loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 54 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Video Capture Master v7.1.0.263 - نرم افزار گرفتن فیلم از محیط ویندوز

 

آیا شما تمایل به ضبط ویدئو و عکس در زمان واقعی هستید؟
نرم افزار Video Capture Master ابزاری جهت ضبط بلادرنگ تصویر و عکس از وب کم، تلویزیون، ویدئو و دوربین دیجیتالی و ... می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید هر خصوصیت وسایل ضبط را تنظیم کرده و فایل های ضبط شده را پیش نمایش کرده، حتی تلویزیون تماشا کنید اگر کارت تیونر داشته باشید. این برنامه ضبط صوت و تصویر را پشتیبانی می کند و فایل ویدئویی ضبط شده را در فرمت AVI ذخیره می شود.

HASAN.SJ بازدید : 23 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ABBYY Screenshot Reader v9.0.0.1051 - نرم افزار عکس برداری حرفه ای از محیط دسکتاپ

 

آیا تا به حال قصد داشته اید که در زمان های خاصی عکسی از محیط کار نرم افزاری خود تهیه نمایید؟ برای تهیه عکس در محیط سیستم عامل ها می توان از کلید PrintScreen که بر روی همه صفحه کلید ها موجود می باشد استفاده نمود. استفاده از این کلید در هنگام کار در محیط ویندوز به راحتی امکان پذیر می باشد اما اگر کاربر قصد داشته باشد تا از یک فیلم و یا تصویر متحرک عکسی تهیه نماید دچار مشکل می شود. اگر تا به حال با این مشکل برخورد نکرده اید می توانید به راحتی آن را آزمایش کنید. یک فایل تصویری را اجرا نموده و سعی کنید تا با استفاده از کلید printscreen از قسمتی از تصاویر در حال پخش عکسی تهیه کنید. نتیجه در عکس تصویری سیاه رنگ می باشد. برای حل این گونه مشکلات می توان از نرم افزارهای عکسبرداری حرفه ای که برای رفع این گونه نیازها ساخته شده اند استفاده نمود.
Screenshot Reader نرم افزاری قدرتمند محصولی از شرکت ABBYY می باشد. این نرم افزار قدرتمند در زمینه تهیه Screenshot از محیط های مختلف نرم افزاری و تصویری در محیط ویندوز می باشد. به کمک این نرم افزار کاربران قادر خواهند بود فقط با چند کلیک از سندهای متنی، عکس ها، فایل های PDF، صفحات وب و ... عکسبرداری نموده و یا متن آن ها را کپی نمایند. Screenshot Reader از عکس هایی که شما به آسانی از کلیپ بردتان در  Microsoft PowerPoint، ورد، اکسل، فایل های
گرافیکی cut و paste می کنید کپی می سازد. همچنین می توانید قسمت هایی از متن را از تصویر، فایل فلش، PDF  و ...کپی نمایید و آنها را به متنی درست تبدیل کنید و سندهای دیگر را اضافه و ویرایش نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 27 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود ADVANCED Codecs for Windows 7 and 8 v4.6.9 + STANDARD v2.0.9 + x64 Components - مجموعه کدک‌های رایج مخصوص ویندوز 7 و 8

 

(93/4/30) تغییرات:

- نسخه جدید نرم افزار با پشتیبانی از هر دو ویندوز 7 و 8 منتشر شد و بر روی سایت قرار گرفت.

- لطفاً توجه فرمایید که هر دو برنامه Windows 7 Codecs و Windows 8 Codecs توسط سازنده برنامه با یکدیگر ترکیب شدند و بسته جدید با نام ADVANCEDCodecs for Windows 7 and 8 منتشر گردیده است.

 

برای هرکس گاهاً پیش می‌آید که آهنگ و یا فیلمی را از اینترنتدانلود کند ولی سیستم او قادر به پخش آن فایل نباشد. در این مواقع علت آن عمدتاً آن است که Codec مربوطه بر روی سیستم آن فرد نصب نشده است، به زبان ساده سیستم نمی‌داند که چگونه باید فایل صوتی یا تصویری مورد نظر را اجرا کند؛ به همین علت نرم افزارهای زیادی معرفی شدند و بسته‌های متعددی از انواع Codec ها را جمع آوری و به کاربران عرضه کردند تا این گونه مشکلات در پخش انواع فایل‌های صوتی و تصویری را برطرف سازند.

ADVANCED Codecs for Windows 7 and 8 یک مجموعه کامل از Codec های رایج و مورد نیاز است که به شما این ا
مکان را می‌دهد تا بعد از نصب این برنامه، بتوانید تقریباً تمام فایل‌های صوتی و تصویری خود را بدون هیچ مشکلی پخش کنید.

HASAN.SJ بازدید : 102 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود CoreAVC v3.0.1.0 - کدک پخش فیلم های با کیفیت HD

 

کدک ها دستوراتی هستند درباره نحوه رمزگذاری (Coding) فایل‌های تصویری یا صوتی بطوری که آنها از فضای کمتری استفاده کنند. معمولاً این کدک‌ها حاوی دستورات نحوه تبدیل جریان داده‌های رمزگذاری شده به فیلم (یعنی رمزگشایی) نیز هستند. مهم‌ترین نقش آنها فشرده سازی جریان تصاویر هم‌زمان با کپچر است.
High Definition Video یا HD Video به سیستم ویدئویی گفته می شود که وضوح تصویر بالاتری نسبت به سیستم های استاندارد ویدئویی که Standard Definition نامیده می شوند، دارند. سیستم های ویدیویی استاندارد شامل PAL - NTSC - SECAM دارای وضوح تصویر 486 خط هستند. در حالی که ویدئو های HD دارای وضوح 720 یا 1080 خط میباشند و این به معنای کیفیت بالاتر تصاویر است. گوشی های
موبایل هم از این سیستم به دور نمانده اند و خود را به دوربین هایی با قابلیت فیلم برداری HD مجهز کرده اند که تماشای این فیلم ها بر روی هر برنامه ی پخشی ممکن نیست.

CoreAVC Professional Edition کدک مورد نیاز برای پخش فایل های ویدئویی با کیفیت HD H.264 می باشد. برخی از فایل های تصویری به دلیل داشتن سایز تصویر بسیار بالا در برخی از سیستم ها به راحتی امکان پخش ندارند و در حین پخش با مشکلاتی همراه می شوند. دلیل این مشکل کدک استفاده شده، کیفیت و اندازه ی بالای فایل تصویری می باشد. پس از نصب این نرم افزار کم حجم امکان اجرا و پخش فایل های ویدئویی Avi , MPEG TS , MPEG PS , OGG , OGM , MP4 , MKV با کیفیت بالا در سیستم شما فراهم می شود. این نرم افزار از نسخه های مختلف ویندوز۳۲و ۶۴ بیتی پشتیبانی می کند. همه مواردی  که در نسخه Standard این برنامه پشتیبانی می شود در نسخه Professional هم لحاظ شده است به علاوه دراین ورژن فرمت های مربوط به SAT TV, IPTV, DVB هم پشتیبانی می شود و در واقع این موارد هم به این نسخه اضافه شده اند. برای ویدئوهای با کیفیت فوق العاده بالا این برنامه حتی پردازنده های SMP مانند Intel CoreTM 2 Duo را هم پشتیبانی می کند و با اینکار می توانید همزمان از توان پردازنده خود برای انجام کارهای دیگر نیز استفاده کنید. (پخش تصاویر با کیفیت فوق العاده بالا پردازنده سیستم شما را کاملاً درگیر می کند)

HASAN.SJ بازدید : 35 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Vista Codec Package v5.9.8 - نرم افزار نصب جدیدترین کدک ها برای ویندوز ویستا

 

Vista Codec Package نام ابزاری است که شامل تمامی نرم افزار های codec و برنامه های مربوط به آن می شود.
codec چیست؟ بعضی از تصاویر و فرمت های تصویری که دارای حجم بالا می باشند قبل از انتشار توسط سازندگان تصاویر و تهیه کنندگان آن فایل تصویری توسط نرم افزارهای مختلفی که مجموعه کلی آن ها Codec می گویند به اصطلاح کد و فشرده می شوند. در این حالت حجم فایل های تصویری کاهش پیدا می کند بدون آنکه از کیفیت تصویر کم شود. برای پخش این گونه فایل های تصویری نیاز به برنامه هایی می باشد که تصاویر را در سیستم نشان داده در غیر این صورت م
مکن است در هنگام پخش تصاویر دچار مشکلاتی شوید، مشکلاتی نظیر پخش صدای فیلم بدون تصویر که احتمالا تا بحال با آن روبه رو شده اید.

HASAN.SJ بازدید : 36 سه شنبه 04 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود DivX Pro v7 final - نرم افزار ایجاد و پخش فایل های DivX

 

امروزه به دلایل مختلف از قبیل حجیم تر شدن فیلم ها اکثر کاربران به استفاده از فرمت هایی روی آورده اند که هم کیفیت فیلم در همان حد عالی حفظ شود و هم حجم آن به نسبت کاهش زیادی داشته باشد. حتما لوح های فشرده دی وی دی را تا به حال دیده اید که در آن ها چندین فیلم قرار گرفته است اما تقریبا کیفیت فیلم ها اصلا با کاهشی رو به رو نشده است. این کار توسط کدک ها صورت می گیرد ، در اصل کدک ها دستوراتی هستند که نحوه رمز گذاری داده ها را برروی فیلم ها مشخص می نمایند و البته با عمل Decoding فایل ها به صورت اول باز می گردد بدون این که کوچکترین خللی در کیفیت آن ایجاد شده باشد. برای عمل Decoding نرم افزار های متفاوتی وجود دارد. یکی از این نرم افزار ها که چند سالی هست محبوبیت زیادی را در میان کاربران بدست آورده و توانسته به یکی از اولین انتخاب ها تبدیل شود DivX PRo نام دارد.

HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Mus2 v2 2.1.0 - نرم افزار نت نویسی و نت خوانی برای آهنگسازان

 

الفبای موسیقی نت نام دارد. نت یا نوت، در موسیقی به دو معنی به کار می‌رود: یکی به معنی واحد صدائی با فرکانس ثابت که نامی بر آن گذاشته شده، که در متون کهن فارسی به آن نغمه می‌گویند و دیگری به معنی نمایش یا نشانه نوشتاری هر یک از این صداها، که برای این معنی واژهی فارسی نـوانشان پیشنهاد شده است. نت‌ها هفت نام برای نوشتن اصوات موسیقایی هستند.
Mus2
نرم افزاری فوق پیشرفته است که از مهم ترین ابزار‌های امروزه آهنگسازان حرفه ای دنیا به حساب می‌آید. این نرم افزار با محیط کاربری آسان و سبک معجزه ای در عرصه آهنگسازی و نت نویسی است.Mus2 نرم افزاری است که به منظور نت نویسی و نت خوانی، معمولا در سبک موسیقی ترکی، طراحی شده است. مهم ترین قابلیت این نرم افزار ضبط و خواندن فایل‌های میکروتونال‌های MIDI می‌باشد. از ویژگی‌های مهم این نرم افزار سادگی و سبکی آن می‌باشد و باعث می‌شود تا کاربران آماتور نیز به راحتی با آن کار کنند . شما با برنامه Mus2 می‌توانید نت‌های مختلف را در میزان‌های مختلف جای گذاری کنید و همان لحظه با پلی کردن نتی را که نوشته اید گوش فرا دهید.

این نرم افزار می‌تواند به شما با صدای ساز‌های مختلف نت نوشته شما را اجرا کند تا به صورت کاملا طبیعی به نوشته خود گوش فرادهید. از دیگر مزایای این نرم افزار Import کردن نت‌ها به برنامه و امکان تغییر آن، ضبط یک آهنگ و بیرون کشیدن نت‌های آن و ...  می‌باشد که باعث شده نرم افزار Mus2 امروزه ابزار مهمی ‌برای آهنگسازان حرفه ای جهان شود.

HASAN.SJ بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Virtual DJ Studio v6.2 - نرم افزار ساخت و میکس آهنگ

 

Virtual DJ Studio یک نرم افزار ایده ال برای آهنگ سازی است که با استفاده از آن می توانید به طور حرفه ای به ساخت و میکس آهنگ ها بپردازید. محیط کار این نرم افزار به گونه ایست که هر کس صرف نظر از سطح تجربه خود می تواند به راحتی از آن استفاده نماید. این نرم افزار با در اختیار داشتن محیط ویرایشی حرفه ای و قدرتمند، بهره گیری از فیلترهای مختلف و سایر امکانات مورد نیاز شما برای کار با فایل های صوتی، بسیار مناسب و آسان خواهد بود.

HASAN.SJ بازدید : 69 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avid Sibelius v7.5.1 x86/x64 - نرم افزار نت نویسی و تنظیم آهنگ

 

Sibelius یکی از جدیدترین نرم افزارهای موسیقی و نوشتن نت است و با امکانات و ابزارهایی که در اختیار کاربران قرار می دهد تمامی نیازهای آهنگسازان حرفه ای، تنظیم کنندگان و منتشر کنندگان آهنگ را برطرف می کند و در عین حال کار با آن آسان بوده و حتی برای افراد تازه کار و دانش آموزان موسیقی نیز به راحتی قابل استفاده خواهد بود. رابط کاربری این نرم افزار به صورت task-oriented (وظیفه گرا) طراحی شده است که می تواند سرعت کار با نرم افزار را بالا ببرد. Sibelius امکانی را برای علاقمندان به موسیقی فراهم نموده است تا به راحتی قادر به نوشتن نت های موسیقی، اصلاح، ذخیره سازی و به اشتراک گذاری آن ها باشید. می توان گفت این نرم افزار سریعترین، هوشمندانه ترین و ساده ترین روش برای نوشتن نت موسیقی است.

HASAN.SJ بازدید : 28 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود FutureDecks DJ Pro v3.6.0.0 for Win 7 & Vista x86/x64 - نرم افزار دی جی و میکس موسیقی

 

FutureDecks DJ Pro یکی از برترین نرم افزارهای دی جی است که با مجهز شدن به آخرین ویژگی های دنیای امروز، هم پاسخگوی نیاز دی جی های حرفه ای و هم دی جی های تازه کار می باشد. این نرم افزار هم می تواند توسط کاربران معمولی که می خواهند در خانه خود ریمیکس ها و میکس های مورد علاقه ی خود را بسازند مورد استفاده قرار گیرد و هم برای دی جی های حرفه ای که در کلاب ها کار می کنند و نیز برای دیجی هایی که در اجراهای زنده کار می کنند. این نرم افزار بسیار هوشمند و قدرتمند است و با ویژگی های پیشرفته ی خود، مانع از خلاقیت شما در ساخت آهنگ ها نخواهد شد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 85
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 791
  • بازدید ماه : 1,403
  • بازدید سال : 8,680
  • بازدید کلی : 125,661