loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft PSP Video Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار مبدل انواع فرمت های ویدئویی به فرمت PSP

 

PSP چیست؟‌ و چه قابلیت هایی دارد؟
کلمه ی PSP مخفف Play Station Portable  است، که به معنای پلی استیشن قابل حمل است. PSP جز کنسول های
بازی دستی به شمار می آید. این محصول ساخت شرکت Sony می باشد. از دیگر امکاناتی که می توان به آن اشاره کرد امکان مولتی مدیا بودن این کنسول است، که علاوه بر این که گیم های متنوعی را بر روی آن اجرا می کنید از امکانات جالب دیگر آن نیز می توانید بهره ببرید. این کنسول فرمت های MP3,WMA,WMV را برای فایل های صوتی پشتیبانی می کند و فرمت Mpeg4‌ را نیز برای فایل های ویدئویی شما پشتیبانی می کند. همچنین تصاویر با فرمت های BMP، ‏PNG، ‏TIFF‏ و ‏GIF بر روی آن قابل اجرا هستند. نرم افزار Xilisoft PSP Video Converter مبدل ویدئویی است که تمامی فرمت های رایج تصویری را به فرمت PSP تبدیل می کند تا قابل نمایش بر روی PSP شما باشد.

HASAN.SJ بازدید : 31 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft HD Video Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فرمت فایل های ویدئویی

 

Xilisoft HD Video Converter ابزاری بسیار کامل است که تقریباً فرمتی نیست که از محدوده کاری آن خارج باشد. شاید تمامی فرمت های موجود را پشتیبانی کرده و کاربر تنها کافیست فایل مورد نظر را انتخاب از میان ده ها فرمت یکی را انتخاب و با کلیک بر روی Start شروع به تبدیل فرمت ها نماید. جالب تر این این موارد قابلیت تبدیل فرمت عکس ها هم است. Xilisoft HD Video Converter حتی قابلیت تبدیل عکس ها را هم دارد. عدم کاهش کیفیت، تنظیم فرمت ها با قابلیت انتخاب اندازه تصاویر، میزان کیفیت صوت و ... تنها بخشی از قابلیت های این نرم افزار را تشکیل می دهند. یک قابلیت مهم دیگر هم در این نرم افزار نهفته و آن هم قابلیت تکه تکه کردن فایل است. کاربر می توان در زمان تبدیل، فایل را به اندازه های مورد نظر که قابل تغییر است بخش بخش نماید. محیط کاربری نرم افزار ساخت شرکت Xilisoft آنقدر جذاب است که بتواند جدای از قابلیت های فوق العاده اش کاربران را هم به سوی خود جذب نماید.

HASAN.SJ بازدید : 23 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft RM Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری

 

Xilisoft RM Converter یک مبدل قدرتمند برای RMVB ،RM و RAM می باشد. این نرم افزار یکی از موفق ترین مبدل های فایل های Real به فرمت های صوتی و تصویری می باشد و به سرعت مانند باد وظایف مورد نظر شما را با کیفیت های بالای صوتی و تصویری انجام می دهد و بدین صورت برای شما فایل های مولتی مدیای شاد و سرگرم کننده به وجود می آورد. این نرم افزار قابلیت تبدیل فایل های RMVB ،RM و RAM را به فرمت های ویدئویی معروفی چون AVI ،MPEG1/2 ،WMV ،Divx و فرمت های صوتی MP3 و WAV دارد. این محصول در مقایسه با محصولات مشابه دارای تنظیمات و گزینه های مختلفی است که می توانید انتخاب کنید البته با انتخاب حالت پیش فرض تنظیمات باز هم می توانید به کیفیت بالایی دستیابی کنید. می توان نتیجه گیری کرد که این نرم افزار سریع، آسان و قدرتمند در زمینه ی تبدیل می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Bros TS Converter v3.1.1.108 - نرم افزار مبدل فرمت TS به فرمت های دیگر

 

Bros TS Converter نرم افزار مفید و قابل اعتمادی است که به کاربران کمک می کند که فایل های  TS را به فرمت های دیگری چون AVI, WMV, MOV و بسیاری فرمت های دیگر تبدیل نمایند. همان گونه که می دانید امکان پخش فایل هایی با پسوند TS در پخش کننده های فایل های تصویری و چند رسانه ای وجود ندارد، این فایل ها را بیشتر کسانی که از طریق رسیور فیلمی را ضبط می کنند می شناسند چون اکثر رسیور ها فیلم ها را با این پسوند ضبط می کنند نرم افزار Bros TS Converter، نرم افزاری برای تبدیل فایل های TS به فرمت های دیگر نظیر: AVI, ASF, MP4, MOV, FLV, DivX, Xvid, MPEG1, MPEG2, MKV است که این امکان را به شما می دهد که به راحتی فایل های ظبط شده خود را به VCD یا DVD تبدیل کرده و در DVD Player خود آن را با کیفیت عالی مشاهده نمایید. همچنین می توانید ویدئو های TS خود را به فرمت های رایج صوتی چون MP3, WAV, AAC, AC3 و ... تبدیل نمایید. نکته قابل توجه در این نرم افزار سرعت خوب آن در زمان تبدیل فایل می باشد که خوشبختانه کیفیت فایل اصلی را تحت تاثیر زیادی قرار نمی دهد.

HASAN.SJ بازدید : 23 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ACDSee Video Converter Pro v3.0.24 - نرم افزار مبدل فایل های ویدئویی HD

 

ACDSee Video Converter Proنرم افزاری قدرتمند و حرفه ای برای تبدیل فایل های ویدئویی بین تمامی فرمت های رسانه ای محبوب می باشد که قادر است عمل تبدیل را با سرعت بالا و بهترین کیفیت انجام دهد. این نرم افزار مبدلی ساده در عین حال قدرتمند برای تبدیل ویدئوهای HD می باشد. تبدیل همزمان چند فایل به فرمت های مختلف، استخراج صدا از ویدئو، پشتیبانی از فرمت های فایل پخش در گوشی های تلفن همراه، به اشتراک گذاری آنلاین ویدئوها، تنظیم خروجی با کیفیت و اندازه تصویر دلخواه، ریپ و رایت بر روی انواع دیسک ها، استخراج از دی وی دی ها، مشاهده پیش نمایش ویدئوها، تنظیم صدا، ویرایش ویدئوها و ده ها قابلیت دیگر از امکانات این نرم افزار می باشد. با استفاده از ACDSee Video Converter Pro می توانید ویدئوهای با کیفیت بالا 720p و 1080p را با بهترین کیفیت به تمامی فرمت های محبوب برای پخش در تلفن های همراه تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 126 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Viber v4.2.2.6 for Windows + v3.1.1 for Mac - نرم افزار وایبر، برقراری تماس صوتی و تصویری و ارسال پیامک رایگان

 

نرم افزار وایبر به دلیل سرویس رایگان برای ارسال پیامک و تماس صوتی، بسیار خوب مورد استقبال کاربران قرار گرفت. تا پیش از این، نرم افزار Viber تنها برای نصب بر روی گوشی های تلفن همراه مورد استفاده قرار می گرفت، اما هم اکنون نسخه ی ویندوز و مک این نرم افزار هم تولید شده است، که از ویژگی های خاصی نظیر video call برخوردار است، اما همان ظاهر بنفش همیشگی خود را به خوبی حفظ کرده است. البته نسخه کنونی این نرم افزار beta می باشد و هنوز در مرحله آزمایش می باشد. یک امکان فوق العاده که دراین نرم افزار وجود دارد این است که می توان تماس را از کامپیوتر به تلفن همراه انتقال داد. همچنین به راحتی می توان توسط آن، عکس و فیلمدانلود کرد.

برای شروع باید ابتدا وایبر را بر روی گوشی نصب و سپس شماره موبایل خود با کد کشور خود را وارد کنید. بعد از نصب و وارد کردن شماره نسخه کامپیوتری وایبر را نصب کنید. زمانی که شماره تلفن شما وارد شد و به نرم افزار راه پیدا کردید لیست شما بر روی دسکتاپ نمایش داده می شود که می توانید توسط آن به خوبی، برای دوستانتان عکس و فیلم بفرستید، تماس صوتی-ویدیویی برقرار کنید و چت کنید. برای تنظیمات ورودی و خروجی صدا و تصویر می توانید از بخش settings نرم افزار وایبر به خوبی حالت مورد نظر خود را تنظیم کنید. همچنین می توانید برنامه را سفارشی کنید تا در زمان رسیدن پیام و یا تماس notification مورد نظر برای شما اعمال شود. اضافه بر این می توانید تماس صوتی و تصویری خود را از دسکتاپ به تلفنتان هدایت کنید.

HASAN.SJ بازدید : 130 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Skype v6.18.0.106 - نرم افزار اسکایپ، تماس صوتی و تصویری رایگان از طریق اینترنت

 

Skype نام نرم افزاری می باشد که به شما امکان برقراری ارتباط صوتی را با دوستان از طریق اینترنت فراهم می کند. این برنامه همانند تلفن عمل کرده و دو طرفی که قصد ارتباط با یکدیگر را دارند باید این برنامه را نصب داشته باشند. همچنین در این برنامه امکان برقراری ارتباط تصویری به وسیله دوربین های اینترنتی و گفتگوی متنی و حتی انتقال فایل نیز وجود دارد. این نرم افزار از کیفیت بالایی در انتقال صدا برخوردار می باشد حتی بیشتر از ارتباط تلفنی که از مناطق دور برقرار می شود. به عنوان مثال شما اگر از داخل ایران به یکی از اقوام خود در کشوری نظیر فرانسه تماس بگیرید در هنگام صحبت باید مکث کرده تا صدا با کمی تاخیر به شما و یا طرف مقابلتان برسد، اما به کمک این نرم افزار شما به راحتی با دورترین مناطق نیز می توانید با وضوح و کیفیت بالا تماس بگیرید. این برنامه مانند دیگر برنامه های مشابه همانند یاهو مسنجر در هنگام برقراری ارتباط صوتی دچار قطعی و نویزهایی که باعث اختلال در صدا می شوند نمی شود.
برای استفاده از این نرم افزار بعد از نصب برنامه کافیست شما از طریق نرم افزار در سایت این برنامه ثبت نام کرده و برای خود یک شناسه کاربری شخصی بسازید.

از دیگر امکانات این برنامه یافتن دیگر افرادی که از این برنامه استفاده می کنند و امکان برقراری تماس با آنها می باشد. شما می توانید آن ها را به لیست دوستان خود در برنامه اضافه کنید. همچنین شما این امکان را خواهید داشت تا دوستان خود را طبقه بندی کنید.
از قابلیت های دیگر این
نرم افزار می توان به تماس تلفنی به شماره تلفن های دیگر اشاره کرد. به این صورت که شماره تلفن دوست خود را در برنامه وارد می کنید و با او تماس می گیرید! به این صورت در واقع شما از اینترنت با تلفن شخصی دوستتان تماس گرفته اید (البته این قابلیت رایگان نیست).


HASAN.SJ بازدید : 37 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Brosix v3.6.5 Build 140408.4870 - نرم افزار بروسیکس، پیام‌رسان امن با پشتیبانی از زبان فارسی

 

تعداد نرم‌افزارهای پیام‌رسان یا مسنجر کم نیست اما این روزها بزرگ‌ترین چالش چنین نرم‌افزارهایی امنیت آن ها است. بسیاری از کاربران نرم‌افزارهای موجود و مشهور، بارها اخبار گوناگونی را درباره شنود مکالماتشان توسط هکرها یا دولت‌ها شنیده‌اند و با نگرانی آن ها را دنبال می‌کنند. بنابراین وجود یک نرم‌افزار پیام‌رسان امن یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های کاربران به حساب می‌آید. مسنجر Brosix (بروسیکس) توسط یک شرکت بلغاری که در سال ۲۰۰۶ راه‌اندازی شده، تولید شده است و دارای دو نسخه  رایگان و تجاری است. رمزنگاری و انتقال صدا و تصویر و نوشته‌ها و به طور کلی تمامی ارتباطات در این مسنجر با استاندارد رمزنگاری پیشرفته یا AES-256 bit است که باعث شده پیام‌ها غیرقابل شنود و غیرقابل ردگیری باشند. در عین حال انواع گفتگوی نوشتاری، صوتی و تصویری با کیفیت بالا انجام می‌شود و  پیغام نوشتاری به صورت آفلاین هم ممکن است. یکی از ویژگی‌های این پیام‌رسان، داشتن یک مرورگر ویژه است به نحوی که شما اگر بخواهید هم زمان با دوست خود یک وب‌سایت را تماشا کنید از راه به اشتراک‌گذاری مرورگر ویژه آن می‌توانید این کار را انجام دهید و هر دو نفر یک صفحه را تماشا کنید. قابلیت به اشتراک‌گذاری نمایشگر و کنترل آن یکی دیگر از امکانات است. با این ویژگی دیگر نیازی به نصب نرم‌افزارهایی چون Team viewer نخواهید داشت چون این ویژگی به طور رایگان در این مسنجر موجود است. در عین حال، گرفتن عکس از دسکتاپ و ویرایش و ارسال آن ممکن است. بروسیکس از ۱۵ زبان از جمله زبان فارسی پشتیبانی می‌کند.

HASAN.SJ بازدید : 33 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Microsoft Lync Server 2013 SP1 x86/x64 - نرم افزار برگزاری ویدئو کنفرانس صوتی و تصویری

 

Microsoft Lync Server یکی از اساسی ترین نیازهای اکثر سازمان ها امروز تشکیل جلسات و کنفرانس های دو یا چند نفره می باشد. لینک با در نظر گرفتن این موضوع به بهترین نحو ممکن این نیاز را برآورده است. برگزاری کنفرانس به صورت صوتی و یا تصویری به همراه امکاناتی که Lync همزمان با کنفرانس ارائه می دهد آن را به یک راهکار کامل و بی رقیب در این زمینه تبدیل کرده است. افراد حاضر در کنفرانس می توانند در یک لابی منتظر باشند و توسط مدیر کنفرانس به داخل کنفرانس وارد شوند. همچنین مدیر کنفرانس می تواند افرادی را که لازم به حضور در کنفرانس نیستند را از کنفرانس بیرون کند یا افراد مورد نیاز را به کنفرانس دعوت کند، مایکروسافت در ادامه روند ارائه نرم افزار Communication Server برنامه Lync Server را تولید و روانه بازار کرده است که علاوه بر تمامی قابلیت های کاربردی و مفید نرم افزارهای موجود در این زمینه بسیاری از امکانات و ویژگی های جدید را در خود گنجانده است. در حقیقت نرم افزار Lync یک نرم افزار یکپارچه سازی ارتباطات در سطح Enterprise است که قابلیت فراهم کردن ارتباط ساده، ارزان و با کیفیت هزاران نفر در سراسر جهان و بر روی دستگاه های مختلف از PC گرفته تا Tablet ها و گوشی های هوشمند را داراست.

HASAN.SJ بازدید : 34 سه شنبه 28 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ooVoo v3.6.4.16 - نرم افزار مسنجر حرفه ای برای چت صوتی و تصویری

 

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 87
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 793
  • بازدید ماه : 1,405
  • بازدید سال : 8,682
  • بازدید کلی : 125,663