loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 29 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Burning Studio v14.0.3.12 - نرم افزار همه منظوره ی ایجاد و کپی دیسک

 

امروزه رایت انواع سی دی و دی وی دی امری عادی در میان كاربران تبدیل شده است. نرم افزار های زیادی در رابطه با كپی سی دی و دی وی دی ها وجود دارند. از نرم افزار بسیار رایج Nero تا Clone و Alchohol120% و ... كه هریك با داشتن قابلیت هایی متفاوت كاربرانی مخصوص به خود را دارند. نرم افزار دیگری نیز وجود دارد كه ممكن است در میان كاربران ایرانی زیاد شناخته شده نباشد اما این نرم افزار كه Ashampoo Burning Studio نام دارد می تواند همان كارهایی را كه نرم افزار معروف Nero انجام می دهد را برای كاربران اجرا نماید. حجم پائینی كه این نرم افزار دارد می تواند در بسیاری از موارد دلیل بر برتری آن باشد این نرم افزار به گفته شركت سازنده كمتر از 85 مگابایت از فضای دیسك را اشغال می كند كه این میزان در مقایسه با نرم افزار های مشابه بسیار ناچیز به حساب می آید.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Movavi Video Suite v12.0.0 - مجموعه نرم افزارهای مفید در کار با فیلم ها

 

Movavi Video Suite مجموعه ای کامل از ابزارهای پرکاردی است که اغلب کاربران در کار با فایل های ویدئویی و تصویری به آن ها نیاز پیدا می کنند. این پکیج نرم افزاری شامل برنامه هایی مفید برای انجام اموری مانند تبدیل فرمت فیلم ها و فایل های تصویری، ضبط هرآنچه که روی صفحه مانیتور اتفاق می افتد، بالا بردن سرعت پردازش فیلم ها برای پخش، ویرایش فیلم های دو بعدی و سه بعدی، رایت سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری، دانلود ویدئو های آنلاین، Rip کردن فایل های DVD، انتقال فایل های تصویری به دیگر دستگاه ها همانند گوشی های تلفن همراه، کپی فایل های تصویری، ویرایش فایل های تصویری، ساخت فیلم از تصاویر، افکت های بسیار زیبا و متعدد، تکه تکه کردن و چسباندن کلیپ ها و ... می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 59 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO ConvertXtoDVD v5.1.0.12 + v4.1.20.0 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری به فرمت دی وی دی

 

نرم افزار ConvertXToDVD ابزاری قدرتمند در زمینه تبدیل آسان فایل های تصویری خود به فرمت محبوب DVD و رایت آن می باشد. با كمک نرم افزار ConvertXToDVD شما قادرید تنها با چند کلیک از فیلم های مورد علاقه خود نسخه پشتیبان تهیه کرده و آن را بروی هرگونه دستگاه پخش DVD اجرا نموده و از آن لذت ببرید.
نرم افزار ConvertXtoDVD قادر است اکثر فرمت های رایج مانند AVI وMpeg ،Mpeg ،Mpeg
۴ ،MP۴ VOB ،WMV ،DV را به DVD تبدیل کند. نرم افزار ConvertXtoDVD برای تبدیل فایل های AVI نیازی به نصب DIVX CODEC ندارد و خود نرم افزار این CODEC را نصب می کند. از دیگر مزیای این نرم افزار قابلیت تنظیم وضوح تصویر می باشد که می تواند به صورت خودکار یا دستی مطابق فایل اصلی تنظیم شود، نرم افزار با فرمت های PAL و NTSC سازگار بوده و در هنگام تبدیل کلیه تنظیمات مربوط به کنترل صدا ساخت منوی فیلم و ... را در اختیار کاربر قرار می دهد. همچنین این نرم افزار قدرتمند از فایل های زیرنویس نیز پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Blue-Cloner v4.70 Build 617 - نرم افزار کپی دیسک های بلوری

 

Blu-Ray (بلو-ری) چیست؟
BD یا همان Blu-Ray Discs نسل آینده ی تکنولوژی دیسک های نوری است که با ه
مکاری بزرگ ترین شرکت های IT به تولید رسیده است. برخلاف دستگاه های رایت دیسک های DVD که از نور مادون قرمز استفاده می کنند دیسک های بلوری به وسیله ی نور فرا بنفش (که دارای طول موج کمتری است) نوشته می شوند. این موجب می شود تا علاوه بر کیفیت و دقت بالاتر در مراحل رایت حجم دیسک ها به میزان قابل توجهی افزایش یابد، به گونه ای که یک دیسک DVD یک لایه ۴٫۷ گیگابایت و دو لایه ۸٫۵ گیگابایت اطلاعات ذخیره می کند در حالی که دیسک های جدید بلوری یک لایه ۲۵ گیگابایت و دولایه ۵۰ گیگابایت توانایی ذخیره اطلاعات را دارا می باشند.
Blue-Cloner یکی از
نرم افزار های ساخته شده توسط شرکت OpenCloner برای فیلم ها و ویدئو های با کیفیت بلوری می باشد. این نرم افزار برای تهیه بکاپ های با کیفیت از دیسک های بلو-ری، طراحی شده است و دارای یک رابط کاربری بسیار ساده می باشد. این برنامه قادر به کپی کردن فیلم های بلو روی به بهترین نحو می باشد و در این نرم افزار سعی شده تا در موقع کپی بهترین کیفیت فیلم ها و فایل ها ارائه شود. این برنامه همچنین می تواند فیلم ها را به فرمت BD-R/REs کپی کند و همچنین می تواند فیلم ها را روی هادر دیسک رایت کند.

یکی از بهترین کارایی های این برنامه کپی کردن و تبدیل کردن فیلم های بلو ری به فرمت ISO می باشد به طوری که حتی به میزان اندک هم، کیفیت فیلم ها کم نمی شود و با همان کیفیت قبلی تغییر فرمت داده می شوند. همچنین جدید ترین نسخه از Blue-Cloner قابلیت بک آپ گرفتن از فایل های بلو ری شما را نیز دارا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MagicISO Maker v5.5 Build 281 - نرم افزار ایجاد، ویرایش و رایت فایل های ایمیج

 

MagicISO Makerنرم افزاری است که برای شما امکان ایجاد، ویرایش و رایت فایل های ایمیج را فراهم می کند. این برنامه دارای یک رابط کاربری بسیار کاربرپسند است که از درگ و دراپ فایل ها نیز پشتیبانی می کند. همچنین قادر است فایل هایی با فرمت BIN را به ISO و برعکس تبدیل کند. ایمیج های نرم افزار  MagicISO  با انواع نرم افزار های مختلف مانند Virtual Machine و ... سازگاری دارد. علاوه بر این شما می توانید فایل ها و پوشه ها را تغییر حجم دهید و همچنین قادر به ایجاد سی دی و یا دی وی دی ایمیج های قابل بوت شدن، ایمیج های UDF، ایمیج های Hybrid یا Unix/Linux، ایمیج های صوتی، ویدئویی، سوپر ویدئو و یا  ایجاد سی دی و یا دی وی دی های ایکس باکس، خواهید بود. با استفاده از این نرم افزار به راحتی می توانید از سی دی ها و یا دی وی دی های خود ایمیج گرفته و بر روی هارد دیسک خود ذخیره کنید.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVD-Cloner 2014 v11.10 build 1302 - نرم افزار کپی فرمت های مختلف دی وی دی

 

امروزه بسیاری از کاربران با استفاده از نرم افزارهای مختلف اقدام به ساخت فایل های تصویری خود به صورت DVD می کنند. کاربران کامپیوتر با پیشرفت های کامپیوتری خود را سازگار می سازند و همراه با تکنولوژی آن ها نیز برای ارتقا خود اقدام می کنند. امروزه با توجه به ازدیاد دستگاه های DVD و افزایش این دیسک ها در میان کاربران، آن ها را وادار داشته تا فایل ها و اطلاعات خود را بر روی این نوع دیسک ها قرار دهند. نرم افزارهای مختلفی را می توان نام برد که قابلیت کپی فایل ها و فرمت های دی وی دی را داشته که در این میان نرم افزار DVD-Cloner پیشرفته ترین برنامه کاربردی است که به آسانی DVD را به DVD-R/RW  کپی می کند. این نرم افزار با کاربرد ساده به شما امکان رایت DVD، فیلم و کپی های سفارشی را می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 35 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel Roxio Creator NXT 2 v15.0 - نرم افزار رایت، کپی و تهیه پشتیبان از اطلاعات بر روی CD/DVD

 

نرم افزار Roxio Creator NXT رسانه ای قدرتمند که به کاربران اجازه تصویربرداری، ویرایش، فراهم کردن وسایل اجرا، ارتقاء کیفیت تصویر، ذخیره و انتشار پروژه های تصویری و صوتی و عکس را می دهد. این نرم افزار قابلیت رایت دیسک های سی دی و دی وی دی و Blu-ray را داراست. این نرم افزار تمامی نیازهای کاربران را در رابطه با دنیای دیجیتال و برقراری ارتباط رسانه ای با این دنیا رفع می نماید. این نرم افزار شرایطی را فراهم می کند که شما بتوانید با استفاده از دوربین های خانگی HD یا AVCHD و TiV DVRs فیلم های HD خود را تهیه کنید. با استفاده از این برنامه می توان دیسک های Blu-ray یا حتی دی وی دی استاندارد خود را در سیستم های مجهز به درایو Blu-ray یا کنسول های بازی مانند پلی استیشن اجرا و رایت کنید و امکان ضبط ویدئوها و کلیپ های Flash تحت وب را از سایت هایی مانند YouTube فراهم می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 31 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود gBurner v3.5 Build 2013.12.05 - نرم افزار رایت لوح های فشرده

 

gBurner ابزاری قدرتمند و ساده جهت رایت CD/DVD/BD می باشد که به شما اجازه ایجاد و رایت اطلاعات/صوتی/ سی دی ویدئو، دی وی دی و دیسک های بلو ری، ساخت دیسک های bootable، ایجاد دیسک های چند نشستی را می دهد. gBurner همچنین ابزار پردازش  فایل ایمیج که به شما اجازه باز کردن، ایجاد، استخراج، ویرایش، تبدیل و رایت فایل های ایمیج ISO/BIN را نیز می دهد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به کپی کردن اطلاعات بر روی دیسک های مختلف، بازکردن بدون رایت، خارج سازی از حالت فشرده، ساخت، ویرایش و تبدیل ایمیج ها، پشتیبانی از دیسک های دی وی دی دارای منو، تبدیل کردن فایل های صوتی در فرمت MP3، پاک کردن اطلاعات از روی دیسک ها، نمایش اطلاعات دیسک و درایو و کپی کردن CD ها و DVD ها به طور کامل بر روی هارددیسک و ... اشاره نمود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Alcohol 120% v2.0.2 Build 5830 - نرم افزار رایت و شبیه ساز

 

نرم افزار Alcohol 120% با شبیه سازی و ضبط انواع CD و DVD در نوع خود بی نظیر است، این نرم افزار با بهره گیری از جدیدترین فناوری روز همواره در حال پیشرفت و گسترش است و هر روزه ویژگی های جدیدی به آن افزوده می شود. توسط این برنامه شما می توانید با Image گرفتن (ذخیره کردن کل اطلاعات در قالب یک فایل روی هارد دیسک) از سی دی هایی که مرتب از آنها استفاده می کنید، بدون قرار دادن CD در CD-ROM از آنها استفاده کنید، تنها یک کلیک لازم است تا Image با سرعتی در حدود 200X اجرا شود.
این نرم افزار همچنین یکی از قویترین نرم افزار ها در زمینه رایت انواع CD و DVD می باشد و توانایی خواندن سی دی های خش دار و کپی برداری از سی دی های قفل دار (دارای بد سکتور) را نیز دارا می باشد.
همچنین این برنامه یكی از نرم افزار های معروف در زمینه كپی رایت انواع سی دی و دی وی دی محسوب می شود. این نرم افزار قادر است اكثر سی دی و دی وی دی هایی كه قفل شده اند را كپی رایت نماید. Alcohol 120% با پشتیبانی از اكثر فرمت ها می تواند تا خواسته های كاربران را تا حدود زیادی برآورده سازد. ساخت 6 درایو مجازی به صورت همزمان قابلیت مهم دیگری است كه این نرم افزار در خود جای داده است.

HASAN.SJ بازدید : 34 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود R-Drive Image v5.2 Build 5207 - نرم افزار تهیه نسخه پشتیبان به صورت فایل های ایمیج

 

نرم افزار R-Drive Image ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت فایل های ایمیج جهت تهیه نسخه پشتیبان یا اهداف چند منظوره می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید به راحتی از فایل های خود ایمیج بگیرید و یا آن ها را رایت نمایید. همچنین می توان از هارد دیسک و از پارتیشن های مختلف ایمیج تهیه نمود برای ایمیج گرفتن از ویندو و برگرداندن ویندوز در کوتاه ترین زمان ممکن می تواند مفید واقع شود و برای گرفتن ایمیج هیچ نیازی به توقف در کارهای دیگر نمی باشد و مستقیماً بدون ذخیره کردن آن می توانید در هر گونه از وسایل موجود مانند D-R(W)/DVD ،Iomega Zip یا Jazz disks ذخیره نمایید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 92
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 798
  • بازدید ماه : 1,410
  • بازدید سال : 8,687
  • بازدید کلی : 125,668