loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 35 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MediaMonkey Gold v4.0.0.1424 - نرم افزار مدیریت و پخش فایل های مالتی مدیا

 

مدیریت و پخش انواع فایل های مالتی مدیا خود را به دست این ابزار قدرتمند بسپارید تا خیالتان از هر لحاظی راحت باشد . نرم افزار MediaMonky ابزاری در زمینه پخش و مدیریت فایل های صوتی به شمار می رود که با داشتن قابلیت های متعدد شما را برای داشتن یک مجموعه فایل های صوتی کمک می کند. این نرم افزار با رابط های کاربری زیبا اما در عین حال ساده می تواند نیاز های هریک از افراد از مبتدی گرفته تا حرفه ای را برآورده سازد .
نرم افزار MediaMonky با پشتیبانی از اکثر فرمت های صوتی می تواند با بهترین کیفیت ممکن صداها را برای کاربران به حرف در آورد.

HASAN.SJ بازدید : 26 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود GOM Player v2.1.33 Build 5071 - نرم افزار پخش فایل های صوتی و تصویری

 

برنامه های بسیاری برای پخش موسیقی و ویدئو بر روی PC وجود دارد که هرکس بر اساس توقعی که از یک برنامه پخش کننده دارد، یک برنامه را بنا به سلیقه خود انتخاب کرده و استفاده می کند. معمولا اکثر برنامه های از این دست امکاناتی را ارائه می دهند که نیاز اکثر کاربران مبتدی و بعضا متوسط را برآورده می سازد، اما وقتی صحبت از امکانات پیشرفته در کنار سهل الوصول بودن آن ها و همچنین حفظ سادگی رابط کاربری به میان می آید، برنامه های کمی در عرصه رقابت باقی می مانند.
نرم افزار GOM Player یکی از این برنامه هاست که قصد دارد طیف وسیعی از کاربران از مبتدی تا حرفه ای را پوشش دهد. این پخش کننده سبک وزن تقریبا اکثر فرمت های رایج فایل های صوتی و ویدئویی را تحت پوشش قرار می دهد، بدون اینکه کاربر نگران نصب چندین برنامه برای پخش هر یک از فرمت ها باشند.

HASAN.SJ بازدید : 32 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Spider Player Pro v2.5.0 - نرم افزار پخش کننده ی فایل های صوتی

 

Spider Player Pro نسخه ی کامل از مجموعه نرم افزار های پخش کننده ی فایل های صوتی با پشتیبانی از پخش تمامی فرمت های مهم صوتی نظیر MP3 ،AAC ،WMA ،OGG ،FLAC و ... می باشد. این نرم افزار از نظر سرعت اجرا بسیار بالا می باشد و منابع کمی از سیستم شما را اشغال می کند. به کمک این نرم افزار شما توانایی هایی چون تبدیل کردن، استفاده از رادیو های اینترنتی، ریپ کردن سی دی و ... خواهید داشت و این نرم افزار در عین کوچک بودن بسیار ساده و حرفه ای می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 31 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود RealPlayer SP Gold v1.1.5 build 12.0.0.879 - نرم افزار پخش و ضبط رسانه های صوتی و تصویری آنلاین

 

RealPlayer قدیمی ترین نرم افزار پلیر تحت وب در زمینه پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنچه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیک هایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیک های جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیت های سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایل های چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید. نگه داری تمامی کلیپ های مدیا دیجیتالی خود بصورت سازمان یافته در یک مکان، امکان ذخیره ترک های سی دی های صوتی تنها با یک کلیک، قابلیت توقف لحظه ای و باز گرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به سی دی ها و قطعات قابل حمل بصورت کارآمد، لذت بردن از پخش شفاف و روان و با استفاده از چندین کانال، و پشتیبانی از صدای فراگیر ازقابلیت های این نرم افزار می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 29 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Haihaisoft Universal Player v1.5.3.0 - نرم افزار پخش فایل صوتی و تصویری

 

نرم افزار Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل 3 نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید. Universal Player بیش از 400 فرمت WMV(Windows Media Video) ،WMA(Windows Media Audio) ،ASF ،WMS ،DVD ،VCD ،SVCD ،MOV ،RM ،RMVB ،AVI ،MPEG ،WMV ،3GP،FLV ،SWF ،MP3 ،AMR ،M4A  ACC ،OGG ،MIDI ،GIF ،JPEG را پشتیبانی می کند. این نرم افزار با متصل شدن به Internet Explorer می تواند فایل های صوتی و ویدئویی آنلاین را اجرا کند همچنین می تواند ویدئوهای آنلاین محافظت شده را اجرا نماید.

HASAN.SJ بازدید : 29 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Zune v2.5 - جایگزینی مناسب برای Media Center رقیبی برای iTunes

 

نرم افزار Zune یکی از برنامه های قوی در جهت پخش فیلم و آهنگ و نمایش عکس می باشد. اگر شما با برنامه Media Center در ویندوز ایکس پی/ویستا کار کرده باشید. از قابلیت های خیره کننده آن نرم افزار آگاه هستید. نرم افزار Zune نیز مانند برنامه مدیا سنتر است و جایگزین مناسبی برای این برنامه می باشد هر چند که ویندوز شما ویستا نباشد.
البته این نرم افزار مخصوص دستگاه Zune - که یک Mp4 player ساخت شرکت مایکروسافت و رقیبی برای iPod است! می باشد - توسط مایکروسافت عرضه می شود و قابلیت اتصال به انواع دوربین ها Mp4 player ها و Flash Memory ها را دارد و برنامه مناسبی نیز برای سازماندهی فایل های صوتی تصویری و
گرافیکی می باشد. از قابلیت های جالب این نرم افزار این است که کاربر را قادر می سازد تا در عین مشاهده تصاویر یا فیلم به آهنگ نیز گوش دهد! یعنی با انتخاب کاربر آهنگ در قسمت پایین محیط برنامه به حالت Minimize در می آید و کاربر می تواند به تماشای عکس یا فیلم بپردازد.
قسمت Now Playing این برنامه بطور هوشمندانه تصویر Album های موجود در Zune را به صورت tile به عنوان Background قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 33 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MusicMatch Jukebox Plus v10.00.4040 - نرم افزار پخش و مدیریت فایل های صوتی

 

MusicMatch Jukeboxنرم افزار بسیار قدرتمندی برای پیدا کردن و سرو سامان دادن به موسیقی های شما می باشد. به کمک این نرم افزار شما می توانید تمامی فایل های موزیک خود را به صورت دسته بندی شده در کتابخانه این برنامه ذخیره کنید و هر موقع که خواستید آز آنها استفاده کنید به راحتی موزیک مورد نظر را از میان انبوهی از فایل ها پیدا کنید.

HASAN.SJ بازدید : 22 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Replay Media Catcher v5.0.1.54 - نرم افزار ذخیره کلیپ های صوتی و تصویری آنلاین

 

چطور همه ی ویدئو ها و موزیک های آنلاین را دانلود کنیم؟
شاید خیلی ها نمی دانند که چطور می توانند ویدئو هایی که در
اینترنت می بینند که فقط برای مشاهده آنلاین هستند را دانلود کنند. با گسترش روز افزون اینترنت در میان مردم و همچنین ارتقاء سرعت اینترنت، بسیاری از شبکه ها و فایل های ویدئویی به وفور در دسترس کاربران بوده و همین باعث شده سایت های اشتراک فیلم مانند YouTube, MyVideo, ClipFish, Metacafe, sevenload, VideU, MySpace and GoogleVideo و ... تبدیل به بزرگترین و پربازدیدکننده ترین سایت های موجود شده که همین امر باعث شده بسیاری از افراد گاها خواستار ذخیره برخی از این ویدئو ها بوده که به صورت معمولی قادر به ذخیره آن ها نمی باشند.
Replay Media Catcher
نرم افزار مفید و قدرتمندی از شرکت Applian Technologies برای ضبط ویدئو ها و موزیک هایی است که به صورت آنلاین بر روی وب سایت ها قرار داده شده اند. با استفاده از این نرم افزار می توانید کلیپ های صوتی و تصویری آنلاین را از میلیون ها سایت مختلف ضبط و ذخیره سازی کنید. همچنین  کلیپ های در حال پخش را می توان در هنگام ذخیره سازی به هر یک از فرمت های رایج تبدیل نمود. با استفاده از این برنامه به راحتی می توانید ویدیوها و موزیک ها را تنها با وارد کردن لینک و سپس با زدن کلید استارت، دانلود کنید و تمامی ویدیوها و موزیک ها را بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید.

HASAN.SJ بازدید : 153 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.10200 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.05600 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 33 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pinnacle Studio Ultimate v17.6 + Bonus + Standard Content‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‏‏ - نرم افزار ویرایش و تدوین حرفه ای

 

استفاده از دوربین های فیلم برداری دیجیتالی امروزه در میان افرادی که از سیستم های کامپیوتری استفاده می کنند بسیار رایج می باشد. قابلیت تبدیل تصاویر به و کیفیت بالا در نوع فیلم برداری این دوربین ها موجب شده تا کاربران بسیاری از برای ثبت لحظه های زندگی خود از این نوع دوربین ها استفاده نمایند. انتقال تصاویر از این دوربین ها بر روی سیستم های کامپیوتری معمولا به کمکنرم افزارهای مختلفی که به همراه این دوربین ها ارائه می شود امکان پذیر می باشد. بسیاری از افرادی که در استفاده از نوع دوربین ها فعالیت می کنند برای انجام امور ویرایش تصاویر و یا کار حرفه ای بر روی آن ها از نرم افزارهای کمک بهره می برند. بسیاری از نرم افزارها را می توان مشاهده نمود که نیاز کاربران را برای انجام عملیات ویرایشی تصاویر رفع می کنند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 65
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 771
  • بازدید ماه : 1,383
  • بازدید سال : 8,660
  • بازدید کلی : 125,641