loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 25 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود HitmanPro v3.7.9 Build 212 x86/x64 - بهترین مکمل نرم افزارهای امنیتی

 

با گسترش فایل‌های مخرب، ویروس، بدافزارها در چند سال اخیر، مسئله امنیت کاربران در فضای مجازی اهمیت زیادی پیدا کرده است و پیرو آن برنامه‌های امنیتی اعم از آنتی ویروس‌ها و برنامه‌های ضد جاسوسی جان تازه‌ای به خود گرفتند و امروزه نیاز به آن‌ها بیش از هروقت دیگر حس می‌شود به طوریکه در حال حاضر تقریباً تمام سیستم‌های کامپیوتری مجهز به برنامه‌های امنیتی و ضد جاسوسی هستند تا بتوانند از حریم خصوصی خود محافظت کنند.

 

برنامه‌های امنیتی و آنتی ویروس‌های پیشرفته مانند Kaspersky ،ESET و BitDefender در اکثر موارد قادر به شناسایی و پاکسازی سیستم از انواع ویروس‌ها و مخرب‌ها هستند ولی در بعضی مواقع موفق به تشخیص عوامل آلوده نمی‌شوند در صورتی که ممکن است هنوز عوامل مخرب در سیستم حضور داشته باشند و هر لحظه به سیستم آسیب بزنند و یا اعمال جاسوسی انجام دهند؛ در این شرایط است که گزینه‌ی دوم آنتی ویروس‌ها (Second Opinion) مطرح می‌شود. این دسته از از ضد ویروس‌ها برنامه‌های قدرتمندی هستند که در کنار ضد ویروس‌ها و دیوار آتش‌های اصلی مانند نمونه‌های بالا کار می‌کنند با این تفاوت که مکانیزم فعالیت آن‌ها کاملاً متفاوت است.

HitmanPro یک ضد ویروس کم حجم، سبک، قابل حمل و در عین حال بسیار هوشمند بوده که نحوه‌ی کارکرد آن بسیار متفاوت‌تر از بقیه برنامه‌های مشابه است، این برنامه یک ضد ویروس در گزینه‌ی دوم برنامه‌های امنیتی کاربرد دارد و می‌توان از آن در کنار ضد ویروس‌ها و بسته‌های امنیتی اصلی به عنوان مکمل امنیت سیستم استفاده کرد تا در شرایطی که آنتی ویروس اصلی قادر به تشخیص آلودگی نبود، این برنامه نسبت به شناسایی و رفع عامل مخرب اقدام کند.

HASAN.SJ بازدید : 33 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Kaspersky TDSSKiller v3.0.0.22 - نرم افزار شناسایی و حذف روت کیت ها

 

Rootkit برنامه ای است که پس از راه یافتن به سیستم خود را مخفی نموده و به عنوان نرم افزاری مخرب، باعث اختلال در عملکرد سیستم می شود. روت کیت (Rootkit) های ویندوز پس از این که به سیستم نفوذ پیدا کردند به رهگیری توابع و فعالیت های سیستم (Windows API) می پردازند و با تغییر شکل این عملکردها حضور خود را در فرآیندهای خاص، پوشه ها، فایل ها و کلیدهای رجیستری کاملاً مخفی نگه می دارند. حتی برخی روت کیت ها روی درایور خودشان و سرویس های سیستم نصب می شوند ولی با این حال مخفی باقی می مانند.
Kaspersky TDSSKiller ابزاری قدرتمند است که به منظور شناسایی و حذف روت کیت ها و نرم افزارهای مخرب سیستمی طراحی و توسعه یافته است. Kaspersky TDSSKiller دارای رابط کاربری
گرافیکی بوده که استفاده از آن را بسیار آسان نموده است و شما حتی قادر خواهید بود در حالت Safe Mode نیز به نظور پاکسازی سیستم از بد افزارها آن را اجرا کنید. این نرم افزار قادر به حذف بد افزارهای  Rootkit.Win32.TDSS، bootkits، rootkits می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 33 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Quick Heal Internet Security 2013 v14.00 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و فایروال

 

Quick Heal Internet Security محصول امنیتی قدرتمندی از شرکت Quick Heal است، که این کمپانی در کشور هندوستان می باشد. این نرم افزار از تمامی فایل ها و پوشه های شما در برابر ویروس ها و دیگر تهدیدات محافظت می کند. همچنین می تواند ایمیل ها ی شما را برای اسپم ها و پیوست های خطرناک بررسی کند. آنتی ویروس این مجموعه ی امنیتی برای شما امکان اسکن کامل کامپیوتر و یا انجام یک اسکن سفارشی را فراهم خواهد کرد. Quick Heal Internet Security همچنین دارای یک فایروال قدرتمند و حفاظت در برابر فیشینگ و نرم افزارهای مخرب است. پدر و مادرها می توانند با استفاده از قابلیت کنترل والدین این نرم افزار دسترسی کودکان به وب سایت های خاصی را محدود کرده  و بر استفاده کودکان خود از اینترنت نظارت و مدیریت کامل داشته باشند. در طول اسکن کامپیوتر این برنامه تنها به 260 مگابایت از حافظه نیاز داشته و تأثیر بسیار اندکی بر روی عملکرد سیستم می گذارد. Quick Heal Internet Security یک نرم افزار امنیتی بسیار قابل اعتماد است که می تواند به شما در کنترل دسترسی به اینترنت و محافظت از کامپیوتر در برابر تهدیدات ویروس ها کمک کند.

HASAN.SJ بازدید : 27 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود TrustPort Internet Security 2014 v14.0.1.5248 - نرم افزار آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و فایروال

 

TrustPort Internet Security یک نرم افزار فوق العاده برای حفاظت کارآمد و جامع از کامپیوتر شما در برابر حملات انواع ویروس ها، نرم افزارهای مخرب و تهدیدات آنلاین می باشد و با تشخیص بسیاری از ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی در تمام نقاط سیستم از نفوذ هکرها به سیستم جلوگیری نموده و با اسکن بادقت تمامی فایل های دریافتی از اینترنت و حتی ایمل ها از نفوذ هرگونه فایل مخربی به سیستم جلوگیری می نماید. TrustPort Internet Security دارای ابزارهای حفاظتی مختلفی چون: اسکن سریع، قفل والدین، اسکنر وب یا ایمیل است که می توانید هر یک از این عملکردها را به صورت جداگانه در پنجره ی اصلی نرم افزار فعال و یا غیر فعال نمایید. همچنین این نرم افزار برای شما امکان ایجاد یک نسخه ی پرتابل از آنتی ویروس بر روی درایو USB را فراهم می کند. به این ترتیب تمام فایل ها و پوشه های ذخیره شده بر روی آن حفظ خواهد شد و حتی شما می توانید هر کامپیوتری را با فلش خود اسکن کنید.

HASAN.SJ بازدید : 22 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود F-Secure Internet Security 2014 v1.89 Build 201 - نرم افزار آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و فایروال

 

نرم افزار F-Secure Internet Security یکی از معروفترین نرم افزارهای امنیتی برای کامپیوترهاست، که اکثر کاربران اینترنت با نام آن آشنا هستد. F-Secure Internet Security نرم افزار قدرتمندی است که حفاظت کامل از کامپیوتر شما در برابر ویروس ها و دیگر تهدیدات اینترنتی را فراهم می کند. همچنین در این نرم افزار کامپوننت های کنترل والدین نیز لحاظ شده است که برای والدین امکان نظارت بر استفاده فرزاندانشان از اینترنت را فراهم می کند تا بر روی مدت زمان سپری کردن آن ها در اینترنت و همچنین انواع وب سایت هایی که مشاهده می کنند، مدیریت داشته باشند. در این نرم افزار سه روش اسکن (اسکن کامل کامپیوتر، اسکن سفارشی و اسکن برای ویروس ها و نرم افزارهای جاسوسی) فراهم شده است. همچنین این نرم افزار از یک فایروال بسیار قدرتمند نیز بهره مند است. F-Secure Internet Security شامل قسمت های مختلفی از قبیل AntiViruse,FireWall,Spam Guard و امکانات امنیتی دیگر است. لازم به ذکر است که تمامی ابزار این نرم افزار، توسط کاربران قابل تغییر می باشند (Personal Tools). در این نرم افزار می توان به ابزارهای بسیاری برای برقراری امنیت دسترسی یافت که کاربران به وسیله آن ها بر امور مختلف امنیتی سیستم خود مدیریت و نظارت می کنند. همچنین این نرم افزار وظیفه حفاظت و کنترل سیستم به منظور جلوگیری از بروز مشکلات امنیتی را نیز بر عهده دارد و از حداقل حافظه سیستم شما استفاده خواهد کرد.

HASAN.SJ بازدید : 26 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود BullGuard Internet Security v14.0.274.1 x86/x64 - نرم افزار آنتی ویروس، ضد جاسوس افزار و فایروال بولگارد

 

با گسترش روز افزون تهدیدات آنلاین، کاربران کامپیوتر به ابزارهای امنیتی قدرتمندی برای فراهم کردن حفاظت کامل از سیستم خود، نیازمند هستند. BullGuard Internet Security مجموعه کامل و مطمئنی است که امنیت سیستم شما را در برابر تمامی ویروس ها و نرم افزارهای مخرب، فراهم می کند. این مجموعه امنیتی برای پوشش دادن حفاظت همه جانبه از سیستم شما، یک آنتی ویروس قدرتمند، ضد جاسوس افزار و ضد اسپم، یک فایروال شخصی، کامپوننت های کنترل والدین، حفاظت از داده و ابزارهای PC tune up را فراهم کرده است. این برنامه قدرتمند این امکان را به شما می دهد تا بتوانید با خیال راحت در اینترنت به گشت و گذار بپردازید و از ورود تمامی ابزارهای مخرب یه سیستم شما جلوگیری خواهد کرد. BullGuard Internet Security می تواند مانع ورود ویروس ها، هرزنامه ها، ابزارهای جاسوسی، بد افزارها، تروجان ها، کیلاگرها و... به سیستم شما شود و امنیت شما را صد در صد تضمین می کند. این برنامه مدعی است که می تواند هرگونه حملات احتمالی از سوی هکرها مانند دزدیدن اطلاعات سیستم، سرقت اطلاعات مربوط به کارت های اعتباری و دیگر حملات را دفع کند. حفاظت در برابر وب سایت های آلوده و فیشینگ، استفاده از تکنولوژی رفتار شناسی برای شناسایی ویروس های ناشناخته و فایل های مشکوک، حفاظت در برابر ایمیل های آلوده، هرزنامه ها و اسپم ها، قابلیت پشتیبانی آنلاین فایل ها و درایو مجازی آنلاین بر روی محصول اینترنت سکیوریتی و حالت بازی (عدم نمایش پیغام های خطا و Gaming Mode) و ویژگی Inspector برای نمایش بروزرسانی های برنامه ها، بخشی از ویژگی های این برنامه می باشد. با استفاده از این نرم افزار کاربران به راحتی می توانند فایروال را پیکربندی کرده و بر فعالیت های شبکه نظارت داشته و به راحتی attack attempt ها را شناسایی کرده و بلاک کنند.

HASAN.SJ بازدید : 32 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Steganos Privacy Suite v14.2.0 Revision 10510 - نرم افزار مجموعه ابزارهای گوناگون امنیتی

 

Steganos یكی از شركت های تولید كننده ی نرم افزارهای امنیتی است كه محصولات متفاوت و قدرتمندی را در زمینه های مختلف امنیتی و به اصطلاح Security&Privacy عرضه نموده است.
بسته ی امنیتی مشهور و قدرتمند این شركت تحت عنوان Steganos Security Suite مجموعه ای كامل از ابزارهای گوناگون امنیتی در زمینه ی گوناگون امنیت اطلاعات، امنیت در مقابل نرم افزارهای مخرب، امنیت فعالیت ها و ... است.

HASAN.SJ بازدید : 187 شنبه 18 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود G Data AntiVirus + Internet Security 2014 v24.0.1.5 - نرم افزار آنتی ویروس، فایروال و ضدجاسوسی جی دیتا

 

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که علاوه بر حفاظت از سیستم شما در برابر انواع ویروس ها، سرعت سیستم شما را نیز کند نکند، می توانید از آنتی ویروس G DATA AntiVirus استفاده کنید. این آنتی ویروس بدون این که کمترین اتلاف توان کاری رایانه ای داشته باشد، به صورت نامحسوس حفاظت مناسبی را فراهم می آورد. G DATA AntiVirus یکی از بهترین آنتی ویروس هاست که طبق آزمایشات مختلفی که بر روی آن انجام شده توانایی شناسایی انواع ویروس ها، تروجان ها، روت کیت ها و ... را دارا می باشد. بهره گیری از تکنولوژی تشخیص هویت و لیست برداری فایل های سالم و غیر ویروسی سرعت اسکن را در این آنتی ویروس بسیار بالا برده و همچنین برای اسکن، حافظه کمتری اشغال می شود. تشخیص پیشرفته ویروس ها با استفاده از تکنیک رفتارشناسی ویروس (Behavior Blocking ) از دیگر ویژگی های این محصول است.

HASAN.SJ بازدید : 22 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود RealPlayer Cloud v17.0.12 + Plus v16.0.1.18 - نرم افزار دریافت و پخش رسانه های آنلاین

 

RealPlayer یک نرم افزار همه منظوره پخش انواع فرمت های دیجیتال می باشد که به شما این امکان را می دهد آنجه را که می خواهید پیدا کنید و پخش کنید. امروزه با گسترش اینترنت و افزایش کاربران و بالا رفتن سرعت ارتباطات اینترنتی شبکه های تصویری و صوتی تحت وب رفته رفته جای خود را در میان رسانه باز کرده اند. real player یکی از قدیمی ترین نرم افزار های پخش آنلاین تلویزیون و رادیو اینترنتی است. این نرم افزار قادر به پخش بیش از 3200 ایستگاه رادیو است. نسخه جدید شامل قابلیت های جدیدی در قسمت اکولایزر صوت و تصویر و همچنین اضافه شده یک Radio Tuner هست همچنین در هنگام نصب به شما امکان نصب نوار ابزار real player بر روی اینترنت اکسپلورر داده خواهد شد. با کمک real player میتوانید ویدئو ها و موزیک های مورد علاقه خود را در اینترنت جستجو کنید و در صورت امکان آن ها را خریداری کنید که البته این قابلیت در ایران زیاد کاربرد ندارد.

HASAN.SJ بازدید : 38 جمعه 17 مرداد 1393 نظرات (1)

 

دانلود VLC Media Player v2.1.5 x86/x64 - نرم افزار پخش فایل های ویدئویی

 

امروزه با پیشرفت فناوری و تولید فیلم ها با کیفیت فوق العاده تماشای فیلم ها به تفریحی برای افراد تبدیل شده است. فیلم هایی که کیفیت فوق العاده دارند و در فرمت های مختلف به کاربران عرضه می شوند. اکثر کاربران و افراد برای تماشای فیلم های خود به رایانه های شخصی روی می آورند.
این کاربران اغلب برای تماشای هریک از فرمت های مختلف فیلم ها می بایست
نرم افزاری جداگانه نصب کنند که بیشتر این ابزار ها حجم زیادی از حافظه را اشغال کرده و در یک کلام نرم افزار های سنگینی به شمار می روند.
VLC Media Player نام نرم افزاری با حجم بسیار کمتر از نرم افزاری های مشابه می تواند 99 درصد فیلم هایی را که کاربران اغلب تماشا می کنند را اجرا نماید.
حجم پائین و محیط بسیار ساده نرم افزاری از مهم ترین قابلیت های این نرم افزار محسوب می شود. در نظر بگیرید برای اجرای DVD های خود باید نرم افزارهای سنگینی همچون Cyberlink PowerDVD و یا Corel WinDVD را بر روی سیستم خود نصب کنید. این نرم افزار ها ضمن این که فضای نسبتاً زیادی از هارد دیسک شما را اشغال می کنند ، برای اجرای فیلم ها نیز فضای زیادی هم از حافظه سیستم یعنی Ram را اشغال می کنند. اما VLC بسیار کم حجم و سبک است در حالی که می تواند به راحتی DVD ها را نمایش دهد.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 67
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 773
  • بازدید ماه : 1,385
  • بازدید سال : 8,662
  • بازدید کلی : 125,643