loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 27 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ScreenSteps Pro v2.9.1 Build 14 - نرم افزار ساخت جزوات آموزشی با تصویر

 

از روی هر مرحله از پردازشی که می خواهید یاد بگیرید عکس برداری کنید، عکس های گرفته شده به صورت خودکار مرتب می شوند، آن ها را ببرید به آن ها افکت اضافه کنید و آن ها را بر روی قسمت مربوط در صفحه اسکرین تان قرار دهید. برای هر مرحله یک متن دلخواه اضافه کنید، البته نیاز به نوشتن و توضیحات زیاد ندارید هر عکس به خوبی مراحل را نشان می دهد. درس های خود را به فرمت PDF یا HTML تبدیل کنید. به راحتی می توانید نمونه های HTML یا XML دلخواه خود را بسازید. به کمکنرم افزار ScreenSteps می توانید درس های خود را به صورت عملی با جزییات و در بین 5 تا 10 دقیقه آماده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود IcyScreen v4.13 - نرم افزار تصویر برداری از دسکتاپ و ارسال آن به صورت خودکار

 

به وسیله نرم افزار IcyScreen می توان تعیین کرد که در چه زمان هایی به صورت خودکار از صفحه نمایش کامپیوتر عکس گرفته شود و علاوه بر اینکه عکس های گرفته شده را می توان روی هارد کامپیوتر ذخیره کرد، گزینه های دیگری را می توان انتخاب کرد، به عنوان مثال: ارسال به تعداد نامحدودی آدرس ایمیل از جمله خودتان، آپلود روی وب سرور از طریق FTP و یا ارسال برای هاست سرور ImageShack. این نرم افزار دارای پیکربندی و راه اندازی سریع و آسانی است، به طوری که می توان در کمتر از 3 دقیقه آن را به پایان برد و سپس با کلیک روی IcyScreen می توانید تنظیمات دیگر را به طور دستی انجام دهید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود GiliSoft Screen Recorder v3.2 - نرم افزار فیلم برداری از صفحه نمایش

 

نرم افزارGiliSoft Screen Recorderابزاری قدرتمند برای تصویر برداری از محیط کار ویندوز شماست. این نرم افزار می تواند آنچه که بر روی صفحه نمایش می بینید و همچنین صدایی که پخش می شود را به صورت هم زمان ضبط کرده و در یک فایل ویدئویی فشرده ذخیره کند. همپنین این نرم افزار این قابلیت را دارد که شما بتوانید با انجام تنظیماتی فقط از بخش خاصی از صفحه نمایش فیلم برداری کنید.
بر این اساس می توان از این نرم افزار برای ایجاد دمو های نرم افزار، گرفتن streaming video و ضبط game play استفاده کرد. استفاده از این نرم افزار بسیار آسان می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 24 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود I Screen Recorder v8.0.0.2200 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

 

نرم افزار I Screen Recorder، ابزار قدرتمند تصویربرداری که به کاربران اجازه عکس گرفتن و ضبط فیلم از محیط سیستم را می دهد. این نرم افزار همچنین قادر است از هر لحظه ای در دسکتاپ شما عکس با فرمت های BMP یا JPG تهیه و با بهترین کیفیت ممکن ذخیره نماید. گاهی اوقات می توانید به راحتی حتی از فیلمی که تماشا می کنید عکس و یا فیلم تهیه کنید و یا می توانید توسط این نرم افزار هر صفحه که در اینترنت می بینید را فیلم بگیرید. همچنین این نرم افزار در ضبط از کارت تلویزیون صدای موجود را بنا به ضرورت، ضبط می نماید.

HASAN.SJ بازدید : 28 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود OneClick Video Capture v7.0.11.84 - نرم افزار ذخیره سازی فیلم در حال پخش

 

در حین تماشای یک فیلم ویدئویی هستید یکی از صحنه های این فیلم بسیار زیبا است اگر بخواهید این صحنه را داشته باشید چه کاری می کنید؟ نگران نباشید ما به شما یک نرم افزار برای تصویر برداری از روی فایل های ویدئویی معرفی می کنیم. یک از عالی ترین نرم افزارها در این زمینه برای برطرف نمودن نیاز کاربران، OneClick Video Capture می باشد. بهره مندی از واسط کاربری کامل و توابع تصویر برداری قدرتمند این نرم افزار را مناسب برای هر کاربری می سازد. تنها با چند کلیک می توانید تصویر یا ویدئو را از روی سایر ابزارها مانند تلویزیون  یا DV برداشته و سپس فایل های بدست آمده را به پنجره ی مرورگر این نرم افزار وارد کنید. به علاوه این نرم افزار از تابع تشخیص حرکت جدیدی برخوردار است. شما به عنوان کاربر می توانید در یک لحظه، تصویر برداری کنید، ایمیل بفرستید، برنامه ها را اجرا کنید، FTP را به روز کنید و ...

HASAN.SJ بازدید : 40 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MediaChance UltraSnap PRO v3.0 - نرم افزار تصویر برداری از صفحه نمایش

 

یکی دیگر از نرم افزارهای گرافیکی، نرم افزار UltraSnap PRO است. این محصول یک نرم افزار
تحت
ویندوز است که به منظور پردازش گرافیکی و تصویر برداری از صفحه نمایش می توان از آن استفاده نمود. به کمک این محصول شما  به هیچ نرم افزار ویرایش عکس دیگری در زمینه ی افزودن عنوان، گرفتن عکس از صفحه نمایش، ترکیب چندین عکس و ... نخواهید داشت. در حقیقت می توان گفت این محصول نتایج راحت تر و بهتری را نسبت به هر برنامه ی ویرایش عکس دیگر در اختیار کاربر می گذارد. این محصول ابزار عالی نه تنها به منظور اجرای امور اداری، تهیه ی عکس از صفحه نمایش، طراحی گرافیک های اینترنتی و ... می باشد بلکه به منظور انجام امور روزانه مثل تهیه ی کارت پستال، جمع آوری مجموعه ای از عکس ها و ارسال آن ها از طریق ایمیل و یا بار گذاری آن در بلاگ شخصی می توان از آن استفاده نمود. تمام این کارها به سرعت و بدون نیاز به باز کردن یا ذخیره کردن فایلی انجام می شود. کافی است تنها گزینه ی ویرایش را انتخاب نمایید سپس یکی پس از دیگری از عکس های دلخواه تان تصویر برداری کنید و بعد از اضافه نمودن متن و ... فایل آماده شده را به ایمیلتان ارسال و یا به عنوان فایل ذخیره کنید. تمام این اعمال به صورت مستقیم از طریق کلیپ بورد و ویرایش گر WYSIWYG انجام پذیر است. بعد از اعمال افکت های خاص به یک عکس، برای تصویر بعدی دیگر نیازی به اعمال و تکرار این افکت ها ندارید. این افکت ها به صورت خودکار تکرار می شوند و سپس فایل ساخته شده ذخیره می گردد. این امر به جلوگیری در به هدر رفتن زمان در امور تکراری کمک می کند. شما می توانید به صورت همزمان بر روی چندین پروژه کار کنید.

HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Capture Solution XE v10.43 - نرم افزار تصویر برداری از روی صفحه نمایش

 

نرم افزار Capture Solution XE ابزاری به منظور تصویر برداری از روی صفحه نمایش می باشد. شما به راحتی می توانید یک فایل ویدئویی از روی صفحه نمایش بسازید. به علاوه می توانید تصویر برداشته شده از روی صفحه نمایش را به فرمت عکس در آورید. فایل های آماده شده را می توانید با سایز های بزرگتر یا کوچکتر ذخیره نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 48 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود BSR Screen Recorder v4.4.4 - نرم افزار گرفتن تصویر و ویدئو از صفحه نمایش

 

Screen Recorderنرم افزاری قدرتمند در زمینه گرفتن تصویر و ویدئو از تمام فعالیت های صفحه نمایش، کامل میزکار و یا پنجره باز شده و یا قسمت مشخص شده می باشد. این نرم افزار صدا را از میکروفن، اسپیکر، سی دی صوتی و MIDI با توجه به کارت صدای سیستم شما ضبط می نماید. شما می توانید برای ویدئوها هنگام ضبط زیرنویس قرار دهید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Devious Codeworks Screenshot Magic v4.4 - نرم افزار تصویربرداری از صفحه نمایش

 

نرم افزار Screenshot Magic ابزاری قدرتمند که به شما اجازه گرفتن عکس از صفحه نمایش، پنجره فعال، DirectX تمام صفحه(بازی) را می دهد. کاربران می توانند به آسانی تنظیماتی مانند تغییر سایز، افقی و عمودی کردن تصویر را انجام دهند. شما می توانید تصویر نهایی را به حافظه موقت (clipboard) خارج کنید و یا در هارد ذخیره کنید. همچنین گزینه ای برای "ذخیره اتوماتیک" نیز وجو دارد و در فرمت های BMP ،JPG و PNG استخراج نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 32 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Wondershare DemoCreator v3.0.1.14 - نرم افزار ساخت دموهای آموزشی

 

نرم افزار DemoCreator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت منوی فلش آموزشی توسط فیلمبرداری از صفحه نمایش می باشد. با نرم افزار آموزشی DemoCreator می توانید معرفی تعاملی شبیه ساز نرم افزار، آموزش، معرفی محصول های خود را فقط با چند کلیک به نمایش بگذارید. این برنامه به شما اجازه ضبط تصویر از صفحه نمایش و ساخت ارائه با افکت انیمیشنی فلش بدون داشتن هیچ مهارتی را می دهد. در این نرم افزار همچنین کاربران قادر به تهیه ScreenShot از برنامه ها و قسمت های تعیین شده توسط خودشان می باشند.

سه مرحله برای ساخت دموی فلش وجود دارد:
1- ضبط آسان لحظه به لحظه
مکان نما و ضربه کلید برای ساخت آموزش ها و دموهای ویدئویی فلش
2- ویرایش قدرتمند با ویژگی هایی برای ساخت نمونه نمایشی همراه با صوت و متن
3- انتشار فیلم و ویدئوهای فلش با فرمت های معمولی برای انتشار همه جانبه

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 8
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 11
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 717
  • بازدید ماه : 1,329
  • بازدید سال : 8,606
  • بازدید کلی : 125,587