loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 39 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود The Foundry NUKE and NUKEX v8.0v5 x64 - نرم افزار ساخت جلوه های ویژه سینمایی

 

The Foundry NUKEX یک Compositor یا نرم افزار میکس و مونتاژ سینمایی حرفه ایست که نقطه عطف آن در Render بسیار حرفه ای آن و همچنین تلفیق عالی ویدیو ها به گونه کاملاً طبیعی و کلاسیک سینماییست. از این نرم افزار اکنون در ساخت اکثر فیلم های پرهزینه هالیوود استفاده می شود تا با تلفیق جلوه های ویژه و فیلم اصلی صحنه های واقعی و دور از ذهن پدید آید. این نرم افزار محصولی از شرکت The Foundry Visionmongers می باشد. این نرم افزار مدرن به دلیل نو آوری های تکنیکی اش در سال 2001 برنده جایزه اسکار نوآوری در تکنولوژی در سینما شده است.

HASAN.SJ بازدید : 27 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MKVToolnix v7.0 x86/x64 - نرم افزار اضافه و جداسازی زیرنویس فیلم های MKV

 

MKV. یک فرمت (Container format) برای فایل های ویدئویی است و امکان نگهداری تعداد نامحدود track های ویدئو، صدا و زیرنویس را در قالب یک فایل Matroska دارد. چنانچه قصد داشته باشید trackهای ویدئو، صدا و یا زیرنویس یک فایل با فرمت MKV را حذف یا به آن اضافه کنید، یا حتی بخواهید یک فایل جدید Matroska بر اساس فایل های ویدئویی با فرمت های mp4, avi, ... و یا زیرنویس srt. و sub. و ... داشته باشید، می توانید از نرم افزار MKVToolnix استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل زیرنویس با فرمت SRT را با فیلم مورد نظر و با فرمت MKV ادغام کنید تا در هنگام جابه جایی و یا پخش فیلم به راحتی و با کلیک بر روی فایل ویدیویی فیلم با زیر نویس پخش شود. این نرم افزار از سرعت عمل فوق العاده زیادی برخوردار است و عملیات ترکیب را بدون افت کیفیت فیلم انجام می دهد.

HASAN.SJ بازدید : 43 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel VideoStudio Pro X7 v17.1.0 - ویدئو استودیو، نرم افزار ویرایش و مونتاژ فیلم

 

برنامه VideoStudio نرم افزاری پیشرفته و در عین حال محیط کاربری ساده است که هر کسی به  راحتی می تواند با استفاده از آن تصاویر ویدیوئی را بر روی کامپیوتر خود ذخیره نماید، به علاوه این نرم افزار امکانات وسیعی را برای ویرایش فیلم ها و قرار دادن جلوه های ویژه بر روی فیلم ها برای شما فراهم می کند.
Corel VideoStudio نرم افزار معروف و محبوب ویرایش فیلم و انتشار دهنده DVD می باشد که این نرم افزار برای آنهائی که می خواهند نگاهی حرفه ای و در عین حال آسان به دنیای ویرایش فیلم، نمایش های اسلاید و DVDها بیندازند ساخته شده است. آسان و قدرتمند عمل می کند و شما را با چندین فیلتر گوناگون، افکت های جذاب و... روبرو می سازد.

HASAN.SJ بازدید : 38 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Digital Media Doctor 2014 Professional v3.1.1.2 - نرم افزار مدیریت فایل های مدیای روی کارت حافظه دوربین دیجیتال

 

Digital Media Doctorنرم افزاری قدرتمند برای عکسان حرفه ای و آماتور است. اگر شما از عملکرد فایل های مدیای روی دوربین خود مطمئن نیستید، این نرم افزار می تواند به شما کمک کند. Digital Media Doctor با تمامی فرمت های فایل های روی دوربین های دیجیتال سازگار است. این نرم افزار بسیاری از مشکلات رایج این فایل ها را تشخیص داده و آن ها را برطرف می کند. همچنین دارای یک رابط کاربری ساده می باشد و استفاده از آن بسیار آسان است و تنها با چند کلیک موس مدیاهای شما را تشخیص می دهد. این نرم افزار با اکثر USB, FireWire و یا دیگر ریدرهای مدیاهای دیجیتال کار می کند و می تواند مدیاهای دیجیتال برداشته شده از Palm Pilots, Windows CE devices, دوربین های دیجیتال، دوربین های فیلم برداری، ام پی تیری پلیرها، ضبط کننده های دیجیتال و دستگاه های دیگر را تست کند.

HASAN.SJ بازدید : 28 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avid Media Composer v8.0 - نرم افزار تدوین و ویرایش فیلم

 

یکی از برترین و حرفه ای ترین نرم افزارهای موجود در صنعت فیلم سازی نرم افزار Avid Media Composer است که برای ویرایش فیلم ها، کلیپ های تلویزیونی، تبلیغات تجاری یا دیگر ویدئوها بسیار کارآمد است. این نرم افزار پلتفورمی باز است که به شما امکان کار با تمامی ابزارهایی که برای ویرایش ویدئو نیاز دارید را می دهد. این نرم افزار با محیط کاملا حرفه ای خود شما را قادر خواهد ساخت که یک ویدیو را صدا گذاری کرده و پس از آن یک تدوین کاملا حرفه ای بر روی ویدیو خود انجام دهید. این نرم افزار برای افراد حرفه ای یک ابزار بسیار کاربردی بوده و آنان را در امر تدوین یاری می نماید. همچنین برای ضبط، ویرایش، نمایش و ذخیره سریع تر، Avid Media Composer با Nitris DX یا رابط گرافیکی Mojo DX Video ترکیب شده است.

HASAN.SJ بازدید : 45 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود The Juicer v3.90 Build 114 - نرم افزار مدیریت و تبدیل فرمت تمامی محصولات شرکت Digital Juice

 

The Juicer نرم افزار رایگانی از شرکت Digital Juice است که یک برنامه مدیریت رسانه و ابزار تبدیل فرمت است که از تمامی محصولات فعلی این شرکت از جمله همه ی انیمیشن ها، افکت های صدا یا موزیک، کلیپ های ویدئویی یا فیلم و گرافیک های still (گرافیک هایی هستند که هیچ انیمیشنی در آن ها به کار نرفته است) پشتیبانی می کند. The Juicer به شما اجازه می دهد که هزاران کلیپ که تشکیل دهنده ی کتابخانه مدیای شرکت Digital Juice هستند را مرور کرده، پیش نمایش داده و به جستجو و مرتب کردن آن ها بپردازید و سپس آن ها را کپی کرده و آن ها را به فرمت های سازگار با نرم افزارهای ویرایش خود، تبدیل کنید. با استفاده از انیمیشن های یکپارچه، موزیک و موتور پیش نمایش گرافیک های استیل، قادر خواهید بود به سرعت هر قطعه از محتوای Digital Juice را تغییر داده و پیش از رندر کردن، تغییرات خود را در پنل پیش نمایش، مشاهده کنید. هر نوع محصول خلاقانه شرکت Digital Juice که در حال حاضر ارائه شده است، توسط این نرم افزار پشتیبانی می شود و دارای یک رابط کاربری بصری می باشد. یکی از ویژگی های کلیدی این نرم افزار قابلیت تبدیل محتواهای  Digital Juice به طیف گسترده ای از فرمت های دیگر است. به عنوان مثال می توانید ویدئو و انیمیشن را به فرمت های AVI, WMV یا Quicktime تبدیل کنید، همچنین می توانید گرافیک های still را به فرمت های PNG, JPEG, TIFF, BMP یا PSD تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 60 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Sony Vegas Movie Studio Suite v13.0 x86/x64 - نرم افزار استودیوی دیجیتال جهت ویرایش و تدوین فیلم ها و کلیپ های با کیفیت

 

مونتاژ ویدویی، میکس صدا و خلق منو برای DVD ها اعمالی هستند که در یک محصول قدرتمند و منحصر به فرد گردهم آمده اند. Vegas Movie Studio نرم افزاری است که تمام نیازهای شما را برای تولید فیلم های با کیفیت بالا، کلیپ ها و دی وی دی های جشن های مختلف و ... فراهم می سازد. شما در کنار تدوین راحت ویدئو های خود قادرید تا حاصل کار خود را در هر فرمتی حتی High-definition HDV و  Sony AVCHD تولید کنید. این نرم افزار به شما اجازه می دهد تا با ترکیب کلیپ ها، تصحیح رنگ ها و ترکیب صداها به فیلم مورد نظر خود در این استودیو دست یابید و همچنین با مجتمع کردن تکنیک های ویژه برای DVD ها و در اختیار قرار دادن خروجی های چندگانه حتی برای ارسال به صورت آنلاین، پروژه خود را همانطور که متقاضی می خواهد تحویل دهید.
نرم افزار Vegas Movie Studio در عین سادگی ویدئوهای شما را ویرایش می کند. و بهتر از همه، این نرم افزار یک ادیتور کاملاً real-time است. در این نرم افزار اصلاً مهم نیست که شما چه تغییراتی روی فیلم ها و
عکس های خود ایجاد کرده اید چرا که اصل مدیای شما بدون هیچ تغییر و افزودن افکتی باقی می ماند. Vegas Movie Studio این آزادی را به شما می دهد تا بدون داشتن دلهره نسبت به رخ دادن اشتباهات، تجربه لذت یک مونتاژ ویدئویی را داشته باشید.

HASAN.SJ بازدید : 31 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Aegisub v3.1.3 - نرم افزار ویرایشگر زیرنویس فیلم

 

تماشای فیلم بر روی کامپیوتر کار واقعاً آسانی است اما زمانی که زیرنویس فیلم هایی که قصد مشاهده آن را دارید مشکل داشته باشد، این لذت از شما سلب خواهد شد. Aegisub یکی از نرم افزارهای ویرایش زیرنویس است که می تواند به شما کمک کند. این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار خوب و آسان است که حتی افراد مبتدی نیز می توانند به راحتی با آن کار کنند. امکان مشاهده جزئیات فیلم، تایمر، غلط یاب، تغییر فونت، رنگ و منوهای پیشرفته دیگر و پشتیبانی از UTF-8 (ویرایش زبان پارسی) از دیگر قابلیتهای نرم افزار می باشد. می توانید از این نرم افزار فوق العاده برای ساخت، ویرایش و هم زمان سازی زیر نویس با صدا و تصویر فیلم (جهت هماهنگی بیشتر فیلم با زیرنویس) استفاده کنید.

HASAN.SJ بازدید : 547 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود SONY Vegas Pro v13.0.Build.290 x64 + v11.0 Build 510 x86 - نرم افزار ویرایش فایل های ویدئویی

 

علاقه مندان به کار کردن با فایل های صوتی و تصویری به طور حتم به دنبال نرم افزار قدرتمند و بی عیب و نقص در این زمینه می گردند. Sony Vegas PRO نرم افزاری کاملاً حرفه ای از محصولات کمپانی SONY می باشد. نرم افزار SONY Vegas Pro تنها ابزاری است که با بهره گیری از ابزارهای صوتی بی رقیب و قدرتمند به ترکیب SD ،DV و ویرایش ویدئویی HDV پرداخته و تمامی این فایل ها را در یک محیط نهایی جمع آوری می نماید. با این ویژگی منحصر به فرد بیننده به محصول دیجیتالی صوتی و تصویری دستیابی پیدا می کند. این محصول با بهره گیری از نهایت قدرت، سرعت باور نکردنی و بهره وری بالا به سمت هدف خود گام بر می دارد. پشتیبانی از فرمت Broad، اصوات بی مانند، افکت های شگفت انگیز و ... این نرم افزار را در زمره ی ابزارهای ویرایشی کامل قرار داده است. ویرایش پروژه های پیچیده و طولانی SD یا HD ،FH ویدئویی تنها با استفاده از عملگرهای کشیدن و رها کردن و فشار ماوس و صفحه کلید است.

HASAN.SJ بازدید : 34 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Grass Valley Edius Pro v7.30 Build 5680 x64 + v6.07 - نرم افزار میکس و مونتاژ فیلم

 

Edius Pro از قدرتمندترین نرم افزارهای تدوین غیر خطی و متعلق به شرکت Canopus می باشد. نرم افزاری مستقل و فارغ از محدودیت های مرسوم سیستم های تدوين غیرخطی. اين برنامه Work flow یکپارچه ای را فراهم می کند که قابلیت پذیرش انواع فرمت های ویدئو را دارد و امکان ويرايش هم زمان تمام فرمت ها را با هم و نيز ويرايش فرمت های SD ,HD را بصورت هم زمان داراست.
Edius pro  قابلیت کار با کارت های OHCI Firewire را دارد و با انواع مختلف سخت افزارهای تدوين مربوط به Canopus از جمله سری DVStorm و سری DV Raptor RT2 کار می کند. با به کارگیری این سخت افزارها کارآیی ويرايش هم زمان ( Real Time ) افزایش می یابد.
از جمله خصوصیات کم نظیر نرم افزار Edius Pro قابلیت تبدیل فرمت می باشد به طوری که این نرم افزار قابلیت ويرايش فرمت های ویدئوی SD,HD به طور ترکیبی و همچنین تدوين ویدئو هایی با کدک های مختلف مثل DV , HDV, HD, MPEG II, Lossless, Uncompressed را دارد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 93
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 799
  • بازدید ماه : 1,411
  • بازدید سال : 8,688
  • بازدید کلی : 125,669