loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 32 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Mischief v1.08 - نرم افزار طراحی و نقاشی با امکانات نامحدود

 

Mischief یک نرم افزار حرفه ایست که به هنرمندانی که می خواهند مهارت های طراحی خود را افزایش دهند، بسیار کمک می کند. این نرم افزار یک محیط نقاشی مجازی را با استفاده از یک بوم نقاشی نامحدود برای کاربران ایجاد می کند که می توانند در طول نقاشی آن را تغییر سایز دهند. نرم افزار Mischief یک تکنولوژی جدید و انقلابی در زمینه طراحی به حساب می‌آید. در این نرم افزار شما می توانید به هر اندازه که بخواهید در عکس زوم کنید و آن را ویرایش کرده و به صورت دلخواه خود در بیاورید. کارهای هنری شما با این نرم افزار مرحله به مرحله رشد خواهد کرد و می توانید به یک طراح گرافیکی حرفه ای تبدیل شوید که البته این حسن بزرگی برای این نرم افزار به حساب می آید. همچنین نحوه ی استفاده از این نرم افزار بسیار ساده است.

HASAN.SJ بازدید : 38 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Cortona3D v6.3 Build 1111 Suite - مجموعه نرم افزارهای طراحی شرکت Cortona3D

 

Cortona3D Suite مجموعه ی سه محصول از شرکت نرم افزاری Cortona3D، با نام های RapidAuthor, RapidDeveloper و Cortona2D Editor Pro می باشد.
RapidAuthor یک مجموعه تألیف مقرون به صرفه و قدرتمند است که تشکیلات انعطاف پذیر لازم برای تولید
مستنداتی چون کاتالوگ های تعاملی، دفترچه های راهنمای نگهداری، مواد آموزشی و دستورالعمل کار را در اختیار شما قرار می دهد.
نرم افزار RapidDeveloper یک محصول
مکمل برای ابزارهای RapidAuthor است. با استفاده از این محصول کاربران می توانند به سفارشی کردن داده ها، روند ورود و فرمت خروجی پروژه های RapidAuthor بپردازند. RapidDeveloper شامل دو محصول RapidConfiguration و RapidSpecification می باشد.
Cortona2D Editor Pro یک ویرایشگر
گرافیکی است که از ایجاد، اصلاح و رندرینگ شکل های هندسی اولیه گرافیکی لایه بندی شده (بیضی، چند ضلعی، نوار باریک، بیت مپ، شطرنجی) پشتیبانی می کند. این ادیتور اجازه می دهد که سازندگان و تصویرگران به ویرایش گرافیک های legacy یا ویرایش دستی گرافیک های دو بعدی ایجاد شده توسط RapidAuthor بپردازند. این نرم افزار از ویرایش تصاویر CGM و ورود فایل هایی با فرمت های JPEG, TIFF, PNG, Bitmap and GIF و همچنین از گرفتن خروجی با فرمت های SVG, JPEG, PNG, TIFF and GIF پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود 3D-Coat Pro v4.0.04B1 x86/x64 - نرم افزار طراحی و ساخت شخصیت های 3 بعدی

 

امروزه شرکت های نرم افزاری برای آسان تر شدن کار کاربرانی که در زمینه های گرافیکی فعالیت می کنند، نرم افزارهایی برای طراحی های سه بعدی با ویژگی های مختلف ارائه می کنند. طراحان می توانند به آسانی به وسیله این نرم افزارهای مختلف طراحی حرفه ای و به خرج دادن خلاقیت های فردی در خلق و تولید تصاویر و یا شخصیت ها، طراحی های بی نظیری را انجام دهند.
3D-Coat نام نرم افزاری قدرتمند برای طراحی کاراکترها و خلق شخصیت های سه بعدی و دو بعدی می باشد. این نرم افزار با هدف سرعت بخشیدن به مدلینگ و تکسچرینگ (مدل سازی و بافت دهی)، برای هنرمندان و طراحانی که در زمینه سه بعدی کار می کنند طراحی شده است. این نرم افزار قدرتمند با ابزار پیشرفته موجود در خود به کاربران توانایی ساخت تصاویر سه بعدی در محیط های مختلف را می دهد. توانایی بالا در طراحی و لایه بندی های مجزا از هم بر روی تصویر و رنگ از برتری های این نرم افزار محسوب می شود. همچنین این نرم افزار سازگاری کامل با نرم افزار های : Light Wave 3D , Modo , Maya , 3Ds max , Carrara را دارا می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 45 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

دانلود CorelDRAW Technical Suite X6 SP1 x86/x64 - مجموعه نرم افزار های طراحی کورل

 

CorelDRAW Technical Suite ابزاری مفید و قابل اعتماد برای کسانی است که می خواهند محصولات خود را به صورت قدرتمند عرضه نمایند و سرویس هاس ارائه دهنده ی خود را به صورت واضح و روشن معرفی کنند. این کار از طریق دیاگرام ها و تشریحات تکنیکی به کمک این نرم افزار انجام پذیر است. راهنمای کارکرد محصول، کاتالوگ، نمودار های Wiring، دستورات اسمبلی و ... به منظور سازماندهی هر سایز و ساخت گرافیک های قدرتمند تکنیکی با سرعت هرچه بیشتر توسط این نرم افزار امکان پذیر است.
CorelDRAW Technical Suiteیکی از کامل ترین مجموعه های نرم افزاری که می تواند تقریبا تمامی خواسته های یک کاربر حرفه ای  را در زمینه طراحی های دو بعدی و سه بعدی و رسم انواع نمودارها و چارت های گرافیکی پاسخگو باشد Corel Designer Technical Suite نام دارد. جالب است که قابلیت Import از انواع نرم افزارهای دیگر طراحی و نقشه کشی به این نرم افزار نیز وجود دارد. البته این قابلیتی است که به این نسخه اضافه شده است. طراحی های مکانیکی، مکانیک سیالات به حرفه ای ترین شکل ممکن با وجود صدها قابلیت که در این بسته نرم افزاری جای گرفته است جای هیچ گونه شک و شبهه ای را برای استفاده از ابزارهای موجود باقی نمی گذارد. جالب است که این بسته نرم افزار نسبت به نرم افزارهای مشابه که تنها قادرند کار مشخصی را در یک زمینه انجام دهند از حجم به تناسب کمتری نیز برخوردار بوده که مطمئناً برای حرفه ای ها اهمیت زیادی دارد.

 

HASAN.SJ بازدید : 21 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Ashampoo Photo Card v1.0.0 - نرم افزار طراحی کارت پستال

 

Ashampoo Photo Card محصول جدید شرکت نرم افزاری Ashampoo جهت طراحی و ایجاد کارت های پستال با موضوعات مختلفی چون تبریک سال نو، جشن تولد، عروسی و ... می باشد که امکانات فراوانی را در اختیار طراح قرار می دهد. این نرم افزار تعداد زیادی Clip Art و تصاویر بکگراند آماده را همراه خود دارد و قادر است نیازهای اولیه شما برای طراحی کاملا تامین شود، در این نرم افزار می توانید از رنگ ها، طرح ها، عکس ها و فونت های مختلف در طراحی کارت خود استفاده کنید و با توجه به نیاز خود کارت تبریک مناسبی را طراحی کنید. در حین طراحی نیز می توانید تغییرات ایجاد شده در کارت خود را در لحظه مشاهده نمایید و در نهایت آن را برای دوستانتان ایمیل و یا آن را چاپ نمایید و در صورت نیاز آن را ذخیره کنید و در جای دلخواه از آن استفاده نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Corel Painter X3 v13.0.0.704 x86/x64 - نرم افزار خلق نقاشی های طبیعی

 

نرم افزارهای بسیاری برای ایجاد نقاشی های طبیعی و تصاویر گرافیکی وجود دارد اما در بین این نرم افزارها، نرم افزار Corel Painter با داشتن برترین قلم های دیجیتالی، مواد گرافیکی و ابزارهای خلق زیباترین تصاویر، نقطه مقابل نرم افزارهای رقبا قرار گرفته است.
نرم افزار Corel Painter ابزار نقاشی قدرتمند با ویژگی های براش منحصر به فرد محصول شرکت Corel می باشد. این نرم افزار برای طراحان، عکاسان، هنرمندان و ... طراحی شده است. نرم افزاری بسیار کامل و غنی از ا
مکانات فوق العاده که به نوعی قلم نقاش برای نقاشی به شمار می رود. محیط کاربری نرم افزار بسیار زیبا و در عین حال بسیار کارا می باشد. براش ها و افکت های موجود در Corel Painter عصای دست کاربران برای نقاشی و تصویر سازی بهتر است. براش های سه بعدی و بسیار زیبا که برای هر سلیقه و هدفی براش خاص دارد. این نرم افزار با پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری به قدرت خود تا اندازه زیادی افزوده است. این ابزار با این همه امکانات فوق العاده با محصول بسیار Adobe PhotoShop نیز سازگاری کامل دارد و می توان به سادگی تصاویر را میان این دو نرم افزار جابه جا نمود.

HASAN.SJ بازدید : 35 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xara Page & Layout Designer v9.2.0 - نرم افزار طراحی حرفه ای ست تبلیغاتی

 

MAGIX Page & Layout Designer یک برنامه کاربردی قابل اعتماد است که برای کمک به شما در ایجاد یک تصویر تجاری حرفه ای، طراحی شده است. شما با استفاده از این نرم افزار می توانید لوگوی شرکت خود را طراحی کنید و نیز می توانید موارد بازاریابی و تبلیغاتی مورد نیاز خود را در بهترین کیفیت ممکن ایجاد کنید.با استفاده از این نرم افزار می توانید به سادگی محصولات و یا خدمات خود را با استفاده از آگهی ها، پوسترها، بروشورها، خبرنامه ها و ... به بازار معرفی کنید.

HASAN.SJ بازدید : 27 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xara Designer Pro X9 v9.2.1.28737 x86/x64 - نرم افزار طراحی گرافیکی

 

اگر به دنبال نرم افزاری قوی و حرفه ای می گردید که با آن لوگو یا همان عکس های تبلیغاتی برای وب سایت یا کارت های ویزیت، طراحی کنید.

Xara Designer Pro X نام نرم افزاری حرفه ای در طراحی و ترسیم تصاویر مختلف عکس، انیمیشن، تیزر های تبلیغاتی و ... می باشد که تا پیش از این با نام Xara Xtreme Pro تولید  می شد. اگر شما به دنبال برنامه ای می باشید تا به صورت حرفه ای نیازهای طراحی خود در این گونه موضوعات برطرف کنید، آن را یافته اید.
این نرم افزار با قراردادن ا
مکانات مختلف و حتی افکت ها و تصاویر آماده کمک می کند تا تصاویری زیبا و متنوع در زمینه طراحی ایجاد کنید. هچنین شما اگر قصد ایجاد تغییرات و ویرایش یک یا چندین عکس را دارید این برنامه به شما در این زمینه نیز کمک خواهد کرد و به راحتی و با یک کلیک شما می توانید با وارد نمودن تصویر مورد نظر به برنامه و انجام تغییرات، آن را با چندین عکس دیگر نیز ترکیب و ادغام کنید. همچنین به کمک این نرم افزار طراحان وب و دارندگان سایت نیز می توانند تصاویر مختلف گرافیکی سازگار با محیط وب ایجاد نمایند و از آن ها در سایت خود استفاده کنند.
سرعت بالا در ساخت تصاویر و انجام عملیات های مربوطه، کیفیت گرافیکی بسیار بالای تصاویر و استفاده از برنامه به صورت کاملا گرافیکی و استفاده از plug-in های متعدد و متنوع از مهمترین ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 51 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif PagePlus X7 v17.0.0.21 - نرم افزار طراحی و چاپ حرفه ای اسناد

 

حتماً تا به حال برای شما پیش آمده است که بخواهید بخشی از متن موجود در فایل های PDF را ویرایش کنید ولی امکان این کار به شما داده نشده است. Serif PagePlus نرم افزاری است که امکان باز کردن، ویرایش و ذخیره کرن فایل های PDF را برای شما فراهم می کند. همچنین شما می توانید با استفاده از این نرم افزار تبلیغات حرفه ای با کیفیت، طرح های چاپ پیچیده و اسناد الکترونیکی ایجاد کنید.
Serif PagePlus از بهترین نرم افزار های انتشار بر روی
دسکتاپ شماست، که انتشار از بروشور گرفته تا کتاب، منو ها تا مجلات، آگهی ها تا فرم ها و چاپ حرفه ای تا ویرایش PDF را به آسانی و به سرعت انجام می دهد. تیم سریف، به مدت 20 سال بر روی ارتقاء کیفیت این نرم افزارتلاش کرده اند. و در حال حاظر شما می توانید از خروجی حرفه ای و با کیفیت و ابزار چاپ و طراحی با کیفیت آن لذت ببرید. Serif PagePlus X6یک نرم افزار سریع و دارای استفاده آسان است. و طرح های غنی با خروجی دقیق حرفه ای تولید می کند.

HASAN.SJ بازدید : 22 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود SmartsysSoft Business Card Maker v3.00 - نرم افزار طراحی کارت ویزیت

 

SmartsysSoft Business Card Maker یکی از نرم افزار های قدرتمند و در عین حال با کاربردی آسان برای طراحی کارت ویزیت است. این نرم افزار مانند یک ویرایشگر مربوط به تصاویر در اندازه های بزرگ کار می کند. به وسیله این نرم افزار می توانید به طراحی خود مواردی مثل logos, images, texts, symbols, shapes, drop shadows, lines و curves را اضافه کنید. برای هرکدام از موارد افزوده شده یک لایه جداگانه به منظور ویرایش آسان تر فراهم می شود و تصویر نهایی از تمامی این لایه ها تشکیل خواهد شد. SmartsysSoft Business Card Maker دارای صدها templates, background image, logoes, shapes, symbols و gradient style از پیش طراحی شده است که شما به راحتی می توانید در طرح های خود از آن ها استفاده کرده و حتی اگر هیچ تجربه ای در این زمینه ندارید مانند یک طراح حرفه ای، تنها با چند کلیک کارت ویزیتی فوق العاده خلق کنید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 27
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 86
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 792
  • بازدید ماه : 1,404
  • بازدید سال : 8,681
  • بازدید کلی : 125,662