می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 26 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.07700 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.02800 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 40 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Conceiva Mezzmo v4.0.3.0 - نرم افزار مدیا سرور برای دستگاه های DLNA

 

احتمالا اگر محصولات جدیدی در یکی دو سال اخیر خریداری کرده اید نظیر تلوزیون، تبلت، رسیور، تلفن همراه و غیره با عبارت پشتیبانی از DLNA رو به رو شده اید؟ حال سوال این است که DLNA چیست؟ DLNA مخفف Digital Living Network Alliance است که ترجمه کلمه به کلمه فارسی آن می‌شود "اتحادیه شبکه زندگی دیجیتالی". در واقع DLNA استانداردی است که توسط تولیدکنندگان لوازم الکترونیکی استفاده می‌شود تا برای لوازم الکترونیکی موجود در یک خانه، امکان به اشتراک گذاری محتویات رسانه‌ای دیجیتالی (مانند فیلم، عکس و موسیقی) در یک شبکه خانگی بوجود آید به طوری که مشکلی در هماهنگی در پخش و اجرای انواع فایل‌ها در دستگاه‌های مختلف وجود نداشته باشد. Digital Living Network Alliance استانداردی برای ارتباط بین دستگاههای دیجیتال با مصرف خانگی روی بستر شبکه‌های تحت آی پی است. امروزه محصولاتی چون لپ تاپ، گوشی‌های تلفن همراه، تلویزیون، دستگاههای پخش صوتی، گیرنده‌های ماهواره‌ای، گیم کنسول ها و ... تحت این استاندارد قرار دارند.
Mezzmo با امکانات ترین سرور مدیا برای دستگاه های DLNA می باشد. هیچ مدیا سرور DLNA به اندازه ای که این
نرم افزار به شما امکانات می دهد، برای شما کارایی ندارد. این نرم افزار را بر روی کامپیوتر شخصی خود نصب کنید و سپس با استفاده از دستگاه DLNA دار خود، با لذت به تماشای فیلم، شنیدن موسیقی و مرور عکس های خود بپردازید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا تمامی عکس ها، ویدئوها و آهنگ های خود را بر روی تلویزیون و یا گیم کنسول خود مشاهده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 62 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود نرم افزار رسانه تلویزیون اینترنتی ایران گیت - Irangate IPTV

 

رسانه (تلویزیون) اینترنتی چیست؟
در روزگار ما رسانه های صوتی و تصویری یکی از پر طرفدارترین و در عین حال مهیج ترین سرگرمی ها به شمار می روند. همه ما در طول شبانه روز چندین ساعت از وقت خود را صرف تماشای تلویزیون و یا گوش دادن به رسانه می کنیم.
امروزه با پیشرفت و گسترش
شبکه های ارتباطی دیگر لازم نیست فقط و فقط در خانه به برنامه های صوتی و تصویری دلخواه خود دسترسی داشته باشید.
با سرویس رسانه اینترنتی می توانید در هر زمان و هر
مکانی مانند محل کار، مترو، خیابان با دسترسی به اینترنت به این رسانه بسیار جذاب و پرطرفدار متصل شوید و برنامه های زنده تلویزیونی، ویدئوی و رادیویی مورد علاقه خود را شنیده و تماشا کنید.

رسانه اینترنتی  مجهز به پیشرفته ترین تکنولوژی ها از جمله Adaptive bit rate switching می باشد که به شما این امکان را می دهد که بتوانید از تماشای تصاویر ویدیویی با کیفیت، بر روی بستر های گوناگون ارتباطی از جمله 3G،WiMAX،ADSL و حتی Edge لذت ببرید.

HASAN.SJ بازدید : 100 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Wondershare DreamStream v1.6.0.2 - نرم افزار پخش فیلم از رایانه بر روی تلویزیون

 

اگر با کامپیوتر و به خصوص اینترنت سروکار داشته باشید به احتمال زیاد لغت Stream به گوشتان خورده است. تا به حال به این موضوع دقت کرده اید که برای گوش کردن یک فایل mp3 آن را روی کامپیوتر یا mp3player خود کپی می کنید و سپس آن را پخش می کنید. اما هنگامی که به رادیوی اینترنتی گوش می کنید مجبور نیستید که اول تمام رادیو را روی کامپیوتر خود کپی کنید و سپس آن را گوش کنید. اطلاعات همان طور که به کامپیوتر شما می رسند فورا اجرا می شوند. این باعث می شود که شما بتوانید به صورت آنلاین صوت و ویدئو را تماشا کنید. به این کار Streaming می گویند. دستگاه های پخش کننده ی صوتی و تصویری زیادی از Stream برای پخش صوت و تصویر استفاده می کنند و ممکن است که با این لغت زیاد برخورد کنید. برای مثال تلویزیونی که قادر است یک فیلم را به صورت بی سیم و با Stream از کامپیوتر شما دریافت کند و آنرا پخش کند. Wondershare DreamStream نرم افزاری برای Stream و پخش فیلم های HD از رایانه به تلویزیون است. شما می توانید با استفاده از این نرم افزار فوق العاده تمامی فایل های چند رسانه ای با کیفیت های مختلف را از رایانه شخصی خود، مستقیما بر روی تلویزیون پخش کنید.

HASAN.SJ بازدید : 23 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink PowerDVD Ultra v14.0.4028.58 - نرم افزار نمایش با کیفیت فیلم های ویدئویی

 

با پیشرفت تکنولوژی و ازدیاد CD ها و علاقه افراد برای مشاهده این CD ها نرم افزارهای مختلفی جهت نمایش فایل های صوتی و تصویری که بتواند نیازهای شما را در هر جهت بر آورده سازد به بازار آمده است. نرم افزار PowerDVD Ultra محصول شرکت Cyberlink كه علاوه بر ایجاد محیطی شاد و سرگرم كننده قویترین نرم افزار جهت نمایش فایل های ویدئویی شما با بهترین كیفیت و شفافیت می باشد.
CyberLink PowerDVD آخرین حلقه از چرخه تکاملی تحسین برانگیزترین ابزار اجرای DVD و خالق حد غایت در سرگرمی و لذت به هنگام اجرای فایل های تصویری و صوتی می باشد. این نرم افزار با بهره گیری از تعداد زیادی کنترل كننده قابل تنظیم برای Audio/Video برای ارائه بهترین كیفیت پخش، ارائه شده است.

قابلیت پیشتیبانی از تمامی فرم های صوت و تصویر، 8 کانال خروجی صدا در سینمای خانگی، و صدای فراگیر Surround با قدرت شبیه سازی واقعی، Power DVD را تبدیل به غول ترین Player در میان طرفداران DVD کرده است، با CyberLink Power DVD به عنوان Player بی همتای فیلم های High Definition از تماشای فیلم ها نهایت لذت را خواهیدبرد.

HASAN.SJ بازدید : 19 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Zoom Player FLEX v8.6.1 + MAX v9.0.1 - نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی و تصویری

 

Zoom Playerنرم افزاری قدرتمند جهت پخش فایل های صوتی و نمایش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که نحوه کار با آن بسیار ساده و انعطاف پذیر باشد. Zoom Player در دو حالت کار می کند: حالت اول فقط مخصوص پخش فایل های صوتی می باشد و حالت دوم مخصوص پخش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار با قابلیت های ویژه خود می تواند جانشین مناسبی برای نرم افزارهای مشابه خود باشد. Zoom Player توانایی خاصی در پخش و بزرگ نمایی تصاویر ویدیوئی بدون افت کیفیت دارد.
این نرم افزار تقریباً از تمامی فورمت های رایج صوتی و تصویری پشتیبانی می کند:
AVI, Matroska (MKV), QuickTime (MOV), Cellphone 3GPP (3GP), Flash (SWF), RealMedia (RA/RM/RMVB/RAM), Windows Media Format (ASF/WMV/WMA including DRM with WMV Professional version), OGG Movie (OGM), MPEG1 (MPG/VCD), MPEG2 (MPG/SVCD/VOB), MPEG4 (DIVX/XVID/ISO), VP3-VP6, MPEG Layer 3 (MP3), Vorbis Audio (OGG), Dolby Digital (AC3), Advanced Audio Coding (AAC), MusePack Audio (MPC), FLAC Audio (FLAC), OptimFROG Audio, Monkey Audio (APE), Wave Audio (WAV), CD-Audio

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 95
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 801
  • بازدید ماه : 1,413
  • بازدید سال : 8,690
  • بازدید کلی : 125,671