loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 29 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود USB Disk Security v 6.4.0.136 DC 2014.06.26 - حفاظت حافظه های جانبی از برنامه های مخرب

 

نرم افزار USB Disk Security ابزاری قدرتمند برای حفاظت از حافظه های جانبی مختلف مانند USB drive ،USB mass storage device ،flash disk ،flash memory card ،ipod ،removable storage media و ... می باشد. این نرم افزار با چک کردن حافظه جانبی و انجام مقایسه ها، در صورت وجود ویروس و برنامه مخرب بر روی حافظه مورد نظر کاربران را مطلع و اقدام به نابودی فایل مورد نظر می کند. این برنامه برای محافظت صد درصدی در برابر برنامه های مخرب و مشکوک از طریق پورت USB از فناوری ابتکاری پیشگیرانه ای استفاده می نماید تا از انتقال و سرایت هرگونه تهدیدی از طریق پورت USB جلوگیری نماید. این نرم افزار محصولی از  zbshareware International می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 49 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 


دانلود Enhanced Mitigation Experience Toolkit (EMET) v4.1 Update 1 - نرم افزار زره پولادین ویندوز، برای پوشش همه حفره‌های امنیتی ویندوزبه بهترین شکل ممکن

تقریبا همه کاربرانی که سری در دنیای آنتی ویروس‌ها و نرم‌افزارهای امنیتی دارند، به خوبی می‌دانند که در  سال‌های گذشته، مایکروسافت و آنتی ویروس این شرکت با نام Security Essentials به دلیل ضعف در شناسایی بد‌افزارها تحت شدیدترین انتقادات قرار داشته و بعضا هنوز هم از محصول این شرکت انتقاد می‌شود؛ البته مایکروسافت پاسخ خود را به همه این انتقادات داده است.

 

HASAN.SJ بازدید : 116 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CryptoPrevent v6.0 + Bitdefender Anti-CryptoLocker v1.0.5.1 + Anti-CryptorBit v2.0 - نرم افزار پیشگیری از ورود بدافزارهای گروگان گیر

 

گروهی از تولیدكنندگان بدافزار، برنامه گروگان گیر جدیدی را آماده كردند كه فایل ها را بر روی رایانه های آلوده شده رمزگذاری می كند و از قربانی می خواهد برای دسترسی به این فایل ها مبلغی را پرداخت نماید. این بدافزار جدید را PowerLocker نام گذاری كردند و ایده آن از تروجان گروگان گیر موفق CryptoLocker كه از ماه سپتامبر حدود ۲۵۰۰۰۰ رایانه را آلوده كرد، الهام گرفته شده است. این بدافزار همانند بدافزار CryptoLocker از یك روش رمگذاری قوی استفاه می كند كه بدون پرداخت پول نمی توان به فایل ها دسترسی یافت. هم چنین از آن جا كه تولیدكنندگان آن اعلام كردند كه قصد دارند این بدافزار گروگان گیر را به مجرمان سایبری بفروشند، این بدافزار بسیار پیچیده و به طور بالقوه بسیار خطرناك می باشد. با توجه به یافته های یك تولیدكننده بدافزار كه با شناسه آنلاین "gyx" شناسایی می شود، بدافزار PowerLocker شامل یك فایل واحد است كه در فولدر موقت ویندوز قرار می گیرد. زمانی كه برای اولین بار بر روی رایانه ای اجرا شود، تمامی فایل های كاربر را كه بر روی درایوهای داخلی و فایل هایی كه در شبكه به اشتراك گذاشته است به استثنای فایل های اجرایی و سیستمی، رمزگذاری می كند. هر فایل با یك الگوریتم Blowfish و یك كلید واحد رمز می شود سپس این كلیدها با كلید RSA ۲۰۴۸بیتی رمز می شود. در واقع رایانه كاربر كلید عمومی را دارد اما كلید خصوصی متناظر با آن كه برای بازگشایی رمز نیاز است را در اختیار ندارد. نرم افزار قدتمند و رایگان CryptoPrevent برای شما روشی برای محافظت از کامپیوتر خود در برابر بدافزار CryptoLocker و همچنین سایر بدافزارهای مشابه آن، چون PowerLocker و ... را فراهم می کند.

HASAN.SJ بازدید : 126 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود No Hidden v2.2 - نرم افزار رفع مشکل مخفی شدن فایل های روی فلش مموری بر اثر ویروس

 

ویروس های جدیدی که در اکثر دانشگاه ها و مراکز پُر کامپیوتر وجود دارند وارد فلش شده و پوشه های آن را مخفی می کنند و میانبری برای آن ها قرار می دهند که با زدن آنها ابتدا خود ویروس فعال شده و سپس پوشه در پنجره جدیدی باز می شود. با استفاده از نرم افزار No Hidden و امکانات بسیار خوب آن می توانید به راحتی این مشکل را رفع کنید. روش کار با این نرم افزار بسیار ساده می باشد و کافی است ابتدا اتوران سیستم خود را غیر فعال کنید سپس فلش را به سیستم بزنید و بدون اینکه فلش را باز کنید نرم افزار را باز کرده و از لیست کشویی اولی درایو را انتخاب کنید، سپس بر روی دکمه "خارج سازی تمامی موارد در فلش دیسک از حالت مخفی شدگی سیستم" کلیک نمایید. حال سیستم از شما می پرسید درایور مورد نظر را برای چک کردن موارد باز کند تا بتوانید در داخل فلش فایل ها را چک کنید. در مواردی جدید فایل ها درون پوشه ای با نام خالی Rename می شدند که در نسخه 2.2 این مورد رفع شده و به نام My Recovered Folders این پوشه تغییرنام داده می شود تا شما بتوانید فایل های خود را داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود McAfee VirusScan Enterprise v8.8 Patch 4 - نرم افزار آنتی ویروس مک آفی اینترپرایز

 

پیش نوشت: بسیاری از کاربران در انتخاب یک آنتی ویروس مناسب برای سیستم خود از میان نرم افزار های متنوع همواره دچار تردید هستند، نرم افزار آنتی ویروسی که ما بر حسب تجربه کاری خود به شما پیشنهاد می کنیم McAfee VirusScan Enterprise می باشد، توجه داشته باشید این نسخه ی Enterprise هست و نباید با McAfee VirusScan اشتباه گرفته شود. متاسفانه این آنتی ویروس بسیار قدرتمند و گران قیمت در میان کاربران ایرانی شناخته شده نیست و به همین علت کاربران چندانی ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security 2014 v14.0.0.4651 (g) + Farsi - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپراسکی

 

همان طور که می دانید Kaspersky نام یکی از برترین شرکت های تولید کننده نرم افزارهای امنیتی است که هم اکنون نسخه ی 2014 نرم افزارهای Anti-Virus و Kaspersky Internet Security را در دسترس کاربران قرار داده است.
Kaspersky Anti-Virus 2014 ستون اصلی سیستم امنیتی کامپیوتر شماست و از سریع ترین و قابل اعتمادترین
آنتی ویروس های جهان می باشد که در برابر نرم افزارهای جاسوسی نیز به خوبی از سیستم شما محفاظت می کند. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب، بانک اطلاعاتی قدرتمندی از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد.
Kaspersky Internet Security 2014 نرم افزار امنیتی با استفاده آسان است که با استفاده از فناوری های وب پیچیده از سیستم شما در برابر انواع تهدیدات و نرم افزارهای مخرب
اینترنتی جلوگیری می کند. این مجموعه ی امنیتی قدرتمند با حداقل تأثیر بر روی عملکرد کامپیوتر شما از تمامی فایل ها و اطلاعات ذخیره شده بر روی آن محافظت می کند. این مجموعه شامل قسمت های Anti-Malware Protection, Internet Protection, Identity Protection, Anti-Phishing Protection و Advanced Parental Control می باشد، که از سیستم شما در مقابل انواع ویروس ها، حملات هکرها و برنامه های مخرب محافظت می کند. همچنین با فراهم کردن ابزار کنترل والدین به آن ها در تأمین امنیت کودکان در استفاده از اینترنت کمک خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 40 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Virus Removal Tool v11.0.1.1245 Build 2014.05.31 - نرم افزار پاکسازی ویندوز از انواع بدافزارها

 

همان طور که می دانید اصلا مهم نیست که تا چه اندازه در استفاده از کامپیوتر دقت کنید، چون کامپیوترها همیشه در معرض تهدیدات آنلاین و حملات برنامه های مخرب هستند، بنابراین نباید اهمیت داشتن یک آنتی ویروس قوی را دست کم گرفت. با این حال وقتی در اثر کم توجهی شما، کامپیوتر به ویروس ها آلوده شد، نرم افزار Kaspersky Virus Removal Tool ابزار رایگان و فوق العاده ای است که می توانید از آن برای از بین بردن ویروس ها و برنامه های مخرب، استفاده کنید. شما می توانید این ابزار را بر روی کامپیوترهای آلوده، حتی در حالت Safe Mode نصب کنید و این نرم افزار به صورت خودکار تمامی ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها، ابزارهای تبلیغاتی مزاحم و یا نرم افزارهای جاسوسی را از بین می برد. نصب و راه اندازی این برنامه و همچنین فرایند اسکن آن بسیار سریع است و با سایر نرم افزارها سازگار بوده و از منابع سیستمی شما نیز به میزان کمی استفاده خواهد کرد. همچنین رابط کاربری این نرم افزار بسیار شهودی و آسان است و تنها کافیست کاربران بر روی دکمه ی اسکن کلیک کنند.

HASAN.SJ بازدید : 35 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BitDefender Total Security 2014 Build 17.27.0.1146 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضد جاسوس افزار بیت دیفندر

 

ضدویروس قدرتمند و مطرح BitDefender یکی از محبوب ترین و قدرتمندترین نرم افزارهای امنیتی و ضد ویروس دنیا و محصولی از کمپانی SoftWin است که در چند سال اخیر طرفدار بسیاری را گرد خود آورده است. شهرت این ضد ویروس در نسخه های اخیر عرضه شده در سرعت بسیار بالا در یافتن ویروس ها و همچنین مصرف کم منابع سخت افزاری سیستم و حافظه ی اصلی و همچنین قابلیت آپدیت بالا بوده است!
کمپانی SoftWin علاوه بر عرضه ی جدید ترین نسخه ی این ویروس کش برتر یعنی BitDefender AntiVirus خود همراه با ویژگی های متفاوت و جدید، اقدام به عرضه ی نسخه ی 2008 از بسته ی امنیتی بسیار قدرتمند خود یعنی BitDefender Total Security 2008 نیز نموده که خبر خوشایندی برای هواداران این ضد ویروس قدرتمند است. BitDefender Total Security با دارا بودن آخرین تکنولوژی روز از کامپیوتر تان در مقابل ویروس ها، جاسوس ها، هکرها، اسپمر ها و دیگر تهدیدات امنیتی به بهترین نحو م
مکن محافظت میکند. علاوه بر این، ابزاری است که با کمک آن میتوان کامپیوتر را بهینه سازی کرد و از اطلاعات مهم فایل پشتیبان ساخت که نتیجه ی آن سریع تر عمل کردن کامپیوتر و حفاظت آن در برابر از دست دادن داده ها است.

HASAN.SJ بازدید : 33 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Loaris Trojan Remover v1.3.2.8 - نرم افزار پاک کردن تروجان

 

Loaris Trojan Removerنرم افزاری قدرتمند جهت پاکسازی کامپیوتر از تروجان ها، بد افزارها و هرگونه اطلاعات مخربی که امنیت سیستم را با مشکل مواجه می کند. اگر بدون اجازه شما نوار ابزارهایی بر روی مرورگر نصب شده اند، پنجره های تبلیغاتی مختلف با ورود به سایت ها باز می شوند، صفحه ی خانگی مرورگر شما بدون اجازه تغییر کرده است و یا اینکه دائماً با اسپمینگ روبرو می شوید، قطعاً امنیت کامپیوتر شما زیر سوال خواهد رفت و مشکلاتی برای شما به وجود می آید.

HASAN.SJ بازدید : 29 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Malwarebytes Anti-Malware v2.0.2.1012 - نرم افزار شناسایی و حذف نرم افزارهای مخرب

 

بد افزارها یا Malware برنامه های خطرناکی هستند که معمولاً بدون اطلاع کاربران روی سیستم نصب می شوند و امنیت اطلاعات شخصی را تهدید می کند، بنابراین داشتن یک Anti-Malware پیشرفته می تواند کمک به سزایی در تامین امنیت اطلاعات کاربران باشد.
Malwarebytes Anti-Malware برنامه بسیار کارآمد و موثر است که به عنوان یک anti-malware طراحی شده است تا از سیستم شما در مقابل بدافزار ها و
نرم افزار های مخرب محافظت کند. این نرم افزار ویژگی های زیادی دارد که یکی از مهمترین آن ها ماژول های نظارتی است که در شناسایی و از بین بردن بدافزارها بسیار سریع عمل کرده و حتی قبل از آغاز به کار نمودن آن ها را بلوکه می کنند. این ماژول های حفاظتی در کوتاه ترین زمان ممکن به اسکن سیستم پرداخته و تمامی فرآیند های سیستم را لیست می کند و سپس فرآیندهایی که مشکوک و آلوده هستند را قبل از اجرا، از بین خواهد برد. Malwarebytes Anti-Malware دارای سرعت بالایی است و می تواند به شناسایی و حذف بدافزارهایی بپردازد که ممکن است حتی توسط آنتی ویروس های شناخته شده نیز شناسایی نشده باشند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 89
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 795
  • بازدید ماه : 1,407
  • بازدید سال : 8,684
  • بازدید کلی : 125,665