loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TextAloud v3.0.64 - نرم افزار تبدیل متن به صدا

 

نرم افزار TextAloud، به کمک این برنامه قادرید هر متنی را به صدا تبدیل کرده و آن را به صورت یک فایل صوتی مانند MP3 در کامپیوتر و یا دستگاه MP3 Player خود گوش دهید. TextAloud از برجسته ترین برنامه های گفتاری است که قادر است صداهایی ویژه و مهیج (در چندین زبان مختلف) مانند ATT، Cepstral، NeoSpeech که از بهترین گفتارهای کامپیوتری به شمار می آیند را برای کامپیوتر تان فراهم کرده و در دسترستان قرار دهد.
TextAloud از تکنیک تلفیق یا ترکیب صدا برای تبدیل متن به گفتار استفاده می کند. این برنامه قادر است متن ها را از
ایمیل، صفحات وب، گزارش کارها و نظایر آن خوانده و با صدای رسا در کامپیوتر پخش کند. TextAloud همچنین قادر است آنچه را که به طور روزانه برای تان می خواند را با فرمت MP3 یا WMA ذخیره کند تا شما بتوانید آنرا به صورت یک پلی بک (مدیای قابل پخش) در PocketPC , iPod و در تلویزیون هایی که دارای گزینه Tivo's Home Media Option هستند گوش کنید.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ParsKhan v1.1 - نرم افزار پارس‌ خوان، خواننده متون فارسی

 

با گذشت زمان، بر حجم اطلاعات متنی افزوده می‌شود. روزانه میليون‌ها صفحه وب حاوی اطلاعات جدید بر روی اینترنت قرار می‌گیرد. بسیاری از کتاب‌ها به صورت دیجیتالی ارائه می‌شوند. ممکن است روزانه چندین ایمیل به دست شما برسد و همه این‌ها در حالی است که برای خواندن هر یک باید برای مدت طولانی از همه کارهای دیگر غافل شده و به صفحه نمایش خیره شوید و متون را بخوانید.
پارس‌خوان، متون دیجیتالی را به صدا تبدیل می کند و حاصل تلاش 45 روزه‌ی تیم
نرم افزاری آفتابگردان است، هدیه‌ای ارزشمند به پارسی‌زبانان.

HASAN.SJ بازدید : 43 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود 2nd Speech Center v4.15.10.120 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

2nd Speech Centerنرم افزاری است که متن نوشتاری شما را به گفتار تبدیل می کند و به شما اجازه می دهد تا آن را در فرمت فایل های صوتی MP3/WAVE ذخیره نمایید. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به جای اینکه از روی صفحه نمایش اسناد، ایمیل ها یا صفحات وب را بخوانید، متن مورد نظر را به برنامه داده و اقدام به تبدیل متن به گفتار نمایید سپس به آن ها  گوش دهید. به گفته سازندگان، این نرم افزار متن را با سرعتی در حدود دو برای نرم افزارهای دیگر به گفتار تبدیل می کند. ۲nd Speech Center از ده ها تن صدای مرد، زن و یا صدای روباتیک و بیش از 11 زبان پشتیبانی می کند.

 

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Text Speaker v3.17 - نرم افزار متن خوان

 

این نرم افزار قادر است تا هر متنی را با یک صدای طبیعی به صوت تبدیل کند. Text Speaker می تواند اسناد شما را با صدای بلند، واضح و مانند صدای یک انسان برایتان بخواند و یا آن ها را به فایل های MP3 تبدیل کند تا قادر به گوش دادن به آن ها در هرمکانی، باشید. Text Speaker از زبان های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، اسپانیایی، لهستانی و زبان رومانیایی پشتیبانی می کند. زمانی که کامپیوتر شما قادر به خواندن متن نمایش داده شده روی صفحه نمایش با صدای بلند باشد، به راحتی قادر به غلط گیری و کاهش اشتباهات تایپی خواهید بود.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود CrazyTalk v5 Pro - نرم افزار خلق تصاویر سخنگوی سه بعدی

 

به کمک این نرم افزار شما قادرید تصاویر و کاراکتر های سخنگو ایجاد نمایید و از این کاراکتر های و یا تصاویر سخنگو در فایل های ویدئویی شخصی، وب سایت ها (جهت ساخت بنرها و تبلیغات سخنگو)، تلفن همراه و یا در پروژه های خود به عنوان ارائه دهنده پروژه استفاده کنید. همچنین امکان ارسال پیام های صوتی خود به صورت انیمیشن در پست های الکترونیکی و یا در کارت های تبریک و ... را مهیا می سازد. برای انجام امور فوق کافیست یک عکس دیجیتالی را به همراه یک فایل صوتی (audio) وارد این نرم افزار نموده و با کمک ابزارهای جادویی این نرم افزار قادر به متحرک سازی تصویر خواهید بود. همچنین محیط نرم افزار طوری است که به راحتی می توانید حرکت لب و چشمان کاراکتر را با فایل صوتی هماهنگ نمایید. به کمک امکان مدیریتی که این نرم افزار در اختیارتان می گذارد قادر به هماهنگی میان مجموعه ای از تصاویر و پیام های صوتی نیز می باشید.

HASAN.SJ بازدید : 27 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TxtReaderXpress v4.3.4178 - نرم افزار خواندن متن تایپ شده و نوشتن گفته های شما

 

اگر می خواهید متن موجود در پرونده های WORD و فایل های Text, XPS, HTML, WEB PAGE, PDF, RTF برای شما خوانده شود می توانید از این نرم افزار کمک بگیرید! نرم افزار TxtReaderXpress یک برنامه کوچک است که به راحتی می تواند کلماتی که بیان می کنید را بنویسد و یا  کلمات و حروف تایپ شده را برایتان بخواند. این نرم افزار قابل استفاده برای تمامی کاربران وافراد بوده و قادر است متن تایپ شده را به فایل های صوتی تبدیل کند. همچنین TxtReaderXpress شامل کلید هایی برای Web Browser, Pdf Browser, XPS Browser, Text Editor در محیط خود می باشد. از ویژگی ها ی این برنامه می توان به تشخیص گفتار، امکان بررسی و حرکت آسان بین پو شه ها و دسترسی به یک دیکشنری سریع را نام برد که می تواند به عنوان یک ابزار آموزشی به شما در فرآیند یادگیری کمک کند.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Adobe Captivate v8.0 x86/x64 - نرم افزار ساخت آموزش های مجازی

 

Adobe Captivate از بهترین راه حل های صنعتی در زمینه ی ساخت پروژه های حرفه ای بدون نیاز به نوشتن کد می باشد. ترکیب دموهای نرم افزاری، مدل برنامه نویسی، تست و اسکریپت های پیچیده از طریق عناصر و مالتی مدیاهای فعل و انفعالی از این نرم افزار، محلی برای محتویات و ترکیب های مختلف ساخته است. واسط کاربری این نرم افزار برای دستیابی به نتیجه ی درست در مراحل کمتر و کوتاه تر طراحی شده است. به علاوه این محصول از فرمت های ویدئویی مختلفی مانند AVI ،MOV ،FLV ،MPEG پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 109 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود TechSmith Camtasia Studio v8.4.0 Build 1699 - نرم افزار فیلم برداری حرفه ای از صفحه نمایش

 

یکی از شایع ترین روش های ساخت محصولات آموزشی الکترونیک، مخصوصاً آموزش های الکترونیک نرم افزارهای کاربردی رایانه، استفاده از نرم افزاری حرفه ای جهت فیلم برداری از صفحه مانیتور و ثبت تمامی لحظات آموزش به صورت کاملا چندرسانه ای است. حال انتخاب نرم افزاری ساده و در عین قدرتمند و با کیفیت و قابلیت های بالا برای تهیه این آموزش های الکترونیک شرط اصلی موفقیت در این مسیر است.
شرکت نرم افزاری TechSmith یکی از مطرح ترین شرکت های نرم افزاری در زمینه ساخت نرم افزار های فیلم برداری و
عکس برداری این چنینی و با امکانات بسیار بالا برای کمپانی ها و شرکت های بزرگ و کوچک است که با دارا بودن دو محصول بسیار قدرتمند و گران قیمت به نام های SnagIt (مخصوص عکس برداری از مانیتور) و Camtasia Studio (مخصوص فیلم برداری از مانیتور) به شهرت بسیاری در دنیای نرم افزار دست یافته است.
Camtasia Studio راه حلی کامل و مطمئن برای خلق انواع فیلم های آموزشی
مالتی مدیاست که با امکانات بسیار و متنوعی که پیش روی کاربر در سه زمینه ضبط حرفه ای، ویرایش حرفه ای و انتشار حرفه ای می گذارد، وی را از هرگونه نرم افزار جانبی بی نیاز می سازد . به علاوه این نرم افزار در کنار قابلیت های متعدد ساخت آموزش های الکترونیک، قادر به خلق ازمون های الکترونیک و چندرسانه ای مفیدیست که بر اهمیت آن می افزاید.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود Snagit v12.0.0 Build 1001 - عکس و فیلم برداری پیشرفته از صفحه نمایش

 

ضبط و عكس برداری از صفحه‌ی مانیتور یكی از اركان بسیار مفید در ساخت آموزش‌های الكترونیک مخصوصاً آموزش‌های مرتبط با نرم افزارهای كاربردی است. در این روش كاربر از نزدیک با محیط كار آشنا می‌شود و همزمان هم به صورت عملی و هم تئوری آموزش داده می‌شود. حال وجود یک نرم افزار قدرتمند در این زمینه كارایی شما را در ساخت هر چه بهتر آموزش‌های الكترونیک كمک خواهد كرد.

 

HASAN.SJ بازدید : 141 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Snap v7.0.1 - نرم افزار تصویر برداری از محیط دسکتاپ

 

بسیاری از اوقات نیاز به عکس برداری از محیط دسکتاپ از طرفی و عدم کارایی کلید Print Screen در بسیاری از محیط ها باعث شده به دنبال ابزاری برای این کار باشیم البته برای مواقعی که نیاز به فیلم برداری از محیط دسکتاپ خود داریم نیز همین نیاز به شکل دیگری احساس می شود.
نرم افزار Ashampoo Snap ابزاری برای عکس برداری از صفحه نمایش با ابزارهای قدرتمندی برای ویرایش تصاویر می باشد. این نرم افزار کاربران را قادر می سازد تا از هر چیزی در Desktop عکسبرداری کرده مانند یک بخش یا تمام قسمت های یک نرم افزار، وب سایت ها و ... و در صورت لزوم آنرا ویرایش کنند. این نرم افزار همچنین دارای راهنمای محاوره ای می باشد که در تمامی مراحل عکسبرداری و کار با نرم افزار به کمک شما می آید.
نیاز به تصویر برداری و گرفتن عكس از محیط نرم افزارهای مختلف و كاری
ویندوز به صورت یك Screen Shot با كیفیت و گویا از جمله كارهای است كه ممكن است بارها و بارها برای شما پیش بیاید، برای تهیه ی آموزش های مختلف، برای نمایش محیط كار برنامه های خود به دیگران و بسیاری نیازهای دیگر ... . خود ویندوز این امكان عكس برداری را با استفاده از كلید Print Screen بر روی صفحه كلید مهیا كرده است و طبعا تصاویر گرفته شده توسط نرم افزار خود ویندوز كیفیت مطلوب و توانایی ویرایشی لازم را ندارد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 22
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 57
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 763
  • بازدید ماه : 1,375
  • بازدید سال : 8,652
  • بازدید کلی : 125,633