loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVD X Player v5.5 Professional - نرم افزار پخش کننده دی وی دی

 

DVD X Player Professional یک برنامه کاربردی سودمند با استفاده آسان است. این نرم افزار به شما کمک می کند که با نهایت سهولت DVD های خود را پخش کنید. این پلیر می تواند همه ی بخش های DVD روی هر درایو DVD را پخش کند حتی اگر شما تا 5 دفعه کد های آن بخش از DVD را تغییر داده باشید. به این ترتیب دیگر شما نیازی به هک درایو DVD که بسیار خطرناک می باشد نخواهید داشت. این نرم افزار دی وی دی پلیر قوی و آسانی است که همه ی توابع یک دی وی دی پلیر استاندارد را یکپارچه سازی می کند. این نرم افزار ویدئو های ممتاز و صدای با کیفیت را به صورت هم زمان با استفاده از توابع پیشرفته ای چون: e.g. record DVD, optional skins, playback image and DV, image capture and bookmark و ... فراهم خواهد کرد.

به علاوه این نرم افزار DIVX, MPEG4, RM, QuickTime, WMV, WMV-HD, MacroMedia Flash و فرمت های مدیای رایج اینترنتی را پشتیبانی  می کند. DVD X Player می تواند به صورت گسترده با سخت افزار سازگار شود و حتی بر روی سیستم های تحت ویندوز 98, 98SE, Me, 2000, XP نیز قابل اجرا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود jetVideo v8.0.1.100 VX - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

 

jetVideo ابزار مفیدی است که به هدف استفاده آسان طراحی گردیده است و شما می توانید با استفاده از یک ابزار شیک و زیبا به تماشای ویدئوهای خود بنشینید و حتی آنها را به فرمت های دلخواه خود تبدیل کنید.
jetVideo همچنین افکت های صدای خاصی دارد و نیز دارای ویژگی های زیرنویس است. این
نرم افزار توانایی پخش انواع مختلف فرمت های ویدئویی را دارا می باشد. و نیز به کنترلر از راه دور، آلارم، تایمر و Equalizer مجهز می باشد. همچنین در این نرم افزار پوسته های شیک و زیبایی برا ی سلیقه های مختلف موجود است.

HASAN.SJ بازدید : 50 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sh Persian Subtitle Fixer - نرم افزار حل مشکل زیرنویس های فارسی با فرمت SRT

 

تصور کنید فیلمی را دانلود کرده‌اید و به دنبال آن، زیرنویس فارسی مربوط به فیلم را نیز تهیه و دریافت می‌کنید اما هنگام مشاهده، همه چیز آن‌طور که انتظار دارید نیست! قطعا این اتفاق برای خیلی از شما پیش آمده که نمایش زیرنویس فایل‌های با فرمت SRT در سیستم‌تان همراه با مشکل بوده است.
دلیل این اتفاق به تنظیمات یونیکد و زبان موجود در سیستم عامل شما مربوط می‌شود و اصولا یکی از راه‌حل‌ها، فارسی کردن زبان کلی سیستم عامل نصب شده روی کامپیوتر کاربر است اما بنا به دلایلی م
مکن است نتوانید (و یا نخواهید) زبان سیستم خود را به فارسی تبدیل کنید.

بسیاری از راه حل هایی که برای این منظور استفاده می شوند، اصولا همگی دارای بیش از دو یا سه مرحله جهت دریافت خروجی نهایی هستند و در صورتی که بخواهید بیش از یک فایل زیرنویس را اصلاح کنید، باید زمان زیادی را صرف این کار نمایید. شاهین کاتبی، برنامه‌نویسی است که برای هر دو سیستم ویندوز و مک، برنامه کم‌حجم و کاربردی‌ Sh Persian Subtitle Fixer را تهیه کرده‌است تا تنها به وسیله کشیدن و رها کردن فایل در محیط برنامه، زیرنویس اصلاح شده خود را دریافت نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 28 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BS.Player Pro v2.57.1047 - نرم افزار پخش انواع فایل های صوتی و تصویری

 

برای پخش فایل های صوتی و تصویری امروزه بسیاری از نرم افزارهای پخش کننده را می توان یافت که به وسیله آن ها کاربران قادر به پخش و اجرای فایل های مختلف صوتی و تصویری در فرمت های گوناگون می باشند. بسیاری از این نرم افزارها تنها از فرمت های خاصی پشتیبانی می کنند و جهت اجرای دیگر فایل ها با فرمت های دیگر نمی توان از آن ها استفاده نمود. همچنین بسیاری از این نرم افزارها برای اجرای فایل های تصویری ای در آن ها از Codec ها استفاده شده است، نیاز به نصب نرم افزارهای جانبی مختلف دیگر مثل ابزارهای Codec را دارا می باشند. به عنوان مثال Windows Media Player سیستم عامل ویندوز در دسته این گونه نرم افزارها می باشد که نیاز به نصب برنامه های جانبی دارد.
BS.Player PRO محصول شرکت BS.Global نام نرم افزاری حرفه ای برای پخش انواع فایل های صوتی و تصویری است که به وسیله آن کاربران قادرند تا فرمت های مختلف صوتی و تصویری را اجرا نمایند. در این نرم افزار دیگر به نصب نرم افزارهای جانبی همانند Codec ها و دیگر ابزارها نیست و به راحتی می توان فایل تصویری مورد نظر را مشاهده نمود. همچنین این نرم افزار برای پخش دیسک هایی که بر روی سطح آن ها خدشه وارد شده است بسیار مناسب است و فایل های تصویری موجود بر روی این دیسک ها را با کیفیت مناسبتری نسبت به برنامه های مشابه نمایش می دهد. این نرم افزار با ا
مکاناتی که در اختیار کاربر قرار می دهد به عنوان ابزاری فراتر از یک پخش کننده عمل می کند.

HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Light Alloy v4.5 build 519 Final - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

 

Light Alloy با ظاهری بسیار جمع و جور و رابطه کاربری خوش دست خود توانسته است به یکی از نرم افزارهای پرطرفدار پخش فایل های ویدئویی تبدیل شود. این برنامه توانایی های بسیاری در زمینه پخش فایل های مالتی مدیا و مخصوصاً فایل های تصویری دارد. از قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از 10 زبان زنده دنیا، پوسته های زیبا، Plug in های متعدد، کنترل صدا و تصویر و رنگ ها و از همه جالبتر قابلیت تعریف کردن عملکرد کلید های موس در هنگام کار با این برنامه می باشد. این برنامه از فرمت های AVI ،MPEG ،DIVX ،MP3 ،WAV  پشتیبانی نموده و قابلییت پخش آنها را با کیفیت بسیار بالا دارا می باشد. از جمله کارایی های این برنامه می توان به پخش dvd ها با کیفیت قابل توجهی اشاره کرد.

HASAN.SJ بازدید : 48 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود RealPlayer SP Gold v1.1.5 build 12.0.0.879 - نرم افزار پخش و ضبط رسانه های صوتی و تصویری آنلاین

 

RealPlayer قدیمی ترین نرم افزار پلیر تحت وب در زمینه پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنچه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. این نرم افزاراین امکان را برای کاربران خود فراهم می آورد تا بتوانند موزیک هایی را که قابل پخش برروی بیش از ۱۰۰ وسیله پخش کننده قابل حمل مانند Apple iPod می باشند را دانلود نمایند. این نرم افزار تنها پخش کننده چندرسانه ای دیجیتال می باشد که شما برای یافتن و دانلود موزیک های جدید، پخش و مدیریت صوت و ویدئو کلیپ ها و استفاده کامل از مزیت های سرگرمی دیجیتال خود بدان نیاز دارید. RealPlayer به شما اجازه می دهد تا مجموعه فایل های چندرسانه ای خود را بهتر بتوانید مدیریت نمایید. نگه داری تمامی کلیپ های مدیا دیجیتالی خود بصورت سازمان یافته در یک مکان، امکان ذخیره ترک های سی دی های صوتی تنها با یک کلیک، قابلیت توقف لحظه ای و باز گرداندن مدیاهای پخش زنده، انتقال موزیک به سی دی ها و قطعات قابل حمل بصورت کارآمد، لذت بردن از پخش شفاف و روان و با استفاده از چندین کانال، و پشتیبانی از صدای فراگیر ازقابلیت های این نرم افزار می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BlazeDVD Professional v6.0.0.0 - نرم افزار پخش فیلم های دی وی دی

امروزه نرم افزارهای بسیاری در زمینه پخش فیلم و تصویر وجود دارند. پخش این تصاویر با توجه به نوع ساختار این تصاویر توسط نرم افزارهای مختص به این امر که به DVD Player های شهرت دارند انجام می شود و به کمک آن ها دیگر مشکلاتی در هنگام مشاهده تصاویر دیده نمی شود.
نرم افزار BlazeDVD ابزاری قدرتمند جهت پخش فیلم های دی وی دی می باشد. این نرم افزار به آسانی فیلم ها را با کیفیت بالا پخش می کند. قابلیت پشتیبانی از فرمت های تصویری MP4 ،3GP ،3GP2 ،AVI ،MPEG ،DIVx پشتیبانی از
ویندوز۹۸،Me ،2000 ،XP ،Vista، قابلیت استفاده از ابزارهای تنظیم صدا و تصویر حرفه ای، قابلیت استخراج صدای DVD و ذخیره سازی به صورت mp3 و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد. این نرم افزار محصولی از شرکت  BlazeVideo می باشد.

 

HASAN.SJ بازدید : 33 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Haihaisoft Universal Player v1.5.3.0 - نرم افزار پخش فایل صوتی و تصویری

 

نرم افزار Haihaisoft Universal Player پخش کننده رسانه قدرتمند که تمام فرمت های دیجیتالی را پشتیبانی می کند. همچنین فایل های پشتیبانی شده توسط DRM-X را پخش می کند. این نرم افزار با Windows Media Player ،Real Player ،Adobe Flash Player ،Apple QuickTime Player ،PowerDVD ،Flash Video (FLV) Player ،Internet Explorer برابری می کند. این نرم افزار شامل 3 نوع پوسته می باشد که می توانید به دلخواه هر یک از آنها را انتخاب نمایید. همچنین می توانید خودتان برای پخش کننده پوسته طراحی نمایید. Universal Player بیش از 400 فرمت WMV(Windows Media Video) ،WMA(Windows Media Audio) ،ASF ،WMS ،DVD ،VCD ،SVCD ،MOV ،RM ،RMVB ،AVI ،MPEG ،WMV ،3GP،FLV ،SWF ،MP3 ،AMR ،M4A  ACC ،OGG ،MIDI ،GIF ،JPEG را پشتیبانی می کند. این نرم افزار با متصل شدن به Internet Explorer می تواند فایل های صوتی و ویدئویی آنلاین را اجرا کند همچنین می تواند ویدئوهای آنلاین محافظت شده را اجرا نماید.

HASAN.SJ بازدید : 37 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Elecard MPEG Player v5.5 Build 81224 - نرم افزار پخش کننده قدرتمند فرمت های مختلف صوتی و تصویری

 

 

نمایش فیلم های DVD با کیفیت فوق العاده بالا لذتی دوچندان را برای شما به ارمغان می آورد.
Elecard MPEG Player محصول شرکت Elecard است.
نرم افزاری است بسیار کوچک و کم حجم در حالی که قابلیت های فراوانی دارد. یك نرم افزار منحصر به فرد كه با استفاده از آخرین فن آوری های فشرده سازی ویدیویی و صوتی، قادر است فیلم های فشرده ی ویدیویی از جمله MPEG1، MPEG2 MPEG4 SP/ASP، H.264/AVC, 3GP را با بالاترین كیفیت صوتی و تصویری پخش نماید. هر چند ممكن است از نرم افزارهای متعددی برای پخش فیلم های خود استفاده كرده باشید، اما مطمئن باشید كه تجربه ی پخش فیلم با این نرم افزار، چیز دیگری است و علاوه بر این ها نیز از فایل های AVI، WAV MP3 ، MOV و ... نیز پشتیبانی می نماید. پخش کننده ای بسیار مناسب است که با بهترین کیفیت ممکن فیلم ها و در کل فایل های ویدویی کاربران را به نمایش در می آورد. نه تنها از CPU بلکه از تمامی سخت افزار های موجود در رایانه کمترین فضای ممکن را اشغال می کند که همین عامل یکی از برتری های این پلیر محسوب می شود. این پلیر علاوه بر فرمت های بالا دیگر فرمت های رایج را اجرا کرده و فایل های ویدویی با این فرمت ها را به حرکت وامی دارد .
نمایش فیلم های DVD که با کیفیت فوق العاده بالا لذتی دوچندان را برای شما به ارمغان می آورد.

HASAN.SJ بازدید : 33 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود FantasyDVD Player Platinum v9.5.5 - نرم افزار مشاهده فرمت DVD با بهترین کیفیت ممکن

 

اگر خواهان تماشای فیلم های دی وی دی با کیفیتی متفاوت و امکانات حرفه ای هستید، نرم افزار FantasyDVD این قابلیت را دارد که شما را با ابزارهای جالبی که دارد مجذوب خود کند. با داشتن این نرم افزار، شما به راحتی می توانید یک پلیر قدرتمند در زمینه ی پخش بیش از ۷۰ نوع فرمت صوتی و تصویری مختلف از سی دی و دی وی دی را تجربه کنید. تکنولوژی قدرتمند این نرم افزار برای شما بهترین کیفیت پخش را به ارمغان می آورد.
FantasyDVD یک DVD Player قدرتمند از شرکت Fantasysoft است .این نرم افزارخوش تركیب و توانمند برای پخش دی وی دی كه همان ویژگی ها و كنترل های دستگاه های سخت افزاری پخش دی وی دی های خانگی را دارد. یك سیستم كامل عقب و جلو كردن فیلم های دی وی دی، جلوه های عالی صوتی و ویدئویی و بسیار خوش دست كه می تواند تمام نیازهای شما را در هنگام پخش دی وی دی ها برآورده سازد. از جمله امکانات این نرم افزار می توان به مجهز بودن به افکت های مختلف صوتی، پشتیبانی Channel های گوناگون، صدای Dolby و فراگیر، 10 اند Equalizer، اشغال و مصرف کم حافظه ی CPU و پشتیبانی DivX, DVD (MPEG-2), VCD (MPEG-1), SVCD, AudioCD, MiniDVD, Mpeg2 HDTV MWV-HDTV و دادن کنترل کامل DVD Player به کاربر در محیطی با کاربری راحت و آسان و... اشاره نمود.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 10
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 18
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 724
  • بازدید ماه : 1,336
  • بازدید سال : 8,613
  • بازدید کلی : 125,594