loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 35 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Stereoscopic Player v2.0.7 - نرم افزار پخش فایل های ویدیویی

 

این روز ها نرم افزارهای گوناگونی در زمینه پخش ویدیو طراحی گردیده که هر کدام دارای ویژگی های خاصی می باشند که از میان آنها می توان به فرمت های پشتیبانی شده، امکانات پخش و محیط کاربری آن ها اشاره نمود. Stereoscopic Player نام نرم افزار حرفه ای است که در عین حرفه ای بودن محیط کاربری ساده ای را برای شما به ارمغان می آورد. این برنامه امکان پخش ویدیو های موجود بر روی DVD ها و همچنین نمایش ویدیو های آنلاین از طریق دوربین را در اختیارتان قرار می دهد. با Stereoscopic Player می توانید تمامی فرمت های ویدیویی نظیر AVI ، MPEG ، WMV و ASF را پخش کنید.

HASAN.SJ بازدید : 46 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DivX Plus v10.1 Build 1.10.1.362 - نرم افزار پخش فیلم

 

نرم افزار DivX Plus علاوه بر پخش ویدئوها به شما اجازه می دهد تا ویدئوهای HD را ایجاد و ویدئوهای MKV (فرمت جدید ویدئوهای HD : DivX Plus) با فرمت های صوتی AAC با کیفیت فوق العاده پخش کنید. این نرم افزار برای شما بهترین عملکرد پخش ویدئو و مدیریت رسانه ها در کامپیوتر خواهد بود. با افزودن دیویکس ساده ترین راه برای انتقال فیلم های خود به دستگاه دیویکس را انتخاب نموده اید. این نرم افزار می تواند فرمت های DivX را برروی دیسک ها رایت کند که توسط دستگاه پخش کننده این گونه فرمت ها و DVD Player ها پخش شوند. پشتیبانی از فایل های زیرنویس، پخش ویدئوهای DivX ،AVI ،MKV ،MP4 و MOV، انتقال ویدئوها به دستگاه ها، هدایت فیلم ها، رایت فیلم ها از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 32 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود PotPlayer v1.5.40373 x86/x64 - نرم افزار پخش کننده فایل های صوتی و ویدیویی

 

PotPlayer یکی از جامع ترین و کاملترین نرم افزار های پخش کننده (پلیر) فایل های ویدیویی و صوتی می باشد. PotPlayer مانند نرم افزار پرطرفدار KM Player از طیف وسیعی از فرمت های صوتی تصویری پشتیبانی کرده و دارای ویژگی هایی از قبیل پخش فیلم های دارای زیرنویس، پشتیبانی از دستگاه های مختلف مانند تلویزیون های آنالوگ و دیجیتال و وب کم، سازگاری کامل با اینترنت جهت پخش ویدیوهای آنلاین، اجرای VCD ها و DVD ها با بهترین کیفیت ممکن، پخش روانتر فیلم های HD‌ و Blu-ray با کیفیت بالا و ... را نام برد. می توان گفت PotPlayer نسخه بهبود یافته و سریعتر KMP با امکاناتی اضافه تر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 62 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود J.River Media Center v19.0.28 - نرم افزار مشاهده تصاویر و پخش فایل های ویدئویی و صوتی

 

کلیه کاربران کامپیوتر های خانگی اصولاً با یکی از موارد عکس، موزیک و فیلم سروکار داشته و جهت استفاده بهتر نرم افزار هایی بسته به نوع کاربری خود نصب و از آن استفاده می کنند.
نرم افزار Media Center ابزاری جهت مشاهده تصاویر، پخش فیلم و موزیک می باشد که با همین تعریف مختصر پی به قدرت و انعطاف این نرم افزار برده و جالب اینکه این گوشه ای از کارهایی است که این نرم افزار انجام می دهد. با استفاده از این نرم افزار و با اتصال کامپیوتر خود به برخی از لوازم سرگرمی خانگی با استفاده از remote قادر به کنترل این لوازم می باشید. همچنین به عنوان مثال قادر به بارگذاری موزیک های دلخواه بروی ipod بوده در حالی که مشغول دیدن تلوزیون هستید. محیط این نرم افزار به گونه ای طراحی شده که به راحتی قادر به استفاده از این نرم افزار کی باشید. از دیگر کار های این نرم افزار علاوه بر پخش و مشاهده انواع فیلم و موزیک و تصویر مدیریت و سازماندهی فایل های صوتی و تصویری، انجام عمل رایت اینگونه فایل های و نیز کپی این فایل ها از انواع دیسک های موجود با هر فرمتی بروی هارد دیسک می باشد. در مورد این نرم افزار دوست داشتنی ذکر این نکته که این نرم افزار جهت هریک از موارد کاربرد که گفته شد دارای تنظیمات خاص خود بوده بعنوان مثال جهت پخش موزیک ابزار کامل کنترل صدا و نیز پخش را دارا  می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 30 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVS All-In-One Install Package v2.4.1.112 - مجموعه تمام نرم افزارهای شرکت AVS

 

AVS All-In-One Install Package یک مجموعه قدرتمند چند رسانه ای (multimedia) است که شامل بیش از 15 برنامه کاربردی مانند: AVS Video Converter, AVS Video Editor, AVS Video ReMaker, AVS Audio Converter, AVS Audio Editor, AVS Audio Recorder, AVS Disc Creator, AVS DVD Authoring, AVS DVD Copy, AVS Ringtone Maker, AVS Media Player, AVS Registry Cleaner, AVS Image Converter, AVS Photo Editor, AVS Cover Editor و ... می باشد و دارای رابط کاربری انگلیسی و روسی است.

HASAN.SJ بازدید : 61 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro + Nero Burning ROM v12.5.01300 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

 

نسخه ی قبلی برای نصب به سریال نیاز داشت، که سریال های موجود نیز پس از مدتی منقضی می شوند، نسخه ی جایگزین شده یک نسخه ی کامل و کرک شده است که برای نصب آن نیازمند شماره سریال نخواهید بود!
شماره سریال جدید نسخه های میکرو و لایت در یک لینک جداگانه قرار داده شد!

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که ا
مکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. نرم‌افزار Nero Platinum مشهورترین و می‌توان گفت جزء یکی از قدرتمندترین برنامه‌های رایت سی‌دی و دی‌وی‌دی است. این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 38 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Pinnacle TVCenter v6.4.5.933 - نرم افزار مشاهده ی کانال های تلوزیونی

 

Pinnacle TVCenterنرم افزاری است که با استفاده از آن می توانید در هر کجا که هستید اکثر کانال های تلوزیونی و رادیویی را بر روی کامپیوتر خود مشاهده کنید، که البته برای این کار به یک کارت TV هم نیاز خواهید داشت. راه اندازی این نرم افزار بسیار سریع و آسان است و دارای یک رابط کاربری جدید و بسیار زیبا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید برنامه های مورد علاقه خود را به صورت کاملاً سفارشی و در فرمت های گوناگون ضبط کنید. همچنین می توانید بر روی کانال های تلوزیونی کنترل کامل داشته و امکان بستن کانال ها را نیز در اختیار شما قرار خواهد داد.

HASAN.SJ بازدید : 39 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel WinDVD Pro v11.0.0.342.521749 - نرم افزار نمایش حرفه ایی فیلم و دی وی دی

 

امروزه با پیشرفت تکنولوژی و با ورود انواع لوح های فشرده اعم از دی وی دی که انقلابی در صنعت فیلم سازی ایجاد کرد باعث شد است تا شرکت های بزرگ هر روزه نرم افزاری ابزارهای قوی تری در زمینه پخش دی وی دی ها بر روی رایانه ها ارائه کنند.
شرکت قدرتمند Corel ‌که در زمینه
گرافیک و مالتی مدیا یکی از پیشرو ها به حساب می آید پس از خریداری شرکت Ulead توانست سهم بیشتری از بازار را از آن خود سازد.
نرم افزار WinDVD پیش از این با نام InterVideo WinDVD منتشر می شد. اینک با نام Corel WinDVD عرضه شده است. این ابزار فوق العاده با داشتن ا
مکاناتی فوق العاده تمامی امکانات نرم افزاری لازم برای تماشای یک فیلم با کیفیت های Blu-Rey و HD DVD را برای شما فراهم می آورد.

HASAN.SJ بازدید : 20 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Splash PRO EX v1.13.2 - نرم افزار تماشای فایل های ویدئویی

 

Splash PRO به کاربر امکان تماشای فایل های ویدئویی را با بهترین کیفیت می دهد. شما می توانید فایل های ویدئویی را به گونه ای تماشا کنید که تا کنون ندیده اید. شما می توانید فیلم های دلخواه تان را با رنگ های زنده، حرکت های آرام و ... تماشا کنید. تمامی فیلم های HD خود را با فرمت های MPEG-2 ،AVC/H.264 و VC-1 می توانید بدون هیچ مشکلی تماشا کنید. شما به هیچ کدک دیگری نیاز ندارید کافی است این نرم افزار را دانلود، نصب نموده و به تماشای فیلم مورد نظر خود بپردازید. این نرم افزار از رابطه کاربری متراکم، شیک و کاربر پسند برخوردار است و به کاربر در زمینه ی پخش فایل های ویدئویی تجربه ی شیرین و جدیدی می دهد. شما می توانید در هزینه پرداختی و مصرف انرژی باطری موبایل و لپ تاپ و نوت بوک تان صرفه جویی کنید این نرم افزار از میزان توان مصرفی موبایل، لپ تاپ و نوت بوک می کاهد.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود iDeer Blu-ray Player v1.1.6.1112 - نرم افزار پخش فیلم های بلوری

 

iDeer Blu-ray Player پلیری قدرتمند با امکانات مختلف و کم نظیر برای پخش انواع دیسک های DVD ,CD و Blu-ray می باشد که یکی از برترین ویژگی های آن نسبت به نرم افزارهای مشابه پشتیبانی کامل و مثال زدنی از دیسک های Blu-ray می باشد. این نرم افزار، پخش ویدئو و صدا با کیفیت بالا و همچنین پخش آسان بلوری، فایل های Blu-ray ISO، دی وی دی و سایر ویدئوها نظیر CD, MOV, AVI, MOV, FLV, WMV, MP4, MPEG, RMVB و ... را با یک رابط کاربری ساده و دوستانه برای شما تضمین می کند. دیسک های بلوری از ظرفیت بالاتری نسبت به دیگر دیسک ها برخوردار می باشند و در آن ها حجم وسیع تری از اطلاعات را می توان جای داد. از دیگر ویژگی های این نرم افزار قابلیت اجرای و پخش تصاویر با صدای دالبی با کیفیت بالا می باشد. این نرم افزار همچنین قادر است تا به صورت خودکار رمز دیسک های بلوری را حذف کند.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 41
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 747
  • بازدید ماه : 1,359
  • بازدید سال : 8,636
  • بازدید کلی : 125,617