loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود PalTalk v11.3.Build.553 - نرم افزار مسنجر و برقراری ارتباط صوتی و ویدئویی

 

یکی از رایج ترین راه های برقراری ارتباط اینترنتی، استفاده از مسنجر های مختلف است. PalTalk یکی از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن قادر به اشتراک گذاری فایل و برقراری چت و گفتگوی نوشتاری، صوتی و ویدئویی با افراد دیگر در سرتاسر جهان خواهید بود. شما می توانید به اتاق های گفتگو (chat rooms) ملحق شوید، یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید، به ارسال ایمیل های صوتی بپردازید و به طور همزمان با 6 فرد دیگر گفتگوی ویدئویی داشته باشید. PalTalk تقریباً از تمامی پروتکل های پیام رسانی پشتیبانی نموده (مانند Yahoo, AIM و ICQ) و در برقراری یک ارتباط صوتی و ویدئویی کیفیت فوق العاده ای را ارائه می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 26 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LogMeIn Hamachi v2.2.0.130 - نرم افزار ساخت شبکه های شخصی مجازی

 

Hamachi یک راه حل بهینه برای تمامی افرادی است که در تلاش برای مقابله با محدودیت های شبکه هستند. این نرم افزار امکان ایجاد شبکه های امن بر روی اینترنت را برای شما فراهم می کند. نخستین راه اندازی این نرم افزار تنها چند ثانیه ای به طول می انجامد تا فایل های مورد نیاز خود را بارگذاری کند و پس از آن با اختصاص یک IP به شما، اجازه می دهد که به یک شبکه موجود متصل شوید و یا اینکه خودتان شبکه ای را ایجاد کنید. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری ساده و کاربرپسند می باشد. در پنجره اصلی این نرم افزار دو عمل اصلی گفته شده نمایش داده شده است و این در حالی است که منوی تنظیمات نیز می تواند از طریق انتخاب دکمه ای در بالای صفحه ی نمایش در دسترس قرار گیرد. هنگامی که شما عضوی از یک شبکه باشید، می توانید به عنوان یک سرور و یا یک کلاینت با اعضای دیگر چت کنید و نیز توسط ممنوعیت کلاینت ها و یا ایجاد ادمین های جدید، شبکه را مدیریت کنید. نرم افزار Hamachi پاسخ درستی است به همه کاربرانی که می خواهند بر روی اینترنت شبکه هایی با دوستانشان ایجاد کنند، و این درحالی است که هدف آنها از این کار می تواند بازی، چت، به اشتراک گذاشتن فایل ها و یا هر فعالیت دیگری باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Trillian v5.4 Build 15 - نرم افزار چت همزمان با چند اکانت مختلف

 

اگر شما هم از آن دسته افرادی هستید که به چت کردن علاقه فراوانی دارید، حتماً در سایت های مختلف چت ثبت نام کرده اید و دارای آی دی های مختلفی هستید برای استفاده از هریک از این آی دی ها شما ملزم هستید نرم افزار مخصوص به همان سایت را نصب کنید، بی شک استفاده از چند نرم افزار پیغام رسان فوری (چت) به صورت همزمان باعث سردرگمی شما بین پنجره های مختلف می شود و در نهایت وقت شما را تلف می کند.
Trillian یک نرم افزار پیغام رسان فوری می باشد که با پشتیبانی از معروفترین پروتکل های مختلف چت از جمله (Windows Live Messenger, AOL Instant Messenger, Yahoo Messenger, Google Talk, ICQ, Skype) این ا
مکان را برای شما فراهم می کند تا با نصب فقط همین نرم افزار بتوانید از تمام آی دی های خود در سایت های مختلف به طور همزمان استفاده کنید.
همچنین امکان چت سایت های
شبکه اجتماعی (Facebook, Foursquare, Twitter, LinkedIn) نیز در این نرم افزار وجود دارد


HASAN.SJ بازدید : 49 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Raidcall v7.3.0 - نرم افزار مسنجر صوتی برای نشست های گروهی و گیمر ها

 

RaidCall یکی دیگر از نرم افزارهایی است که به منظور برقرار کردن ارتباط از طریق اینترنت توسط افرادی که در مکان های مختلفی قرار دارند، طراحی و ساخته شده است. ویژگی های برجسته RaidCall باعث شده است تا این برنامه بیشتر به منظور چت گروهی، چت صوتی با کیفیت بالا و همچنین برقراری ارتباطات گروهی برای بازی خورها به کار می رود (مخصوصاً بازی هایی که به کار گروهی هماهنگی احتیاج دارند یا بازی های اینترنتی مثل تراوین خان). اما می توان از آن برای هر نوع فعالیت دیگری انند بحث های طولانی درسی و کاری نیز استفاده نمود. صدای واضح و با کیفیت و امکان ضبط صدا از ویژگی های برجسته این نرم افزار می باشد. این نرم افزار می تواند کیفیت صدای خوبی را بدون قطعی در اختیار شما قرار دهد و دیگر احتیاجی به اجاره ی سرور و یا ایجاد سرور و تنظیم آن توسط خودمان نیست.

HASAN.SJ بازدید : 56 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ICQ v8.1.6322 - نرم افزار برقراری گفتگو های اینترنتی و چت

 

ICQ یکی دیگر از مسنجرهای پرطرفداری است که شما توسط آن می توانید به صورت آنلاین با دوستان خود به گفتگو و چت بپردازید، پیغام آفلاین، ایمیل و یا SMS ارسال کنید، ارتباطات صوتی و یا ویدیویی داشته باشید و یا امکان ارسال فایل، عکس، فیلم و URL را در اختیار داشته باشید. تنها کافیست تا شما یک اکانت ICQ داشته باشید تا بتوانید از امکانات بی نظیر این مسنجر استفاده کنید. از دیگر ویژگی های این مسنجر می توان به فراهم کردن پنجره و اتاق های چت، سفارشی سازی رایط کاربری، انجام چندین چت همزمان، برگزاری جلسات ویدیویی، قرار دادن عکس و تصاویر انیمیشن، ارسال شکلک های جدید و ... اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 36 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nimbuzz v2.6.0 - نیم باز، نرم افزار دسترسی همزمان به اکانت های مربوط به مسنجرهای مختلف

 

نرم افزار Nimbuzz مسنجری است که هدف اصلی در طراحی آن ارائه یک راه حل ساده به منظور برقراری ارتباطات مختلف اینترنتی از قبیل تماس، چت، رد و بدل کردن فایل و ... بین افراد آنلاین می باشد. این نرم افزار امکانی را برای شما فراهم می کند تا به تمامی اکانت های خود از نرم افزارهای پیام رسان محبوبی مانند Windows Live Messenger (MSN), Yahoo Messenger, ICQ, AIM, Google Talk و... و لیستی از تمامی دوستان و تماس های خود را به طور همزمان و تنها در یک صفحه داشته باشید. بدین ترتیب دیگر نیازی به استفاده از چندین نرم افزار متعدد و یا باز کردن چندین سایت وجود ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 30 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود digsby Build 30295 - نرم افزار چت کردن هم زمان با چند آی دی مختلف

 

نرم افزار Digsby ابزار بسیار مفیدی است که برای شما امکان برقراری ارتباط با دوستانتان در شبکه های اجتماعی معروفی هم چون Facebook, Twitter, MySpace و LinkedIn را فراهم می آورد. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند و دوست داشتنی است و شما تنها نیاز دارید که در چند مرحله ساده یک اکانت Digsby ایجاد کنید. این نرم افزار برای افرادی که ID های مختلفی دارند بسیار مفید است، آن ها می توانند ID سایت های مختلفی همچون AIM, MSN, Yahoo, ICQ, Google Talk, Jabber, and Facebook Chat را با کمک این برنامه بازکنند و تمام آی دی های خود را در یک مسنجر به صورت هم زمان مدیریت کنند. همچنین از این نرم افزار می توان برای مدیریت بر ایمیل سایت هایی هم چون Hotmail, Gmail, Yahoo Mail, AOL/AIM Mail, IMAP, and POP استفاده کرد. همچنین شما می توانید پوسته و تم رابط کاربری برنامه را تغییر داده و به شکل دلخواه خود درآورید. نرم افزار به صورت خودکار هنگام راه اندازی سیستم، اجرا شده و به صورت خودکار آپدیت های نرم افزار را دانلود می کند.

HASAN.SJ بازدید : 92 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LAN Messenger v1.2.35 - نرم افزار مسنجر برای شبکه های محلی

 

نرم افزارهای مسنجر بسیاری برای کاربران ویندوز وجود دارد که می توانند از آن ها برای برقراری ارتباط با یکدیگر استفاده کنند، اما شیوه کار اکثر آن ها بدین صورت است که به یک ارتباط اینترنتی نیاز دارند. در مواردی کاربران یک شبکه به اینترنت دسترسی ندارند و یا استفاده از نرم افزار های مسنجر مسدود شده است در این شرایط شما می توانید از نرم افزار LAN Messenger استفاده کنید.
LAN Messenger نرم افزار مسنجری است که برای تسهیل ارتباط بین کامپیوترهای یک شبکه محلی طراحی شده است. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که پیام های متنی فوری را برای دیگران ارسال کرده و نیز دریافت کنید و به راحتی با ه
مکاران و دوستان خود ارتباط برقرار کنید. رابط کاربری این مسنجر بسیار ساده است. ارتباط و پشتیبانی، انتقال فایل، آگاه ساختن از طریق آلارم، از جمله ویژگی های این نرم افزار مفید می باشد. پیام های ورودی و خروجی در این نرم افزار برای امنیت بیشتر به صورت رمز نگاری شده می باشند. همچنین می توانید پیام ها را ذخیره کنید و در آینده هر زمان نیاز داشتید، آن ها را بازیابی کنید.

HASAN.SJ بازدید : 132 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود LINE v3.1.4.76 - نرم افزار برقراری تماس و ارسال پیامک رایگان

 

LINE نرم افزاری است با بیش از ۳۴ میلیون کاربر در سراسر جهان، که امکانات رایگانی نظیر پیغام رسانی، اس ام اس و حتی تماس های تلفنی را برایتان فراهم می آورد و هم اکنون در صدر جدول برنامه های رایگان در کشورهایی نظیر ژاپن، سنگاپور، هنگ کنگ، تایوان، تایلند، مالزی، ماکائو و ترکیه می باشد. هم اکنون نسخه ی کامپیوتر این نرم افزار فوق العاده نیز وارد بازار شده است و به شما اجازه می دهد که از طریق کامپیوتر خود، با استفاده از هر یک از اعتبارها یا QR code reader روی نرم افزار موبایل خود، به اکانت LINE خود متصل شوید. هنگام استفاده از LINE، تماس تلفنی شما با هر کاربر LINE دیگر آزاد است و کیفیت صدا بسیار خوب می باشد. شما می توانید با هر کاربر LINE، در هر نقطه از جهان و به صورت کاملاً رایگان تماس برقرار کنید. با استفاده از این نرم افزار مسنجر می توانید در هر جای دنیا که هستید هم چنان با دوستان و خانواده ی خود در تماس باشید. این نرم افزار دارای بیش از 250 شکلک و استیکر جالب است که مکالمه های شما را سرگرم کننده خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Miranda IM v0.10.11 x86/x64 - نرم افزار مسنجر چند منظوره

 

Miranda IM یک کلاینت مسنجر فوری و چند پروتکله برای ویندوز است. این نرم افزار سرعت بالایی داشته و به حافظه بسیار کمی نیاز دارد به طوری که فضای یک floppy disc نیز برای آن کافی می باشد. سیستم پلاگین قدرتمند آن باعث می شود تا این برنامه بسیار انعطاف پذیر باشد. Miranda IM بیشتر ویژگی های اساسی را برای استفاده کاربران شامل می شود و علاوه بر این بیش از 350 ویژگی پلاگین دیگر را نیز جهت توسعه قابلیت های نرم افزار می توان دانلود کرد.

قابلیت های کلیدی نرم افزار Miranda IM:
 پروتکل موجود:
- ICQ

- AIM (AOL Instant Messenger)

- IAX (Inter-Asterisk Exchange)

- IRC (Internet Relay Chat)

- MSN

- Jabber

- Yahoo

- Gadu-Gadu

- Tlen

- Netsend

- و ...

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 14
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 28
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 734
  • بازدید ماه : 1,346
  • بازدید سال : 8,623
  • بازدید کلی : 125,604