loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود DVDFab v9.0.7.0 - نرم افزار رایت و کپی دی وی دی و بلوری

 

DVDFab یکی از آسان ترین روش های ممکن برای کپی کردن فیلم های DVD می باشد. فقط کافیست فیلم DVD و یک DVD خالی را در درایو قرار دارد و بر روی Start کلیک کنید. تمام محتویات فیلم DVD شامل Menu ،Trailer و دیگر محتویات به سرعت و به طور خودکار بر روی DVD خالی کپی می شود. به وسیله این نرم افزار و تنها با یک یا دو مرحله قادر به کپی دیسک های DVD به DVDR، PSP، IPOD و ... خواهید بود. پشتیبان از دی وی دی ها روی یک یا چند دیسک از امکانات مفید DVDFab است. این نرم افزار شامل بخش های کپی DVD به DVD ، کپی Blue-Ray به Blue-Ray ، کپی DVD به موبایل ، کپی فایل به موبایل و جا به جا کننده فایل می باشد.
این نرم افزار برای شما Backup تهیه می کنید تا اطلاعات خود را بتوانید در دیسک کپی کنید. این برنامه از هسته برنامه DVD Copy که پنج سال قدمت دارد، استفاده می کند. در واقع DVDFAB Platinum، یک برنامه متحول شده می باشد. از دیگر امکانات این برنامه می توان به کپی دیسک به دیسک DVD های فیلم و ... را نام برد. شما با این نرم افزار می توانید بدون اینکه اشکال و یا نقصی در فیلم شما بوجود بیاید آنرا کپی کنید. منو ها، زیر نویس ها و خلاصه هر چیزی که در DVD شما باشد، عیناً در دیسک جدید کپی خواهد شد. این برنامه یکی از پرکاربر ترین نرم افزار چند رسانه ای مخصوص کار با DVD می باشد. همچنین با استفاده از این برنامه حتی می توانید، به جای یک کپی، همزمان روی چند DVD  رایتر کپی کنید. همچنین این ابزار در انتقال فایل های تبدیل شده از روی کامپیوتر به دستگاه های قابل حمل مختلف کاربرد دارد.

HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVS Video Converter v8.4.1.540 - نرم افزار تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی

 

AVS Video Converterنرم افزار قدرتمند جهت تبدیل فایل های تصویری و ویدئویی می باشد. این برنامه با ظاهری جذاب و ساده به شما اجازه انجام هر کاری را بدون هیچ پیچیدگی می دهد. شما به راحتی می توانید با استفاده از این برنامه فایل هایتان را به فورمت های دیگر تبدیل کنید، افکت ها و فیلتر های مختلفی به آنها اضافه نمایید، به فایل هایتان banner های مورد نظرتان را بچسبانید و ... این نرم افزار به جز فورمت های فلش FLV بقیه فورمت ها را پشتیبانی می کند. با استفاده ازAVS Video  Converter شما می توانید صداهای مختلف فیلم تان را به صورت تکی جدا کنید و یا از یک سری Frame مورد علاقه تان عکس برداری کنید. ضمناً با این نرم افزار می توانید فایل ها را ویرایش و طبقه بندی نمایید. این نرم افزار به دوستانی که کارت کپچر دارند هم توصیه می شود چون قابلیت کپچر کردن فیلم از روی دوربین و ... را هم دارد و سرعت و کیفیت بالایی دارد.

HASAN.SJ بازدید : 24 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود ArcSoft MediaConverter v8.0.0.16 - نرم افزار مبدل فایل های مدیا

 

ArcSoft MediaConverter یکی از مبدل های نرم افزاری قدرتمند در زمینه تبدیل فرمت فایل های مدیا (چند رسانه ای) می باشد که استفاده ای آسان داشته و ابزارهایی را برای شما فراهم می کند تا به سرعت و بدون زحمت قادر به تبدیل اغلب فرمت های پرکاربرد صوتی و تصویری مناسب برای استفاده بر روی گوشی موبایل، PMP، تلویزیون و دستگاه هایی از این قبیل باشید. توانایی تبدیل تصاویر و فیلم های دو بعدی به سه بعدی برای دستگاه هایی که از پلی بک های سه بعدی پشتیبانی می کنند و همچنین امکان آپلود فایل بعد از تغییر فرمت آن برای به اشتراک گذاری در سایت هایی مانند یوتیوپ، از مزیت های مهم این نرم افزار می باشند. عدم افت کیفیت در هنگام تبدیل، قابلیت Customize کردن برای بدست آوردن کیفیت و حجم دلخواه هم از دیگر امکانات موجود در Arcsoft MediaConverter به شمار می رود.

HASAN.SJ بازدید : 26 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AVS All-In-One Install Package v2.4.1.112 - مجموعه تمام نرم افزارهای شرکت AVS

 

AVS All-In-One Install Package یک مجموعه قدرتمند چند رسانه ای (multimedia) است که شامل بیش از 15 برنامه کاربردی مانند: AVS Video Converter, AVS Video Editor, AVS Video ReMaker, AVS Audio Converter, AVS Audio Editor, AVS Audio Recorder, AVS Disc Creator, AVS DVD Authoring, AVS DVD Copy, AVS Ringtone Maker, AVS Media Player, AVS Registry Cleaner, AVS Image Converter, AVS Photo Editor, AVS Cover Editor و ... می باشد و دارای رابط کاربری انگلیسی و روسی است.

HASAN.SJ بازدید : 29 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VSO Video Converter v1.0.0.22 - نرم افزار مبدل فرمت های ویدئویی

 

VSO Video Converter محصول جدید شرکت معروف VSO در زمينه ی تبديل فرمت فایل های ويدئويی به یکدیگر می باشد که شما با استفاده از اين نرم افزار به راحتی مي توانيد فرمت فايل های ويدئويی مورد نظرتان را در سريعترين زمان ممکن تغيير دهيد و از فايل تصويری بدست آمده در محل های مختلف استفاده کنيد، با کمک اين نرم افزار می توانید تغییراتی را در تنظیمات فرمت مورد نظر خود ایجاد کنید تا باعث افزایش و یا کاهش کیفیت و حجم فایل تبدیل شده شود.

HASAN.SJ بازدید : 35 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Nero Platinum v12.0.02000 Full + Content Pack RePack x86/x64 + Lite + Micro + Nero Burning ROM v12.5.01300 - نرم افزار رایت، ویرایش و پشتیبان گیری نرو

 

(92/7/2) تغییرات:

نسخه ی قبلی برای نصب به سریال نیاز داشت، که سریال های موجود نیز پس از مدتی منقضی می شوند، نسخه ی جایگزین شده یک نسخه ی کامل و کرک شده است که برای نصب آن نیازمند شماره سریال نخواهید بود!
شماره سریال جدید نسخه های میکرو و لایت در یک لینک جداگانه قرار داده شد!

با توجه به اینکه امروزه بر خلاف چند سال قبل اکثر کامپیوترها دارای ابزار رایت انواع CD/DVD بوده، نیاز کاربران به نرم افزار های مرتبط با مقوله رایت بیشتر از گذشته می باشد.
نرم افزار Nero که پیش تر تنها به عنوان ابزاری برای رایت CD/DVD مورد استفاده قرار می گرفت، در نسخه های جدید خود از حالت تک منظوره خود خارج شده است و به گستره ایی از نرم افزارها و ابزارهای گوناگون تبدیل شده است که ا
مکانات بیشماری از انتقال اطلاعات از دستگاه های جانبی گرفته تا تغییر فرمت و ضبط اطلاعات بر روی مدیا های مختلف، نمایش فایل های تصویری، ویرایش فایل های صوتی، طراحی گرافیکی جلد سی دی، ایجاد نسخه ی پشتیبان از اطلاعات، همه و همه را در اختیارتان قرار می دهد و به راحتی شما را از نصب بسیاری از نرم افزار های تک منظوره دیگر بر روی کامپیوتر خود بی نیاز می کند همچنین در فضای سیستم، زمان و هزینه های شما نیز صرفه جویی می کند.
بسته نرم افزاری Nero 12 Platinum، این امکان را برای شما فراهم می آورد تا به روشی جدید به مدیریت فایل های صوتی و تصویری خود پرداخته و از تمامی آن ها یک نسخه پشتیبان (Backup) تهیه نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 25 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Format Factory v3.1.0 - نرم افزار تبدیل بین فرمت های محبوب فایل های صوتی، تصویری، ویدیویی

 

Format Factory یکی از نرم افزار های قدرتمند مبدل فرمت چند منظوره برای فایل های مدیا (صوتی، تصویری) می باشد که استفاده از آن بسیار آسان می باشد و با کمک آن شما می توانید به تبدیل بین محبوب ترین فرمت های صوتی، ویدیویی و حتی عکس ها، بپردازید. از کاربردهای این نرم افزار می توان به تبدیل از تمامی فرمت ها به فرمت های ویدیویی MP4/3GP/MPG/AVI/WMV/FLV/SWF، تبدیل به فرمت های صوتی MP3/WMA/AMR/OGG/AAC/WAV و تبدیل به فرمت های عکس و تصویر JPG/BMP/PNG/TIF/ICO/GIF/TGA اشاره نمود. علاوه بر این با کمک این نرم افزار می توانید به Rip نمودن DVD به فایل ویدیویی و Rip نمودن سی دی های موزیک به فایل صوتی بپردازید. FormatFactory از تمامی فرمت های iPod/iPhone/PSP/BlackBerry و همچنین RMVB,Watermark, AV Mux پشتیبانی می کند.

HASAN.SJ بازدید : 42 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft Video to Audio Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار مبدل فرمت های ویدئویی به صوتی

 

Xilisoft Video to Audio Converter نام نرم افزار قدرتمند و کاربردی در جهت تبدیل فایل های صوتی می باشد ، با استفاده از این نرم افزار می توانید فایل های تصویری خود را به فایل های صوتی بدون هیچ گونه افت کیفیت تبدیل کنید، کاربرد چنین نرم افزارهایی زمانی بیشتر مشخص می شود که شما قصد داشته باشید صدای یک فایل تصویری را استخراج کرده و آن را در گوشی تلفن همراه، آی پد، دستگاه های پخش Mp3 و ...پخش کنید، این نرم افزار که از فرمت هایی همچون AVI, MPEG, WMV, DivX, MP4, H.264/MPEG-4 AVC, RM, MOV, etc, و فرمت های صوتی نظیر MP3, WMA, WAV, RA, M4A, AAC, AC3, OGG پشتیبانی کرده و فایل های تصویری شما را بدون نقص و سریع به فایل های صوتی تبدیل خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 58 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft MOV Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل فرمت MOV به سایر فرمت های رایج تصویری و صوتی

 

فرمت MOV از فرمت های تصویری است که قابل نمایش در اکثر پخش کننده های ویدئویی نیست. برای اینكه بتوانید از فیلم و كلیپ هایی كه در اینترنت با این فرمت پیدا می كنید استفاده ی بهتری داشته باشید و بتوانید آن ها را در هر مدیا پلیری تماشا کنید، می بایستی آن را به یكی از فرمت های رایج چون MPEG و .... تبدیل نمایید.
Xilisoft MOV Converter
نرم افزاریست که برای رمزگذاری بین فرمت های مختلفی چون  FLV, AVI, MOV, RM, SWF و WMV طراحی شده است. می توانید با استفاده از نرم افزار Xilisoft MOV Converter با سرعت و با کیفیت بالا، فایل های ویدئویی با فرمت MOV را به فرمت های تصویری MPEG, AVI, WMV و یا به فرمت های صوتی MP3, AAC, WMA و WAV تبدیل کنید. این نرم افزار درای یک رابط  کاربر پسند است که از قابلیت درگ و دراپ فایل ها درون نرم افزار نیز پشتیبانی می کند. تنها کافیست شما مقصد خروجی فایل ها و مشخصات آن ها را معین کرده و فرایند تبدیل را آغاز کنید.

HASAN.SJ بازدید : 51 چهارشنبه 29 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Xilisoft MP4 Converter v7.7.0.20121224 - نرم افزار تبدیل انواع فایل های ویدئویی به فرمت MP4

 

Xilisoft MP4 Converter یکی از نرم افزارهای قدرتمند و آسان در زمینه ی تبدیل فایل های MP4 ویدئویی می باشد که به شما کمک می کند به راحتی انواع فایل های ویدئویی معروف مانند AVI ،MPEG ،MOV ،RM ،WMV ،3GP ،VOB ،VCD ،DV را برای اجرا در iPod ،Apple TV ،PSP ،PS3 و سایر پخش کننده ها را به فرمت MP4 در آوردید. قابلیت تبدیل فایل های MP4 به MP3 نیز وجود دارد در نتیجه شما می توانید ویدئوهای دلخواه تان را به صورت تراک های صوتی با فرمت MP3 در آورید. این نرم افزار با بهره مندی از واسط کاربری جذاب و آسان به شما امکان تبدیل را با نهایت سرعت و در کمال سادگی می دهد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 42
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 748
  • بازدید ماه : 1,360
  • بازدید سال : 8,637
  • بازدید کلی : 125,618