loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVDFab v9.0.7.0 - نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری

 

DVDFab یکی از آسان ترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار دارد و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu ،Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است. این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید. همچنین این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.

HASAN.SJ بازدید : 47 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sony DVD Architect Studio v5.0.186 + Pro v6.0.237 for Win 7, Vista , 8 - نرم افزار طراحی منوی DVD

 

Sony DVD Architectنرم افزاری حرفه ای برای طراحی منو و تالیف DVD می باشد. این نرم افزار در سطحی حرفه ای ساخته شده و می تواند مکملی برای Sony Vegas بوده و همچنین به عنوان یک نرم افزار مستقل مورد استفاده قرار گیرد. نسخه جدید Sony DVD Architect در حالت استاندارد برای اجرای دی وی دی و حالت کیفیت بالا برای اجرای دیسک های Blu-ray به خوبی کار می کند. شما با استفاده از آن می توانید دکمه های انیمیشن را برای انتخاب صحنه های فیلم و زیرنویس ها طراحی کنید. همچنین امکان ویرایش ویدئو و صوت در فرمت های MPEG-2 و AVCHD از ویژگی های مهم Sony DVD Architect Pro می باشند.

HASAN.SJ بازدید : 25 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink Power2Go Platinum v9.0.0809.0 - نرم افزار رایت انواع دیسک

 

نرم‌افزار Power2Go كه یكی از محصولات كمپانی Cyberlink می‌باشد به منظور رایت انواع دیسك ‌ها با انواع فرمت‌ ها تهیه و ساخته شده است. این نرم افزار دارای قابلیت کشیدن و رها کردن آسان می باشد. شما می توانید از دیسک های داده، موزیک و فیلم به آسانی پشتیبان تهیه نمایید. Power2Go از تمام محدوده های فرمت دیسک در بازار پشتیبانی می نماید. رایت هر گونه مدیا بر روی هر دیسک، امنیت داده ها، مشاهده ایمیج دیسک، تبدیل و ویرایش و ضبط صداهای شما، ساخت اسلایدشواز تصاویر و فیلم ها، پشتیبانی از قرار دادن متن و لینک اینترنت و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 39 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CloneDVD Ultimate v7.0.0.3 - نرم افزار کپی دی وی دی

 

CloneDVD یک نرم افزار انعطاف پذیر و با استفاده ای آسان است که برای کپی فیلم های DVD از آن استفاده می شود. این نرم افزار بدون اینکه نیازی به تنظیمات خاص داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا از DVD هایی که کدهای محافظتی برای رایت و کپی دارند، کپی برداری کنید و در صورتی كه DVD های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشند CloneDVD به راحتی و تنها با یک كلیک می تواند این محدودیت ها را حذف کند تا شما قادر باشید آزادانه به کپی برداری از فایل های مورد نظر خود بپردازید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا از DVD خود یک کپی تهیه کنید، به ذخیره سازی آن روی هارد دیسک بپردازید و یا یک فایل ISO از آن تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سفارشی سازی دی وی دی خود بپردازید و یا حتی سایز ویدیو مورد نظر را تغییر دهید.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود CloneDVD Ultimate v7.0.0.3 - نرم افزار کپی دی وی دی

 

CloneDVD یک نرم افزار انعطاف پذیر و با استفاده ای آسان است که برای کپی فیلم های DVD از آن استفاده می شود. این نرم افزار بدون اینکه نیازی به تنظیمات خاص داشته باشد این امکان را برای شما فراهم می کند تا از DVD هایی که کدهای محافظتی برای رایت و کپی دارند، کپی برداری کنید و در صورتی كه DVD های شما دارای قفل های CSS, RC, RCE, UOPs و Sony ARccOS باشند CloneDVD به راحتی و تنها با یک كلیک می تواند این محدودیت ها را حذف کند تا شما قادر باشید آزادانه به کپی برداری از فایل های مورد نظر خود بپردازید. بنابراین شما قادر خواهید بود تا از DVD خود یک کپی تهیه کنید، به ذخیره سازی آن روی هارد دیسک بپردازید و یا یک فایل ISO از آن تهیه کنید. همچنین شما می توانید به سفارشی سازی دی وی دی خود بپردازید و یا حتی سایز ویدیو مورد نظر را تغییر دهید.

 

HASAN.SJ بازدید : 37 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft DVD Creator v7.1.3 Build 20130417 - نرم افزار تبدیل و رایت دی وی دی

 

امروزه دی وی دی ها جای خود را به سی دی و ... داده اند و در کنار حجم ۴ برابری خود نسبت به CD، طرفداران بسیاری پیدا کرده اند. یکی از بیشترین کاربرد های دیسک های DVD، استفاده برای رایت چند فیلم با کیفیت بالا در کنار یکدیگر می باشد.
نرم افزار Xilisoft DVD Creator ابزاری قدرتمند در زمینه ساخت دی وی دی با قابلیت های فراوان می باشد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فرمت های رایج و محبوب تصویری نظیر AVI، WMV، ASF، DivX، Xvid، ۳GP، MP4، MPEG به DVD را داراست. نرم افزار DVD Creator اين اختيار را به شما می دهد تا بين دو فرمت NTSC يا PAL يکی را برگزينيد و همچنين يکی از حالت های 4:3 يا 16:9 را برای تصوير دی وی دی خود انتخاب کنيد و نتيجه را يا بروی يک ديسک و يا به عنوان يک فايل ISO ذخيره کنيد. از ویژگی های این نرم افزار می توان به ساخت و تبدیل فایل های DVD با سرعت بالا، قابلیت ذخیره سازی فایل های DVD بروی دیسک سخت، قابليت پيش نمايش ويدئو قبل از ساخت DVD، انتخاب قسمتی از ویدئو، وجود ده ها منوی زیبا در زمینه های گوناگون، قابلیت ویرایش عکس پشت صفحه و انتخاب موزیک و ... اشاره نمود. این نرم افزار محصولی از شرکت Xilisoft می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 29 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro + Nero Burning ROM v12.5.01300 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

نسخه ی قبلی برای نصب به سریال نیاز داشت، که سریال های موجود نیز پس از مدتی منقضی می شوند، نسخه ی جایگزین شده یک نسخه ی کامل و کرک شده است که برای نصب آن نیازمند شماره سریال نخواهید بود!
شماره سریال جدید نسخه های میکرو و لایت در یک لینک جداگانه قرار داده شد!

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که ا
مکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

 

HASAN.SJ بازدید : 23 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CDBurnerXP v4.5.1.3868 - نرم افزار رایت انواع دیسک ها

 

بدون شک نرم‌افزار Nero یکی از بهترین نرم‌افزارها در زمینه‌ی کپی CD و DVD است. اما هزینه بالا و حجم سنگین آن شاید کاربران را به فکر استفاده از یک نرم‌افزار جایگزین و ارزان قیمت‌ بیاندازد.
CDBurnerXP
نرم افزار رایگان برای رایت انواع سی دی و دی وی می باشد. نرم افزار CD Burner XP از استاندار های CD-R ،CD-RW ،DVD +R/RW و DVD-R/RW برای رایت انواع سی دی و دی وی دی پشتیبانی می کند و از دیگر قابلیت های این نرم افزار می توان به پشتیبانی از تکنولوژی Blu-Ray و HD-DVDs اشاره کرد. رایت اطلاعات به فرمت ISO و ذخیره کردن بر روی هارد، کپی از انواع دیسک ها، پشتیبانی از فایل های صوتی، ساخت دیسک های راه انداز سیستم عامل یا Bootable از امکانات دیگر این نرم افزار به شمار می رود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO Blindwrite v7.0.0.0 - نرم افزار کپی انواع سی دی و دی وی دی قفل دار

 

نرم افزار فوق العاده قدرتمند VSO Blindwrite Suite قادر به تهیه نسخه پشتیبان از CD/DVD می باشد و آن را روی هارد دیسک ذخیره می سازد، اما تفاوت این برنامه با برنامه های مشابه چیست؟ این برنامه قادر است از انواع سی دی های قفل دار، خش خورده و آسیب دیده نیز کپی بگیرید، تکنولوژی خاص بکار رفته در این برنامه این نرم افزار را به یکی از قویترین برنامه های خواندن سی دی های قفل دار تبدیل نموده است. این برنامه هنگام خواندن سی دی ها با رسیدن به نقاط غیر قابل خواندن نظیر بد سکتور به طرز جالبی از روی این قسمت ها پرش می کند و به کار خود ادامه می دهد علاوه بر اینکه این نرم افزار قدرت بالایی در خواندن سی دی های قفل دار دارد سرعت بالای نیز دارد.
دو دسته از افراد از این برنامه استفاده می کنند:
1- آن دسته از افرادی که سی دی اوریجینال خریداری کرده اند و به منظور محافظت از سی دی اصلی در مقابل آسیب دیدگی یک کپی از آن تهیه می کنند و از آن استفاده می کنند.
2- آن دسته از افرادی که با یک سی دی قفل دار مواجه شده اند و برای رهایی از خریدن سی دی اصلی از آن یک نسخه کپی تهیه می کنند و از آن استفاده می کنند.

این برنامه همچنین توانایی ایجاد نسخه پشتیبان از انواع سی دی های صوتی و فیلم های دی وی دی را نیز دارا می باشد. نسخه جدید این برنامه امکاناتی مشابه را برای دی وی دی های قفل دار نیز فراهم نموده است.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArcSoft TotalMedia Extreme v3.0.6 - نرم افزار کار با فایل های چندرسانه ای

 

ArcSoft TotalMedia Extreme مجموعه ی نرم افزاری کامل برای استفاده خانگی و کار با فایل های چند رسانه ای کیفیت بالا می باشد. این مجموعه از برنامه ها امکان پخش فایل های ویدئویی، ویرایش و ساخت دیسک های ویدئویی و موزیک را به شما می دهد. همچنین این برنامه امکان ساخت اسلایدشو های تصویری، فایل های ویدئویی قابل پخش در دستگاه های قابل حمل نظیر آیفون، آیپد و PSP و نیز پشتیبان گیری ساده و رایت راحت فایل های چند رسانه ای و اطلاعات را بر روی دیسک های بلوری، DVD و HD DVD ها را می دهد. این برنامه های کاربردی به صورت یکپارچه با یکدیگر کار می کنند و نیاز شما به استفاده از نرم افزارهای مختلف را به صورت یک جا برطرف می کنند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 26
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 78
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 784
  • بازدید ماه : 1,396
  • بازدید سال : 8,673
  • بازدید کلی : 125,654