loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 116 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Autodesk Products 2013 - محصولات اتودسک 2013

 

شرکت Autodesk (اتودسک) با تمرکز تولید خود را بر روی تولید نرم افزارهای طراحی سه بعدی در زمینه های انیمیشن، معماری، صنعت، ساخت وساز و تولیدات در سال ۱۹۸۲ وارد عرصه تولیدکنندگان نرم افزارهای سه بعدی با نرم افزار اتوکد شد. این شرکت در حال حاضر فعالیت در عرصه های مختلف مهندسی، طراحی، تولید و سرگرمی دارد. نرم افزار اتوکد به دلیل ماهیت آن نیاز به قابلیت نوشتاری فارسی (تایپ راست به چپ) نداشته ولی امکان ورود حروف و ارقام به فارسی را دارد.
اتودسک همچنین در زمینه هنرهای دیجیتال برای
فیلم های سینمایی و تلویزیونی نرم افزارهای مختلفی ارائه کرده است و در زمینه خلق جلوه های ویژه نرم افزارهای گوناگونی دارد.

HASAN.SJ بازدید : 23 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArtRage v4.0.2 - نرم افزار نقاشی

 

نرم افزار ArtRage ابزاری قدرتمند در زمینه نقاشی و طراحی می باشد. توسط این نرم افزار شما می توانید با رنگ و آبرنگ، مداد رنگ و اسپری بر بوم خود نقاشی کنید. اگر می خواهید عکسی را طراحی کنید می توانید با این برنامه طرح اولیه آنرا با مداد سیاه بدست آورید. مخفی سازی ابزارهای غیر ضروری، امکان استفاده از براش های فتوشاب با فرمت abr زمانی که حالت Sticker Spray انتخاب شده باشد، نمایش پیغام خطا هنگام استفاده از ابزار در محل نا مناسب، تنظیم کیفیت تصاویر خروجی، پشتیبانی از بیشتر فیلترهای فتوشاپ و ... از ویژگی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 41 یکشنبه 19 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Serif DrawPlus X6 v13.0.0.19 - نرم افزار طراحی گرافیکی

 

نرم افزار DrawPlus ابزاری جهت طراحی چند منظوره است که باعث ایجاد آثار هنری زیبا و گرافیک های زیبا با استفاده آسان محصولی از شرکت Serif Software می باشد. توسط این نرم افزار می توانید به ساخت انیمیشن های متحرک و نقاشی واقعی، آرم های حرفه ای، طراحی لوگوهای تجاری، کارت های تبریک، طرح ریزی، پوستر، دیاگرام های مختلف، بنرهای تبلیغاتی مختص وب، کارتون و ... بپردازید.

HASAN.SJ بازدید : 28 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky Anti-Virus + Internet Security 2015 v15.0.0.463 (a) - نرم افزار آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی کاسپراسکی

 

شرکت روسی کاسپراسکی بالأخره نسخه 2015 آنتی ویروس و اینترنت سکوریتی خود را منتشر کرد. Kaspersky Anti-Virus و Kaspersky Internet Security از محبوب ترین و پرکاربردترین محصولات امنیتی در میان کاربران می باشند. این آنتی ویروس فوق العاده قدرتمند که از محیط کاربری جدیدی هم بهره می برد قادر است تا با دارا بودن سرعت مناسب، بانک اطلاعاتی قدرتمند از تمامی فایل های مخرب و به روز رسانی های مداوم و سریع امنیتی پایدار و مثال زدنی را برای کاربران به همراه آورد. از جمله قابلیت های جدید این دو محصول امنیتی می توان به چک کردن ترافیک HTTP، سیستم ضد روتکیت، چک کردن برنامه های Startup، به روز شدن ساعتی دیتابیس ویروس، شناسایی و مسدود کردن صفحات جعلی ( فیشینگ )، سیستم دفاعی پیش فعال با امکان ثبت وقایع و بازگردانی، غیر فعال نمودن اسکن های اتوماتیک و ... اشاره کرد.

HASAN.SJ بازدید : 22 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avast! Offline Update 2014-08-02 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس اوست

 

با مسدود شدن IP‌های ایرانی در اوایل خرداد 1391 توسط سرور آپدیت آنتی ویروس Avast امکان آپدیت آنلاین محصولات این شرکت از داخل ایران غیر ممکن شد. به همین دلیل فایل آپدیت آفلاین این آنتی ویروس بر روی سرور پی سی دانلود قرار داده شد و با ارائه منظم آن، امکان آپدیت این آنتی ویروس برای کاربران فراهم خواهد شد.

روش استفاده:
بعد از
دانلود فایل و خارج کردن آن از حالت فشرده فقط کافیست آن را یک بار اجرا کنید تا آنتی ویروس شما به روز شود.

HASAN.SJ بازدید : 36 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود McAfee VirusScan Offline Update - SDAT 7517 - آپدیت آفلاین آنتی ویروس مکافی

 

آپدیت آفلاین آنتی ویروسمک آفی نسخه اینترپرایز

هنوز هم به دلیل ارائه نسخه بدون نیاز به کرک، سریال، Key و ... و نیز راحتی Update‌ و همچنین قدرت در شناسایی انواع ویروس ها و
نرم افزارهای مخرب کاربران زیادی از این آنتی ویروس استفاده می کنند.
توجه داشته باشید که نسخه قابل استفاده این آنتی ویروس برای کاربران ایرانی نسخه
Enterprise می باشد. چون از شهریور ماه 89 به دلیل مسدود کردن IP های ایرانی از طرف شرکت سازنده امکان آپدیت آنلاین و دریافت فایل آپدیت آفلاین ممکن نیست، تنها راه آپدیت استفاده از فایل های آپدیت آفلاین قرار داده شده می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 32 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira AntiVirus Pro + Free 2014 v14.0.6.552 - نرم افزار آنتی ویروس آویرا

 

نرم افزار Avira Antivirus برنامه ای است که به منظور محافظت از سیستم شما در برابر ویروس ها، برنامه های نا خواسته و دیگر خطرات طراحی شده است. ماژول AntiVir شامل تمامی نیازمندی های لازم برای نصب موفق Avira Antivirus می باشد. AntiVir Guard بر روی پس زمینه ی کامپیوتر شما نصب می شود و زمانی که عملیاتی بر روی سیستم شما انجام می شود مانند نصب و راه اندازی برنامه و کپی گیری از یک فایل و ... این ماژول به صورت خودکار به اسکن و بررسی فایل می پردازد. موقعی که یک فایل را تغییر نام می دهید برنامه ی اسکن کردن فعال نمی شود. AntiVir MailGuard این ماژول مانند یک پروکسی بین برنامه ی ایمیل و میل سرور قرار دارد به کمک این ویژگی تمام ایمیل های ارسال شده برای شما از این پروکسی عبور کرده و ویروس ها و برنامه های ناخواسته از آن حذف می شوند. از دیگر امکانات این نرم افزار AntiVir WebGuard است که مانند یک HTTP proxy تمامی پورت های استفاده شده به منظور انتقال داده را بررسی و اسکن می کند به علاوه داده های منتقل شده را نیز بررسی می کند و مانع از انتقال ویروس و یا برنامه های ناخواسته به سیستم شما می شود. این برنامه می تواند به صورت خودکار اجرا شود و یا از طریق درخواست کاربر شروع به کار کند. با کمک Rootkit Detection می توان برنامه های نصب شده بر روی کامپیوتر را بررسی و کنترل نمود. از دیگر خصو صیات این نرم افزار Shell Extension می باشد، به کمک آن می توان به صورت مستقیم و با یک کلیک راست بر روی ماوس فایل و دایرکتوری ها را مشاهده و اسکن نمود.

 

HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Avira Internet Security Suite 2014 v14.0.6.552 - نرم افزار حفاظتی آویرا

 

آویرا به عنوان اولین شرکت سازنده آنتی ویروس آلمانی، امروزه توانسته آنتی ویروس های بسیار خوبی را به بازار عرضه نماید. Avira Internet Security یکی از آنتی ویروس های ارائه شده توسط این شرکت است که بدون شک با عملکرد عالی و قدرتمندی که تاکنون از خود نشان داده است، می توان آن را به عنوان یکی از قدرتمندترین بسته های امنیتی موجود به حساب آورد. این نرم افزار از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها، کرم های اینترنتی، تروجان ها، تبلیغات و نرم افزارهای جاسوسی، ربات ها (Bots) و نرم افزارهای خطرآفرین محافظت می کند. از ویژگی های مهم نرم افزار Avira Internet Security استفاده بسیار کم از منابع سیستم، تنظیمات و رابط کاربری بسیار ساده، ابزار اسکنر به همراه پروفایل های آماده، جستجو برای کشف انواع بدافزارها، ایمنی ایمیل های POP3 و SMTP در برابر ویروس ها و بدافزارها، سرور قدرتمند برای دانلود سریع تر آپدیت ها، فواصل زمانی تعیین شده توسط کاربر برای آپدیت، ایمنی کامل در برابر روت کیت ها و حملات خطرناک فیشینگ و سیستم کاملا یکپارچه امنیتی آن می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 31 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Dummy File Creator v1.0 - نرم افزار جلوگیری از ویروسی شدن فلش دیسک ها

 

یکی از بهترین روش ها برای در امان ماندن از ویروسی شدن فلش دیسک ها و درکل حافظه های قابل حمل ایجاد فایل Dummy می باشد. در این روش میزان خالی حافظه به بایت برآورد شده و یک فایل ساختگی با همان حجم ساخته می شود که بعد از آن فلش دیگر حتی یک بایت هم جایی برای ایجاد تغییرات ندارد. البته برخی ویروس های جدید به این روش هم غلبه کرده اند ولی باز از ایجاد تغییرات ناخواسته دیگر هم می تواند جلوگیری کند. برای اجرای این روش قبل ها باید از DOS دستورات مربوط به آن را خط به خط وارد می کردیم و عدد میزان باقی مانده از حافظه به بایت را کپی و بر اساس آن دستور ایجاد فایل ساختگی را می دادیم که برای یک فایل یک گیگ نزدیک یک ربع باید صبر می کردیم. ولی در نرم افزار Dummy File Creator که برای این هدف طراحی شده است، شما تنها درایو مورد نظر را انتخاب می کنید، تیک قبول شرایط کار با نرم افزار را تیک می زنید و روی ایجاد فایل کلیک می کند و در بدترین شرایط برای 3 گیگ 5 دقیقه تنها منتظر می مانید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 9
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 12
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 718
  • بازدید ماه : 1,330
  • بازدید سال : 8,607
  • بازدید کلی : 125,588