loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Snooper v1.43.1 - نرم افزار ضبط مخفی صدا در کامپیوتر

 

Snooper یک بسته نرم افزاری حرفه ای برای ضبط صدا به همراه تنظیمات متعدد و امکانات کاملا حرفه ای می باشد. ضبط صدا در این نرم افزار با میزان و سطح صدای تشخیص داده شده، فعال می شود. در حالت ضبط صدای فعال شده، تمامی صداهای جمع آوری شده در یک فایل واحد ذخیره می شوند. Snooper در حین ضبط صدا می تواند بر اساس سایز یا زمان مشخص شده توسط کاربر، فایل را تقسیم و ذخیره کند. امکان ضبط به مدت طولانی به صورت پیوسته از دیگر قابلیت های Snooper است. ضبط صدا به صورت خودکار در زمانی که صدا از ورودی میکروفون تشخیص داده شود، آغاز شده و در زمان سکوت نیز متوقف می شود. در این نرم افزار امکان استفاده از فرمت صوتی فشرده MP3 که می تواند یک ساعت ضبط صدا را در فایلی با حجم 4 مگابایت ذخیره کند نیز فراهم شده است. تنظیماتی مانند Bitrate، Smaple Rate، Mono،  Stereo و غیره نیز در دسترس کاربران قرار گرفته است.

HASAN.SJ بازدید : 26 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Audio & Music Lab 2014 Premium v20.0.0.36 - نرم افزار بهینه سازی صدا

 

امروزه ویرایش فایل های صوتی دیجیتالی و توجه به بهبود کیفیت آن ها باعث شده است تا نرم افزارهای زیادی جهت ویرایش و ارتقاء کیفیت صدا طراحی شوند. شرکت MAGIX یکی از مشهورترین کمپانی های تولید نرم افزارهای ویرایش صدا می باشد. MAGIX Audio & Music Lab نام یکی از نرم افزارهای قدرتمند این شرکت است که دارای تمامی استاندارهای جدید در بهینه سازی صدا است. رابط کاربری این نرم افزار به گونه ای طراحی شده است که کار کردن با این برنامه برای تمامی کاربران آسان بوده و با فراهم کردن طیف وسیعی از ابزارهای بهینه سازی صدا، امکان کنترل کامل بر روی تمامی پارامترها را فراهم می کند.

HASAN.SJ بازدید : 40 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avid Pro Tools HD v10.3.7 - نرم افزار ضبط و میکس فایل های صوتی

 

Avid Pro Tools HD نرم افزاری برای ضبط، ویرایش و میکس فایل‌های صوتی و یکی از حرفه ای ترین پلتفورم‌های صوتی در دنیا می‌باشد. این نرم افزار قدرتمند به شما با امکانات حرفه ای خود در تنظیم، ضبط، ویرایش و میکس بزرگ ترین تولیدات موسیقی کمک خواهد کرد. این نرم افزار با سیستم‌های Pro Tools|HDX و Pro Tools|HD ارائه می‌شود. علاوه بر این شما می‌توانید از امکانات Pro Tools software 10 در کنار دیگر امکانات جدید و جریان کاری آن استفاده کنید.
فرقی نمی‌کند که شما موسیقی یا صدا طراحی می‌کنید، ابزار مناسب و صحیح می‌توانند به شما در رسیدن به بالاترین کیفیت و سرعت بیشتر در میکس کمک شایانی کنند. Pro Tools software 10 نسل جدید نرم افزارهای ویرایش صدا به صورت تجاری می‌باشد.

HASAN.SJ بازدید : 43 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Audio Cleaning Lab 2014 v20.0.0.36 - نرم افزار افزایش کیفیت فایل های صوتی

 

امروزه ویرایش فایل های صوتی دیجیتالی و توجه به بهبود کیفیت فایل های صوتی قدیمی باعث شده است تا نرم افزارهای زیادی جهت ویرایش و ارتقاء کیفیت صدا طراحی شوند.
با استفاده از MAGIX Audio Cleaning Lab شما به راحتی قادر به دیجیتالی نمودن و ذخیره سازی نوارها و سی دی های صوتی قدیمی خود و همچنین افزایش کیفیت فایل های صوتی خواهید بود. این نرم افزار به شما ک
مک می کند تا به راحتی و تنها با طی کردن یک مرحله کیفیت سخنرانی ها و صداهای رادیویی ضبط شده را ارتقاء داده و تحریفات ناخواسته صوتی را حذف می کند. با استفاده از این نرم افزار شما می توانید به نتایج مطلوب خود برای ویرایش و دستیابی به یک صدای بی عیب و نقص بپردازید.

HASAN.SJ بازدید : 35 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Celemony Melodyne Editor v2.1.1.15 - نرم افزار ویرایش نت های موسیقی

 

اصطلاح نُت در موسیقی، دو معنی عمده دارد. معنای اول این که نشانه‌ای است در یادداشت‌های موزیکال برای نشان دادن نسبی مدت و زمان اجرای یک صوت و معنای دوم، یک صدای معین، به تنهایی. نت‌ها مانند «اتم‌های» بسیاری از موسیقی‌های غربی هستند، تجزیه و تحلیل اجزاء یک اثر موزیکال که ایفای آن را آسان می‌کند، درک موسیقی، و آنالیز.
Celemony Melodyne Editor
نرم افزار کاربردی است که با استفاده از آن می توانید نت های موسیقی ها را ویرایش کنید. با استفاده از این نرم افزار فوق العاده می توانید نت های اضافه و اشتباه را از موسیقی های ضبط شده حذف کنید. همچنین می توانید از این نرم افزار در جهت تغییر در Pitch که توسط آن قادر به تنظیم اصوات پلی فونیک، ملودی های سنتی و نت موسیقی خواهید بود، استفاده کرده و به راحتی می توانید موزیک های خود را اصلاح کنید. یکی از قابلیت های کلیدی این نرم افزار تفکیک چند صدایی می باشد. اگر بخواهید آکورد یک ریتم نواخته شده با گیتار را تغییر بدهید و به نوارنده هم دسترسی نداشته باشید، با کمک این برنامه می توانید صداهای نواخته شده را به صورت مجزا مشاهده کرده و هر یک را به صورت جداگانه ویرایش کنید. این نرم افزار محصولی فوق العاده از شرکت بزرگ Celemony است.

HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Samplitude Pro X v12.4.1.246 - نرم افزار میکس و ویرایش فایل های صوتی

 

Samplitude Pro X یک محیط مناسب و مطمئن را برای تولیدات صوتی شما ارائه می دهد. با امکاناتی که این نرم افزار در اختیار شما قرار می دهد می توانید به ویرایش و میکس فایل های صوتی پرداخته و از تمامی روش ها برای ساخت یک موسیقی حرفه ای استفاده کنید. محیط کار در Samplitude Pro X به صورت یک رابط کاربری قابل تنظیم و شامل ابزارهایی مفید و پرکاربردی است که شما برای ساخت یک موسیقی به آن ها نیاز دارید. دقت بالای Audio Engine با شفافیت کامل بیت و ابزارهای تسلط بر صدای خروجی باعث شده است تا Samplitude Pro X به عنوان یکی از قدرتمندترین نرم افزارهای موجود در این زمینه مطرح باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Cubase Elements v7.0.7 x86/x64 - نرم افزار آهنگسازی، میکس و ضبط صدا

 

کیوبیس یکی از مطرح ترین برنامه های آهنگسازی دیجیتال به شمار می رود و آهنگسازان بزرگی در سطح جهانی را به خود اختصاص داده است. این نرم افزار ابزارهای مختلفی برای ضبط و ویرایش فایل های صوتی در اختیار کاربر قرار می دهد. Cubase یک نرم افزار توسعه یافته میکس و مسترینگ موسیقی  آلمانی است که توسط شرکت استاینبرگ به عنوان یکی از قدرتمند ترین استودیوهای دیجیتال به بازار عرضه شد. Cubase Elements مجموعه ای قدرتمند از ابزارهایی برای ضبط، ویرایش و میکس آهنگ های صوتی و ترک های MIDI می باشد. این نرم افزار به شما اجازه می دهد که کامپیوتر خود را به سیستم کامل تولید موزییک تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 286 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود MAGIX Music Maker Rock Edition 4 v6.0.0.6 - برای ساخت و تنظیم آهنگ های راک

 

MAGIX Music Maker Rock Edition 4 امکانات نامحدودی را برای تحقق ایده هایتان در یک استودیوی صدای مجازی ارائه می دهد و صدای راک شما را بدون هیچگونه مهارت قبلی با بیش از 1000 صدای جدید، ریف و افکتهایی با کیفیت بالا تولید می کند. با کمک infobox های موجود در این نرم افزار براحتی می توان ساختن آهنگ های جدید را شروع کرده و حتی تا اندازه ای موارد جدید و جالب یاد گرفت. مهم نیست که شما آهنگ را چگونه ضبط کرده اید براحتی قادر به ویرایش، تقسیم بندی مجدد و افکت گذاری آهنگ  و ذخیره آن روی هارد خود خواهید بود. در MAGIX Music Maker Rock Edition 4 نکات و ترفندهای هیجان انگیزی بطور خلاصه و واضح در فیلم های آموزشی ویدیویی قرار داده شده اند که تنها با یک کلیک می توانید به آن ها دسترسی داشته باشید. مزیت این نرم افزار این است که هر کسی بدون داشتن تجربه و مهارت قبلی می تواند آهنگ های خود را تولید کرده و اطلاعات بیشتر در در مورد موسیقی یاد بگیرد.

HASAN.SJ بازدید : 34 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود AD Sound Recorder v5.5.2 - نرم افزار ضبط صدا

 

AD Sound Recorderنرم افزاری قدرتمند جهت ضبط صدا از ورودی های مختلف می باشد. این نرم افزار با توجه به حجم کم خود دارای کارایی های بالایی می باشد. در این نرم افزار کاربران با پیچیدگی کار مواجه نمی باشند و در کوتاه ترین زمان ممکن قادر به رفع نیاز خود می باشند. همچنین توسط این نرم افزار می توان صدا ها را به صورت نموداری و موجی مشاهده نمود. به کمک این نرم افزار قدرتمند میتوانید با کارت صدا ارتباط مستقیم برقرار کنید و تمامی صداها را در خروجی صوتی سیستم با فرمت های مختلف ضبط و ذخیره نمایید. این نرم افزار از فورمت های MP3 ،WMA ،WAV پشتیبانی می کند. برقراری ارتباط مستقیم با کارت صدا باعث شده صداهایی که ضبط می کنید کیفیت بسیار مطلوب و بالایی داشته باشند. این نرم افزار محصول شرکت adrosoft می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 36 شنبه 01 شهریور 1393 نظرات (0)

 

دانلود Studio One Pro v2.6.2 x86/x64 - نرم افزار ضبط و ویرایش موزیک

 

Studio Oneنرم افزاری برای ضبط و ویرایش صدا و در نهایت تولید موزیک است که برای ویندوز های XP و Seven طراحی شده و امکاناتی نظیر ضبط صدا، MIDI sequencing ، مدیریت پلاگین ها و پشتیبانی از drag & drop در MIDI mapping، پیکربندی خودکار سخت افزار، کار بروی Track های نامحدود، کیفیت بالای خروجی و در نهایت یک audio mastering ساده را به شما ارائه می دهد. این نرم افزار با رابط کاربری گرافیکی بسیار مناسب به کاربران مبتدی نیز این اجازه را می دهد تا به راحتی آهنگ مورد نظر خود را ساخته و اقدام به تنظیم آن نمایند و همچنین امکاناتی را که کاربران حرفه ای نیاز دارند را در خود گنجانده است تا افراد حرفه ای نیز بتوانند در زمینه آهنگ سازی از این نرم افزار بهره لازم را ببرند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 25
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 73
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 779
  • بازدید ماه : 1,391
  • بازدید سال : 8,668
  • بازدید کلی : 125,649