loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Mozilla SeaMonkey v2.20 - نرم افزار مرورگر اینترنت موزیلا سیمانکی

 

 

مرورگر Mozilla SeaMonkey از خانواده نرم افزار های موزیلا می باشد که از سرعت بسیار مناسبی نیز برخوردار است. محیط مرورگر موزیلا سیمانکی بسیار کاربر پسند بوده و به صورت مدرن و با معماری کراس پلتفرم ارائه شده توسط پروژه موزیلا طراحی شده است. این نرم افزار از آخرین تکنولوژی ها و استانداردهای وب، شتاب سخت افزاری، سرعت جاوا اسکریپت بالا و ... پشتیبانی می کند. از جمله امکانات محبوب این مرورگر می توان به باز کردن چندین تب، مسدود کردن تبلیغات، نوار موقعیت هوشمند، جستجو، ابزارهای توسعه وب نظیر دیباگر جاوا اسکریپت، پشتیبانی از افزونه، همگام سازی و بسیاری قابلیت های دیگر اشاره کردمجموعه نرم افزار اینترنتی آزاد و رایگان است که در امتداد پایان توسعه مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا عرضه می شود. این مجموعه نرم افزاری جایگزین مجموعه نرم افزار اینترنتی موزیلا می باشد که برای سیستم عامل های لینوکس، مکینتاش و ویندوز در دسترس است.

HASAN.SJ بازدید : 31 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Flock v2.6.1 - نرم افزار مرورگر وب فلاک با امکانات ویژه برای شبکه های اجتماعی

 

با وجود تعدد مرورگر ها شاید کمتر کاربری باشد که نام Flock را شنیده باشد و یا حداقل از آن استفاده کند. با وجود مرورگرهایی نظیر Mozilla Firefox، Microsoft Internet Explorer، Opera و ... کمتر کاربری پیدا می شود که با Flock سروکار داشته باشد. شاید به این دلیل است که عموم کاربران هنوز این مرورگر را نمی شناسند و یا حداقل آشنایی زیادی با آن ندارند. Flock مرورگری است ساخته شده بر پایه Mozilla Firefox که قابلیت های فراوانی را در اختیار کاربرانش قرار می دهد. اما به دلایل مختلف استفاده از آن میان کاربران به محبوبیتی زیادی نرسیده است. Flock به کاربران اجازه مدیریتی بسیار کامل را بر روی رسانه ها و اطلاعات  موجود در سایت های نظیر MySpace, Facebook, Digg, Flickr, AOL Webmail, Yahoo! Mail, Gmail, YouTube, Pownce and Twitter را می دهد.

محیط ظاهری نرم افزار فوق العاده زیبا بوده و از لحاظ زیبایی بسیار متفاوت از Mozillla Firefox می باشد. کار کردن با نرم افزار هم بسیار آسان است زیرا بسیاری از امکانات این نرم افزار در قالب تولبار های مختلف در محیط اصلی برنامه قرار گرفته است. نکته ای که کاربران باید درباره این نرم افزار بدانند این است که می توان Extention های Firefox را در این برنامه هم به کار برد.
اما مهم ترین خصوصیتی که همه به آن توجه بیشتری دارند سرعت لود صفحات است. این مرورگر پس از بازکردن صفحات مختلف در حافظه موقت خود آن را ذخیره سازی کرده و در دفعات بعد فقط قسمت هایی از سایت که به روز شده اند را بارگذاری می کند و قسمت هایی که به روز نشده اند را از حافظه خود لود می کند که این عمل در سرعت بارگذاری صفحات بسیار موثر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 33 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Internet Explorer v8.0 - نرم افزار مرورگر اینترنت اکسپلورر

 

نگارش جدید مرورگر اینترنت اکسپلورر 8 ارائه شده توسط مایکروسافت، مختص استفاده در سایر ویندوزهای XP و ویندوز سرور 2003 و 2008 و ویندوز ویستا هر دو نسخه 32 و 64 بیت می باشد.
IE مخفف کلمه Internet Explorer معروف ترین مرورگر دنیا ساخت شرکت بسیار قدرتمند مایکروسافت است. مرورگری که بسیاری هنوز معتقدند هنوز هم پرطرفدارترین مرورگر دنیا به شمار می رود. IE از زمانی که نسخه های قدیم ویندوز عرضه می شد برروی سیستم عامل ها نصب بود و همین عامل باعث شده بود استفاده از آن بسیار رایج باشد. البته هنوز هم این مرورگر همراه با سیستم عامل ویندوز عرضه می شود. IE تا چند سال پیش بهترین و محبوب ترین به شمار می رفت اما زمانی که شرکت موزیلا مرورگر معروف خود یعنی Mozilla Firefox را عرضه نمود به تدریج از محبوبیت IE کاسته شد تا جایی که حتی IE نسخه 7 هم نتوانست جلوی ازبین رفتن این محبوبیت را بگیرد و با ارائه Mozilla Firefox 3.0 باعث شد دیگر به طور کامل IE به زیر کشیده شود و این مرورگر شرکت موزیلا بود که توانست با آماری خیره کننده رکورد
دانلود در یک روز را بشکند و خود را بلندای سکوی مرورگر ها ببیند. از آن پس مایکروسافت تصمیم گرفت با ارائه نسخه جدیدی از مرورگر IE که بعدها به IE8 معروف شد هم شهرت از دست رفته خود را بازگیرد و هم این که بتواند با سرعت و کارآیی بالاتری نسبت به رقبای دیگر خود و علی الخصوص Mozilla Firefox دوباره جای خود را میان کاربران در اینترنت پیدا کند. از زمانی که مایکروسافت اقدام به طراحی نسخه جدید مرورگر خود شده بسیاری از کاربران منتظر ارائه نسخه نهایی آن بوده اند، هرچند این نسخه از زمانی که حتی به صورت آزمایشی هم روی سرور های مایکروسافت قرار گرفت بسیاری برای دریافت آن اقدام نمودند تا ببینند آیا این مرورگر در خود تغییراتی ایجاد نموده یا خیر؟

HASAN.SJ بازدید : 38 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BlazeVideo DVD Copy v7.0.0.0 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی

 

یک برنامه ساده برای کپی کردن فیلم های DVD با سرعت بالا، توسط این برنامه شما می توانید تمام مجموعه فیلم های DVD خود را کپی کنید، تنها با یک کلیک می توانید فیلم ها مورد علاقه خود را باز بینی و یا آرشیو کنید. به راحتی می توانید از DVD خود یک نسخه کپی شده تهیه کنید بدون نگرانی از پیام های خطا، DVD کپی شده همانند DVD اصلی می باشد و هیچ گونه محدودیتی برای اجرا ندارد و می توانید آن را در اکثر DVD Player ها مشاهده کنید. شما می توانید DVD های خود را روی هارد دیسک کپی کنید و یا آن ها را روی یک DVD خام ضبط کنید، برای ضبط یک DVD هم می توانید از IMAGE گرفته شده روی هارد دیسک استفاده کنید.

این برنامه قادر به فشرده سازی DVD-9 movie ها برای ضبط کردن آن ها روی DVD های خام DVD-5 movie می باشد. این برنامه با انواع DVD-5/DVD-9 سازگاری کامل دارد. شما می توانید یک DVD را به طور کامل کپی کنید همچنین می توانید فقط قسمت های خاص آن را کپی کنید، عنوان مورد علاقه، قسمت خاص، زیر نویس و صدا،  هریک را مطابق سلیقه خود انتخاب کنید، اندازه تصویر نیز را هم تعیین کنید سپس DVD خود را ضبط کنید.

HASAN.SJ بازدید : 33 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero 2014 Platinum v15.0.07700 + RePack + Content Pack + Nero Burning ROM 2014 v15.0.02800 - مجموعه ابزارهای نرو

 

با استفاده از نرم افزار Nero 2014 قدرتمندتر از پیش می توانید به راحتی به مدیریت فایل های مدیای خود بپردازید. Nero 2014 یک مجموعه ی منحصر به فرد  از برنامه های کاربردی برای تمامی کارهای رسانه ای شماست. این نرم افزار تمامی ابزار لازم برای مدیریت، ایجاد، تبدیل، پخش و رایت فایل های ویدئویی و صوتی و تصاویر را برای شما فراهم خواهد کرد. این بسته نرم افزاری این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید. همچنین کار ویرایش تصاویر ویدوئی، رایت سی دی و دی وی دی و بلوری و پشتیبان گیری از اطلاعات را انجام می دهد. هچنین این نرم افزار به ویرایش ویدئویی و ایجاد فیلم HD و بازیابی آسان و ضبط دیسک های CD ،DVD و Blu-ray و کپی کردن می پردازد.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AnyBurn v1.9 - نرم افزار حرفه ای و رایگان رایت انواع CD و DVD

 

AnyBurn نرم افزار کوچک و ساده ای است که برای رایت سریع سی دی، دی وی دی و دیسک های بلوری طراحی شده است. تمامی کاربران صرف نظر از سطح تجربه  ای که در زمینه رایت دارند، می توانند به خوبی از این نرم افزار کاربردی و مفید استفاده ببرند. این نرم افزار از انواع فایل های ایمیج برای رایت از جمله iso, bin/cue, nrg, mdf/mds, daa, uif, isz و ... پشتیبانی می کند. از جمله ویژگی های این نرم افزار می توان به توانایی پاک کردن سی دی و دی وی دی، قابلیت پاک کردن در دو حالت کند و آهسته، توانایی رایت فایل ها و فولدرهای موجود در هارد شما بر روی سی دی و دی وی دی، توانایی ایمیج گیری از انواع CD و DVD، توانایی تبدیل فایل های ایمیج به  ISO یا BIN/CUE، توانایی ایجادسی دی های صوتی در یکی از فرمت های MP3, WMA, WAV, APE و FLAC و ... اشاره کرد. همچنین این نرم افزار به میزان کمی از حافظه و منابع سیستمی شما استفاده کرده و دارای زمان پاسسخ دهی بسیار خوبی است و انجام یک کار را در زمان اندک و معقولی به پایان می رساند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BurnAware Professional v7.0 - نرم افزار رایت سی دی و دی وی دی

 

 BurnAware Professional نرم افزاری قدرتمند در جهت رایت، کپی و تهیه نسخه پشتیبان از دیسک های CD ،DVD ،Blu-ray می باشد. این نرم افزار دارای ابزار رایت که به شما در کپی سی دی و دی وی دی های عکس های دیجیتال، اسناد، بازی، فیلم و موسیقی به راحتی کمک می کند. همچنین با BurnAware شما می توانید به تدوین و رایت دیسک های بوت و ISO بپردازید. BurnAware Express ایده آل برای کاربرانی که با رایت دیسک، نیازهای اساسی به عنوان پشتیبان، ایجاد اطلاعات، صوتی، دیسک های ویدیویی و تصاویر را برطرف می نمایند. این نرم افزار با استفاده آسان شما را قادر به ذخیره فایل های خود درون دیسک می کند.

HASAN.SJ بازدید : 24 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero BackItUp v15.0.14.0 - نرم افزار پشتیبان گیری نرو

 

اگر اطلاعات شخصی شما از جمله عکس های به یاد ماندنی خانوادگی، اسناد مالی مهم، فایل های موسیقی و ... از بین برود، غیر قابل جایگزینی خواهند بود!
نرم افزار Nero BackItUp به این منظور که شما بتوانید کنترل کاملی در زمینه حفاظت از اطلاعات خود داشته باشید، طراحی شده است. این نرم افزار ابزارهایی با کاربرد آسان و تکنولوژی مطمئن را برای شما فراهم نموده است تا قادر باشید از فایل ها مهم خود برای هارد درایو و یا ذخیره سازی های آنلاین (online storage) یک پشتیبان تهیه کنید. Nero BackItUp قابلیت تنظیم برای اجرای پشتیبان گیری خودکار و آگاه سازی شما از طریق دریافت ایمیل را نیز دارد.

HASAN.SJ بازدید : 32 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود 1CLICK DVD Copy Pro v4.3.2.0 - نرم افزار کپی فیلم های دی وی دی تنها با یک کلیک

 

با گسترش فرمت محبوب DVD، نیاز کاربران به نرم افزارهای مرتبط با این فرمت روز به روز گسترده تر شده و شرکت های تولید نرم افزار نیز رقابت بیشتری جهت تولید نرم افزارهایی با کارایی هرچه بهتر و در عین حال نرم افزار هایی با کاربری راحت و آسان را در برنامه کاری خود قرار داده اند. نرم افزار 1clickDVDcopy pro یکی از نرم افزار های محبوب در زمینه کپی فایل های دی وی دی بوده که با استفاده از این نرم افزار شما قادرید تنها با فشردن یک کلیک عملیات کپی مورد نظر خود را انجام دهید.
نرم افزار 1Click DVD Copy Pro ساخت شرکت Innovations، نرم افزاری با محیط کاربری ساده و آسان، دارای تمام خصوصیات کامل جهت کپی
فیلم های دی وی دی می باشد. در نسخه جدید این نرم افزار تکنولوژی جدید  ™ CPRx جهت انجام موقیت آمیز عملیات کپی از آخرین فیلم های دی وی دی تولید شده بکار رفته است.  با استفاده از حالت های مختلف کپی و قابلیت های پیشرفته دیگر شما براحتی قادر به انتخاب میزان فشرده سازی و انتخاب بخش هایی که مایل به گرفتن کپی از آنها می باشید خواهید بود.

تکنولوژی CPRx استفاده شده در این برنامه, می تواند محتوای فیلمهای دی وی دی را که دارای Bad Sector یا ساختار نادرست باشند را کپی نماید. اکثر فیلم های دی وی دی به گونه ای ساخته می شوند که امکان گرفتن کپی از آن برای نرم افزارها امکان پذیر نیست این امر سبب بروز خطا در طول عملیات کپی و پس از عملیات کپی به هنگام خواندن دی وی دی می شود که توسط این نرم افزار سعی شده از بروز این گونه خطا ها تا جائیکه ممکن است جلوگیری شود.

HASAN.SJ بازدید : 27 دوشنبه 27 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Active Data Studio v8.0.0 - مجموعه ی نرم افزارهای کار با اطلاعات

 

اگر شما نیازمند برنامه هایی برای ریکاوری اطلاعات از دست رفته ی خود، ایمیج گرفتن از داده ها، رایت، ساخت دیسک بوتیبل و یا پاکسازی ایمن اطلاعات خود، هستید می توانید با استفاده از نرم افزار Active@ Data Studio، به تمامی این برنامه ها را به صورت یکجا دست یابید.
Active@ Data Studio شامل هر دو دسته برنامه های کاربردی قابل نصب بر روی
ویندوز و همچنین ایمیج های بوتیبل برای بوت کردن هر سیستمی،داخل محیط ویندوز و یا داس می باشد. این نرم افزار شامل تمامی ابزارهایی است که شما برای کامپیوتر خود نیاز دارید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 91
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 797
  • بازدید ماه : 1,409
  • بازدید سال : 8,686
  • بازدید کلی : 125,667