loading...
KHATDOWNLOD
HASAN.SJ بازدید : 56 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود iSkysoft DRM Removal v1.1.0 - نرم افزار حذف قفل DRM

 

iSkysoft DRM Removal یک راه حل قانونی برای به اشتراک گذاری فایل های صوتی و ویدئویی DRM است. با استفاده از این نرم افزار دیگر لازم نیست به مشکلات کار با فایل های DRM حفاظت شده فکر کنید. iSkysoft DRM Removal قادر به حذف قفل DRM از روی فایل مورد نظر و تولید فایل صوتی یا ویدئویی در کیفیت بالا و قابل پخش در تمامی دستگاه های مختلف و پرطرفدار مانند iPod, iPhone, PSP, Xbox, Android، MP3 players و... که دارای قابلیت پخش فایل های موسیقی و فیلم هستند و یا پخش به وسیله پلیر گوناگون موجود در کامپیوتر می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 34 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود MKV Converter Studio v2.0.2 - تبدیل فرمت MKV به هر فرمت ویدئویی و صوتی دیگر

 

در جامعه مجازی امروزی اکثر فیلم هایی که در سایت های برای دانلود وجود دارند با فرمت MKV هستند. چون در این فرمت کیفیت و نوع فریم در نسبت با حجم آن بسیار معقول است و پرکاربرد، کاربران زیادی از آن استقبال می کنند. شاید شما کاربران برای استفاده این فرمت در موبایل و یا دیگر دستگاه ها نیاز به تبدیل این فرمت به فرمت های رایج دیگر داشته باشید که این عمل به وسیله ی نرم افزار های مختلفی انجام می شود.

HASAN.SJ بازدید : 43 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Aiseesoft Total Media Converter v6.2.18 - نرم افزار مبدل فیلم های دی وی دی

 

Aiseesoft Total Media Converter یکی از نرم افزارهای مبدل دی وی دی و فیلم های ویدیویی است که با استفاده از آن شما قادر به تبدیل فرمت (رایپ نمودن) فیلم های موجود در دی وی دی به فرمت های صوتی یا تصویری دیگر مانند MPEG, AVI, MOV, FLV, SWF, MP3, AAC و ... خواهید بود. این نرم افزار مفید دارای ویژگی های فراوان و مفیدی می باشد که از میان آن ها می توان به تنظیم افکت فایل خروجی، تعیین طول کلیپ ویدیویی، حذف قسمت هایی از فیلم، ویرایش واترمارک و ... اشاره نمود. در واقع پس از تبدیل فایل مورد نظر با استفاده از Aiseesoft Total Media Converter، می توانید اغلب پارامترهای فایل خروجی را تنظیم نمایید.

HASAN.SJ بازدید : 28 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Videomizer v1.2.11.900 - نرم افزار بهینه سازی و تبدیل فرمت ویدئوها

 

Videomizer نام نرم افزاری قدرتمند است که در عین جذابیت توانایی تبدیل فرمت های مختلف را داشته و می تواند کار بهینه کردن صوت و تصویر را برای کاهش حجم فایل ها انجام دهد.
پشتیبانی از فرمت هایی نظیر DVD-Video ،AVI ،WMV ،MP4 ،3GP ،MPG ،TS ،AVI ،MPG ،MP4 و WMV خیال کاربران را در رابطه با فرمت های قابل پشتیبانی از این نرم افزار کاملاً راحت خواهد کرد. این ابزار قدرتمند که توانایی تبدیل با سرعت بالا را دارد به دو صورت اتوماتیک و دستی ا
مکان بهینه سازی ویدئوها را در خود گنجانده است. Videomizer که از حجم مناسبی هم نسبت به قابلیت ها بهره می برد توانایی عملکرد هایی مثل Cut کردن تصاویر یا چرخش آن ها را هم دارد که گاهی همین عملکردهای ساده هم می توانند بسیار مفید واقع شوند. برای همه کارها هم یک پیش نمایش در نرم افزار تعبیه شده که کاربر قبل از گرفتن خروجی نهایی آن ها را مشاهده کند.

HASAN.SJ بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود CyberLink MediaEspresso v6.5.2031.40777 - نرم افزار تبدیل فایل های مدیا

 

از توابع موجود در نرم افزار MediaEspresso استفاده کنید تا پروسه های تبدیل فایل های مدیایی تان با سرعت بیشتری انجام بگیرد. تنها کافی است فایل و فولدر مورد نظر را به طور کامل وارد محیط این نرم افزار بکنید و ادامه ی کار را به MediaEspresso بسپارید. نیازی نیست که تا پایان پروسه پای کامپیوترتان بشینید. به کمک این نرم افزار تا 6 فایل در یک زمان با هم تبدیل می شوند. این نرم افزار از هسته های قدرتمند Intel پشتیبانی می کند. Intel's CPU به صورت همزمان از 6 پروسس هسته و 12 نخ بهره برداری می کنند.

این محصول از 59 فایل مختلف خروجی از قبیل تلفن های همراه Apple iPhone 4، پخش کننده های فایل های مدیا مانند iPad ،iPod ،PSP3 ،Xbox 360 و ... پشتیبانی می کند. آیا همیشه به دنبال به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی و یا تصاویر با دیگران نبوده اید؟ اکنون با کمک MediaEspresso به صورت مستقیم می توانید فایل های دلخواه تان را بر روی YouTube و Facebook قرار دهید. این نرم افزار با کمک توابع قابل تنظیم و دلخواه پروسه ی تبدیل را به سرعت و به آسانی انجام می دهد. بهره مندی از تکنولوژی CyberLink TrueTheater باعث می شود که فایل های ویدئویی تبدیل شده ی شما با کیفیت های بالایی به نظر برسند. این نرم افزار نه تنها عمل تبدیل را به سرعت انجام می دهد بلکه همزمان کیفیت فایل خروجی را نیز افزایش می دهد. به کمک تکنولوژی های Denoise و Lightning می توانید نورپردازی فایل های ویدئویی را بهبود بخشید و نویز و نواقصی که دارد را برطرف کنید. MediaEspresso با بهره مندی از قابلیت Drag-and-Drop به شما امکان انتقال فایل های که می خواهید تبدیل کنید را بر روی دسکتاپ می دهد. این ابزار مانند سایر ابزارهای جهانی در زمینه ی تبدیل، فایل های موزیک، ویدئو و تصاویر را برای شما تبدیل می کند و به راحتی امکان انتقال آن ها بر روی هر وسیله و یا هر وب سایتی را فراهم می کند.

HASAN.SJ بازدید : 32 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود Digital Music Record Edit Burn Studio v7.6.0.60 - نرم افزار ضبط، ویراش، تبدیل فرمت و رایت سی دی های صوتی

 

Digital Music Record Edit Burn Studio یک ضبط کننده صوت چند منظوره است. توسط آن شما می توانید ضبط، تبدیل فرمت، rip و رایت سی دی های موزیک را با کیفیت عالی انجام دهید.
این
نرم افزار 5 قابلیت را برای شما فراهم می کند: ضبط صوت، تبدیل فرمت صوت، رایت سی دی صوتی  و رایت سی دی Audio grabber و mp3. نه تنها شما می توانید از این نرم افزار برای grab کردن موزیک از سی دی استفاده کنید همچنین می توانید فایل های صوتی با هر فرمتی را ضبط کنید و هر کجا خواستید stop کرده و قابلیت رایت را بهبود بخشید، فایل های صوتی را به disc تبدیل کنید یا از ویرایشگرهای صوتی پیشرفته استفاده کنید تا موزیک های شخصی و آهنگ هایتان را روی سی دی بفرستید تا با دوستانتان share کنید.

HASAN.SJ بازدید : 32 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود xrecode II v1.0.0.172 - نرم افزار تبدیل فایل های صوتی

 

XRECODE II در واقع یک تبدیل کننده است که به شما اجازه می دهد تا فایل های صوتی را، از فرمت های mp3, mp2, wma, aiff, amr, ogg, flac, ape, cue, ac3, wv, mpc, mid, cue ,tta, tak, wav, wav(rf64), dts, m4a, m4b, mp4, ra, rm, aac, avi, mpg, vob, mkv, mka, flv, swf, mov, ofr,wmv, divx, m4v, spx, 3gp, 3g2, m2v, m4v, ts, m2ts, adts, shn, tak, xm, mod, s3m, it, mtm, umx, mlp به فرمت های m4a, alac, ape, flac, mp3, mp4(using NeroAAC) , ogg, raw, wav, wav(rf64), wma, WavPack, mpc, mp2, Speex, ofr, ac3, aiff, tak و فرمت های کوتاهتر دیگر، تبدیل کنید.

HASAN.SJ بازدید : 30 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود VideoCharge Studio v2.9.9.652 - نرم افزار تولید و ویرایش انواع فایل های ویدیوئی، صوتی و تصویری

 

نرم افزار VideoCharge نرم افزاری فوق العاده برای تبدیل فایل های ویدیوئی، صوتی و عکس های شما به دیگر فرمت ها می باشد. این نرم افزار فوق العاده قابلیت های بسیاری دارد از جمله این که تعداد بسیاری عکس را وارد برنامه کنید این برنامه عکس ها را پشت سر هم قرار می دهد و از آن ها یک فیلم می سازد و با فرمت دلخواه خودتان می توانید به آن خروجی دهید و در جاهای مختلف از جمله CD استفاده کنید. کار با برنامه بسیار آسان می باشد. همچنین این نرم افزار مستقیما روی فایل های VOB و IFO هم كار می كند. تقسیم فایل های بزرگ صوتی و تصویری به فایل های كوچك تر و همچنین چسباندن چندین فایل كوتاه و ساختن یك ویدئوی طولانی از کارایی های این نرم افزار می باشد.

HASAN.SJ بازدید : 25 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود RadioBOSS Advanced v5.0.0.9 - نرم افزار مدیریت پخش آهنگ ها در ایستگاه های رادیویی

 

RadioBoss نرم افزاریست که بیشتر در ایستگاه‌های رادیویی به کار می‌رود و از آن جهت پخش خودکار آهنگ ها استفاده می کنند. اگر شما برنامه های یک ایستگاه رادیوی اینترنتی یا زمینی را تنظیم می کنید، RadioBOSS امکان ساخت پلی لیست های منحصر به فرد را به همراه امکانات حرفه ای برای شما فراهم می کند. با این نرم افزار بسیار قوی شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه ی خود را لیست کنید و کنترل کامل و دقیقی بر روی پخش موزیک‌ها داشته باشید. همچنین در حین پخش می توانید هر زمان که نیاز باشد، از طریق میکروفون صحبت کنید. RadioBoss قابلیت پخش تمامی‌فرمت‌های صوتی و تصویری را دارا بوده و از میکروفون و موبایل پشتیبانی می‌کند و با تمام ویندوز‌ها سازگار است.

HASAN.SJ بازدید : 48 پنجشنبه 30 مرداد 1393 نظرات (0)

 

دانلود AIMP v3.55 Build 1350 - نرم افزار پخش فایل های صوتی

 

AIMP یکی از برنامه های پخش کننده فایل های صوتی است که به وسیله آن شما قادر خواهید بود تا موزیک مورد علاقه خود را در کیفیتی بالا پخش کنید. ظاهر این برنامه نیز شبیه دیگر پلیرهای کلاسیک است بنابراین کا با آن را به سرعت فرا خواهید گرفت و می توانید با انتحاب یک پوسته زیبا، محیط کاری برنامه را مطابق سلیقه خود سفارشی کنید. AIMP دارای یا اکولایزر 18 باند، پنجره ای برای نمایش ریتمیک، ویرایشگر لیست های پخش (playlist) ، ابزار حذف افکت های صوتی، کلید های میانبر و ... می باشد. شما توسط این نرم افزار به راحتی می توانید فایل های صوتی مورد نظرتان را از روش های Add Files ،Add Folder،Add Playlist و حتی Drag and Drop ساده وارد نرم افزار کنید و سپس آن ها را پخش نمایید. این نرم افزار در مقایسه با سایر نرم افزار هایی که در زمینه ی پخش فایل های صوتی ساخته شده اند دارای حجم بسیار مناسبی می باشد. علاوه بر این ها شما می توانید از AIMP برای ضبط صدا بوسیله کامپیوتر، تبدیل فرمت های صوتی، مشاهده و ویرایش تگ ها و کارهایی از این قبیل بپردازید.

تعداد صفحات : 41

درباره ما
سلام!!امیدوارم که در سایت خط دانلود که یکی از متفاوت ترین سایتهای دانلودی هست راحت و آسوده بتونین دانلود کنین!!!!پس به امید روزای موفقیت امیز کشور خوبمون (ایران)
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 402
  • کل نظرات : 5
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 20
  • آی پی دیروز : 24
  • بازدید امروز : 50
  • باردید دیروز : 33
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 756
  • بازدید ماه : 1,368
  • بازدید سال : 8,645
  • بازدید کلی : 125,626