loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 75 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Symantec Endpoint Protection v12.1.3001.165 + Small Business Edition v12.1.1000.157 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس و فایروال سیمانتک

 

امروزه بسیاری از شرکت های نرم افزاری با توجه به نیاز کاربران در زمینه های مختلف امنیتی و نیاز به ابزارهای گوناگون به منظور برقراری امنیت در سیستم ها، اقدام به تولید مجموعه های نرم افزاری می نمایند که در آن ها ابزارهای مختلف امنیتی گردآوری شده اند و کاربران در این نرم افزارها در واقع با یک مرکز کنترل امنیتی برای سیستم های خود سر و کار دارند. چنین ابزارهایی را معمولا شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی در غالب نام های مختلفی ارائه می کنند.

Symantec Endpoint Protection نام یک مجموعه کامل امنیتی می باشد که توسط کمپانی بزرگ Symantec تولید شده است که از محصولات معروف این کمپانی در گذشته می توان به نرم افزار ضد ویروس Norton و بسته امنیتی Norton 360 اشاره نمود. این مجموعه امنیتی از ابزارهای مختلفی برای برقراری امنیت و حفظ ثبات در سیستم تشکیل شده است. ابزارهایی نظیر برنامه ضد ویروس، نابود کننده برنامه های جاسوسی، ابزار برقراری امنیت و حفاظت از شبکه و ... . این نرم افزار قدرتمند با جمع آوری تمام ابزارهای مورد نیاز برای حفاظت از سیستم به کاربران توانایی برقرار نمودن امنیت مناسب را می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 27 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Offline Update 2014-08-23‏ - آپدیت آفلاین محصولات کاسپرسکی

 

دریافت آپدیت آفلاین کاسپرسکی آنتی ویروس و کاسپرسکی اینترنت سکیوریتی

روش انجام تنظیمات جهت استفاده از آپدیت کسپراسکی:
1- ابتدا فایل را از حالت فشرده خارج کنید.
2- به داخل فولدر باز شده بروید و فولدر Update را در مسیر دلخواه خود مانند درایو D کپی کنید.
3- در
نرم افزار Internet Security یا Anti-Virus بر روی Settings کلیک کنید. به سربرگ سوم یعنی Update Center بروید. بر روی Update Settings کلیک کنید. در قسمت Update Source بر روی Settings کلیک کنید.
4- بر روی Add کلیک کنید و فولدر Update را از داخل درایو D انتخاب و OK کنید. در لیست اضافه می شود. گزینه Kaspersky lab update servers را از حالت انتخاب خارج کنید و OK را بزنید. دوباره OK را بزنید.
5- به قسمت Update در برنامه بروید و بر روی Run Update کلیک کنید.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky AntiVirus / Kaspersky Internet Security 2013 v13.0.1.4190 (g) - آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپرسکی 2013

 

محصولات عرضه شده توسط گروه کاسپرسکی که یکی از مشهورترین تولید کننده های نرم افزارهای امنیتی است، در بین کاربران رایانه بسیار پر طرفدار می باشد. به تازگی نسخه نهایی آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی این شرکت روسی عرضه شده است. در نرم افزار های Kaspersky Internet Security 2013 و 2013 Kaspersky AntiVirus ابزارهای مختلف بسیاری برای برقراری امنیت کاربران محیا شده است.
در این نسخه از نرم افزار تنظیمات پیشرفته ای برای ایجاد یک محیط امن برای کودکان لحاظ شده است. قابلیت هایی چون سیستم ضد روتکیت، تشخیص و اعلان تروجان هایی مانند Magic lantern، جلوگیری از ورود به سایت های ویروسی، پاکسازی پیشرفته قسمت های مختلف
ویندوز، چک کردن برنامه های Startup، شناسایی انواع نرم افزار جاسوسی، امکان ساخت دیسک نجات، مقابله پر قدرت در برابر Viurs ها، Trojan ها، Malware ها و Worm ها و .... تنها بخشی از امکانات متعدد این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Forefront Threat Management Gateway 2010 Enterprise x64 + SP1 + Update 1 + SP2 + Update 1 - نرم افزار مدیریت و نظارت بر شبکه

 

Microsoft Forefront Threat Management Gatewayنرم افزاری جامع و قابل اعتماد در زمینه مدیریت و حفاظت از شبکه در شبکه هایی است که ادمین های آن ها از ویندوز سرورهای مایکروسافت استفاده می کنند. در واقع این نرم افزار نسخه جدید MS ISA Server می باشد و از ادغام بخش های مختلفی که هر یک به تنهایی ساختار خاصی را دارا هستند، به وجود آمده است تا در یک مجموعه واحد و منسجم یک راهکار کامل امنیتی را ایجاد کند. امکانات و قابلیت های مفیدی نظیر دیواره آتش (Firewall)، امکان انجام فیلترینگ در تمام لایه های هفت گانه شبکه، مسیریابی، ایجاد تعادل بار در شبکه (NLB)، پشتیبانی از شبکه های خصوصی مجازی (VPN)، نهان سازی اطلاعات (Cache)، پراکسی (Proxy)، ثبت عملکرد کاربران و گزارش آن، اعمال سیاست های مدیریتی در خصوص دسترسی کاربران به اینترنت (بر اساس نام های کاربری و گروه های موجود در دامین، نوع محتوی، میزان پهنای باند مصرفی، زمان دسترسی و ...)، مشاهده و ثبت وقایع و ... را در اختیار مدیران شبکه قرار می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 23 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Internet Security 2012 v12.0.0.374 - نرم افزار اینترنت سکوریتی کاسپرسکی

 

Kaspersky Internet Securityنرم افزار همه جانبه حفاظت کامپیوتر شما در برابر حملات اینترنتی، آلودگی به ویروس ها، حملات هکرها، جاسوس افزارها، اسپم ها و برنامه های تبلیغاتی می باشد. امروزه با گسترش استفاده از اینترنت و افزایش حملات اینترنتی برای سو استفاده از اطلاعات شخصی افراد، نصب یک برنامه حفاظتی برای جلوگیری از این گونه حملات بیش از پیش ضروری به نظر میرسد. کاسپر سکی با بهره گیری از آخرین تکنولوژی امنیتی، سیستم شما را در مقابل انواع ویروس ها، هکرها و برنامه های مخرب محافظت میکند. این نرم افزار که ساخت یک شرکت روسی می باشد که در میان کاربران ایرانی محبوبیت خاصی پیدا کرده است.

HASAN.SJ بازدید : 40 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TrustPort Total Protection 2012 v12.0.0.4828 - نرم افزار امنیتی قدرتمند در برابر ویروس ها و هکر ها

 

امروزه یکی از نگرانی های همیشگی کاربران کامپیوتر حمله تروجان ها و دیگر نرم افزار های جاسوسی و دسترسی سایر افراد به فایل های شخصی آن ها می باشد.
TrustPort Total Protection نرم افزار امنیتی است که حفاظت جامعی از سیستم شما در برابر نرم افزار های مخرب و تهدید های آنلاین فراهم می آورد. و می تواند با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزار های جاسوسی در تمام نقاط سیستم از ورود هکرها به سیستم شما جلوگیری کند. این نرم افزار با اسکن دقیق و سریع تمامی فایل های دریافتی از
اینترنت و حتی ایمیل های شما از نفوذ هر گونه فایل مخربی به سیستم شما جلوگیری می کند. و از دیگر قابلیت های کلیدی این نرم افزار استفاده ی بسیار اندک از CPU است، که منجر به پایین نیامدن سرعت سیستم می گردد.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira Premium Security Suite v10.2.0.668 - نرم افزار حفاظتی آویرا

 

مبارزه با ویروس های کامپیوتری امروزه به عنوان یکی از مهمترین اصول در مدیریت و نگهداری از سیستم ها محسوب می شود. هر ساله سیستم های کامپیوتری زیادی بر اثر مشکلات و اختلالات ناشی از ویروس ها دچار ضررهای مختلف می شوند. نرم افزارهای مختلفی را امروزه می توان به عنوان ابزارهای کاربردی در راه مبارزه با ویروس ها یافت که هریک از ابزارهای مختلفی برای حفاظت از سیستم ها استفاده می نمایند.
نرم افزارهایی که به Anti Virus مشهورند توسط تکنیک های نرم افزاری پیشرفته و نظارت همزمان به تمامی نقاط مختلف سیستم عامل از انتشار ویروس ها جلوگیری می کنند. نرم افزار های متعدد زیادی را می توان در این زمینه ساخت که هم دارای محبوبیت و شهرت بسیاری در این زمینه می باشند و هم به عنوان ابزارهای حرفه این کار محسوب می شوند.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ZoneAlarm Pro v10.0.243.000 - نرم افزار دیوار آتش زون آلارم

 

نرم افزار قدرتمند ZoneAlarm همان گونه که می دانیم یک دیواره ای آتش نفوذ ناپذیری را در مقابل گذرگاه های ورودی و خروجی سیستم شما ایجاد می کند که بدون اجازه کاربر هیچ نرم افزار و یا شخصی قابلیت رسوخ به منابع سیستمی شما را نداشته و نخواهد داشت. نرم افزار ZoneAlarm نوعی محافظ برای داده های مالی و شخصی شما در مقابل هکرها به حساب می آید. این برنامه می تواند اطلاعات محرمانه شما را از دنیای خارج مصون داشته و همچنین توانایی ردیابی حملات لحظه ای به حریم شخصی و نمایاندن محل تقریبی و دادن هویت و موقعیت هکر، از دیگر قابلیت های ZoneAlarm است. پس اگر به دنبال یک حفاظت زرهی هستید، ما ZoneAlarm Pro را به شما توصیه می کنیم.

HASAN.SJ بازدید : 36 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Outpost Security Suite Pro v7.5 - نرم افزار برقراری امنیت پایدار در سیستم

 

بسیاری از شرکت های نرم افزاری که در زمینه ساخت نرم افزارهای امنیتی فعالیت می کنند در میان محصولات خود برنامه هایی را نیز تولید می کنند که معمولاً به عنوان یک برنامه مدیریتی امنیتی محسوب شده و در واقع از چندین ابزار مختلف امنیتی دیگر تشکیل شده است. وجود چنین برنامه هایی و نصب آن ها بر روی سیستم عامل به کاربران برای برقراری امنیت بیشتر بر روی سیستم ها کمک می کند و بدین ترتیب کاربران کمتر دچار مشکلات امنیتی نظیر وجود برنامه های جاسوسی، حملات هکرها، ویروس ها و ... می شوند.

HASAN.SJ بازدید : 126 چهارشنبه 05 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Windows Worms Door Cleaner v1.4.1 - نرم افزار رفع مشکل Generic Host Process for Win32 Services

 

Windows Worms Door Cleaner برنامه ارائه شده از مایکروسافت است که کمک می کند تا مشکلات ناشی از برخی سرویس هایی از ویندوز xp را که بعضی از کرم ها (worms) آن ها را ایجاد می کنند، رفع نمایید. کاربرانی که از ویندوز ایکس پی سرویس پک ۲ استفاده می کنند حتماً با خطای  ویندوز XP با نام Generic Host Process for Win32 Services آشنا هستند. این مشکل از یک باگ در ویندوز xp سرویس پک ۲ ناشی می شود. از جمله اختلالاتی که این پیغام ایجاد می کند یکی نمایش ندادن اسامی فایل های ضمیمه شده به نامه های الکترونیکی است. البته ضمیمه هایی که نامشان بر اساس سیستم DBCS می باشد (Duble bytes character set) و یا نام فایل بیشتر از ۴۲ کاراکتر باشد و زمانی پیغام ظاهر می شود و این اختلال رخ می دهد که نامه الکترونیکی فرمت Rich text باشد. پس از نمایش این پنجره‌ی خطا و پس از گذشت چند ثانیه دریافت و ارسال اطلاعات از اینترنت قطع شده و برای لحظه کوتاهی نیز theme ویندوزتان به حالت کلاسیک تغییر یافته و مجددا به حالت قبل باز می گردد. در چنین مواقعی برای برقراری دوباره ارتباط اینترنتی ADSL تان راهی جز راه اندازی مجدد سیستم (Restart) ندارید. این پیغام مشکلی است که بیشتر کاربران ویندوز XP با آن دست به گریبان هستند.

Windows Worms Door Cleaner در حل این مشکل کمک به سزایی برای شما خواهد بود. قبل از نصب این نرم افزار ابتدا وصله امنیتی مایکروسافت (با نام WindowsXP-KB894391-x86-ENU.exe در پوشه 1 همراه فایل دانلود شده قرار دارد) را نصب نموده و سپس به نصب و اجرای Windows Worms Door Cleaner بپردازید، پس از اجرا در مکان هایی که دایره های قرمز رنگ می بینید بر روی دکمه های مربوط کلیک کنید و با کلیک بر روی دکمه yes پیغام نمایش داده شده را تایید کنید و در پایان کامپیوتر خود را Restart کنید تا دیگر با این پیغام مواجه نشوید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 76
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 782
  • بازدید ماه : 1,394
  • بازدید سال : 8,671
  • بازدید کلی : 125,652